De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Upscaling dvd speler - CLOSED

    Weet iemand een goede upscaling dvd speler(1080P) met HDMI aansluiting, waar ook een 5.1 speakersysteem aangesloten kan worden?
    Graag een speler die makkelijk regiovrij gemaakt kan worden.

    Ik heb ff gesurfd en deze tegengekomen:

    Samsung DVD-1080P7
    Marantz DV6001
    Denon DVD-1930



    Ik heb een XBOX360, kan dat ook naar 1080p upscalen?
    Laatst aangepast door mortaza : 14-12-2008 om 20:04


    Four **** Trader & SafeTrader


  2. #2

    Standaard

    niemand???


    Four **** Trader & SafeTrader


  3. #3

    Standaard

    De 360 kan upscalen - maar alleen als je hem aansluit via HDMI (niet via Component). Echter is de kwaliteit niet bijzonder goed.

    Volgens mij hebben de onderstaande merken juist het vaakst problemen met regiovrij maken (of het moet via een ingewikkelde procedure).

    Als je in de prijsklasse van de Denons/Marantz kijkt, waarom niet gelijk een Blu-Ray speler? De meeste kunnen prima upscalen, kunnen (uiterard) Blu-Ray afspelen en zijn in dezelfde prijsklasse al te vinden. Zo is de Sony S350 vanaf 225 op kieskeurig te vinden, en de Panasonic BD-35 vanaf 265. Beide spelers zijn goede Blu-Ray spelers en kunnen DVD's naar 1080P upscalen. Deze spelers zijn wel regiovrij te maken, maar dat moet of via een speciale afstandsbediening (vaak via bv eBay te vinden - maar misschien dat een mede forum-lid er ook een heeft te leen o.i.d.), of via een Logitech Harmony universele afstandsbediening.

    Edit; Ik zie dat je een 46" TV hebt - dan kan ik zeker een Blu-Ray speler aan raden

  4. #4

    Standaard

    in de toekomst koop ik toch een playstation 3 als die wat goedkoper word.
    Maar ik dacht ik zoek een upscale dvdspeler van ongeveer 100 euro of goedkoper.


    Four **** Trader & SafeTrader


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    in de toekomst koop ik toch een playstation 3 als die wat goedkoper word.
    Maar ik dacht ik zoek een upscale dvdspeler van ongeveer 100 euro of goedkoper.
    Als je budget rond de 100 euro is zou ik gewoon je eigen DVD speler houden en je TV de upscaling laten doen en die 100 euro later in je PS3 steken.

  6. #6

    Standaard

    De PS3 schijnt een uitstekende upscalde DVD speler te zijn!
    Er ´t is ook nog eens een vlotte Blu-ray speler.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    De PS3 schijnt een uitstekende upscalde DVD speler te zijn!
    Er ´t is ook nog eens een vlotte Blu-ray speler.
    Ja upscalen doet 'ie prima, maar helaas niet regiovrij te maken. Dat is een groot nadeel.

  8. #8

    Standaard

    Dit kan sluiten heb een PS3 aangeschaft.


    Four **** Trader & SafeTrader


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •