Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 52 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Cola? Hoort whiskey in hoor

    Ik heb het setje ook ontvangen trouwens, toppie!
    Ik drink niet vandaar!

  2. #27

    Standaard

    hier van de week geheel toevallig vernomen dat ik de hoofdprijs heb gewonnen, echt helemaal gaaf! Ben benieuwd wanneer ik de dvds thuis heb!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nienkeroelink Bekijk bericht
    hier van de week geheel toevallig vernomen dat ik de hoofdprijs heb gewonnen, echt helemaal gaaf! Ben benieuwd wanneer ik de dvds thuis heb!
    En nu ook nog actief worden hier op het forum...

    Het zijn altijd de nieuwelingen die er met de hoofdprijs vandoor gaan...

    In ieder geval veel plezier met je prijs
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    En nu ook nog actief worden hier op het forum...

    Het zijn altijd de nieuwelingen die er met de hoofdprijs vandoor gaan...

    In ieder geval veel plezier met je prijs
    Ik moet zeggen dat me dat nu ook steeds vaker begint op te vallen. Vond het wel apart. Lijkt mij dat iedereen die hier een beetje actief op het forum is wel mee doet en dat er dan relatief weinig winnars tussenzitten bij deze groep is wel opvallend. Iemand die goed in kansberekenen is. permutaties, etc. Ben weleens benieuwd naar de cijfers wat de kans is dat een newbee of een oudgedinede kan winnen.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat me dat nu ook steeds vaker begint op te vallen. Vond het wel apart. Lijkt mij dat iedereen die hier een beetje actief op het forum is wel mee doet en dat er dan relatief weinig winnars tussenzitten bij deze groep is wel opvallend. Iemand die goed in kansberekenen is. permutaties, etc. Ben weleens benieuwd naar de cijfers wat de kans is dat een newbee of een oudgedinede kan winnen.
    Dat wordt me te wiskundig, maar het is idd stilletjes een doorn in het oog aan het worden van de oudgedienden hier. Zo her en der bij voorgaande prijsvragen merk je dat in de reacties. Het zou zo moeten zijn dat iemand toch op zijn minst lid is van het forum voordat hij mee kan doen met de prijsvraag, maar ja. Wie zijn wij he? De trouwe bezoekers...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #31

    Standaard

    Lid zijn is niet voldoende, je zou gewoon eerst een postcount van minimaal 50 moeten hebben eer je mee kan doen.

    Ben trouwens 1 van de troostwinnaars. Jammer genoeg was 1 glas gewoon kapot, maar ja het woord breekbaar begrijpen magazijnmedewerkers/postbestellers niet altijd.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Lid zijn is niet voldoende, je zou gewoon eerst een postcount van minimaal 50 moeten hebben eer je mee kan doen.
    Dat is idd ook een idee. Ik weet niet of dat te realiseren zou zijn, maar is wel de manier om leden langer aan je te binden. Het is namelijk nog maar de vraag of de prijswinnaars zich ooit nog laten zien hier...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #33

    Standaard

    ja kan me jullie reacties ook helemaal voorstellen hoor! Maar ja ik kan er niets aan doen. Ik kwam de prijsvraag tegen en deed mee. Ik heb overigens zelf nog geen bericht gehad dat ik gewonnen heb, maar las het op google en daarna hier. Vandaar dat ik het wist.

    Misschien een idee als er nog eens een vraag bij zit zoals bij deze prijsvraag vraag 2:

    Als jij het voor het zeggen had, wat zou jij dan willen veranderen aan DVD.nl?
    dan als antwoord geven dat jullie voorwaarden willen over wie en wat diegene moet doen om een prijs te winnen?

  9. #34

    Standaard

    Prijsvragen zijn bedoeld om meer mensen naar de site te trekken en dus zeker niet exclusief voorbehouden aan wie wel of niet op het forum is ingeschreven. Dat staat helemaal los van elkaar.
    Prijsvwinnaars worden volledig random getrokken uit de inzendingen.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Prijsvragen zijn bedoeld om meer mensen naar de site te trekken en dus zeker niet exclusief voorbehouden aan wie wel of niet op het forum is ingeschreven. Dat staat helemaal los van elkaar.
    Prijsvwinnaars worden volledig random getrokken uit de inzendingen.

    Wie was de notaris dan?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Prijsvragen zijn bedoeld om meer mensen naar de site te trekken en dus zeker niet exclusief voorbehouden aan wie wel of niet op het forum is ingeschreven. Dat staat helemaal los van elkaar.
    Prijsvwinnaars worden volledig random getrokken uit de inzendingen.
    Ik geloof ook best dat ze random getrokken worden, maar het is zo zuur tegenover de mensen die al een paar jaar actief zijn hier. De meesten denken het, ik zeg het hardop. Daarom heb ik pasgeleden zelf maar een dvd verloot onder degenen die er moeite voor wilden doen.

    Op deze manier leden trekken naar de site lijkt me niet de manier om de juiste doelgroep te bereiken en vooral ook hier te houden. De mensen die alleen meedoen met zo'n prijsvraag tikken in Google 'prijsvraag' in, vullen bij megaveel sites een prijsvraag in en kapen zo de mooie prijzen weg voor de neuzen van de mensen waar jullie het écht van moeten hebben. Maar goed, ik ben maar een trouwe bezoeker en geen redacteur
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #37

    Standaard

    Ik heb vandaag één van de troostprijzen thuis bezorgd gekregen, waarvoor dank

  13. #38

    Standaard

    Gisteren ook een pakketje met 2 glazen en een setje speelkaarten aangekregen!!

    Toffe kaarten, ik weet niet of op alle kaarten dezelfde achterkant staat...bij mij is het in ieder geval het hoofd van Travis Bickle (uit Taxi Driver) met de slogan "You talkin' to me?".
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Gisteren ook een pakketje met 2 glazen en een setje speelkaarten aangekregen!!

    Toffe kaarten, ik weet niet of op alle kaarten dezelfde achterkant staat...bij mij is het in ieder geval het hoofd van Travis Bickle (uit Taxi Driver) met de slogan "You talkin' to me?".
    Volgens mij zijn het allemaal dezelfde. Bij mij staat er iig hetzelfde op...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #40

    Standaard

    Post count is trouwens best een goed idee. Niet alleen om leden te lokken maar ook om ze hier te laten blijven posten. De vaste dvd-ers openen/reageren en plaatsen meer berichten dan degene die "profijt" maken door "google-end prijs vragen op te doen..No offence tegen de winnaars..maar als je leden wil lokken alleen voor een groot aantal database maar de "overige" leden nooit reageren is het ook iets wat nutteloos en zoals hierboven vermeld word oneerlijk tegen dvders die hier actief bezig zijn.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Volgens mij zijn het allemaal dezelfde. Bij mij staat er iig hetzelfde op...
    Yep hier ook.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Post count is trouwens best een goed idee. Niet alleen om leden te lokken maar ook om ze hier te laten blijven posten. De vaste dvd-ers openen/reageren en plaatsen meer berichten dan degene die "profijt" maken door "google-end prijs vragen op te doen..No offence tegen de winnaars..maar als je leden wil lokken alleen voor een groot aantal database maar de "overige" leden nooit reageren is het ook iets wat nutteloos en zoals hierboven vermeld word oneerlijk tegen dvders die hier actief bezig zijn.
    Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens.
    Ik ben ondertussen al aardig wat jaartjes lid, en bezoek meerdere malen per dag de site. Daarentegen ben ik niet zo'n poster........ik ben meer een lezer.........
    Stel dat ik in al die jaren dat ik hier "lid" ben bijna nooit wat post (maar dus wel dagelijks hier te vinden ben)....zou ik dan niet mee mogen doen met een prijsvraag?
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  18. #43

    Standaard

    Je zit gemiddeld op 23 berichten per jaar dus dat is beter als een www.google.nl --> prijsvragen ---> dvd.nl ---> jippie gewonnen geregistreerde gebruiker.
    Dus bijvoorbeeld een postcount van 20 is helemaal niet zo verkeerd.
    Iemand die alleen maar leest zonder ooit iets (zinnigs) te posten hoeft m.i. niet mee te dingen naar een prijs.
    Het lijkt me namelijk toch wel normaal dat je naast registratie een positieve bijdrage levert aan het forum/de site.
    Een "alleen-lezer" heeft net zoveel waarde als een "one-day-google-fly".

    Begrijp daarnaast toch niet waarom dvd.nl zoveel nutteloze gebruikers wil hebben. Een gerespecteerd bedrijf ziet aan de hand van statistieken namelijk zo hoeveel unieke bezoekers er zijn en wat de statistieken zijn van de geregistreerde gebruikers.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  19. #44

    Standaard

    Ik ben het toch wel met Cat eens.
    Ik bezoek ook sommige sites gewoon voor de informatie. Er zullen best mensen zijn die dit forum niet eens bezoeken, maar gewoon op dvd.nl komt voor de persberichten en nieuwtjes. Dat zijn OOK vaste bezoekers


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik ben het toch wel met Cat eens.
    Ik bezoek ook sommige sites gewoon voor de informatie. Er zullen best mensen zijn die dit forum niet eens bezoeken, maar gewoon op dvd.nl komt voor de persberichten en nieuwtjes. Dat zijn OOK vaste bezoekers
    Het zijn idd 'vaste' bezoekers. Daar heb je helemaal gelijk in. Maar soms juist een prijsvraag voor alleen maar leden die hier echt bijna elke dag of zelfs elke dag meerdere keren te vinden zijn, is ook wel eens een keer leuk. Ik blijf het ontzettend irritant vinden dat er prijzen worden uitgereikt aan mensen die hier nooit of zelden meer komen, alleen omdat ze toevallig op een prijsvraag hier stuiten. Dat brengt (vrij duidelijk:razz frustraties met zich mee.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #46

    Standaard

    Mja, magoed, dan kan dvd.nl beter gewoon stoppen met prijsvragen, denk ik. Volgens mij had ik al eerder een berichtje gelezen van Arnold dat ze niet bepaalde eisen nog mogen stellen om een prijsvraag te doen, o.i.d.

    Ik denk dat we gewoon blij moeten zijn dat de prijsvragen er zijn Maak je toch nog ergens kans op


  22. #47

    Standaard

    Goed idee! Beter stoppen met prijsvragen ipv deze onzinpraktijken.
    Gewoon een postcount instellen is de enigste optie.
    Mensen kunnen ook een reactie plaatsen op een pers- of nieuwsbericht ipv alleen maar lezen.
    Waar het vooral om gaat is de vreemde houding van dvd.nl om op deze manier zoveel mogelijk geregistreerde gebruikers te krijgen.
    Wat ook een mogelijkheid is, is om 2 soorten prijsvragen te doen. 1 voor jonge leden (of die zich net registreren) en 1 voor leden met bijvoorbeeld een postcount van +150, waarbij een luxere prijs gewonnen kan worden.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Je zit gemiddeld op 23 berichten per jaar dus dat is beter als een www.google.nl --> prijsvragen ---> dvd.nl ---> jippie gewonnen geregistreerde gebruiker.
    Dus bijvoorbeeld een postcount van 20 is helemaal niet zo verkeerd.
    Iemand die alleen maar leest zonder ooit iets (zinnigs) te posten hoeft m.i. niet mee te dingen naar een prijs.
    Het lijkt me namelijk toch wel normaal dat je naast registratie een positieve bijdrage levert aan het forum/de site.
    Een "alleen-lezer" heeft net zoveel waarde als een "one-day-google-fly".

    Begrijp daarnaast toch niet waarom dvd.nl zoveel nutteloze gebruikers wil hebben. Een gerespecteerd bedrijf ziet aan de hand van statistieken namelijk zo hoeveel unieke bezoekers er zijn en wat de statistieken zijn van de geregistreerde gebruikers.


    Jeroen.
    Ik begrijp de frustratie van sommigen ook wel.........Maar volgens mij is het gewoon niet te ondervangen..... Of inderdaad stoppen met prijsvragen, maar dat lijkt me nu niet wat we willen.
    Ik vind het in ieder geval een leuk initiatief, zo'n prijsvraag.
    Gewoon van uitgaan dat je niets wint, je had al niets dus als je wat wint is het leuk meegenomen.....
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cat Bekijk bericht
    Gewoon van uitgaan dat je niets wint, je had al niets dus als je wat wint is het leuk meegenomen.....
    Ja daar heb je zeker gelijk in!
    Maar het zou juist mooi zijn dat je bijvoorbeeld voor de leden met een beperkte of geen postcount een prijsvraag hebt waarbij je een dvd kan winnen....
    Maar dat de trouwe posters die iets bijdragen aan het forum/de site ipv de dvd de blu-ray of Special Edition variant kunnen winnen.
    Op die manier stimuleer je beide "groepen" denk ik.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  25. #50

    Standaard

    En waar leg je dan de grens tussen iemand die wél en iemand die niets bijdraagt aan het forum/de site? Sorry hoor maar ik vind dit een beetje een onzinnige discussie. Zeker gezien de populariteit van de prijsvragen is het ook voor de organisatoren niet te doen om te gaan bekijken wie welke DVD verdient.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •