De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Wow hd

  1. #1

    Standaard Wow hd

    Vandaag (30-3) 15& korting op alles.
    Onder VERWACHT en BESTE KOOP (of zoiets) mooie gevonden:
    Sea of Love, Bloodwork, 1900, Chinatown.
    http://www.wowhd.nl/movies/Blu-ray-1973937

  2. #2

    Standaard

    Vandaag 11-1-2013 weer 15% korting op alles.
    Met o.a. Despicable me 3D voor 9 euries en Batman Gothham Knight voor 4.24.
    Wel Engelse versies voor zover ik weet, dus let goed op voor ondertitels enzo..
    Laatst aangepast door Blaat01 : 11-01-2013 om 13:55 Reden: korting blijkbaar al bij de prijzen inbegrepen

  3. #3

    Standaard

    Zo zie ik ook Spartacus: Blood & Sand en Spartacus: Gods of the arena ook aan een mooie prijs. Ik heb echter 1 vraag: zijn deze ned ondertiteld?

    greetz

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dentom Bekijk bericht
    Zo zie ik ook Spartacus: Blood & Sand en Spartacus: Gods of the arena ook aan een mooie prijs. Ik heb echter 1 vraag: zijn deze ned ondertiteld?

    greetz
    Je kan die vraag beter in dit topic stellen. De kans is groter dat je daar eerder een antwoord op je vraag krijgt dan hier. Heb je zelf al gezocht? Ik zie overal alleen maar Engelse SDH-ondertitels vermeld overigens.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 11-01-2013 om 16:06

  5. #5

    Standaard

    Kwam dit op Budgtegaming tegen.

    In de maartse mafheid (hoe komen ze erop) heeft WOW HD 20% korting op alle games en 15% op de rest. De actie voor games duurt tot en met 30 maart en de 15% op de rest tot en met 3 maart. Ik vraag me af of ze niet een foutje hebben gemaakt en dat die 20% korting ook maar t/m 3 maart zou moeten zijn.
    Alle films dus 15% korting. wowhd

  6. #6

    Standaard

    Je niet te gauw rijk rekenen is hier het devies: de prijs op amazon.co.uk is vaak toch nog lager en ook bij play.com.

  7. #7

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    vandaag weer 15% korting op alles, maar hoe je die moet claimen is een raadsel, aangezien bij checkout nergens iets met korting staat, en de producten zijn dezelfde prijs als gister (toen er geen 15% korting was)..

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    vandaag weer 15% korting op alles, maar hoe je die moet claimen is een raadsel, aangezien bij checkout nergens iets met korting staat, en de producten zijn dezelfde prijs als gister (toen er geen 15% korting was)..
    15% korting geldt alleen voor voorradige artikelen, en dan staat bij betreffend item ook van/voor prijs.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    15% korting geldt alleen voor voorradige artikelen, en dan staat bij betreffend item ook van/voor prijs.
    aha, je hebt gelijk..... Maar dan is er wel maar verrekte weinig voorradig.....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •