De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Afmelden op forum, waar?

    hoi allen,

    ik ben al bijna 2 jaar niet meer actief op het forum (tijdgebrek, gezondheid),
    en trof nog mijn account hier aan.

    In mijn instellingen van het profiel kan ik nergens kiezen voor verwijderen.

    Wil een van de moderators mijn account verwijderen?

    Alvast dank & veel kijkplezier tijdens de strenge winters !

  2. #2

    Standaard

    Helaas is het verwijderen van een account niet mogelijk.
    Niet meer inloggen is de beste optie.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Dan verwijder maar handmatig mijn account.
    Beetje vreemd dat je wel kan aanmelden bij een club, maar niet 'afmelden'...

  4. #4

    Standaard

    Probeer ik bij de belastingdienst ook, maar lukt daar ook nooit...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Probeer ik bij de belastingdienst ook, maar lukt daar ook nooit...
    Terugsturen en in grote letters op de envelop zetten "OVERLEDEN". Dat helpt soms
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Thijssen Bekijk bericht
    Dan verwijder maar handmatig mijn account.
    Beetje vreemd dat je wel kan aanmelden bij een club, maar niet 'afmelden'...
    Dit heeft ermee te maken dat aan je account allerlei postings zijn gekoppeld. En daarom is verwijderen van een account niet mogelijk, op geen enkel forum.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    En daarom is verwijderen van een account niet mogelijk, op geen enkel forum.
    dat is niet waar, ik heb zowel een yabb als een phpbb forum en kan daar zonder problemen accounts verwijderen.

  8. #8

    Standaard

    Ook op dit forum is het wel eens gebeurd.
    Was iemand een tijd geleden die eigenlijk verbannen zou worden, maar per ongeluk werd die toen verwijderd van het forum.

  9. #9

    Standaard

    Ik zie soms ook berichten die geplaatst zijn door anonieme gebruikers, wie zijn dat dan?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik zie soms ook berichten die geplaatst zijn door anonieme gebruikers, wie zijn dat dan?
    Dat zijn mensen die in Witness Protection zitten. Mensen die klikken richting de mods

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dat zijn mensen die in Witness Protection zitten. Mensen die klikken richting de mods
    Wat een humor en dat op de vroege morgen, zal wel in de familie zitten

    Volgensmij was het zo dat het vroeger mogelijk was om zonder account ook te posten, maar tegenwoordig is dat niet meer zo.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 01-12-2008 om 12:10
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #12

    Standaard

    er zijn ieder geval genoeg fora waar je wel zelf je account kunt deleten dus dat dat hier zou kunnen is dan een softwarefout of een beslissing die de crew niet wil nemen om d epostings niet in de war te gooien. Overigens bij het deleten van een account op andere fora blijven de berichten gewoon staan met hun inlognaam alleen staat er dan GAST onder de naam en linkjes werken niet meer.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •