Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 277 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Batman "The Dark Knight" blu ray

    De eerste recencies van deze zeer gewilde blu ray zijn online.
    Zoals je kunt lezen lopen de meningen over het switchen tijdens de film nogal uiteen.
    Ben zelf nu wel heel erg benieuwd naar hoe het IMAX er op blu ray uit zal zien en of het switchen tussen de 2.40 en de 1.78 er uit zal zien.
    Ben benieuwd hoe jullie hier over denken of dat warner beter 2 aparte versies op blu ray had kunnen zetten.
    http://www.blu-ray.com/movies/movies...43&show=review
    http://bluray.highdefdigest.com/1825/darkknight.html
    http://www.wfdvdreport.com/index.php...ullnews&id=726
    http://www.wfdvdreport.com/index.php...ullnews&id=723
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  2. #2

    Standaard

    http://www.cdwow.nl/DARK-KNIGHT/product/view/3812182

    Wie weet of deze nl-subs zal hebben??
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  3. #3

    Standaard

    Ik heb em al sinds het kon als preorder bij play.com staan!

    kan niet wachten om deze film op blu-ray te zien.

  4. #4

    Standaard

    Waar is deze op dit moment het goedkoopst?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #5

    Standaard

    op cd-wow.nl is hij 21,99 met de 2 euro kortingsbon wordt hij voor 19,99 thuis gebracht. Zou alleen willen weten of deze nl subs heeft
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Waar is deze op dit moment het goedkoopst?

    volgens mij PLAY.COM 20.99 incl verz.
    Heb hem zelf ge pre-ordered bij BOL steelbook met 2 comics voor 30 incl verz.
    Wil hem namelijk met nl. ondert.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  7. #7

    Standaard

    ik denk eerlijk gezegd persoonlijk dat als je m op de release bij Mediamarkt haalt, ze meestal een mooie aanbieding hebben de 1e dag dat ie uit is
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  8. #8

    Standaard

    Die prijzen die jullie noemen vallen in het niet bij deze:
    http://www.amazon.co.uk/Dark-Knight-...7644800&sr=8-1
    De Pond staat heel laag, dus sla je slag.
    NL subs zullen er wel opstaan, daar twijfel ik niet aan.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    volgens mij PLAY.COM 20.99 incl verz.
    Heb hem zelf ge pre-ordered bij BOL steelbook met 2 comics voor 30 incl verz.
    Wil hem namelijk met nl. ondert.
    Ik weet bijna zeker dat de UK versie NL subs heeft, dus je kan een hoop geld besparen.
    Voor die 30 euro koop je in de UK zelfs de combibox met BB en TDK!

  10. #10

    Standaard

    Nou het zal anders niet de eerste keer zijn dat iedereen "bijna zeker weet" dat er NL subs opstaan... *kuch* band of brothers *kuch

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Die prijzen die jullie noemen vallen in het niet bij deze:
    http://www.amazon.co.uk/Dark-Knight-...7644800&sr=8-1
    De Pond staat heel laag, dus sla je slag.
    NL subs zullen er wel opstaan, daar twijfel ik niet aan.
    Hoezo in het niet 14,98 in ponden ex verzenden komt nog 1,79 verzenden bij
    Is totaal 16,80=€21.31 volgens de huidige koers
    Play.com €20,99

  12. #12

    Standaard

    Dat is inderdaad een gemeen foutje, zeker als je de labels op de disc bekijkt.
    Maar ik bekijk het anders:
    Vrijwel alle Europese Warner FILM uitgaves die in meerdere landen dezelfde release hebben gekregen, hebben NL subs, ook Batman Begins.
    Ik durf er gerust 10 euro op in te zetten dat de UK TDK NL subs heeft.
    Er komt geen enkele twijfel bij mij op.
    TDK is hele grote kerstrelease die snel verspreid moet worden, de BD fabrieken zullen op volle toeren draaien, de discs moeten efficient verspreidt worden etc.
    Ik heb geen twijfel meer, echt niet.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tony_clifton Bekijk bericht
    Hoezo in het niet 14,98 in ponden ex verzenden komt nog 1,79 verzenden bij
    Is totaal 16,80=€21.31 volgens de huidige koers
    Play.com €20,99
    Verdoeme mijn rekenkunsten.
    Het spijt me!

  14. #14

    Standaard

    hehe
    Geen probleem..
    Wees blij dat er andere zijn die het voor je kunnen doen:wink:

  15. #15

    Standaard

    Gemenerik... haha.
    Ik had de verzendkosten er niet bijgerekend.
    Dat omrekenen doe ik altijd met een website die ik even ''opgoogle''.
    Maargoed, binnenkort dus een flinke bestelling bij Amazon voor mij.
    De box met Batman Begins en The Dark Knight, Wall-E en Iron Man.
    Kung Fu Panda komt er later nog wel een keertje in, die staat me nog vers in het geheugen.
    Dat mag ook wel als je 'm in de IMAX ziet, net als The Dark Knight, die ik daar ook gezien heb!

  16. #16

    Standaard

    Ik wacht dan wel even op mogelijke aanbiedingen op of rond de releasedag of anders misschien met de kerst. Voor 20 euro zie ik geen enkele reden om te pre-orderen, aangezien die prijs waarschijnlijk niet lager ligt dan de meeneemprijs.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #17

    Standaard

    Zit deze overigens niet per ongeluk ergens in een 3=2 actie?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #18

    Standaard

    Zojuist een e-mail ontvangen van cdwow dat de versie die zij op de site aanbieden van cdwow.nl geen nederlandse ondertitels zal bevatten.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  19. #19

    Standaard

    Dat is zeer vervelend, maar:
    Is dit puur een makkelijk standaardantwoord om latere aanspraak te voorkomen?
    Gaan ze er standaard vanuit dat een buitenlandse uitgave geen NL subs bevat?
    Hebben ze puur achterop het doosje gekeken, waar het niet altijd opstaat?
    Volgens mij hebben ze het wel vaker bij het verkeerde eind gehad bij zulke vragen.

    Ik zou cd-wow niet te snel geloven.
    Iemand moet echt de disc in de speler doen, met de knop op de AB alle subs bij langslopen.
    Dan geloof ik het pas 100%.
    Ik heb nog steeds een positief voorgevoel!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Zit deze overigens niet per ongeluk ergens in een 3=2 actie?
    Die zit in den 3=2 actie van azur.be. Maar hij kost daar maar liefst 29e waardoor de 3=2 actie toch geen winst opbrengt...

    Tijdje geleden kreeg je bij Play er nog comic cards bij, dit is nu gedaan precies.

    De VAT in de UK gaat wel naar beneden met 2,5%. Dus mss wel de moeite om even te wachten tot deze van kracht is.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  21. #21

    Standaard

    Ik kijk wel wat de mediamarkt ervoor wil hebben.
    Is vast niet veel meer dan bij play.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  22. #22

    Standaard

    bij bol.com kan je trouwens kans maken op een beeld van batman of joker t.w.v 2000 euro

    moet je een vraag beantwoorden en bestelbevestiging opsturen

  23. #23

    Standaard

    De R2UK kan nog wel eens aantrekkelijk zijn. Of ik moet me eens gaan wagen aan een steelbook, want een normale blu-ray versie kan je hier uiteraard niet kopen.

  24. #24

    Standaard

    Ik ga 'm ook uit de UK halen, om precies te zijn bestel ik de box beide delen, want BB heb ik alleen op DVD (1 disc uitgave van 8 euro, dus ik wil 'm best double-dippen.)

  25. #25

    Standaard

    mijn play.com order maar even gecancelled.

    Ik kijk wel of iemand ermee gaat stunten. (al was die 21 euro van play natuurlijk niet verkeerd)

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •