Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 789101112 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 277 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Gelukkig heeft mijn kartonnen UK box waar de keepcases met BB en TDK inzitten, geen gaten of wat dan ook
    Ik ben erg blij met die box.
    Hij is niet eens in NL verkrijgbaar, je kan ze hier alleen maar los kopen.

    De keepcases zijn exact hetzelfde als de losse UK uitgaves, dus de Joker op de cover.
    Deze box heeft dezelfde glansbehandeling als de UK slipcase en er zitten helemaal GEEN stickers op!
    Dus als je Batman Begins nog niet op BD hebt, aanrader!
    http://www.amazon.co.uk/Knight-Batma...9962924&sr=8-6

  2. #252

    Standaard

    vandaag de uk versie binnen en vanavond gekeken;

    Ik meende echter een aantal keer wat moire (of aliasing) te zien in b.v. wolkenkrabber met "verticale strepen" bouwstijl maar vroeg me af of dit kan komen doordat ik een HD-ready TV heb en dus niet op 1080p kan afspelen ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    vandaag de uk versie binnen en vanavond gekeken;

    Ik meende echter een aantal keer wat moire (of aliasing) te zien in b.v. wolkenkrabber met "verticale strepen" bouwstijl maar vroeg me af of dit kan komen doordat ik een HD-ready TV heb en dus niet op 1080p kan afspelen ?
    Lijkt me inderdaad te komen door de downscaling.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    vandaag de uk versie binnen en vanavond gekeken;

    Ik meende echter een aantal keer wat moire (of aliasing) te zien in b.v. wolkenkrabber met "verticale strepen" bouwstijl maar vroeg me af of dit kan komen doordat ik een HD-ready TV heb en dus niet op 1080p kan afspelen ?
    Ik heb precies hetzelfde, helaas.
    Er zit zoveel detail in die IMAX scenes, dat de downscaler inderdaad een beetje gaat ''clippen''

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V Bekijk bericht
    Lijkt me inderdaad te komen door de downscaling.
    goed om te weten; heb PS3 via optisch aangesloten op m'n Marantz versterker en ook met het geluid had ik af en toe het idee dat het niet goed doorkwam; zitten regelmatig heftige/complexe geluid scènes tussen en had het idee dat het beter kon (en reviews lezend is het ook beter !)

    eerste goede voornemen weet ik al: Full HD TV en Hdmi receiver (zit te denken aan Pioneer voor beiden)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    vandaag de uk versie binnen en vanavond gekeken;

    Ik meende echter een aantal keer wat moire (of aliasing) te zien in b.v. wolkenkrabber met "verticale strepen" bouwstijl maar vroeg me af of dit kan komen doordat ik een HD-ready TV heb en dus niet op 1080p kan afspelen ?
    Ik heb hier ook last van, en dan voornamelijk bij één scene:
    de scene in Hong Kong op het moment dat Batman en Lau door de "Sky Hook" worden opgepikt

    Ik heb een FullHD scherm en op het net zijn er meer klachten te lezen met het dit probleem op een FullHD.
    Zover bekend wordt er in alle gevallen gebruik gemaakt van de PS3 (ook bij mij) en ik vermoed daarom dat de PS3 het probleem veroorzaakt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik heb hier ook last van, en dan voornamelijk bij één scene:
    de scene in Hong Kong op het moment dat Batman en Lau door de "Sky Hook" worden opgepikt

    Ik heb een FullHD scherm en op het net zijn er meer klachten te lezen met het dit probleem op een FullHD.
    Zover bekend wordt er in alle gevallen gebruik gemaakt van de PS3 (ook bij mij) en ik vermoed daarom dat de PS3 het probleem veroorzaakt.
    dit zou behoorlijk klote zijn is dit een software probleem en dus evt op te lossen middels een firmware upgrade door Sony of is de PS3 gewoon niet goed genoeg ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #258

    Standaard

    Het is mij eerlijk gezegd niet opgevallen. Wel bij Shawshank Redemption soms bij de gestreepte gevangenisshirts.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #259

    Standaard

    Ik heb 't niet gezien. (Pioneer BDP LX70A en PDP LX608D)
    Zal er de volgende keer extra op letten.

    Edit:
    Ik heb de scene in China nog eens bekeken en er is geen enkele moiré te zien in full HD . Wel wiebelt de camera lichtjes wat duidelijk te zien is als je naar de lichtjes rechts op 't dak naast het hoge gebouw kijkt, maar deze wiebel betreft dus camerawiebel en geen moiré.
    Ook in de overige IMAX scenes boven flatgebouwen zie ik nergens moiré.

    Op 720p zou het heel goed kunnen dat er wiebelende lijntjes te zien zijn. Ook heeft een TV of speler instelling soms nog wel wat effect want ondanks dat 't 1080p/24 is, kunnen instellingen weldegelijk nog een positief of negatief effect hebben. Zo heb ik op een testbeeld van de DVE HD Basics blu-ray bij vertikale witte en zwarte vertikale lijntjes van 1 pixel breed een heel klein beetje interferentie als ik de Pure Cinema mode van de Pioneer op 'uit' heb staan. Deze interferentie is weg met de instelling op 'verder'.
    Laatst aangepast door Edwin V : 27-12-2008 om 15:44 Reden: aanvulling
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  10. #260

    Standaard

    In de US maken ze het nog bonter met stickers.


  11. #261

    Standaard

    Sja, de bovenste 2 zijn uiteraard van de winkelketen zelf, daar heeft Warner geen schuld aan. En als de onderste 2 makkelijk te verwijderen zijn is het nog altijd minder dan die fine "take-3-get-4" sticker.....

  12. #262

    Standaard

    En als ik het goed zie zitten die stickers niet op de steelbook zelf, maar op het plastic

  13. #263

    Standaard

    Ik hda geen moeite met de take 3 get 4 sticker... Maar wel met die blauwe ovale sticker met zilveren opdruk (blu-ray propaganda). Het ging hier om de br van Ice Age 2. Heb flink zitten krabben... Uiteindelijk prima weten te verwijderen.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  14. #264

    Standaard

    Wat is dat toch met die take 3 sticker...??? Niet moeilijk doen, want als je nou wat Eau de Toilette of goede aftershave met een hoog alcohol percentage in huis hebt spuit dat op de sticker en goed wrijven dan is de lijm zo opgelost en de sticker ook.
    Waarom al die hijsa, je beschadigd hierdoor niets...Succes ermee....

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik heb hier ook last van, en dan voornamelijk bij één scene:
    de scene in Hong Kong op het moment dat Batman en Lau door de "Sky Hook" worden opgepikt

    Ik heb een FullHD scherm en op het net zijn er meer klachten te lezen met het dit probleem op een FullHD.
    Zover bekend wordt er in alle gevallen gebruik gemaakt van de PS3 (ook bij mij) en ik vermoed daarom dat de PS3 het probleem veroorzaakt.

    Ik heb dit ook bij de IMAX-opnames. Het is dus niet alleen een ps3-probleem. Ik heb overigens geen 24p.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #266

    Standaard

    Nu evene en vraagje de prijs goedkoopste waar je hem kan krijgen is?

  17. #267

    Standaard

    kijk even bij de price-watch sectie.

  18. #268

    Standaard

    Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het nogal frappant dat The Dark Knight zulke hoge scores krijgt voor de videopresentatie, zo ook de 5 sterren op deze site. Gedurende de hele film is er opvallende edge-enhancement te zien, en veel van de 35mm scènes hebben te lijden onder het gebruik van DNR, waardoor ze er soft en onnatuurlijk uitzien.

    Hoewel veel van de IMAX-sequenties er fantastisch uitzien, zijn ze verkeerd geframed en hebben ze onbegrijpelijk van tijd tot tijd ook edge-enhancement toegepast gekregen (vooral opvallend gedurende de bankoverval).

  19. #269

    Standaard Probleem met geluid op 3:38 en 4:20 minuten

    Ik kon het niet zo snel vinden, maar dit probleem hebben meerdere mensen met verschillende spelers.

    Het probleem zit hem alleen in de Engelse Audio, Pro Logic of TrueHD maakt niet uit. De speler maakt ook niet uit.

    Het heeft in elk geval te maken met secondary audio. Ik had ditzelfde probleem ook, op de genoemde tijden valt er een stilte van een paar millieseconden.

    Ik heb zelf een Pioneer 51FD.
    Wat ik gedaan heb om het op te lossen is in het menu van de speler zelf de optie voor mix primairy en secondary audio weer aan te zetten. Ik had de optie eerst niet aanstaan, nu wel weer. Daarmee is het probleem opgelost.

  20. #270

    Standaard

    Nu dit topic toch weer iets omhoog is geschopt even een vraag. Wie heeft de link van ik dacht zonadvd, de vergelijking tussen DVD en Blu-ray. Ik weet niet meer welk topic het was, kon hem niet meer vinden. Thanks.

  21. #271

  22. #272

    Standaard

    Danke schön!

  23. #273

    Standaard

    Vandaag bekeken, en de screenshots op het internet doen totaal geen recht aan hoe de film eruit ziet. De film zag er op m'n plasma werkelijk prachtig uit, geen edge-enhancement gezien (ik heb er nog op zitten letten) en alleen lichte moiré bij het openingsshot. Wat mij betreft kan dat zelfs nog aan het downscalen van m'n televisie liggen, en het was niet storend. Ook het geluid was top. De sub deed lekker mee, vooral bij de ziekenhuisscene .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #274

    Standaard

    ik heb de steelcase van the dark knight, maar bij de mijne zit geen foto aan de binnenkant met die auto, terwijl je dat bij andere wel hebt.

    hoe kan dit ? het is verder de nl versie.

  25. #275
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    ik heb de steelcase van the dark knight, maar bij de mijne zit geen foto aan de binnenkant met die auto, terwijl je dat bij andere wel hebt.

    hoe kan dit ? het is verder de nl versie.
    Dat komt omdat jij een stickerbook hebt. Bij jouw versie zit het Kijkwijzer logo zit zeker ook links aan de onderkant?

Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 789101112 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •