Pagina 32 van 38 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 945 worden weergegeven.
  1. #776
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tweedehands overgenomen, alle vier de releases in héél goeie staat.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #777
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Naar alle waarschijnlijkheid de laatste voor 2016 Arslan Senki Season 1 Part 2 via Zavvi waar deze voor de zotte prijs te vinden was van £21.99. Momenteel uitverkocht bij Zavvi maar bij Amazon UK te krijgen voor 2 pond meer wat nog altijd een héél goeie prijs is.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Naar alle waarschijnlijkheid de laatste voor 2016 Arslan Senki Season 1 Part 2 via Zavvi waar deze voor de zotte prijs te vinden was van £21.99. Momenteel uitverkocht bij Zavvi maar bij Amazon UK te krijgen voor 2 pond meer wat nog altijd een héél goeie prijs is.


    Weer zo'n mooie en complete set als met seizoen 1 serie 1?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #779
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja zelfde soort release, met wat cards en een booklet.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #780

  6. #781
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Het volgende ontvangen in de eerste week van 2017. De tweede zending van Seraph of the End Part 2 via Zoom kwam binnen. De eerste zending was als verloren beschouwd toen ik heb contacteerde omdat 'k deze nog altijd niet ontvangen had.
    En warempel een dag later kwam Seraph of the End nogmaals binnen, na méér dan een maand onderweg te zijn geweest.
    Dus nu heb 'k Seraph of the End Part 2 tweemaal in bezit. Wordt eens tijd om een verkoopsdraadje te maken om wat dubbels e.a. te verkopen.

    Project Itoh: Harmony, Tokyo ESP, Blood Blockade Battlefront en Gundam Reconguista in G zijn uit de Anime Ltd. -25% Boxing Day Sale.



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #782
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gisteren Hana & Alice ontvangen via Base.com


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #783
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gisteren twee pakjes ontvangen. De eerste via UP1 waar een verhaaltje aan vast hangt
    Had daar op maandag een bestelling geplaatst, mag 'k niet meer doen , en per vergissing de DVD editie van Little Busters EX besteld ipv de Blu-ray. Op dinsdag kreeg 'k een email dat ze opgemerkt hadden dat ik de DVD had besteld maar dat ik normaal altijd Blu-rays bestel als deze beschikbaar zijn. Ze vroegen of ze dit mochten veranderen in de bestelling. Natuurlijk schreef ik hen terug en heb ze ook bedolven in de complimenten over hun aanpak.

    Ben zeker dat géén enkele andere webshop dit zou opmerken, dus een dikke merci aan de persoonlijke aanpak bij UP1.

    Tweede pakketje kwam via anime-on-line binnen uit hun -20% sale. Ze hebben daar trouwens nu een -20% op DVD's sale lopen.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #784
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gisteren de steelbook van Metropolis ontvangen, via Zavvi. Zat net boven de grens van 22€ en op de verpakking staat GBP 21.99 + 0.00 PP en gelukkig geen douane kosten.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #785
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    hisashiburi, toch reeds een tijdje geleden dat ik hier nog foto's heb geplaatst van mijn laatste aanwinsten, relatief 'k weet het
    Dit is wat deze week hier op de mat viel of opgepikt werd. Op woensdag kwam Claymore hier toe via Amazon. Weer een mooie release van Anime Ltd.





    En vandaag werd er één pakje opgehaald in het postkantoor en eentje in een nabije (zelfde gemeente) DPD depot. Het Madman pakket kwam met douane kosten. En net zoals mijn tweede TRSI sale bestelling heb ik eerst weer de douane diensten moeten kittelen voordat het pakje verder ging in de aflever route.
    Tweede pakket is er eentje van UP1USA.





    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #786
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Deze week het volgende mogen ontvangen, eerst Berserk ontvangen via Zavvi, helaas zoals vaker verzonden in een gewone bubbel enveloppe vandaar wat deukjes in de bovenkant van de case. Gelukkig kwam deze binnen zonder doaune kosten.




    Dan ook deze week eindelijk mijn eerste bestelling uit de TRSI December sale ontvangen. Initieel besteld op 10 december maar deze bestelling bleef vastzitten en dus spoorloos. Na wat heen en weer communicatie met TRSI en het invullen van een claims form werd gelukkig een vervangingsbestelling verstuurd.
    Op woensdag een briefje in de bus, wat me in verwarring bracht want de douanekosten waren maar de helft van wat ik voor de tweede TRSI sale bestelling had moeten betalen. Dan op donderdag maar naar het postkantoor om het pakje (nou ja pak) op te halen, en zowaar alle 18 bestelde titels zaten in de doos, dus blij met dit wel héél lage douane bedrag








    Zo jullie gaan me een tijdje niet zien hier, heb wat Anime om te bekijken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #787

    Standaard

    @Stefaan, is dat 18 rating logo een sticker op die Berserk box? En betreft het een slipbox met keepcase?

    edit: Inmiddels gecheckt op youtube..
    Laatst aangepast door Martin Z. : 14-02-2017 om 19:46
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  13. #788

    Standaard

    Twee nieuwe delen te bestellen in deze steelbook serie (ook één van de beste imo):

    Laputa.JPG spirited.jpg

    https://www.zavvi.nl/blu-ray/laputa-.../11395576.html
    Laatst aangepast door Martin Z. : 12-02-2017 om 13:20
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  14. #789

    Standaard

    Ik vind het maar matige steelbooks. Ik heb zelf Ponyo, maar het zou een stuk mooier zijn geweest als de steel wit zou zijn ipv zilverkleurig.

  15. #790
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    @Stefaan, is dat 18 rating logo een sticker op die Berserk box? En betreft het een slipbox met keepcase?

    edit: Inmiddels gecheckt op youtube..
    Zoals je zal gemerkt hebben, geen sticker maar vast op de box. Is inderdaad een harde slipcover maar met een digipack. Alleen bij Anime Ltd. uitgaves is het BBFC logo een sticker op de cellofaan, zodat je na uitpakken een nette uitgave hebt. De rug van de Berserk set is gelukkig wel vrij van logo's.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #791
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Deze week ontvangen;
    Op woensdag Knights of Sidonia: Battle for Planet Nine via Amazon omdat deze daar voor een mooie prijs te krijgen was, samen besteld met de enige Fate/Kaleid release welke nog ontbrak in mijn collectie en Pet Girl of Sakurasou






    En gisteren een pakketje opgepikt bij de post met drie FUNimation titles; Sekirei season 1 & 2 (Aniplex release die binnenkort verloopt voor FUNi), Nichijou en Wolf's Rain


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #792
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Eén aanwinst deze week, de vaak uitgestelde, Mobile Suit Zeta Gundam Part 1

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #793
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gisteren beide reeds uitgegeven Bakemonogatari LN's ontvangen, en vandaag de vervangingsdisc voor Escaflowne nadat er problemen werden ontdekt met de ondertitels in de set.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #794

  20. #795
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Mooi Ghibli steelbook collectie Martin. Ben er zelf nooit aan begonnen omdat ik vreesde dat de ganse reeks nooit in steelbook formaat zou worden uitgegeven, maar daar begint het stilaan wel op te lijken dat dit wel zal gebeuren. Een aantal zijn uiteraard OOP en halen nu 'zotte' prijzen op eBay en Amazon Marketplace.

    Maar over 'zotte' prijzen gesproken

    Vandaag een pakket opgehaald bij de post, waarbij ik één titel uit mijn 'Heilige Graal' lijst van anime titels kan schrappen. Was reeds lang op zoek naar een betaalbare optie om de reeds lang OOP zijnde Premium Editions van de Katanagatari sets in handen te krijgen. Op eBay gaan halen deze gemakkelijk tussen de $350 en $400 en vaak zelfs meer.


    Op het UK forum van animeuknews was er een Belg die zijn sets verkocht voor een meer doenbare prijs en dus heb ik niet lang getwijfeld om tot een deal te komen met hem. De sets werden héél netjes verpakt afgeleverd en zijn in uitstekende conditie, dus zéér blij dat deze nu op mijn boekenplank prijken.






    En vandaag ook Scrapped Princess ontvangen via UP1USA.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Mooi Ghibli steelbook collectie Martin. Ben er zelf nooit aan begonnen omdat ik vreesde dat de ganse reeks nooit in steelbook formaat zou worden uitgegeven, maar daar begint het stilaan wel op te lijken dat dit wel zal gebeuren. Een aantal zijn uiteraard OOP en halen nu 'zotte' prijzen op eBay en Amazon Marketplace.
    Dank je, het was echt een gok destijds en hoopte dat er meer zouden komen dan de eerste vier. Lang wachten en hopen werd uiteindelijk beloond en deze laatste twee waren twee logische aankopen nadat ik al een tijd lang niets meer heb gekocht.

    Wanneer post je eens foto's van je collectie?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  22. #797
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Wanneer post je eens foto's van je collectie?
    Moet dringend wat doen aan plaatsgebrek wat 'k momenteel heb. Denk niet dat ik deze ooit geplaatst heb, kan het toch niet terugvinden in deze draad, maar dit was hoe het er uit zag in september 2015.

    Gesloten en open toestand




    Detail foto's van de eerste Ikea Billy kast, met op de laagste plank een aantal spaghetti western DVD's (deze zijn ondertussen verhuisd).








    Detail foto's van de middelste kast, ook hier wat spaghetti western DVD's vooral van Wild East Productions (ondertussen ook verhuisd).







    Detail foto's van de rechtste kast.







    En detail foto's van de hoek kast, welke een aantal filmboeken bevat, alsmede 3 anime figures.



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #798

    Standaard

    Impressive, most impressive.. Ik zie mezelf als een anime fan, maar ik ken haast niks van wat jij hebt staan
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  24. #799
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt. Een expert op het gebied van anime ga 'k me zelf niet noemen maar als je vragen hebt over wat ik staan heb of over eender welke anime release dan hoor 'k het wel want volgen doe ik het wel van dichtbij

    Trouwens het is een tijdje geleden dat ik nog een figure heb aangekocht, maar vrijdag arriveerde hier Emilia-tan (Re:ZERO -Starting Life in Another World-). Kon niet eerder dan vandaag wat foto's nemen, maar hier is ze dan.






    Heb uit dezelfde serie Re:ZERO -Starting Life in Another World- ook Rem in voorbestelling staan bij Big in Japan, dat wordt nog even geduld oefenen tot december.



    en in haar meer duivelse versie

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #800

    Standaard

    Pffff, mega collectie man. Respect

Pagina 32 van 38 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •