Pagina 21 van 38 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 945 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Krijg nou wat, Studio Ghibli gaat beginnen met steelbooks uit te geven. In november komen er 4 titels uit :

    - Ponyo
    - Howl's Moving Castle
    - Nausicaa of the Valley
    - My Neighbour Totoro

    Voorsmaakje van een van de steelbooks:


    Je kan ze al pre-orderen, hier.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 30-09-2013 om 22:11

  2. #502

    Standaard

    Yup heel vet inderdaad, ook bij zavvi.co.uk, maar daar zijn ze wat duurder..
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #503
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ziet er goed uit, maar niet aan mij besteed. Ga die dingen, hoewel 'k stevig fan ben, niet triple dippen. Op DVD en gewoon Blu-ray is al meer dan genoeg
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #504

    Standaard

    Meer info: http://www.blu-ray.com/news/?id=12268

    Hoop wel dat het niet bij deze vier blijft natuurlijk, zal wel afhangen van de verkoopcijfers?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  5. #505

    Standaard

    Princess Mononoke en The Cat Returns hebben een releasedatum gekregen op amazon.co.uk:
    19 mei 2014

    En Pom Poko op 14 April 2014
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #506
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Anime Limited brengt normaal gezien in september Patema Inverted uit op blu-ray. Heb in ieder geval een pledge gedaan op hun Kickstarter pagina voor deze.

    Trailer voor Patema Inverted

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #507

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Is dat 2.0 versie of niet?

    Edit:
    Ik zie dat hij pas 29 september komt hopelijk is het een nieuwe transfer met het originele uiterlijk in 1080p. Overigens ik heb de Japanse versie al en die was niet goedkoop dus weet ik niet of ik dan deze koop.
    Laatst aangepast door homernt : 05-05-2014 om 13:55

  9. #509

    Standaard

    Dan zie je de topictitel Anime (en Japanse CGI) staan, blijkt het de laatste vijf or so pagina's bijna alleen maar over Ghibli te gaan. Men kent niets anders?

    Hideaki Anno, Katsuhiro Otomo, Satoshi Kon, Rintaro, Shinichiro Watanabe, Yoshiaki Kawajiri, Makoto Shinkai, Mamoru Oshii, Shinji Aramaki, Mamoru Hosoda... Zoveel ander moois op blu-ray uit het land van de rijzende zon.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 11-05-2014 om 23:53

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dan zie je de topictitel Anime (en Japanse CGI) staan, blijkt het de laatste vijf or so pagina's bijna alleen maar over Ghibli te gaan. Men kent niets anders?

    Hideaki Anno, Katsuhiro Otomo, Satoshi Kon, Rintaro, Shinichiro Watanabe, Yoshiaki Kawajiri, Makoto Shinkai, Mamoru Oshii, Shinji Aramaki, Mamoru Hosoda... Zoveel ander moois op blu-ray uit het land van de rijzende zon.
    Ligt ook aan de interesse van de posters hier he, dus ik zou zeggen vul deze thread aan met meer moois
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  11. #511

    Standaard

    18 juni 2014 release in Japan van The Wind Rises
    En 16 juli dan eindelijk ook Spirited Away

    Laat nu maar snel komen in de UK
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  12. #512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    En 16 juli dan eindelijk ook Spirited Away

    Laat nu maar snel komen in de UK
    Inderdaad, eindelijk Spirited Away. Maar die gaan we niet halen bij YesAsia. € 49,90! Belachelijk! Dat is voor mij NoAsia . Ik wacht net als jij wel op de UK- of US-versie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #513

    Standaard

    29 september 2014 UK release The Wind Rises
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #514

    Standaard

    Dat duurt nog even.

    Gisteren was Ponyo trouwens op de buis. Toch gek om 'm NL nagesynchroniseerd te zien.

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    29 september 2014 UK release The Wind Rises

    Gisteren besteld the limited edition

    heb de film in de bios gezien, zeer de moeite waard.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #516

    Standaard

    Ik wil gaan beginnen met de studio ghibli collection van studio canal. Waarom zijn deze blu-ray's zo duur. Op amazon beginnen ze van 12.99 en kunnen de prijzen oplopen tot boven de 20 pond voor 1 film. Zouden ze ooit nog in prijs zakken? Ik wil ze alle 20 heel graag sparen. Met de Miyazaki box die straks uit gaat komen ben je nog steeds even veel geld kwijt.

  17. #517

    Standaard

    Ik heb er een aantal. Let op: Totoro en Arietty zouden volgens bronnen al zonder slipcover worden geleverd en daardoor wat goedkoper zijn..

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik heb er een aantal. Let op: Totoro en Arietty zouden volgens bronnen al zonder slipcover worden geleverd en daardoor wat goedkoper zijn..
    Dan ga ik mooi even wachten, want ik haal altijd alle slipcovers van m'n blu-ray's af. Dit scheelt zo veel ruimte in m'n kast. Als ze allemaal maar genummerd zijn vind ik het prima.
    Vind jij het trouwens waard om deze schijven te halen voor omgerekend ongeveer 20 euro per stuk? Ik ben iemand, als ik er 1 koop wil ik ze alle 20+1. Uitgerekend ben je toch zo'n 400 euro kwijt als je aan de 20 euro prijs houdt. En dat is een hoop geld.

  19. #519

    Standaard

    Het blijft een hoop geld. Die afweging moet je zelf maken.
    Zelf heb ik er 14.
    Als ik er koop, koop ze per 1 of 2 met iets anders bij in mijn order.
    Ikzelf vind ze te duur om allemaal in 1 keer te kopen.
    Nausica, de eerste in de eerste reeks heeft nooit een slipcover gehad.
    De nummering op sommige covers is foutief, je moet zelf voor de hernummering zorgen, want Studio Ghibli Uk vertikt het nog om nieuwe covers te drukken.
    Totoro heb ik zelf ook nog niet juist omwille van het ontbreken van die slipcover.

  20. #520

    Standaard

    Net mijn eerste Ghibli film bestelt via Amazon.co.uk! Spannend Mag wel een keer, aangezien ik een geweldige fan ben van geanimeerde films. Heb enkel zo'n 5 films van Ghibli gezien. Heb voor Kiki's Delivery Service gekozen. Nog nooit gezien, maar het verhaal sprak me wel aan. Heb wel getwijfeld tussen deze film, The Cat Returns en Grave Of The Fireflies. Van Grave Of The Fireflies heb ik wel al veel gehoord, maar The Cat Returns is blijkbaar niet een film waar veel over wordt gepraat. Kan iemand deze aanraden?

  21. #521

    Standaard

    The Cat Returns is een spin off van Whisper of the Heart. Best een leuke film, hoewel de speelduur wel wat korter is dan de meeste Ghibli's. Je hoeft Whisper of the Heart niet gezien te hebben om deze film te kunnen waarderen, maar het is wel leuker om de connecties te zien in beide films. Zo keren een aantal personages uit Whisper terug in deze film.

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik wil gaan beginnen met de studio ghibli collection van studio canal. Waarom zijn deze blu-ray's zo duur. Op amazon beginnen ze van 12.99 en kunnen de prijzen oplopen tot boven de 20 pond voor 1 film. Zouden ze ooit nog in prijs zakken? Ik wil ze alle 20 heel graag sparen. Met de Miyazaki box die straks uit gaat komen ben je nog steeds even veel geld kwijt.
    Arietty is voor slechts 6,95 te koop bij bol.com. Grijp je kans want dit is een geweldig leuke film, vind ik zelf, en zo goedkoop vind je hem nergens.Bol heeft trouwens meer Ghibli-uitgaven in de aanbieding.

    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 10-08-2014 om 15:31
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Arietty is voor slechts 6,95 te koop bij bol.com. Grijp je kans want dit is een geweldig leuke film, vind ik zelf, en zo goedkoop vind je hem nergens.Bol heeft trouwens meer Ghibli-uitgaven in de aanbieding.
    Bedankt voor de tip!

  24. #524

    Standaard

    Spirited Away verschijnt op 3 november 2014 op Blu-ray in de UK en is nu al te reserveren bij Amazon UK voor 16.37 GBP.



    Verder verschijnt er op die datum ook een box met 12 titels. Specificaties zijn nog niet bekend, maar in Japan is een soortgelijke box al verschenen.

    Bron: blu-ray.com

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #525

    Standaard

    Hmm, mooie box, maar er moeten nog twee titels verschijnen. Die vallen dus buiten de boot.

Pagina 21 van 38 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •