Pagina 23 van 38 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 945 worden weergegeven.
  1. #551

  2. #552
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Hier zit ik al een tijdje over na te denken, kan je een review geven als je hem gezien hebt?

    Een aanrader is ook Usagi Drop.
    Bedankt Bettina. Anohana heb ik reeds gezien, ben niet echt een review schrijver, maar deze serie greep me in ieder geval aan. Zeker geen luchtige show, wel een zakdoekje bij de hand hebben dat kan 'k je wel zeggen Zéér zeker een aanrader.

    Bunny Drop staat op de lijst om te bekijken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #553
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag ontvangen. Sailor Moon eindelijk ook, lag op de plank in het postkantoor maar barcode op afwezigheidsbriefje zat niet in hun systeem zelfs niet na een week wachten. Ah ze hadden bij BPost weer eens het lumineuze idee om het systeem te veranderen, met alle gevolgen vandien.

    Toch maar eens gevraagd om op hun rek te kijken en zowaar 2 pakketjes Sailor Moon en ook Robotech. Eind goed, al goed ... oeffff



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #554
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vrijdag en vandaag ontvangen



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #555

    Standaard

    Jij bent wel fan van schoolmeisjes anime he?

  6. #556

    Standaard

    Heb je nog wel tijd om alles te bekijken Stefaan? Of ben je hier ook een kijkachterstand aan het opbouwen ?

  7. #557
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Jij bent wel fan van schoolmeisjes anime he?
    Valt mee.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heb je nog wel tijd om alles te bekijken Stefaan? Of ben je hier ook een kijkachterstand aan het opbouwen ?
    Valt ook mee
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #558
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Rara Wie het K Packet label kent kan reeds raden waar het pakket vandaan komt, meer over de inhoud deze avond.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #559
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ga niet langer de spanning opdrijven , en de doos maar eens open doen.


    Geen ideale lichtomstandigheden maar hier zijn de foto's. Box zelf is steviger dan hetgeen men vaak ziet. En zoals ik van kimchidvd gewend ben héél netjes verpakt met in de doos genoeg beschermingsmateriaal.
















    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #560

  11. #561
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nee, alleen 1st Gig. Er komt volgens kimchidvd wel nog een BD uitgave van 2nd Gig maar daar is nog geen datum van bekend.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #562

    Standaard

    Lijkt de tv-serie van Ghost in the Shell veel op de films?

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Lijkt de tv-serie van Ghost in the Shell veel op de films?
    Nee, het is wat luchtiger, meer actie en minder filosofisch. Dus meer zoals de oorsrponkelijke manga van Masamune Shirow.

  14. #564

    Standaard

    Waar komt die box vandaan? Ik zie her en der wel andere sets....

    Ik heb beide series al op dvd gekocht jaren geleden, en het laatste deel kreeg je kan in die grote tin case. Erg fraai, maar... dvd.
    Ik ben wel toe aan een upgrade
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  15. #565
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Box heb ik via kimchidvd aangekocht. Heb heel goeie ervaringen met kimchidvd, altijd goed verpakt en snelle verzending.

    Link naar GitS
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #566

    Standaard

    Dank je Stefaan, ga de serie bestellen.
    Ik houd van series met een sterk verhaal, en een die zakdoek houd ik bij de hand.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  17. #567
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen probleem Bettina.

    Mijn aanwinsten van deze week.




    En via Kickstarter de Ultimate Edition van Patema Inverted;







    Blu-ray, DVD en Soundtrack CD



    164 pagina's tellend prachtig Artbook.






    En mijn eerste film als Associate Producer, dat voelt héél goed aan

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Box heb ik via kimchidvd aangekocht. Heb heel goeie ervaringen met kimchidvd, altijd goed verpakt en snelle verzending.

    Link naar GitS
    Zo, dat is ook geen misselijke prijs Stefaan. Dan heb je natuurlijk wel wat, want het ziet er echt weer prachtig uit. Blijf doorgaan met het posten van je foto's; ook al heb ik niet zo heel veel met het genre, ik kan wel genieten van de prachtige uitgaves .

  19. #569

    Standaard

    Bestaat er ergens een lijst met Ghibli films die beschikbaar zijn op BluRay?

    Onlangs vond ik in Media Markt Turnhout enkel Arriety en The Wind Rises.

    Kan me moeilijk voorstellen dat kleppers als Spirited Away zelfs niet verkrijgbaar zijn? Bol etc geven echter weinig hoopvolle resultaten..

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spaaikie Bekijk bericht
    Bestaat er ergens een lijst met Ghibli films die beschikbaar zijn op BluRay?

    Onlangs vond ik in Media Markt Turnhout enkel Arriety en The Wind Rises.

    Kan me moeilijk voorstellen dat kleppers als Spirited Away zelfs niet verkrijgbaar zijn? Bol etc geven echter weinig hoopvolle resultaten..
    Niet in Nederland, wel in bv de UK. Maar dan heb je geen NL ondertitels.

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spaaikie Bekijk bericht
    Bestaat er ergens een lijst met Ghibli films die beschikbaar zijn op BluRay?
    Hiermee kom je al een heel eind, maar zoals Pastichio Rocker terecht zegt, geen NL-ondertitels.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Niet in Nederland, wel in bv de UK. Maar dan heb je geen NL ondertitels.
    Zoals Marcel al zegt, in de U.K. is vrijwel alles van Ghibli al uit op BluRay. Grote uitzondering is "Only Yesterday" (Omohide poro poro). Die schijnt daar op DVD slecht verkocht te zijn geweest vandaar. De kwaliteit van de BR's uit de U.K. is m.i. hoog, aanraders -- mits je geen probleem hebt met Engelse ondertitels. Die zijn trouwens nu een stuk beter vertaald dan jaren terug op DVD (U.K., USA, Hong Kong) en zo ver ik weet ook steeds alle extra's die her en der in het verleden op de DVD's erbij stonden.

    Spirited Away is een paar jaar geleden (2009) op BluRay verschenen in Nederland (België weet ik niet). Dat is echter een afrader: het was een ge-upscale-de DVD-versie. Paradiso-versie, EAN 5-414937-041183). Doordat de distributie in de Benelux slecht is (Pixar en Disney's zijn nu eenmaal beter bekend...) worden mensen die wachten op een NL-ondertiteling beroerd bediend.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  23. #573

    Standaard

    Ocean Waves - nummer 16 - is ook nog niet uit op Blu-ray in de UK.
    Deze en nummer 14, wellicht is dat Only Yesterday moeten dus nog verschijnen op Blu-ray in de UK.

  24. #574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spaaikie Bekijk bericht
    Bestaat er ergens een lijst met Ghibli films die beschikbaar zijn op BluRay?
    ...
    Herinner me dat ik een link bewaard had: je kunt eens bladeren op GhibliWiki. Als je op een film klikt, vervolgens op Availability, dan op de link onder Video release kun je het nodige vinden.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  25. #575
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ghibli's op blu-ray met Nederlandse ondertitels is inderdaad droevig gesteld.

    Zelf deze ontvangen, uit de righstuf.com 12-days sale afgelopen vrijdag en vandaag.



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 23 van 38 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •