Pagina 29 van 38 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 945 worden weergegeven.
  1. #701
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gisteren ontvangen. Of misschien zat het reeds vrijdag in de bus, gisteren niet thuis en vanmorgen even gekeken of er toevallig weer geen reclame in de bus zat, ondanks de sticker, en zie daar een pakje van Amazon UK


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #702

    Standaard

    Een van mijn mest geliefde anime serie. Ik vind deze blu ray set wel duur.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Gisteren ontvangen. Of misschien zat het reeds vrijdag in de bus, gisteren niet thuis en vanmorgen even gekeken of er toevallig weer geen reclame in de bus zat, ondanks de sticker, en zie daar een pakje van Amazon UK


    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  3. #703
    rakker
    Guest

    Standaard

    Ik zou graag de hele reeks van Hayao Miyazaki willen kopen op blu ray. Iemand een suggestie voor welke uitgaves ik dan het beste ga?

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rakker Bekijk bericht
    Ik zou graag de hele reeks van Hayao Miyazaki willen kopen op blu ray. Iemand een suggestie voor welke uitgaves ik dan het beste ga?
    Lees eerst deze review eens en kijk dan of je voor de verzamelde werken gaat of voor de individuele uitgaven. Zelf heb ik de losse uitgaven (alleen niet van alle films, want sommigen kunnen we minder bekoren). Persoonlijk vind ik de Engelse uitgaven de mooiste.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #705
    rakker
    Guest

    Standaard

    Dank je wel Marcel voor je reactie! Inderdaad, ik vind ook de Engelse uitgaven er het mooist uitzien. Er is nu trouwens een actie van amazon uk van 2 Blu-ray's voor 25£
    De vraag die ik nog heb is, is de beeldkwaliteit van deze Ghibli collection even goed als die van de Disney uitgaven?


  6. #706
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Een van mijn mest geliefde anime serie. Ik vind deze blu ray set wel duur.
    Is ook net uit, zal wel eens in prijs zakken. Af en toe hier controleren, Zavvi heeft af en toe wel leuke prijzen voor anime titels.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door rakker Bekijk bericht
    Dank je wel Marcel voor je reactie! Inderdaad, ik vind ook de Engelse uitgaven er het mooist uitzien. Er is nu trouwens een actie van amazon uk van 2 Blu-ray's voor 25£
    De vraag die ik nog heb is, is de beeldkwaliteit van deze Ghibli collection even goed als die van de Disney uitgaven?
    Voor zover ik weet is er geen verschil in beeldkwaliteit tussen de US en UK releases.

    De mooiste edities vind ik persoonlijk nog altijd de Japanse silhouette releases, natuurlijk ook een stuk duurder dan de UK edities. Heb er zelf 2 van ( Nausicaä of the Valley of the Wind en Laputa: Castle in the Sky ), en twijfel om mijn UK versies te verkopen en de serie silhouette compleet te maken. Ook omdat van Only Yesterday en Ocean Waves er nog geen UK edities zijn.

    Foto van iemand die deze serie compleet heeft.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #707
    rakker
    Guest

    Standaard

    De mooiste edities vind ik persoonlijk nog altijd de Japanse silhouette releases, natuurlijk ook een stuk duurder dan de UK edities. Heb er zelf 2 van ( Nausicaä of the Valley of the Wind en Laputa: Castle in the Sky ), en twijfel om mijn UK versies te verkopen en de serie silhouette compleet te maken. Ook omdat van Only Yesterday en Ocean Waves er nog geen UK edities zijn.
    Interessant! Heb je eventueel een link naar deze Silhouette releases?

  8. #708
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Link naar blu-ray.com, hier staan de silhouette releases tussen samen met andere helaas niet Engels vriendelijke Ghibli uitgaves.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #709
    rakker
    Guest

    Standaard

    Bedankt.... die silhouette releases zijn inderdaad nogal prijzig maar wel mooi!

  10. #710

    Standaard

    vandaag m'n eerste bestelling (uit de sale) van Rightstuf binnen:



    Bewust onder de $22 gebleven vanwege evt douanekosten; inderdaad stond het hele originele bedrag op de verpakking; ik neem aan dat als je boven de invoergrens besteld bij Rightstuf je rekening moet houden met die extra kosten of is er een manier om dit te omzeilen ?

    ook binnen van Zavvi.com

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #711
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Peter, je mag inderdaad rekening houden met extra kosten als je bij Rightstuf besteld en boven de 22€ zit. Heb het reeds meegemaakt, zelf één maal bewust omdat zelfs met douane- en administratie kosten ze voor één titel stukken goedkoper waren dan anderen.

    Ook reeds meegemaakt dat twee bestellingen welke ik kort na elkaar had gemaakt om onder 22€ te blijven ze deze samen hadden verstuurd, met douane kosten als gevolg. Support bij Rightstuf is gelukkig wel héél goed en ze hebben zonder probleem, na een nette uitleg van mijn kant, het douane bedrag terug betaald.

    En de verpakking is bij Righstuf is natuurlijk ook altijd in orde, daar kan Amazon US een puntje aan zuigen


    Zelf deze week het volgende ontvangen. De eerste vier ontvangen afgelopen dinsdag, uit de MVM sale welke op 29 februari werd gehouden met kortingen tot 50%. En de laatste twee vandaag, uit de Rightstuf sale aan $10 per stuk. Toevallig ook Tokyo Magnitude 8.0 een serie waar ik mezelf mee geamuseerd heb, want in 2 beurten afgekeken. Helaas wel een 1080i encode van Sentai iets wat ze vroeger wel vaker deden. Maar of ik ga merken dat dit een interlaced encode is, is maar de vraag.

    Volgende week verwacht ik ook weer 2 pakjes van Amazon JP.




    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #712

    Standaard

    Bedankt Stefaan voor de info, goed om te weten: gisteren eindelijk binnen van Amazon.com (1 januari besteld):

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #713
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zo dat is wel een héél lange levertijd, douane kosten vermoed 'k ?

    Pakketje van Amazon JP is binnen, en deze hebben me serieus wat gekost, maar Fate/Zero is dan ook één van de hoekstenen van anime wat de laatste decennia betreft. Dat en het feit dat ik serieus genoten heb van deze.
    Heb gekozen voor de Japanse releases omdat de Aniplex of America releases al tijden OOP zijn en de vraagprijzen op eBay gewoon ronduit belachelijk zijn.

    Zo nu eens kijken of ik mijn UK versies kwijt kan. Zijn zeker niet slecht qua beeldkwaliteit maar de JP releases zijn de best verkrijgbare.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #714

    Standaard

    niet eens (had douanekosten al vooruit betaald handige optie bij Amazon), was "temporarily" out of stock... Heb ook nog Darker Than Black - Complete Season One - (Premium Edition) in wacht, ook al een maand lang

    deze week voor de 2e keer bij Amazon besteld (eerste bestelling was onderweg maar vanwege beschadiging van het pakket tijdens de levering teruggestuurd en kon alleen geld terugkrijgen omdat de items niet meer leverbaar waren...): hoop wel dat het de limited editions zijn







    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #715
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Mooi die Ranma sets Peter, nu nog alleen de laatste op de kop tikken Net gelezen dat er in mei standaard edities komen van deze.

    Deze week ook weer wat ontvangen.

    Gisteren eindelijk deze ontvangen van Amazon JP, Anthem of the Heart. Er waren eerst wat problemen met mijn kredietkaart maar uiteindelijk toch in orde gekomen. Wilde deze zeker niet mislopen, en het feit dat deze de hoogst verkopende anime ooit is, net geen 30.000 stuks, in de week van zijn release maakte me eerst wat angstig dat deze wel eens snel OOP zou kunnen gaan. Een zucht van verluchting was dan ook mijn deel toen DHL aan de deur stond








    En op woensdag kreeg ik deze binnen van Zavvi

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #716
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vrijdag ontvangen. De eerste, Panty & Stocking, overgenomen van iemand op het Animeuknews forum.


    De andere vijf titels kwamen binnen via UP1USA, Eden of the East Premium Edition, Garakowa -Restore the World-, Your lie in April Volume 1, Saekano Volume 1, en Persona the Golden Animation Vol. 2





    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #717
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag ontvangen via Amazon JP, K-On! seizoen 1, weeral maar eens een kwalitatieve Japanse uitgave, vergeleken met de US Bandai release welke ik reeds in bezit heb.


    Seizoen 2 staat nog altijd in bestelling bij Amazon.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #718
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nog eentje ontvangen vandaag, deze keer van een Britse eBay verkoper.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #719
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En om de week goed af te sluiten, ook nog deze binnen gekregen Harlock: Space Pirate. Via Twilight Time zelf, want ze hebben deze in sale, deze sale loopt nog tot en met vandaag voor de prijs van $24.95. Trouwens de Manga UK Limited Edition staat nu ook £12,61 op Amazon UK. De UK versie heeft jammer genoeg de Japanse versie alleen op DVD, en niet op een blauw schijfje. De US versie van Harlock: Space Pirate is de meest uitgebreide versie die te verkrijgen is.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En om de week goed af te sluiten, ook nog deze binnen gekregen Harlock: Space Pirate. Via Twilight Time zelf, want ze hebben deze in sale, deze sale loopt nog tot en met vandaag voor de prijs van $24.95. Trouwens de Manga UK Limited Edition staat nu ook £12,61 op Amazon UK. De UK versie heeft jammer genoeg de Japanse versie alleen op DVD, en niet op een blauw schijfje. De US versie van Harlock: Space Pirate is de meest uitgebreide versie die te verkrijgen is.


    Crap, vorige week de UK versie gekocht voor 8 pond (met korting) bij Zavvi; nu snap ik waarom ie zo goedkoop was..... lees nu pas dat de BR (2D en 3D) alleen een Engelse (korte) dub versie bevat

    Hoe zit dat met de Hong Kong versie, lijkt dat deze de Japanse versie bevat

    Heb jij trouwens een goede site waar je dit soort dingen (cut/uncut etc) voor manga/anime titels kan checken ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #721
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Peter, ah dat is jammer. Ik volg wel dit draadje op blu-ray.com, en ook dit Sales draadje op AUKN voor dergelijke dingen. Had op AUKN geleerd dat de US versie van Twilight Time de beste versie in omloop was. En voor Harlock had ik deze ook in mijn price tracking staan op blu-ray.com

    De Hong Kong versie bevat alleen de Japanse cut met Japanse audio en Engelse ondertitels. Althans dit is wat dvdcompare.net aangeeft.


    Trouwens gisteren eindelijk K-On!! Season 2 ontvangen via Amazon Japan. Nam wat meer tijd in beslag voor het verzonden werd, maar ben blij dat deze er nu eindelijk is. Wederom een héél mooie set. En vandaag Terror in Resonance Ultimate Edition ontvangen via Amazon UK. Box is even hoog als FMA, Gurren Lagann and Patema Inverted, ttz 21,5 cm.



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #722
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Trouwens geen idee of Moribito je aanspreekt, maar deze is momenteel voor 30,99 CAD te vinden op Amazon Canada ongeveer 20,65€ dus beneden de douane grens. Nog niet gezien aan zo'n lage prijs dus heb deze zelf besteld.

    Enige jammer is natuurlijk de hoge verzendkost, en dat Amazon CA nu blijkbaar tegenwoordig UPS gebruikt ipv DHL.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Trouwens geen idee of Moribito je aanspreekt, maar deze is momenteel voor 30,99 CAD te vinden op Amazon Canada ongeveer 20,65€ dus beneden de douane grens. Nog niet gezien aan zo'n lage prijs dus heb deze zelf besteld.

    Enige jammer is natuurlijk de hoge verzendkost, en dat Amazon CA nu blijkbaar tegenwoordig UPS gebruikt ipv DHL.
    Moribito reeds op DVD in bezit, echter nog niet gekeken (grote kijkachterstand); en kijkachterstand vergroot met:

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #724

    Standaard

    Denk ik post deze hier ook maar even, dan hoeft Stefaan niet in zijn uppie te posten hier



    Trouwens ik kijk hier elke keer voor al dat moois, lang niet alles is mijn smaak op anime-gebied, maar ik laat me graag inspireren en de edities zijn sowieso stuk voor stuk erg fraai
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  25. #725

    Standaard

    Zijn dat steelbooks?

Pagina 29 van 38 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •