Pagina 19 van 38 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 945 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Weet er iemand of en wanneer Princess Mononoke uitkomt op Blu? Op deze zit ik wel al een tijdje te wachten.

  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Grave of the fireflies

    en

    Totoro


    Beide Japanse blu ray release 18-07-2012
    Hoera! dit zijn zo'n beetje m'n meest favoriete Ghibli's ooit!

    Nu alleen nog Kiki's delivery service en Princess Mononoke (jurgen42u: daarover heb ik nog nergens iets gelezen).

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Grave of the fireflies

    en

    Totoro


    Beide Japanse blu ray release 18-07-2012
    Komen beide op 12 november 2012 uit in de UK.

    Ik zag Ninja Scroll op 15 oktober 2012 staan in de UK. Alleen zag ik ook dat volgens bbfc er ingeknipt is. Hopelijk wordt hij voor blu-ray opnieuw beoordeeld.

  4. #454

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ninja scroll 26-11-2012 http://www.blu-ray.com/news/?id=9296&page=

    Ik zie nu dat the cuts in een latere versie zijn terug gedraaid. Zie derde van onderen http://www.bbfc.co.uk/search/?search...q=ninja+scroll.
    Ik wist niet eens dat deze uitkwam op BD. Goed nieuws zeker omdat het nu dus de ongecensureerde versie is!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  6. #456

    Standaard

    Hoera, mijn favoriete Ghibli komt in Japan uit op 5 december, dan komt ie volgend jaar vast ook uit in de UK.
    Only yesterday

    En ook:
    Kiki
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Komen beide op 12 november 2012 uit in de UK.
    Grave of the fireflies staat bij Amazon inmiddels niet meer op de release-lijst maar bij HMV nog wel. Is het een HMV-exclusive geworden?

    Bij Amazon zie ik inmiddels wel Castle of cagliostro ook voor 12-10. Zie http://www.amazon.co.uk/Castle-Of-Ca...I3B8U274UEZ0BN

  8. #458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Grave of the fireflies staat bij Amazon inmiddels niet meer op de release-lijst maar bij HMV nog wel. Is het een HMV-exclusive geworden?

    Bij Amazon zie ik inmiddels wel Castle of cagliostro ook voor 12-10. Zie http://www.amazon.co.uk/Castle-Of-Ca...I3B8U274UEZ0BN
    Castle of cagliostro zie mij niks dus even gezocht en ik denk dat dit nu juist de titel is die ooit gezien maar niet meer wist hoe die heten.

  9. #459

    Standaard

    Ben benieuwd wanneer de uncut versie van Kite op BD komt, van wat ik begrepen heb is alleen de cut versie tot op heden uitgebracht.

    Hopelijk komt de Fist Of The North Star: True Savior serie hier ook snel op BD, ik zie wel Franse uitgaves met NL ondertiteling op eBay staan.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Castle of cagliostro zie mij niks dus even gezocht en ik denk dat dit nu juist de titel is die ooit gezien maar niet meer wist hoe die heten.
    Het is een anime-klassieker en daarom al een aanrader. Het was ook de eerste film die Miyazaki regisseerde en hij bevat al veel Ghibli-trekjes.

  11. #461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het is een anime-klassieker en daarom al een aanrader. Het was ook de eerste film die Miyazaki regisseerde en hij bevat al veel Ghibli-trekjes.
    Ik ken alleen de engelse versie helaas, en misschien mede daardoor dat ik hem niet geweldig vond.

    Hopelijk dat de versie met de originele stemmen me meer kan bekoren.

    Afgelopen zomer is er trouwens een nieuwe serie verschenen in Japan met Lupin III (de hoofdrolspeler in Cagliostro). Klein stukje van gezien en zag er goed uit.

  12. #462

    Standaard

    Grave of the fireflies staat nu ook op amazon.com voor 20 november. Volgens de backcover alleen regio A; maar de titel staat vandaag ook nog steeds bij HMV. Niet bij Play of amazon.co.uk. Er is dus een kans dat de schijf wel regiovrij is (of A en B), maar getest is het nog niet... Wel goed nieuws als de BR-speler regio A aan kan.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  13. #463

    Standaard

    The Castle of Cagliostro is volgens deze review1080i. De japanse uitgave is ook 1080i dus misschien hoort het zo.

    En een review van Grave of the fireflies.

    Edit:
    Ninja Scroll steelbook trailer.
    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=bgmUs3T8sDw
    Laatst aangepast door homernt : 06-11-2012 om 09:21

  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    The Castle of Cagliostro is volgens deze review1080i. De japanse uitgave is ook 1080i dus misschien hoort het zo.
    Ik heb m'n order toch maar geannuleerd. 17 pond is een hoge prijs voor een release met een 1080i-transfer. Ik hou het voorlopig maar even bij m'n dvd.

    Ik ben trouwens toch wel erg benieuwd of HMV echt Grave of the fireflies gaat uitleveren.

  15. #465

    Standaard

    Mijn totoro blu ray is verzonden door amazon.co.uk
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik ben trouwens toch wel erg benieuwd of HMV echt Grave of the fireflies gaat uitleveren.
    Om hier even op terug te komen: momenteel staat ie nog steeds op availability: pre-order now. En dat terwijl de zogenaamde releasedatum inmiddels is gekomen en gegaan. Ik heb zo het vermoeden dat we voorlopig nog even niet hoeven te rekenen op daadwerkelijke levering.

  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Mijn totoro blu ray is verzonden door amazon.co.uk
    Heb je hem al bekeken Bettina? Ik heb een raar probleem: als ik Japans met Engelstalige ondertiteling kies dan krijg ik geen ondertiteling. Ook niet als ik die ondertiteling handmatig kies.

    EDIT: ok, ik ben er inmiddels achter dat het blijkbaar een compatibiliteitsprobleempje is. M'n Sony BDP-S580 in de huiskamer toont de ondertiteling niet maar m'n Philips BDP 7500 in de slaapkamer wel.

    EDIT 2: ok, na een "power cycle" van m'n Sony en nadat ik de taal voor het starten van de film in het menu geselecteerd heb werkt het ineens wel. Vaag..
    Laatst aangepast door Richard B. : 14-11-2012 om 20:23

  18. #468

    Standaard

    Fijn dat het werkt richard.
    Ik heb de blu ray in de kast gezet, moet hem nog kijken, hoe vind jij het beeld van de blu ray?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #469

    Standaard

    Ik heb deze net gekocht bij amazon.co.uk

    http://www.amazon.co.uk/Puella-Madok...2929676&sr=8-2

    Puella Madoka complete collection.

    In de US is de serie veel duurder. Ik heb de serie al gezien. En kan zeggen dat deze zeer de moeite waard is. Wel maar 13 afleveringen. Maar heel erg goed verhaal, leuke karakters en prachtige muziek.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Fijn dat het werkt richard.
    Ik heb de blu ray in de kast gezet, moet hem nog kijken, hoe vind jij het beeld van de blu ray?
    Erg goed. De meeste scenes zijn gewoon goed maar er zijn een paar scenes waarin de upgrade naar HD heel duidelijk is. Ik ben erg tevreden.

  21. #471

    Standaard

    Weet er iemand of:

    1/Laputa nog steeds met slipcover word geleverd? Is al een release van 2011.

    2/Of er een speciale uitgave komt van Grave of the Fireflies zoals Arrietty?

  22. #472

    Standaard

    aantal titels zitten ook in de 3=2 actie bij Amazon.fr, veel volgens mij echter met alleen FR subs
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #473

    Standaard

    Ninja scroll binnen gehad en gezien de lengte 91:38 dacht ik dat hij toch gecut zou zijn. Imdb geeft 94 minuten maar is het niet zie link. Ik had ook niet het gevoel dat ik iets minste tenminste wat ik mij kon herinneren.

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ninja scroll binnen gehad en gezien de lengte 91:38 dacht ik dat hij toch gecut zou zijn. Imdb geeft 94 minuten maar is het niet zie link. Ik had ook niet het gevoel dat ik iets minste tenminste wat ik mij kon herinneren.
    Heb de UK versie ook besteld maar pas nadat k zeker was dat het de volledige uncut versie betrof. De VHS en DVD versies waren gecensureerd, de Blu-ray is ongecensureerd.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Heb de UK versie ook besteld maar pas nadat k zeker was dat het de volledige uncut versie betrof. De VHS en DVD versies waren gecensureerd, de Blu-ray is ongecensureerd.
    Dat idee had ik ook maar je begint dan toch te twijfelen. Hoe dan ook ik vond het beeld erg goed en geluid ook voor 2.0 stereo. Ik had hem zeker al 10 jaar niet meer gezien maar hij is nog beter dan ik mij herinnerde.

Pagina 19 van 38 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •