Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 170 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    Ik heb hem besteld uit Engeland en hij heeft inderdaad NL subs.
    Wat nergens staat op dvdcompare daar niet van
    Heb je hem al bekeken. Hoe is het kwaliteitsverschil met de oude Nederlandse versie.
    Is het de moeite waard om de "remasterd" versie aan te schaffen?

  2. #52

    Standaard

    Voor mij wel, het is wel mooier beeld.
    Ook is er ergens 1 tekstlijn weer gerestaureerd, niet de moeite, maar toch

    Ook het commentaar van John CLeese is zeer goed, bij elke episode

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    Voor mij wel, het is wel mooier beeld.
    Ook is er ergens 1 tekstlijn weer gerestaureerd, niet de moeite, maar toch

    Ook het commentaar van John CLeese is zeer goed, bij elke episode
    OK, ga hem bestellen bij de BBC, kost nu nog maar 17 pond.
    Heb inmiddels ook kunnen vaststellen dat er inderdaad NL subs aanwezig zijn.

  4. #54

    Standaard

    YAY hij is binnen. the young ones serie 1.. netjes ondertiteld en helemaal goed
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  5. #55

    Standaard

    WBRS does it again: I R R I T A T I N G

    inmiddels 8 weken gepasseerd na mijn bestelling van een gratis DVD en naar ik vrees redden we de Sinterklaas niet. Dan maar de onderzetters van vorig jaar inpakken.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    WBRS does it again: I R R I T A T I N G

    inmiddels 8 weken gepasseerd na mijn bestelling van een gratis DVD en naar ik vrees redden we de Sinterklaas niet. Dan maar de onderzetters van vorig jaar inpakken.
    Heb na 7 weken één DVD ontvangen. Ik heb nog twee andere DVD's besteld op 17/9 en die heb ik nu na 10 weken nog niet binnen. Mijn broer had er één besteld op 28/10 en die had hij binnen 2 weken binnen. Ergens gaat er hier iets niet goed lijkt mij.
    Heb WB een week geleden hierover via het door hen opgegeven mailadres happyhour@comedycollection.nl een vraag gesteld maar daar tot nu toe geen antwoord op ontvangen. Ligt eigenlijk helemaal in de lijn der verwachtingen, zo gaat dat altijd bij WB.

    Heb mij 3 jaar geleden ingeschreven voor de nieuwsbrief en er nooit één ontvangen, dus kon ik eigenlijk ook wel verwachten dat ik geen antwoord op mijn vragen krijg die ik stel op het door hen (speciaal daarvoor) beschikbaar gestelde mailadres. Ach wat zeur ik toch eigenlijk dit is toch heel normaal tegenwoordig. Internet is lekker anoniem je hebt helemaal geen verplichtingen en al helemaal geen rechten.

  7. #57

    Standaard

    Brrr. Verschrikkelijk, die irritante houding va WB. Ik heb het al eerder gezegd en ik blijf bij mijn standpunt. Stelletje knoeiers zijn het.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Brrr. Verschrikkelijk, die irritante houding va WB. Ik heb het al eerder gezegd en ik blijf bij mijn standpunt. Stelletje knoeiers zijn het.

    Gewoon NIET KOPEN dus, lekker de Engelse versie halen, die vaak veel goedkoper en beter zijn

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    Gewoon NIET KOPEN dus, lekker de Engelse versie halen, die vaak veel goedkoper en beter zijn

    of gewoon we kopen bij Media markt, code opsturen en de DVD weer retour winkel,
    Gratis DVD zo

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    of gewoon we kopen bij Media markt, code opsturen en de DVD weer retour winkel,
    Gratis DVD zo

    leuk voor degene die dan toevallig jouw dvd koopt met een reeds gebruikte code; wat een mentaliteit zeg-foei

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    leuk voor degene die dan toevallig jouw dvd koopt met een reeds gebruikte code; wat een mentaliteit zeg-foei
    Ja dat is weer lullig

    zal ik niet doen ook hoor

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    Ik heb de mijne binnen twee weken ontvangen. Ik had de bestelling vrijwel gelijk aan het begin van de actie geplaatst.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    Heb na 7 weken één DVD ontvangen. Ik heb nog twee andere DVD's besteld op 17/9 en die heb ik nu na 10 weken nog niet binnen. Mijn broer had er één besteld op 28/10 en die had hij binnen 2 weken binnen. Ergens gaat er hier iets niet goed lijkt mij.
    Heb WB een week geleden hierover via het door hen opgegeven mailadres happyhour@comedycollection.nl een vraag gesteld maar daar tot nu toe geen antwoord op ontvangen. Ligt eigenlijk helemaal in de lijn der verwachtingen, zo gaat dat altijd bij WB.

    Heb mij 3 jaar geleden ingeschreven voor de nieuwsbrief en er nooit één ontvangen, dus kon ik eigenlijk ook wel verwachten dat ik geen antwoord op mijn vragen krijg die ik stel op het door hen (speciaal daarvoor) beschikbaar gestelde mailadres. Ach wat zeur ik toch eigenlijk dit is toch heel normaal tegenwoordig. Internet is lekker anoniem je hebt helemaal geen verplichtingen en al helemaal geen rechten.
    Wat een bekende klanken allemaal. Ik wacht inmiddels al ruim 10 weken op mijn bestelling, maar zie nog steeds niets.
    Ja na herhaaldelijk aandringen op bovenstaand Email adress krijg je dan mailtjes met daarin dat ze vertraging hebben opgelopen en dat de bestelling volgende week wordt geleverd. Dat soort mailtjes donder ik meteen in de digitale prullebak, is na 3 keer niet geloofwaardig meer.
    Wat een flut actie weer!!!
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  13. #63

    Standaard

    Ik heb aan WB gevraagd of dit onder 'langlopende' series valt.

    10 weeks and still counting:toppie:

  14. #64

    Standaard

    Hier hetzelfde, heb half september 3 dvd's besteld en tot nu toe 1 ontvangen. Ook geklaagd via de mail en dan als antwoord dat ze vertraging hebben en dat het volgende week geleverd wordt enzo. Op de laatste mailen al helemaal geen antwoord meer. Ook in de familie dezelfde problemen, daar wordt ook nog steeds gewacht. Vraag me af of ik ze nog wel krijg.

  15. #65

    Standaard

    vandaag maar weer 'ns een mailtje naarze gezonden:

    Goedenmorgen

    De beloofde 6 weken zijn bij mij (en vele anderen) inmiddels ruimschoots overschreden;

    Op diverse forums lees ik dat u op vragen antwoord: "volgende week", maar dat
    lijkt een beetje op "morgen gratis bier".

    In een aantal gevallen geeft u helemaal geen reactie meer.

    Zou u misschien het fatsoen kunnen opbrengen om in uw volgende electronische mail (of op andere wijze) iets te zeggen over de vertraging, dan laat u tenminste
    nog zien dat de consument niet helemaal lucht is voor u.

    H. ter Lingen
    Heerhugowaard

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    Ik heb na zeven weken één ontvangen. Op de twee anderen wacht ik nu meer dan acht weken. Ik kijk het nog maar even aan, maar snel is anders en in ieder geval niet zoals beloofd.
    Idem hier. Heb al een aantal mailtjes gestuurd maar zelfs die worden niet beantwoord.
    Diep triest.

  17. #67

    Standaard

    Wacht al sedert 23 september op mijn 2 resterende bestelde DVD's..Inderdaad knoeiers.. had er 3 besteld en 1 ontvangen na 9 weken.. Ben benieuwd.
    En ook van plan om hier meer ruchtbaarheid aan te geven..
    Ook 3 mails werden niet beantwoord..

  18. #68

    Standaard

    Vandaag lag er 1 van de 2 die ik nog moest ontvangen in de bus, dus er is nog hoop mensen.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Iemand al een bestelling geplaatst bij de Comedy Collection Happy Hour actie (1 kopen = 1 gratis), en ook daadwerkelijk geleverd gekregen?
    Staat dat er binnen 6 weken wordt geleverd, maar daar merk ik weinig van.
    Iemand andere ervaringen mee?
    15 oktober Doctor Beeching besteld. Nog niets in huis. Heb al een mailtje gestuurd, maar nog steeds geen reactie op gehad (vorige week).
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  20. #70

    Standaard

    't Blijft een echte comedy actie.

    Vandaag kreeg ik m'n eerste bestelling binnen.
    Pakje was normaal -en juist - ge-adresseerd, maar met toevoeging 'Netherlands'

    Als extra is er een witte sticker op de enveloppe geplakt met een tekst "If undeliverable, please return to (adres in) Zwitserland.

    Verder nog een rode sticker met streepjescode, met de aanduiding dat ik niet meer op mijn adres woon.

    Met de hand is er bij- geschreven (mijn postcode) en " Nederland" jawel, de juiste vertaling van Netherlands.

    Het lijkt er dus op dat het pakket vanuit Maasbergen (het actie adres) via Zwitserland uiteindelijk bij mij terecht is gekomen.

    Tja, waarom makkelijk als het moeilijk kan.

    In de enveloppe zat voorts nog een afleveringsbon, alsmede een soort stencil (van het soort dat we in 1960 voor de schoolkrant maakten) waarin ze verwijzen naar de website van de comedy collection.

    Wat een geweldig amateurisme.

    Keep them laughing.

    Ben benieuwd waar mijn 2e bestelling momenteel uithangt.
    Laatst aangepast door Herman ter Lingen : 16-12-2009 om 13:56

  21. #71

    Standaard

    Kreeg op mijn eerder genoemde mail uiteindelijk toch nog antwoord. Men vroeg welke DVD’s ik nog niet ontvangen had. Een dag nadat ik dit doorgemaild had ontving ik plotseling één van de ontbrekende DVD’s , maar dat zal wel toeval zijn geweest. Ik zit nu nog steeds te wachten op een DVD die ik op 17/9 heb besteld, vandaag precies 3 maanden geleden.

    Een broer van mij kreeg deze week 2 keer dezelfde DVD thuisgestuurd, hij had er toch echt maar 1 besteld. Terugsturen doet hij maar niet want dat maakt de chaos waarschijnlijk alleen maar groter.

    In het hele verzendgebeuren lijkt ook helemaal geen enkele lijn in te ontdekken. Soms heb je binnen 2 weken de DVD in huis en in andere gevallen wacht je er al 3 maanden tevergeefs op. Het gaat niet op alfabet of huisnummer of wat dan ook maar waarschijnlijk zo’n beetje voor de vuist weg.

    Gezien de etiketten op de enveloppen lijkt WB de afhandeling van deze aktie uit handen te hebben gegeven aan een extern bedrijf genaamd “4netcommerce” . Dit in Maarsbergen gevestigde bedrijf voert o.a. webshop diensten uit in opdracht voor anderen zoals in dit geval voor WB. We kunnen inmiddels vaststellen dat “4netcommerce” niet voor haar taak berekend is en ik zou WB willen adviseren om in de toekomst maar geen diensten meer van dit bedrijf af te nemen.

    Ondertussen blijf ik na 3 maanden maar verder wachten op mijn DVD’tje.

    Misschien is het leuk om een kleine wedstrijd te organiseren, er zijn 2 categorieën te weten;
    1. Wie heeft het langst op zijn DVD moeten wachten;
    2. Wie heeft zijn DVD uiteindelijk nooit ontvangen.

  22. #72

    Standaard

    In dezelfde stijl als hun eindeloze introduktie filmpjes heb ik inmiddels weer mijn (eindeloze) klacht ingediend; dat ga ik vanaf nu elke week volhouden tot mijn andere dvd er is.

    Ik heb ze meteen "gefeliciteerd" met hun reclame bureau en ze uitgedaagd met een openbaar excuus te komen.

    V.w.b.t 'de wedstrijd' : ik wacht vanaf 29 sept. 2009;
    Wat krijgt de winnaar? Ik wil nog wel wat onderzetters inbrengen.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    V.w.b.t 'de wedstrijd' : ik wacht vanaf 29 sept. 2009;
    Wat krijgt de winnaar? Ik wil nog wel wat onderzetters inbrengen.
    Jammer Herman, ik wacht zoals gezegd al vanaf 17 sept 2009.
    V.w.b. de prijzen, ik breng "Filthy, Rich & Catflap" in, die had mijn broer toch dubbel.

  24. #74

    Standaard

    Is er ook een 2e prijs, want ik wacht al sinds 22 september . Die van 16 september is van de week zowaar gekomen.

  25. #75

    Standaard

    Hoera, we hebben contact.
    Dit bericht komt net bij mij binnen:

    Beste Comedy Collection liefhebber
    Ten eerste onze excuses voor onze late reactie.
    Heeft u inmiddels uw bestelling al ontvangen?
    Sommige dvd's waren helaas nog niet binnen gekomen.
    Daardoor hebben wij een vertraging ontstaan met de verzending.

    De dvd's worden binnen 2 weken verstuurd naar u.
    Excuus voor het ongemak wat u heeft geleden!


    Met vriendelijke groet,
    Happy Hour




Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •