Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 170 van 170 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Het blijft stil rond de BBC comedy-reeks van WBrs.
    Het lijkt erop dat ze er de brui aan hebben gegeven.

    Op 22 november verschijnt "Come Fly With Me" ('makers van Little Britain')
    bij DFW.

  2. #152

    Standaard

    Dan worden ze bij Warner vriendelijk bedankt, zitten dan mooi met half afgeraffelde series. Ik noem maar Dad's Army en It Ain't Half Hot Mum als voorbeeld.
    Ze blonken sowieso al niet uit in het leveren van complete seizoenen bij sommige series (weglaten van kerst specials en zo), maar om nou gewoon series welke je al een aardig eind hebt uitgebracht te gaan stoppen......
    Ongehoord, wat een waardeloze klantenbinding bij die tent.
    Brengen overigens wel de reeds door hun uitgegeven series telkens opnieuw uit, dat dan weer wel. Nog even kijken of ze nog een paar "slachtoffers" kunnen maken die hoofdschuddend met halve series blijven zitten.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  3. #153

    Standaard

    De BBC Comedy Collection was oorspronkelijk aangekondigd als een groots project, maar nu lijkt het inderdaad met een sisser af te lopen, jammer genoeg. Op een paar back-catalogus releases na zoals de (in)complete sets van 'Allo 'Allo! en Are You Being Served? zijn er sinds begin 2010 geen nieuwe releases meer geweest. Erg slordig en laks van WB, maar misschien is dit de kans voor andere uitgevers (B-Motion doet het ook vrij goed op vlak van Britse Comedy) om wat nieuws te gaan uitgeven?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Dan worden ze bij Warner vriendelijk bedankt, zitten dan mooi met half afgeraffelde series. Ik noem maar Dad's Army en It Ain't Half Hot Mum als voorbeeld.
    Ze blonken sowieso al niet uit in het leveren van complete seizoenen bij sommige series (weglaten van kerst specials en zo), maar om nou gewoon series welke je al een aardig eind hebt uitgebracht te gaan stoppen......
    Ongehoord, wat een waardeloze klantenbinding bij die tent.
    Brengen overigens wel de reeds door hun uitgegeven series telkens opnieuw uit, dat dan weer wel. Nog even kijken of ze nog een paar "slachtoffers" kunnen maken die hoofdschuddend met halve series blijven zitten.
    ja doodzonde, misschien begrijpen ze niet dat de meeste fans gewoon wachten op een complete serie, alvorens ze weer met 1 of 2 seizoenen blijven zitten.

  5. #155

    Standaard

    Ik heb ondertussen de hoop opgegeven met die BBC Comedy Collection. Ik heb gewoon op Amazon.co.uk de series besteld die ik bij WB niet kon krijgen. Mooie boxen, fijne extra's en als je de Engelse ondertiteling opzet is het prima verstaanbaar. Voor mij mogen ze bij WB hun dvd's houden, heb al spijt genoeg dat ik er geld aan heb verspild!
    Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

    Whatiwatch

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mrs Bucket Bekijk bericht
    Ik heb ondertussen de hoop opgegeven met die BBC Comedy Collection. Ik heb gewoon op Amazon.co.uk de series besteld die ik bij WB niet kon krijgen. Mooie boxen, fijne extra's en als je de Engelse ondertiteling opzet is het prima verstaanbaar. Voor mij mogen ze bij WB hun dvd's houden, heb al spijt genoeg dat ik er geld aan heb verspild!

    er zijn blijkbaar meer mensen die er zo over denken want ze worden steeds goedkoper.

    Het is jammer maar ik had de meeste al lang in huis via Amazon Uk.
    Alleen weinig extra's

  7. #157

    Standaard

    Leuke tip trouwens voor de verzamelaars: met de feestdagen voor de deur staan heel wat BBC Comedy boxen op Amazon laag geprijsd. Ik zag gisteren dat de Complete Dad's Army set slechts £25 meer kost, een koopje dus.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Het blijft stil rond de BBC comedy-reeks van WBrs.
    Het lijkt erop dat ze er de brui aan hebben gegeven.

    Op 22 november verschijnt "Come Fly With Me" ('makers van Little Britain')
    bij DFW.
    Gelukkig wordt ik door WB goed op de hoogte gehouden van alle nieuwe ontwikkelingen en releases rond de BBC Comedy Collections middels de daarvoor bestemde nieuwsbrief waarvoor ik mij 5 jaar geleden heb ingeschreven.

    Oh nee, eigenlijk ook weer niet, nog nooit een nieuwsbrief ontvangen. Dat heeft waarschijnlijk te maken met die klantgerichtheid waar WB zo bekend om staat.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Leuke tip trouwens voor de verzamelaars: met de feestdagen voor de deur staan heel wat BBC Comedy boxen op Amazon laag geprijsd. Ik zag gisteren dat de Complete Dad's Army set slechts £25 meer kost, een koopje dus.
    Vandaag besteld bij Amazon.co.uk; complete HI DE HI voor 27 pond incl.verzenden. Verdere Nederlandse versies na seizoen 4 is toch HO DI HO.

    Voor de liefhebbers van "Moeder wat is het Heet" (It ain't half hot mum);
    complete serie voor zo'n 30 pond (Amazon), maar volgens mij nergens ondertitels-ook geen Engelse.

    Overigens worden bestellingen bij Amazon UK supersnel en altijd zeer goed verpakt afgeleverd. Bij mij meestal met 3 werkdagen.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Verdere Nederlandse versies na seizoen 4 is toch HO DI HO.
    Vermoedelijk wel ja. Al is het de de enige titel uit de Comedy Collection die de laatste jaren nog een paar releases kreeg.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Overigens worden bestellingen bij Amazon UK supersnel en altijd zeer goed verpakt afgeleverd. Bij mij meestal met 3 werkdagen.
    Hier ook. Ze blijven alleen om de één of andere reden een hele dag op het sorteerkantoor liggen vooraleer ze vertrekken. Ik koop bijna nergens anders dan op Amazon.co.uk - niet altijd de goedkoopste, maar wel een sterke service.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Vandaag besteld bij Amazon.co.uk; complete HI DE HI voor 27 pond incl.verzenden. Verdere Nederlandse versies na seizoen 4 is toch HO DI HO.

    Voor de liefhebbers van "Moeder wat is het Heet" (It ain't half hot mum);
    complete serie voor zo'n 30 pond (Amazon), maar volgens mij nergens ondertitels-ook geen Engelse.

    Overigens worden bestellingen bij Amazon UK supersnel en altijd zeer goed verpakt afgeleverd. Bij mij meestal met 3 werkdagen.
    Heb je het over deze box?
    http://www.amazon.co.uk/Aint-Half-Ho...8187752&sr=8-1

    Dan kan ik je geruststellen: ik heb deze dvd's ook in huis gehaald en de afleveringen zijn netjes ondertiteld (in het Engels weliswaar). Overigens een mooie lay-out

    Ik koop ook bijna al mijn series bij Amazon.co.uk. Gaat behoorlijk snel!
    Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

    Whatiwatch

  12. #162

    Standaard

    Weet iemand of er nog meer dvd's te krijgen zijn van dads army dan alleen de nederlandse uitgaven, dus meer seizoenen?

  13. #163

    Standaard

    Ik heb op Amazon.co.uk de box met alle seizoenen + specials gekocht:

    http://www.amazon.co.uk/Dads-Army-Co...8539510&sr=1-1.

    Er staan trouwens veel extra's op (interviews met cast etc..). Ik ben er tevreden mee.
    Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

    Whatiwatch

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mrs Bucket Bekijk bericht
    Ik heb op Amazon.co.uk de box met alle seizoenen + specials gekocht:

    http://www.amazon.co.uk/Dads-Army-Co...8539510&sr=1-1.

    Er staan trouwens veel extra's op (interviews met cast etc..). Ik ben er tevreden mee.
    't Is inderdaad een geweldige box. Vooral die reclamefilmpjes wat betreft het veilig oversteken in de UK en de Noël Coward Revue vond ik fantastisch goed. En aan het einde van de rit heb je natuurlijk op elke DVD een featurette die volledig gewijd is aan één van de hoofdacteurs. Beter en completer kan de set niet worden, tenzij ze één van de verloren afleveringen uit Serie 2 terugvinden, maar zelfs die staan er al in hun radioversie op.

    De film vond ik trouwens ook niet slecht, maar net zoals bij Are You Being Served? is het gewoon een herkauwing van wat oudere grappen samengegooid in een nieuw jasje. En met een véél groter budget natuurlijk.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #165

    Standaard

    Onlangs de gehele League of Gentlemen serie afgekeken, schitterend gewoonweg. Drie heren met een geweldig gevoel voor humor (en met een donker kantje).

    Onlangs dan ook deze recentere BBC sitcom besteld, en voor één keer een uitwijking naar de concurrentie ITV voor deze, waar ik ook vrij goeie kritieken over hoor. Wat vreemd is, want ITV heeft meestal geen kaas gegeten van comedy maar ik geef het zeker een kans.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #166

    Standaard

    Psychoville is briljant! Die box die je heb gelinkt bevat overigens niet de complete versie van de Halloweenspecial die tussen seizoen 1 en 2 is uitgezonden. De complete versie is wel apart verkrijgbaar.

  17. #167

    Standaard

    Damn. Dan maar even die special apart aanschaffen. Thanks voor de tip.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #168

    Standaard

    Onlangs Serie 2 bekeken van een vergeten juweeltje, nl. "Bless Me, Father". In Nederland staat het bekend als Alle Zegen Komt Van Boven, maar ik had er nog nooit over gehoord en werd zo aangenaam verrast. Daar de serie zich sowieso al afspeelt in de jaren '50 (maar gefilmd is in de jaren '70) heeft het iets geweldig tijdsloos. En met Arthur Lowe is het natuurlijk altijd lachen geblazen. Aanradertje.

    Verder ook nog Psychoville Serie 1 gekeken (top!), en Benidorm Serie 1 & 2 (super). Jammer dat heel weinig van die comedy's dezer dagen hun weg naar de Benelux vinden...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #169

    Standaard

    Met het overlijden van Geoffrey 'Onslow' Hughes dacht ik toch maar eens te gaan investeren in een nieuwe Keeping Up Appearances boxset. De US versie stond al langer op mijn lijstje, mede omdat deze de twee Amerikaanse compilatiespecials heeft, alsook alle outtakes, de Kitty monologen en de Children in Need special. En tot mijn verbazing is deze op Amazon.com zowat de helft in prijs gezakt! Kost nu slechts veertig dollar, heb 'm dan ook meteen besteld.

    http://www.amazon.com/Keeping-Up-App...up+appearances
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  20. #170

    Standaard

    Afgelopen zomer heb ik me op mijn vrije momenten beziggehouden met zowat alle BBC Comedy Collection DVD's uit mijn collectie te halen. Ik had o.a. "Are You Being Served?", "The Office", "Extras", "Little Britain" en "The League of Gentlemen" compleet en heb deze op 2dehands.be verkocht, alsook enkele series die gedoemd leken om incompleet te blijven. Met de winst heb ik dan op Amazon.co.uk respectievelijk alle boxsets gekocht en er zelfs nog tien euro winst aan overgehouden! Ik denk dat ik enkel nog de twee "Not The Nine O'Clock News" DVD's staan heb, omdat ik hoop dat BBC ooit met completere versie's naar buiten komt.

    Ik vind het oprecht spijtig voor de mensen die net zoals ik grote verwachtingen hadden met deze collectie maar uiteindelijk opgescheept zitten met, laat ons wel wezen, een zooitje ongeregeld. Onlangs nog een mail richting WB verstuurd over de toekomst van de Comedy Collection maar guess what... Geen antwoord. Sounds familiar?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •