Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 170 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard WB BBC Comedy Collection or: How to Irritate People

    De nieuwe releases uit de comedy reeks van BB Comedy Collection bevatten allemaal als intro:

    1) Anti piraterij filmpje van Filmwereld
    2) De achtereenvolgende teksten van stichting Brein
    3) Kijkwijzer
    4) WB logo
    5) 2 Entertain logo
    6) BBC logo
    bij elkaar 2 min:06 sec.

    7) reclame voor de BBC Comedy Collection (1min:50sec.)

    totaal bijna 4 minuten tijd om koffie te zetten etc etc.

    Helaas valt er niets te skippen (ook niet tussen 6) en 7) , versneld door te draaien, het menu op te roepen enz.enz. Dus je zit er elke keer voor de volle 4 minuten aan vastgebakken.

    Misschien bestaat er en truukje, maar bij mij is elke poging op niets uitgelopen.

    Hoogst irritant.

    Verder zijn de nieuwe DVD's vergezeld van een paar tuttige onderzetters (meteen in de Kliko) en een leaflet met de kop:
    WIN 2 METER AAN DVD'S MET CLUB WB ; voorzien van 'jouw unieke code'

    Je moet je dan aanmelden bij CLUB WB, je gegevens invoeren,alsede je code.

    Helaas kan ik nergens vinden waar de code moet worden ingevoerd. Super weer WB

    De komende week ga ik toch maar mijn grieven 'ns op papier zetten en naar WB Entertainment in Amsterdam zenden.

    Mochten er nog meer grieven zijn door deze reeks, plaats ze hier, en ik neem ze op in mijn brief aan WB. (Maar we houden het wel netjes en svp geen reacties met : 'het helpt toch niks' ).

  2. #2

    Standaard

    Het zou wel eens leuk zijn mochten we te weten komen waarom ze steeds kerstspecials uit series weglaten en wat hun argument daarop is.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Het zou wel eens leuk zijn mochten we te weten komen waarom ze steeds kerstspecials uit series weglaten en wat hun argument daarop is.
    Dat kan je toch wel raden hé --> €

    Het is alweer even geleden dat ik nog eens iets uit de BBC comedy collection heb gekocht, maar ook bij reeksen die al langer beschikbaar zijn duren de verplichte intro-filmpjes veel te lang, en dan heb je nog geen reclame voor de BBC comedy collection zelf.

    Een vraag die ik nog altijd heb is waarom er nooit een nieuwe editie is gekomen van Chef! reeks 1, aangezien er een stuk van een aflevering ontbreekt (The Big Cheese) waardoor die hele aflevering onkijkbaar is. Dat is toch onaanvaardbaar dat je een onvolledig product blijft verkopen.

    En natuurlijk de gebruikelijke vraag of ze een aantal series waar ze ooit mee begonnen zijn ook nog helemaal gaan uitbrengen. Zelf zit ik vooral te wachten op de derde en voor zover ik weet laatste reeks van The Fast Show.

  4. #4

    Standaard

    Ik had onlangs nog Dad's Army gekocht, nieuw in seal en die bleek nog steeds de verkeerde versie te zijn (hadden 2 discs moeten inzitten, er zat maar 1 disc in). Uiteindelijk wel kunnen ruilen, maar het is zoals je zegt; een onvolledig of defect product kan je niet blijven verkopen.

    Ik herinner me ooit eens in hun beginjaren een BBC dvd 'Great Comedy Moments'. Dat waren zogenaamd 2 dvd's met al de beste fragmenten uit BBC Comedy's. Wat bleek, Disc 1 en 2 bevatten identiek dezelfde compilatie maar de chapterindeling op de doos beweerde anders. Ik heb deze toen onmiddelijk teruggebracht, maar men had nog geen 'juiste' versie voorhanden. Nooit meer iets van gehoord. Ik denk dat die nu zelfs OOP is.

    Dan inderdaad nog de vraag van vervolgseries uitbrengen; Ik wacht nog op o.a. 'Hi-De-Hi' en alle specials van Only Fools and Horses...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik had onlangs nog Dad's Army gekocht, nieuw in seal en die bleek nog steeds de verkeerde versie te zijn (hadden 2 discs moeten inzitten, er zat maar 1 disc in). Uiteindelijk wel kunnen ruilen, maar het is zoals je zegt; een onvolledig of defect product kan je niet blijven verkopen....

    ...

    Dat kan ook slordigheid van de verkoper zijn. Volgens mij waarschuwt WB de retailers als er een produktiefout is. Dat was in elk geval zo bij McLeod's Daughters.
    De winkelier moet dan (uiteindelijk) zorgdragen dat hij het goede produkt verkoopt.

    Laat natuurlijk onverlet, dat WB is begonnen met stuntelen.

  6. #6

    Standaard

    Het blijkt dat van You Rang M'Lord ?, zowel bij serie 3 als serie 4, de 2e disk ontbreekt.

    Zooitje ezels bij Warner Brothers dus.
    Er schiet me een woord te binnen dat ik maar niet zal opschrijven, maar het begint met klo en het eindigt op akken.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Het blijkt dat van You Rang M'Lord ?, zowel bij serie 3 als serie 4, de 2e disk ontbreekt.

    Zooitje ezels bij Warner Brothers dus.
    Er schiet me een woord te binnen dat ik maar niet zal opschrijven, maar het begint met klo en het eindigt op akken.
    Het is inderdaad schandalig. Ik wilde ze net kopen maar heb (gelukkig) even gewacht. Er komt maar geen einde aan het geklungel. Het ergst van al is dat deze fout al meerdere malen eerder voorkwam (Dad's Army, It Aint Half Hot Mum, ...) Meer en meer begin ik te denken dat er daar mensen niet op hun plaats zitten.

    Klantenbedrog ten top. Dumpen die WB-rotzooi en de UK edities aanschaffen!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Het is inderdaad schandalig. Ik wilde ze net kopen maar heb (gelukkig) even gewacht. Er komt maar geen einde aan het geklungel. Het ergst van al is dat deze fout al meerdere malen eerder voorkwam (Dad's Army, It Aint Half Hot Mum, ...) Meer en meer begin ik te denken dat er daar mensen niet op hun plaats zitten.

    Klantenbedrog ten top. Dumpen die WB-rotzooi en de UK edities aanschaffen!
    Na een week wachten vandaag van Bol YRM'L 3 ontvangen..............FOUT

    En de brievenbussen zijn hier al 'vuurwerkproof' gemaakt, dus moet ik met m'n te dikke enveloppie naar het postkantoor voor de retournering.

    Kouwe Douche naar Warner.

  9. #9

    Standaard

    Vanmiddag een brief naar WB Amsterdam gezonden.

    De inhoud hou ik even voor me, want daarover wil ik niet in discussie treden.

    Ik heb WB om reactie gevraagd.

    Mogelijk plaats ik de volledige inhoud (achteraf) nog, in elk geval na overleg met DVD.nl.

    't Zelfde geldt voor een evt. reactie van WB.

  10. #10

    Standaard

    Er staat nu informatie op de site van WB dat de actie 'win 2 meter aan dvd's' wegens technische problemen pas op 10 december start!
    Zie: www.clubwb.nl

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Er staat nu informatie op de site van WB dat de actie 'win 2 meter aan dvd's' wegens technische problemen pas op 10 december start!
    Zie: www.clubwb.nl

    Daarover had ik in mijn brief (ook) over geklaagd. Zouden ze'm toch gelezen hebben ?
    Overigens nog geen persoonlijke reactie van ze gekregen. Maar ik heb nog even geduld.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Vanmiddag een brief naar WB Amsterdam gezonden.

    De inhoud hou ik even voor me, want daarover wil ik niet in discussie treden.

    Ik heb WB om reactie gevraagd.

    Mogelijk plaats ik de volledige inhoud (achteraf) nog, in elk geval na overleg met DVD.nl.

    't Zelfde geldt voor een evt. reactie van WB.

    Het zal niemand verbazen dat ik op mijn brief van WB geen reactie heb ontvangen.
    Voorlopig gaat voor de Nederlandse releases van WB bij mij de deur op slot. Ik wijk wel uit naar de UK edities. Ben daarmee inmiddels al compleet met Dad's Army en Allo Allo (op 8 en 9 na).

  13. #13

    Standaard

    Hoe kinderachtig, je klanten gewoon negeren. Vroeger rekende ik de WB TV-releases tot de beste die er zijn, maar ze zijn tegenwoordig nauwelijks beter dan bijv. DFW.

  14. #14

    Standaard

    Bij recencies van DVD's kunnen ze voortaan beter ook zetten hoeveel irritante schermpjes er komen, dan weet ik welke DVD's ik moet mijden !!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Hoe kinderachtig, je klanten gewoon negeren. Vroeger rekende ik de WB TV-releases tot de beste die er zijn, maar ze zijn tegenwoordig nauwelijks beter dan bijv. DFW.
    Sterker nog: DFW heeft zelfs een betere PR en afwerking dan WB.

    Bekijk het zo: als je niet vies bent van Engelse subs is het meest verstandige en goedkoopste om gewoon je dvd's in de UK te bestellen (niet voor iedereen evident, maar toch...).
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #16

    Standaard

    Wat is er aan de hand bij WB. Zijn ze nog in winterslaap of zoiets, ik hoor of zie niets meer over de Comedy Collection. Blijven we nu met z'n allen zitten met half afgemaakte TV series. Of heeft er iemand informatie over op handen zijnde nieuwe releases ?

  17. #17

    Standaard

    Ik heb heel lang geleden een emailadres gevonden van WB en daar stuurde ik de vraag naartoe of ze ooit eens Oh Doctor Beeching zouden uitbrengen. Hun antwoord daarop was ja, ze hebben de rechten maar zijn nog met de release bezig. Deze zijn sinds een drietal jaar niet meer te vinden in de UK.

    Wat blijkt? In Juni komt daar volgens Play.com een nieuwe boxset uit. Als WB denkt dat ik ga zitten wachten op hun geklooi... Nee, geef mij maar de UK set.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #18

    Standaard

    Krijgt Warner Bros. er een concurrent bij voor Britse Comedy?

    www.engelsehumor.nl

    The Thin Blue Line! Eindelijk verkrijgbaar!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Krijgt Warner Bros. er een concurrent bij voor Britse Comedy?

    www.engelsehumor.nl
    Wow! Veel leuke series/shows die me leuk lijken!
    Laatst aangepast door Chiel! : 16-04-2009 om 19:48

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Krijgt Warner Bros. er een concurrent bij voor Britse Comedy?

    www.engelsehumor.nl

    The Thin Blue Line! Eindelijk verkrijgbaar!
    Kijk daar zitten we nu echt op te wachten. The Thin Blue Line ga ik in ieder geval zeker kopen, hoop dat de tweede serie snel volgt. Ben benieuwd welke rechten ze verder nog bezitten en wat/wanneer ze daar iets mee gaan doen.

  21. #21

    Standaard

    Vandaag kreeg ik via mail een vragenlijst (knullige enquete) voorgelegd van WB hoe ik denk over deze reeks.

    Kon ik weer eens mijn gram kwijt. Meteen maar verwezen naar mijn brief van vorig jaar, waarop ze -arrogant als ze zijn- nooit antwoord hebben gegeven.

    Wat mij betreft is hun enquete mosterd na de maaltijd. Lange neus.

  22. #22

    Standaard

    Oh Doctor Beeching wordt trouwens opnieuw uitgebracht in Engeland. De complete serie in één box, 4 dvd's. En voor een zacht prijsje. Dus mensen, niet wachten op WB want die zullen waarschijnlijk vergeten de afleveringen op de dvd's te zetten

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #23

    Standaard

    Nieuwe releases in de WB BBC Comedy reeks per 16 september 2009

    ik lees dat er een promotionele aktie is :

    1 kopen = 1 gratis BBC comedy!

    Bestel nu een Dvd uit de BBC Comedy Collection, want in elke Dvd uit de BBC Comedy Collection zit een een leaflet, waarmee je via een website van Warner Home Video een gratis BBC Comedy Dvd mag uitzoeken. Dat is nog eens echte Britse humor! De actie loopt van 16 september t/m 31 december 2009 en per adres kunnen maximaal 3 gratis DVD’s worden besteld.


    Omdat bij de releases van 2008 mij het lachen al lang is vergaan, vraag ik me af welke adder bij deze aktie onder het gras ligt. Of heeft WB zijn leven echt verbeterd?

    Speurtocht op het net brengt me alleen op het spoor van de onderzetters.

    Wie weet hier het fijne al van ?

    Ook ben ik erg benieuwd of bij de nieuwe releases de 4 minuten aan irritante unskippable intro's zijn gehandhaafd.

  24. #24

    Standaard

    Wat denk je zelf ? die intro's zijn vast verdubbeld want er zijn nu mer DVD's verkrijgbaar, dus meer reclame haha

    Ik koop ze wel in Engeland, goedkoper en beter

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    Wat denk je zelf ? die intro's zijn vast verdubbeld want er zijn nu mer DVD's verkrijgbaar, dus meer reclame haha

    Ik koop ze wel in Engeland, goedkoper en beter

    Ik denk dat ik met jouw informatie niet veel opschiet:sad:

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •