Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 63 worden weergegeven.

Discussie: Oldboy (2013)

  1. #1

    Standaard Oldboy (2013)

    Toch maar even een topic openen voor deze remake, nu Will Smith bevestigd heeft dat dit zeker één van zijn volgende projecten zal zijn.

    Hier kan je het eerste nieuwsbericht over de Amerikaanse Oldboy terugvinden. De film gaat waarschijnlijk geproduceerd worden door Dreamworks, eventueel in samenwerking met Paramount. Er is ondertussen ook al een schrijver gevonden, de co-schrijver van I Am Legend.

    Maar het belangrijkste nieuws komt waarschijnlijk van Will Smith zelf, namelijk dat het hier NIET gaat gaan om een remake van de Chan-wook Park film, maar wel om een adaptatie van de graphic novel Oldboy, het bronmateriaal van de Oldboy-film uit 2003. Dat is in zekere zin goed nieuws omdat het dus niet de bedoeling lijkt te zijn van Spielberg en Smith om louter een Amerikaanse versie van de Aziatische film te maken, die ongetwijfeld veel softer zou zijn. Smith wil trouwer blijven aan het bronmateriaal dan Park's film, maar die zou naar verluid ook al dicht aanleunen bij het bronmateriaal. Voorlopig blijft het dus afwachten of het wat gaat worden met dit project.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-07-2013 om 11:51

  2. #2

    Standaard

    Kansloos project, meer kan en wil ik er niet over kwijt.

  3. #3

    Standaard

    Hopelijk dat Spielberg het gaat regisseren!

  4. #4

    Standaard

    Ieder geval goed dat het geen remake lijkt te worden.

  5. #5

    Standaard

    We kunnen in ieder geval een happy end verwachten
    En wat Spielberg betreft: Eerst zien, dan geloven. De man is voor komende jááren nog hartstikke bezet met andere projecten.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

    Standaard

    Bleh..maak es wat anders...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #7

    Standaard

    achja, het veel bejubelde oldboy, en dan een remake, erg jammer. Ik vond het origineel al bagger, van mij hoeft het dus niet.
    Turn around and feel the vibe.....

  8. #8

    Standaard

    Hahaha failed from the start!
    Het orgineel is een sterke Koreaanse film die ook echt niet misstaat in je collectie.Jammer dat er weer zo mee wordt om gegaan in Hollywood.

  9. #9

    Standaard

    Als je goed leest is dit gewoon een andere verfilming van de graphic novel waarop de Koreaanse Oldboy ook op gebaseerd is. Nou kan natuurlijk het er gewoon op gaan lijken en niet goed uitpakken, maar officieel is het dus geen remake

    Ik heb de Koreaanse versie nog niet gezien, dus ik ken het verhaal ook verder niet. Zal hem binnenkort eens even kijken


  10. #10

    Standaard

    De fans van het originele Old Boy zien hoogstwaarschijnlijk hun wens in vervulling gaan. Er komt namelijk geen Amerikaanse remake van de succesvolle Zuid-Koreaanse film uit 2003. De belangrijkste reden zou zijn dat DreamsWorks en de Koreaanse filmmaatschappij niet tot een overeenkomst konden komen om samen de film te maken. Officieel moest de nieuwe Old Boy geen remake worden van de film van Chan-wook Park, maar een nieuwe verfilming van de originele manga.
    Bron: Filmtotaal

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Mooi. Zijn we daar ook weer vanaf. Daaggg!

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Spielberg en incest . Ik zie het niet gebeuren. Zal wel een (h)(cr)appy end worden... En Will Smith vindt ik nou ook niet geweldig.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard



    +



    =



    ????????????????????????????????????????

    Waarom????
    Laatst aangepast door InfamousGeorge : 22-11-2009 om 03:38
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht

    ????????????????????????????????????????

    Waarom????
    Nou, vanwege dit:

    + =


  17. #17

    Standaard

    whahaha ..inderdaad het enige juiste antwoord!

  18. #18

    Standaard

    Gelukkig maar. Ik denk niet dat een een nieuwe film de orginele kan overtreffen.
    Dit had ik ook met het veel geprezen "the departed''. Het is zeker wel een goede film maar als je Infernal affairs al had gezien dan vind ik hem toch stukken minder. Waatschijnlijk omdat ik al wist wat er ging gebeuren enz enz. Ik kon totaal niet genieten van de film. ?Gelukkig hoef ik dat dus niet nog een keer te ondergaan

  19. #19

    Standaard

    De Amerikaanse remake gaat er toch echt komen. Spike Lee regisseert de film en de cast bestaat onder meer uit Samuel L. Jackson, Josh Brolin en Sharlto Copley.
    Geen verkeerde namen lijkt mij.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  20. #20

    Standaard

    Aan de ene kant jammer, maar Steven Spielberg maakt het vast wel goed.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Aan de ene kant jammer, maar Steven Spielberg maakt het vast wel goed.
    Wat bedoel je met Spielberg? Als ik mij niet vergis is hij niet meer verbonden aan de film.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  22. #22

    Standaard

    Oke,dan heb ik mij vergist. Dacht namelijk dat hij nog verbonden was aan dit project omdat zijn naam in de topictitel staat..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    Update

    Spike Lee's Oldboy is going to be staying in lockup for two extra weeks. FilmDistrict announced this morning that the manga adaptation will be hitting theaters October 25, rather than the previously-announced October 11.

    Oldboy, previously adapted into a 2003 Park Chan-wook film, is a provocative, visceral thriller that follows the story of an advertising executive (Josh Brolin) who is abruptly kidnapped and held hostage for 20 years in solitary confinement. When he is inexplicably released, he embarks on an obsessive mission to discover who orchestrated his bizarre and torturous punishment only to find he is still trapped in a web of conspiracy and torment.

    Elizabeth Olsen, Sharlto Copley, James Ransone and Samuel L. Jackson also star.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #24

    Standaard



    Er zijn meer posters in omloop, maar moesten verwijderd worden van de filmmaatschappij.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #25

    Standaard

    Kan de titel van het topic niet gewijzigd worden? Ik geloof niet dat Speilberg en Smith nog van toepassing zijn .

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •