De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tom & Jerry Collection: foute dvd's

    Beste mede-forumers

    Ik ken deze site al een hele tijd en lees ook regelmatig het forum en recensies.

    Nu heb ik het volgende probleem.
    Zondag (16-11) kocht ik bij ExtraZone de Tom & Jerry Collection. Het gaat om deze box:
    http://www.moorsmagazine.com/images15/tomandjerry.jpg

    Zoals sommige misschien wel weten zijn de dvd's langs 2 kanten leesbaar. De box bevat in totaal 7 dvd's.

    In de auto heb ik ff gecontroleerd of alle dvd's erin zaten en dat klopte dus blijkbaar. Nu gisteren heb ik ontdekt dat ik de dvd met volume 1&2 en dvd met volume 7&8 er twee keer in zit. De dvd met volume 9 & 10 en dvd met volume 11 & 12 mis ik dus. Aan de binnenste rand van de cd kan je aflezen welke volumes het zijn (in kleine lettertjes).


    Nu is mijn vraag, kan ik het beste Waner Bros mailen of bellen (want een telefoonnummer vind ik niet) of zou ik best eens terug naar de winkel gaan?
    Maar in de winkel lossen ze dat op met een tegoedbon denk ik.

    Alvast bedankt.

    Stef

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefVerbruggen Bekijk bericht
    Beste mede-forumers

    Ik ken deze site al een hele tijd en lees ook regelmatig het forum en recensies.

    Nu heb ik het volgende probleem.
    Zondag (16-11) kocht ik bij ExtraZone de Tom & Jerry Collection. Het gaat om deze box:
    http://www.moorsmagazine.com/images15/tomandjerry.jpg

    Zoals sommige misschien wel weten zijn de dvd's langs 2 kanten leesbaar. De box bevat in totaal 7 dvd's.

    In de auto heb ik ff gecontroleerd of alle dvd's erin zaten en dat klopte dus blijkbaar. Nu gisteren heb ik ontdekt dat ik de dvd met volume 1&2 en dvd met volume 7&8 er twee keer in zit. De dvd met volume 9 & 10 en dvd met volume 11 & 12 mis ik dus. Aan de binnenste rand van de cd kan je aflezen welke volumes het zijn (in kleine lettertjes).


    Nu is mijn vraag, kan ik het beste Waner Bros mailen of bellen (want een telefoonnummer vind ik niet) of zou ik best eens terug naar de winkel gaan?
    Maar in de winkel lossen ze dat op met een tegoedbon denk ik.

    Alvast bedankt.

    Stef
    eerst naar de winkel.

  3. #3

    Standaard

    En gewoon niet akkoord gaan met een tegoedbon. Ze moeten je gewoon een vervangend exemplaar kunnen leveren. En als ze je niet een vervangend exemplaar kunnen leveren kunnen zijn ze verplicht je je geld terug te geven. (Maar dan kan je uiteraard nog wel eerst WB proberen )


  4. #4

    Standaard

    Het probleem is opgelost. Ben terug naar de winkel geweest en kheb een ander exemplaar gekregen.

    Bedankt voor de reacties

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •