Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 108 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LOTR - weten jullie het nog.

    LOTR in DTS

    Lord Of The Rings. Wie wacht er niet op? 8 augustus is het dan eindelijk zover. Dan komt er een twee disc versie met op de tweede disc vele extra's.
    Later, in november, komt er een 4 disc versie. Deze is in meerdere opzichten afwijkend van de 2 disc versie.
    - De film is 30 min. langer en dus verdeeld over 2 discs.
    - Het geluid is in DTS!
    - Er staan andere extra's op dan op de 2 disc versie.
    Als je dus de 1e versie koopt, en je wil toch nog meer, dan kun je ook de tweede versie kopen. Je hebt dan geen dubbele extra's. De tweede versie voegt dus iets toe aan de eerste versie. Aan jou dus de keuze. Je kunt ook even wachten want er komt ook een speciale gift box met daarin alle 6 de discs!

    Bron: DVD-Bizz

    gaan we alles kopen, of moeten we wachten tot op de laatste Six-pack.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    ik ga voor de 4 disc set.
    Moet je wel weer wachten tot november.

    Optie kan zijn, eerst huren, en dan maar wachten op de juiste koop DVD. DTS versie van LOTR is toch wel intressant.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    Moet je wel weer wachten tot november.

    Optie kan zijn, eerst huren, en dan maar wachten op de juiste koop DVD. DTS versie van LOTR is toch wel intressant.
    My point exactly. ik ga eerst huren en dan kopen. 3 maanden wachten lukt wel hoor

  5. #5

    Standaard

    Ik ga hem in augustus kopen en dan hier voor een goede prijs te koop aanbieden in november.
    I want to stab you to death and play around in your blood...
    Patrick Bateman - American Psycho

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soesanto Bosari
    Ik ga hem in augustus kopen en dan hier voor een goede prijs te koop aanbieden in november.
    Nou alleen als MM hem dumpt voor onder de €20 dan koop ik hem wel.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  7. #7

    Standaard

    Ik koop hem in augustus, wil de film graag in 1 stuk op dvd hebben, niet opgesplitst op 2.

  8. #8

    Standaard

    Ik denk ook wel dat ik hem in Augustus al koop.....DTS lijkt me wel geweldig, maar ach, DD 5.1 is toch ook al goed, en ook ik vind het fijn als de film in zijn geheel op één schijfje staat
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  9. #9

    Standaard

    Ik ga voor de R1 box set in November, totdat die tijd kan ik het wel volhouden met een huurDVD van LOTR.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  10. #10

    Standaard

    Ik ga voor de R1 box set in November
    vanwaar de regio 1 versie? Heeft deze nog meer voordelen / extra's dan de regio 2, 4-disc set ?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    vanwaar de regio 1 versie? Heeft deze nog meer voordelen / extra's dan de regio 2, 4-disc set ?
    Vanwege National Geographic Beyond the Movie. Dus het zijn er geen 4, maar 5 box set. Weliswaar wordt National Geographic Beyond the Movie gewoon in een aparte doosje geleverd bij de box. De andere 4 DVD's zitten natuurlijk in dat 'boek'.
    Enne, heb ook wat korting gehad (telt ook mee) En het mooiste is, al zou ik de douane achter me krijgen (wat geheid gaat gebeuren) dan ben ik nog goedkoper uit dan de UK 4 disc versie (die het zonder National Geographic Beyond the Movie moet doen).
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  12. #12

    Standaard

    Kon dit nou niet in de andere LOTR thread ? Of loop ik nou weer te zeuren. Ik had van Martin toch wel beter verwacht
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #13

    Standaard

    wordt zeker door RCV uitgebracht ......?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ferry8
    wordt zeker door RCV uitgebracht ......?
    Nee, door A-Film.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  15. #15

    Standaard Re: LOTR - weten jullie het nog.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    gaan we alles kopen, of moeten we wachten tot op de laatste Six-pack.
    Ik koop waarschijnlijk de 2-disc versie in augustus én de 4-disc versie in november (vanwege verschillende extra's en omdat je dan de keuze hebt tussen "DTS en disc-wissel" en "DD zonder disc-wissel"). Ik vind die gift box niet zo interessant, omdat ik niet geinteresseerd ben in die beeldjes en kaarten en als ik die disc van National Geographics nog wil hebben dan koop ik 'm wel los als ik alle andere extra's heb gezien. Bovendien zal ie wel niet goedkoop zijn...

  16. #16
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland
    Erg leuk, maar waarom in deze thread?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Kon dit nou niet in de andere LOTR thread ? Of loop ik nou weer te zeuren. Ik had van Martin toch wel beter verwacht
    Hoi Lex. er zijn inderdaad wel meer lotr topics maar niet met dit specifiek onderwerp dat er 3 soorten uitgavens uitkomen.
    om verwarring tevoorkomen. Het is allemaal al zo verwarrend

    Ik hoop eigenlijk niet dat dit de trent gaat worden net zoals met Pearl harbor. E.D.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    Hoi Lex. er zijn inderdaad wel meer lotr topics maar niet met dit specifiek onderwerp dat er 3 soorten uitgavens uitkomen.
    om verwarring tevoorkomen. Het is allemaal al zo verwarrend

    Ik hoop eigenlijk niet dat dit de trent gaat worden net zoals met Pearl harbor. E.D.
    Ik kan moeilijk zeggen lees al die threads door, maar deze discussies over die drie uitgaven zijn daar ook tot in den treure besproken. Je hebt gelijk dat het een onoverzichtelijk zooitje wordt met al die releases. En dat lijkt nu een beetje mode worden. Dat noemen ze nou het uitmelken van consumenten
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #20
    flatliner
    Guest

    Standaard met freebies.....

    Ik heb nog een cadeaubon van 25,- en op m'n BP freebies kaart staat nu zo'n 14,-
    Dus ga ik in augustus bij de FRS de eerste release voor niks halen en de 4 disc versie koop ik dan wel later....
    Mooi spul die Freebies als je een auto van de zaak rijdt en zo'n 200 km per dag...

    Ron

  21. #21

    Standaard Re: met freebies.....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door flatliner
    Mooi spul die Freebies als je een auto van de zaak rijdt en zo'n 200 km per dag...

    Ron
    Beetje off-topic, maar gelijk heb je Ron (hoewel 'slechts' 160 km/dag)
    Zo kocht ik vorig jaar mijn DVD-speler (Lenco) bij de Kijkshop met fl. 90,- korting

    Brutus

  22. #22

    Standaard

    en zeker weten dat bij de verhuur versie weer alle extra's eraf gesloopt worden!!! GVD... ze denken dat ze anders dat ze minder verkopen... aggut... zou het?!?

  23. #23

    Standaard

    Dus:
    de 4-disc edition die in november uitkomt heeft 30 min. meer materiaal en DTS, maar de film is verspreid over 2 dvd's ??.
    "Time for power draw near."

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriël de Rop
    Dus:
    de 4-disc edition die in november uitkomt heeft 30 min. meer materiaal en DTS, maar de film is verspreid over 2 dvd's ??.
    Dat heb jij helemaal goed gezien
    kunnen we dan aanemen dat ze een hele hoge beeld&geluidskwaliteit gaan neerzetten dan?

    en er word alleen maar een widescreen versie uitgebracht.

  25. #25

    Standaard

    Pfffff

    Juli
    Augustus
    September
    Oktober
    November.

    5 hele maanden wachten.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •