Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 108 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    De 4 disc set, heeft ie op 2 discs de 30 min langere film en op die andere 2 allemaal extra's óf heeft ie op 2 discs de de 30 min langere film, op 1 disc de normale versie en op de andere disc alle extra's???

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Ik ga zowieso de 4 disc versie kopen, en als de prijs van de eerste niet al te duur is, ga ik deze ook kopen. Maar dan alleen als ze daar niet belachelijk veel voor vragen.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Vanwege National Geographic Beyond the Movie.
    Dus als ik het goed begrijp heeft de 4 disc versie NIET de National Geograpic Beyond the Movie disc erbij zitten? Dat zou jammer zijn, moet ik em maar los kopen.

  5. #30

    Standaard

    Is die 6-disc set ook Regio2 en waar kan ik lezen welke soorten sets er bestaan van lotr R2

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jpaapen
    Is die 6-disc set ook Regio2 en waar kan ik lezen welke soorten sets er bestaan van lotr R2
    Als je zoekt in dit forum kom je er wel achter, maar goed ik ben in een goede bui en zet hem hieronder even neer. Ik weet trouwens niet hoe men komt aan nieuws van een 6-disc versie, volgens de uitgever is er alleen een 4-disc en een 5-disc collectors giftset

    zie

    http://www.lordoftherings.net/index_...v_presell.html
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Als je zoekt in dit forum kom je er wel achter, maar goed ik ben in een goede bui en zet hem hieronder even neer. Ik weet trouwens niet hoe men komt aan nieuws van een 6-disc versie, volgens de uitgever is er alleen een 4-disc en een 5-disc collectors giftset

    zie

    http://www.lordoftherings.net/index_...v_presell.html
    Lex en Jpaapen, op dvd-home hebben ze het ook over een 6 disc versie. Dit is de 4 disc en 2 disc versie samen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    volgens de uitgever is er alleen een 4-disc en een 5-disc collectors giftset
    De 5 disc collectors giftset geld alleen voor R1 en voor R4 (Australië) niet voor ons (R2 gebied).
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    De 5 disc collectors giftset geld alleen voor R1 en voor R4 (Australië) niet voor ons (R2 gebied).
    Dit is volgens mij een UK site en dan zouden ze het niet hebben over R2 ? Volgens mij zijn in dit geval alle versies hetzelfde.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Lex en Jpaapen, op dvd-home hebben ze het ook over een 6 disc versie. Dit is de 4 disc en 2 disc versie samen
    Dus dan heb je twee keer de film ? Een keer de bioscoopversie en een keer de directors cut ? Wat heeft dat voor nut ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dit is volgens mij een UK site en dan zouden ze het niet hebben over R2 ? Volgens mij zijn in dit geval alle versies hetzelfde.
    Nee, die site heeft niks met de U.K. te maken. Nogmaals die 5e DVD is de National Geograpic Beyond the Movie DVD. Die is in het R2 gebied alleen los verkrijgbaar.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dus dan heb je twee keer de film ? Een keer de bioscoopversie en een keer de directors cut ? Wat heeft dat voor nut ?
    Niet alleen heb je 2 verschillende versies van de film. De extra's zijn ook verschillend. Dat is bevestigd door A-Film. Dus voor de fans heeft het wel degelijk nut.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Nee, die site heeft niks met de U.K. te maken. Nogmaals die 5e DVD is de National Geograpic Beyond the Movie DVD. Die is in het R2 gebied alleen los verkrijgbaar.
    Ik heb die inderdaad al bij de FRS zien liggen, maar wou wachten op de boxset. Dan koop ik hem er maar los bij
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #40

    Standaard

    Ik ben alleen van plan de 4 disc te kopen, heb die ook al gepreordered bij Play.

    Heel misschien koop ik de 2 disc, mits de 30 min. extra geseamless branched worden op de 4 disc, anders koop ik de 2 disc niet.

    En of het nut heeft of 2 versies te hebben....tja...je kan zo wel het onderscheid maken tussen bios versie en Director's versie.

    Dit is beter dan wat meneer Lucas van plan is, alleen de SE van 4,5 en 6 uitbrengen en niet de originele. Maar dat is offtopic.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    Nou alleen als MM hem dumpt voor onder de €20 dan koop ik hem wel.
    ik denk het wel, want volgens mij gaat ie overal 23,99 kosten.....
    3d

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    Nou alleen als MM hem dumpt voor onder de €20 dan koop ik hem wel.
    Ik koop hem gewoon als ik hem zie, waarschijnlijk wordt ie niet echt te duur en als je het forum in de gaten houdt kom je toch meestal wel bij de goedkoopste winkel uit

  18. #43

    Standaard

    krijg nou wat:
    ik zie op the LOTR site dat de man die Gandalf speelt ook in Apt Pupil speelt, welke ik in mijn bezit heb, maar niet opgemerkt heb dat ie dat was.........
    3d

  19. #44

    Standaard

    Vinden jullie het een goeie trent/zet dat er van 1 film meerdere DVD versies uitkomen ????

    Voormij zou het een goeie zaak zijn als alle versies op de zelfde dag uitkomen en dat je zelf kan beslissen welke je neem. Nu is het zo dat je bijna verplicht bent om diverse versie tekopen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Voor mij zou het een goeie zaak zijn als alle versies op de zelfde dag uitkomen en dat je zelf kan beslissen welke je neem. Nu is het zo dat je bijna verplicht bent om diverse versie tekopen.
    Mee eens. Het gebeurt maar zelden. Zelfs met Prul Harbor want de DC versie komt pas in Juli uit. Anyway naar het schijnt zal Monsters Inc. verschillende versies op/in dezelfde dag/week/maand(/jaar) te worden uitgebracht. Het is wel mogelijk
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Vinden jullie het een goeie trent/zet dat er van 1 film meerdere DVD versies uitkomen ????

    Voormij zou het een goeie zaak zijn als alle versies op de zelfde dag uitkomen en dat je zelf kan beslissen welke je neem. Nu is het zo dat je bijna verplicht bent om diverse versie tekopen.
    tja, je moet ook met de hersenen van de maatschappijen denken:
    GELD GELD GELD!!!!




    leuke quote trouwens - mijn schoonvader zegt altijd: het grootste genot is de onthouding van het genot.....
    3d

  22. #47

    Standaard

    ik ga eerst voor die 2 disc versie, en als ie egt zo goed is als iedereen zegt, neem ik MISSCHIEN de 4 disc ook erbij... jezus... zijn ze nou helemaal gek geworden?! 1001 verschillende versies op de markt gooien... hebbe ze nou nog nie genoeg money?!

  23. #48

    Standaard

    Lees net op lordoftherings.net bij de 4-disc versie dat ze het hebben over de nation geographics dvd



    The following contents will be presented in packaging illustrated by famed artist, Alan Lee:

    *4-disc Platinum Series™ Special Extended DVD Edition of The Lord of Rings: The Fellowship of the Ring
    *New version of National Geographic DVD, Beyond the Movie: The Lord of the Rings, with additional footage and photo gallery
    *Collectible Argonath polystone figures created by Sideshow Weta
    *Exclusive Decipher trading cards

    Dus je zou zeggen dat die National Geographics DVD er wel bijzit.
    Wat of wie spreekt hier elkaar tegen of bied een stevige oplossing ???
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Hogaarts
    Wat of wie spreekt hier elkaar tegen of bied een stevige oplossing ???
    Die gasten van lordoftherings.net zullen wel gelijk hebben. Dat klopt in elk geval, hoewel het me niet helemaal duidelijk is wat de verschillen zullen zijn tussen de versies van verschillende regio's. Weet iemand dat? (R1, R2, R4?)

  25. #50

    Standaard

    Ik wil wachten tot november; zo'n goede film moet ik met DTS geluid hebben!!!
    En nog 5 maanden wachten?! Dat betekent wel mooi dat we er al 6 maanden op hebben zitten...(positief he?! )

    Maarre....ik was toch wel 'n klein beetje teleurgesteld dat ik niet in je top 5 van dvd.nl dames sta, Luther!!! Ook daar kom ik wel doorheen!!!

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •