Pagina 6 van 28 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    The Polar Express is nooit een promo en/of exclusive van iemand geweest en al zou dat wel zo zijn geweest dan wil dat helaas nog niet zeggen dat het qua 3D helemaal in orde is.
    Op mijn eerste generatie Sony TV zie ik bij deze film iig zeer veel crosstalk in de donkere scenes dus wat dat betreft vond ik het iets minder.


    In Duitsland was/ is Polar Express een promo. (4 weken terug nog tegengekomen en gezien)
    Het lijkt mij niet meer dan logica dat je als fabrikant een promo/ demo bij je blu ray speler weggeeft dat er gekozen wordt voor een promo met uitstekende 3D weergave.

    Toch?

    Verder voor 15 pond lijkt het mij een koopje.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    2d EN 3d heeft ned ondertiteling?
    Bedankt.


    Beide disks van Nightmare before Christmass (UK) zijn Nederlands ondertiteld, dus zowel de 2D als de 3D.

  3. #128

    Standaard

    Hoe is het beeld van Nightmare Before Christmas 3D....???

    volgens blu ray.com heeft deze disc 4 sterren kwaliteit.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    In Duitsland was/ is Polar Express een promo. (4 weken terug nog tegengekomen en gezien)
    Het lijkt mij niet meer dan logica dat je als fabrikant een promo/ demo bij je blu ray speler weggeeft dat er gekozen wordt voor een promo met uitstekende 3D weergave.

    Toch?

    Verder voor 15 pond lijkt het mij een koopje.

    Mwah Monsters vs Aliens was ook niet helemaal vrij van fouten en dat was volgens mij de eerste promo mbt Blu-ray 3D.

  5. #130

    Standaard

    Is de Polar Express BD 3D een met standaard 3D brilletjes die je er soms bij krijgt?
    Want ik heb geen 3D tv, dus als ik hem koop, dan moet het met zo'n brilletje zijn .

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Is de Polar Express BD 3D een met standaard 3D brilletjes die je er soms bij krijgt?
    Want ik heb geen 3D tv, dus als ik hem koop, dan moet het met zo'n brilletje zijn .
    Dan moet je de eerste (goedkopere) uitgave halen, het staat ook op het hoesje dat die brilletjes er bij zitten maar ik raad het sowieso af want dat is echt verschrikkelijk dan kun je hem beter gewoon in 2D kijken.

  7. #132

    Standaard

    Hahaha lol, DJR we zijn het een keer met elkaar eens

    Inderdaad over het algemeen wordt je niet vrolijk van die groen rode brilletjes.
    De enige film (met zo'n groen / rood brilletje) die ik redelijk vond qua effecten was Journey to the center of the eath.
    De rest wat ik heb gezien was echt bagger.

    p.s Iemand die weet of journey to the Center of the Earth op real 3D uitkomt en wanneer ??

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Hahaha lol, DJR we zijn het een keer met elkaar eens

    Inderdaad over het algemeen wordt je niet vrolijk van die groen rode brilletjes.
    De enige film (met zo'n groen / rood brilletje) die ik redelijk vond qua effecten was Journey to the center of the eath.
    De rest wat ik heb gezien was echt bagger.

    p.s Iemand die weet of journey to the Center of the Earth op real 3D uitkomt en wanneer ??
    Ik vond de anaglyph 3D versie van Sea Monsters wel aardig... 3 jaar geleden dan...

    Journey zal heus wel een keer komen, hij is wel via de iets minder legale wegen in side by side 3D aan te komen (hij is in de UK door Sky 3D op TV vertoond) dat zou je wel zoet kunnen houden totdat de officiele versie uitkomt. Overigens komt er binnenkort ook een deel 2 met oa The Rock en Michael Cane....

  9. #134

    Standaard

    Binnenkort (dit jaar nog) komen er een aantal 3D blu rays uit.
    Is er al iemand die weet te vertellen welke titels uit Engeland (of Duitsland) Nederlandse ondertiteling hebben??

    Wat ik heb begrepen is dat
    The Green Lantern, (UK)
    Toy Story 2, (UK)
    Toy Story 3 (UK) geen Nederlandse ondertiteling hebben.

    Captain America de 2D disk wel, maar de 3D disk niet.(UK)

    Vermoedelijk wel Nederlandse ondertiteling
    Lion King, (UK)
    Harry Potter 7.1, (UK)
    Harry Potter 7.2, (UK)
    Narnia 3.(UK)

    Wat nog niet helemaal duidelijk is of ze Nederlandse ondertiteling hebben:
    Megamind,
    Polar Express,
    Cars 2,
    Ice Age 3,
    How to train your dragon,
    Transformers 3,
    Monsters VS Aliens,
    Final Destination 5,

  10. #135

    Standaard

    The Green Lantern 3d krijgt heel slechte waardering voor beeld bij blu-ray com, 2,5 punten van 5. 2d versie krijgt 3,5 punten voor beeld, is bovendien extended versie. Heb voor mezelf besloten om de 3d naar te laten liggen.
    Voor Captain America is bij blu-ray com beeld 3d 3,5 punten, en 2d 4,5 punten. Ook hier ga ik dus maar voor de 2d versie.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 22-10-2011 om 13:12
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    The Green Lantern 3d krijgt heel slechte waardering voor beeld bij blu-ray com, 2,5 punten van 5. 2d versie krijgt 3,5 punten voor beeld, is bovendien extended versie. Heb voor mezelf besloten om de 3d naar te laten liggen.
    Voor Captain America is bij blu-ray com beeld 3d 3,5 punten, en 2d 4,5 punten. Ook hier ga ik dus maar voor de 2d versie.
    Hieruit blijkt maar weer eens dat Blu-ray.com toch eens wat betere reviewers moet gaan zoeken en je uiteindelijk altijd zelf beter iets kan gaan beoordelen.

    Ik ben zeer kritisch wat 3D conversies betreft maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was met het 3D effect van beide films, dit in tegenstelling tot wat er in de reviews staat. Vooral Captain America had scenes waarin het effect goed zichtbaar was wat betreft pop-out, z'n schild dat naar het scherm werd gegooid en brokstukjes na explosies bijvoorbeeld. Beide films hebben overigens over het algemeen een redelijke diepte in het scherm vergelijkbaar met Narnia 3 en Priest, allebei ook zeer goede 3D post conversions.
    En dat de donkere scenes uit Green Lantern niet om aan te zien waren vind ik zeer overdreven, sterker nog het viel mij na het lezen van die review reuze mee. Wat echt een donkere murky mess was waren de donkere scenes uit Thor op het begin, maar zo erg werd het bij lange niet in Green Lantern.
    Heb daarom Captain en Lantern dus gewoon lekker aangeschaft en absoluut geen spijt van gehad.
    Trouwens het 3D effect van Pirates 4 tijdens de scenes overdag wordt de hemel in geprezen op die site, daar ben ik het dus absoluut niet mee eens sterker nog Pirates 4 vind ik de meest teleurstellende native 3D film tot nu. Dat had ik in de bios al en de home versie is niet veel beter wat 3D betreft.
    Laatst aangepast door DJR : 22-10-2011 om 16:38

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Hieruit blijkt maar weer eens dat Blu-ray.com toch eens wat betere reviewers moet gaan zoeken en je uiteindelijk altijd zelf beter iets kan gaan beoordelen.

    Ik ben zeer kritisch wat 3D conversies betreft maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was met het 3D effect van beide films, dit in tegenstelling tot wat er in de reviews staat. Vooral Captain America had scenes waarin het effect goed zichtbaar was wat betreft pop-out, z'n schild dat naar het scherm werd gegooid en brokstukjes na explosies bijvoorbeeld. Beide films hebben overigens over het algemeen een redelijke diepte in het scherm vergelijkbaar met Narnia 3 en Priest, allebei ook zeer goede 3D post conversions.
    En dat de donkere scenes uit Green Lantern niet om aan te zien waren vind ik zeer overdreven, sterker nog het viel mij na het lezen van die review reuze mee. Wat echt een donkere murky mess was waren de donkere scenes uit Thor op het begin, maar zo erg werd het bij lange niet in Green Lantern.
    Heb daarom Captain en Lantern dus gewoon lekker aangeschaft en absoluut geen spijt van gehad.
    Trouwens het 3D effect van Pirates 4 tijdens de scenes overdag wordt de hemel in geprezen op die site, daar ben ik het dus absoluut niet mee eens sterker nog Pirates 4 vind ik de meest teleurstellende native 3D film tot nu. Dat had ik in de bios al en de home versie is niet veel beter wat 3D betreft.



    DJR, ik heb zowel Captain America als Green Lantern nog niet gezien, dus kan er helaas niet over oordelen.
    Wat me wel opvalt en ik misschien een beetje vreemd vind, is dat je de reviewers van blu ray.com niet serieus neemt.

    Of heb ik het fout?

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    DJR, ik heb zowel Captain America als Green Lantern nog niet gezien, dus kan er helaas niet over oordelen.
    Wat me wel opvalt en ik misschien een beetje vreemd vind, is dat je de reviewers van blu ray.com niet serieus neemt.

    Of heb ik het fout?
    Ik heb eerder het idee dat het DJR meer doelt op de 3d effecten, als dingen die het scherm uitvliegen e.d. Ik merk dat ook in zijn commentaren op andere 3d films. Bij blu-ray com letten ze meer op de algemene beeldkwaliteit.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik heb eerder het idee dat het DJR meer doelt op de 3d effecten, als dingen die het scherm uitvliegen e.d. Ik merk dat ook in zijn commentaren op andere 3d films. Bij blu-ray com letten ze meer op de algemene beeldkwaliteit.
    Ik let natuurlijk op het 3D effect, en dan met name het diepte perspectief (vind ik het allerbelangrijkst) maar ook pop out, maar ik let ook op de algemene beeldkwaliteit.
    Bij zowel Captain maar vooral bij Green Lantern vind ik dat de reviewers de film te overdreven afkraken op de algemene beeldkwaliteit van de 3D versies. Er werd gezegd dat de donkere scenes van Lantern echt slecht waren maar hier ben ik het helemaal niet mee eens. Tuurlijk de algemene beeldkwaliteit van de 2D versies van beide films zullen heus wel beter zijn dan die van de 3D versies maar om de beeldkwaliteit van de 3D versies zo slecht af te schilderen zoals bij bluray.com wordt gedaan vind ik te veels te overdreven.
    En nee ik vind de reviews van bluray.com niet altijd even goed meer, vandaar dat voorbeeld van Pirates 4 in mijn eerdere post.

  15. #140

    Standaard

    Goed nieuws voor de portemonnee:

    The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader 3D UK heeft NL ondertitels, vandaag aangekregen van Amazon.co.uk

  16. #141

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Goed nieuws voor de portemonnee:

    The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader 3D UK heeft NL ondertitels, vandaag aangekregen van Amazon.co.uk

    Dat klopt gedeeltelijk Kristofke,
    Het betreft een schitterende 4 disk versie bestaande uit de 3D versie, de 2D versie, de dvd en de digitale copy.

    Alleen de 3D versie heeft NL ondertiteling , de 2D + dvd dus niet.

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Dat klopt gedeeltelijk Kristofke,
    Het betreft een schitterende 4 disk versie bestaande uit de 3D versie, de 2D versie, de dvd en de digitale copy.

    Alleen de 3D versie heeft NL ondertiteling , de 2D + dvd dus niet.
    Heb ik niet getest, ik heb de 2D versie al.

    Bij de 3D versie vraagt het menu of je "3D of 2D" wil zien. Ik heb nog niet gekozen voor 2D, maar misschien als die disc niet geblokkeerd is op 3D heeft die versie wél NL subs? Of vraagt de disc dan om de 2D disc?

  18. #143

    Standaard

    Heb inmiddels Nightmare Before Christmas 3D ontvangen, maar ik mis ook op deze discs de vooraankondigingen van toekomstige releases.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Bij de 3D versie vraagt het menu of je "3D of 2D" wil zien.
    Vreemd dat ze er dan ook nog een 2D disc bij doen....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik heb nog niet gekozen voor 2D
    Zou je het alsjeblieft eens willen doen??

    Ik vraag dit omdat ik voorlopig nog geen 3D apparatuur heb maar wel alvast bezig ben met een collectie aan te leggen...

  20. #145

    Standaard

    Volgens mij heeft wel iedereen de mogelijkheid zijn 3D disk op een 3D blu ray speler als 2D af te spelen (of de tv om te zetten naar 2D)

    Degene die nog geen 3D tv / 3D blu ray speler hebben maar in de toekomst die wel aan willen schaffen is er bij sommige uitgaves de standaard 2D blu ray bij geleverd.

    Een 2D disk is immers altijd af te spelen, en een 3D alleen met 3D apparatuur.

    Dus om de terug gezette 2D versie van de 3D disk af te kunnen spelen heb je een 3D speler nodig.
    (in ieder geval dat is het gene wat ik denk, ik kan het mis hebben)

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Dus om de terug gezette 2D versie van de 3D disk af te kunnen spelen heb je een 3D speler nodig.
    (in ieder geval dat is het gene wat ik denk, ik kan het mis hebben)
    Nee hoor, dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Heb inmiddels Nightmare Before Christmas 3D ontvangen, maar ik mis ook op deze discs de vooraankondigingen van toekomstige releases.
    Schande! Ik zou deze disc onmiddellijk terugsturen als ik jou was. Dit is echt onvergeeflijk! Hoe kan een mens nu leven zonder vooraankondigingen van al dat andere lekkers? Internetgebruik is onder 3D-liefhebbers zo goed als onbekend, dus waar moeten ze anders hun informatie vandaan halen?

  23. #148

    Standaard

    Schande! Ik zou deze disc onmiddellijk terugsturen als ik jou was. Dit is echt onvergeeflijk! Hoe kan een mens nu leven zonder vooraankondigingen van al dat andere lekkers? Internetgebruik is onder 3D-liefhebbers zo goed als onbekend, dus waar moeten ze anders hun informatie vandaan halen?


    Dat bedoel ik niet, maar dat Disney aan het bezuinigen is, vooral in Nederland...!!!

  24. #149

    Standaard

    Disney is een bedrijf dat ruim 7 MILJARD waard is, en dan toch nog op reclame en marketing gaat bezuinigen vind ik wel vreemd.

  25. #150

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel
    Dus om de terug gezette 2D versie van de 3D disk af te kunnen spelen heb je een 3D speler nodig.
    (in ieder geval dat is het gene wat ik denk, ik kan het mis hebben)


    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee hoor, dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
    Maar om een 3D disk op te starten heb je toch sowieso een 3D disk speler nodig??

    (ik heb het niet over uitgaves waarop zowel de 2D als de 3D versie staan, ik heb het over 3D versies die je handmatig terug zet naar 2D)

    Vertel me anders het nut van een extra bijgeleverde 2D blu ray schijf??
    Laatst aangepast door Rob van Gestel : 27-10-2011 om 09:54

Pagina 6 van 28 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •