Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 14202122232425262728 LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #576

    Standaard

    Monsters, inc. 3d net bekeken. Heel goed beeld, wel paar keer wegvallende audio, maar niet storend.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #577

    Standaard

    De 3D weergave van Frankenweenie valt me vies tegen,Bluray.com geeft het een top score.De film is zelf is wel leuk.

    Beetje raar dat de 3DBluray bij Free exclusief is,voor deze film is het goed als het een groot publiek bereikt,en dat doe je niet zo.

  3. #578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Beetje raar dat de 3DBluray bij Free exclusief is,voor deze film is het goed als het een groot publiek bereikt,en dat doe je niet zo.
    Maar dat is toch maar tijdelijk, zo heb ik begrepen. Straks komt deze toch overal in de (web)winkels te liggen?

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar dat is toch maar tijdelijk, zo heb ik begrepen. Straks komt deze toch overal in de (web)winkels te liggen?
    Maar als je naar een release uitkijkt is dat frustrerend dat hij maar bij een winkel verkrijgbaar is,je zou maar ergens wonen waar geen Free in de beurt is.

    je moet ook maar net weten dat hij daar verkrijgbaar is.Ik snap niets van de actie.

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Maar als je naar een release uitkijkt is dat frustrerend dat hij maar bij een winkel verkrijgbaar is,je zou maar ergens wonen waar geen Free in de beurt is.

    je moet ook maar net weten dat hij daar verkrijgbaar is.Ik snap niets van de actie.
    Bij mij zit niet direct een Free Record Shop meer in de buurt, dus mijn leven is sindsdien een en al ellende... Ik weet werkelijk niet waar ik het zoeken moet. Eigenlijk heeft het leven zo geen zin meer, zonder FRS.

    Maar even zonder dollen: als je niet kunt wachten en deze echt wilt hebben: neem lekker vrij, maak er een leuke dag van (bijv. dagje Amsterdam) en loop bij een van de weinige nog overgebleven Free Record Shop-winkels binnen. Wel even van tevoren bellen of ze hem nog hebben!

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Maar als je naar een release uitkijkt is dat frustrerend dat hij maar bij een winkel verkrijgbaar is,je zou maar ergens wonen waar geen Free in de beurt is.

    je moet ook maar net weten dat hij daar verkrijgbaar is.Ik snap niets van de actie.
    Dit meen je toch niet? Je laat je HT/film hobby toch niet beinvloeden door zo'n pauperwinkel als de FRS?
    Een winkel waar het personeel media mee naar huis mag nemen zodat je in feite 2e hands spullen koopt?
    Boycot die keten al jaren.

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij mij zit niet direct een Free Record Shop meer in de buurt, dus mijn leven is sindsdien een en al ellende... Ik weet werkelijk niet waar ik het zoeken moet. Eigenlijk heeft het leven zo geen zin meer, zonder FRS.

    Maar even zonder dollen: als je niet kunt wachten en deze echt wilt hebben: neem lekker vrij, maak er een leuke dag van (bijv. dagje Amsterdam) en loop bij een van de weinige nog overgebleven Free Record Shop-winkels binnen. Wel even van tevoren bellen of ze hem nog hebben!

    Waarom zo graag een FRS ? Daar verkopen ze alleen maar ongesealde blu-ray's, dat wil je toch niet ?
    Daarbij vindt ik ze nogal duur.. liever MM of MP.
    Laatst aangepast door Robintje : 06-03-2013 om 22:58

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Monsters, inc. 3d net bekeken. Heel goed beeld, wel paar keer wegvallende audio, maar niet storend.
    Niet storend???

    Dit hoort gewoon helemaal niet, ik ga nog niet uitgebreid klagen want ik had de US versie "tijdelijk" omdat ik niet kon wachten om hem te kijken maar als ik strax de NL versie daadwerkelijk aangeschaft heb wordt het een ander verhaal.

    Hopelijk is dit euvel voor de NL versie verholpen maar ik ben er bang voor, en weer gaat het om een Dolby True HD track zelfde verhaal als met Total Recall dus.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  9. #584

    Standaard The Wizard Of Oz 3D Blu-ray 75th Anniversary Ultimate Collector's Edition



    Hours of extra content including:
    -Sing-a-long feature with the film
    -Complete Magic Cloak of Oz silent shorts (60 min)
    -All-new making-of Documentary
    -The Dreamer of OZ TV Special (101 min)
    -Munchkins at the Hollywood Walk of Fame Featurette (20 min)
    -Patchwork Girl of Oz (60 min)
    -6 hr. MGM Documentary When the Lion Roars (exclusive to Blu-Ray)

    Exclusive Promotional Items:
    -48 pg Hardcover Photo Book
    -Ruby Slippers Sparkle Globe
    -Collectible Award Pin Set by The Noble Collection
    -Journal
    -Frameable Map of Oz

    Amazon exclusive Promotional Item:
    -4 GB "Wicked Witch of the East" flash drive

    Ook als 'gewone' uitgave binnenkort verkrijgbaar:



    (artwork onder voorbehoud)

  10. #585

    Standaard

    Momenteel zijn aantal 3d - toekomstige - titels goed afgeprijst bij Wehkamp. Zoals Hansel & Gretel - Witch hunters 3d, Oz the great and powerful 3d en Jack the Giant Slayer 3D.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Momenteel zijn aantal 3d - toekomstige - titels goed afgeprijst bij Wehkamp. Zoals Hansel & Gretel - Witch hunters 3d, Oz the great and powerful 3d en Jack the Giant Slayer 3D.
    Ik zie "Oz The Great And Powerful" voor 26,09 staan bij Wehkamp. Kan dat nu niet echt goedkoop noemen. Welke prijzen heb jij gezien dan?

  12. #587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zie "Oz The Great And Powerful" voor 26,09 staan bij Wehkamp. Kan dat nu niet echt goedkoop noemen. Welke prijzen heb jij gezien dan?
    Bol.com had en heeft de titel voor €33,95. Dvdoutlet inmiddels op iets van €26. FRS inmiddels op €24,99. Maar ik had het ook over goed afgeprijst, want oorspronkelijk zat de prijs op €28 en nog iets bij Wehkamp.
    Heb overigens deze titel bij wehkamp voor iets van €23,50, want ik heb extra korting van 10% ivm balansrekening, en daarbij opgeteld korting via casbackkorting.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Bol.com had en heeft de titel voor €33,95. Dvdoutlet inmiddels op iets van €26. FRS inmiddels op €24,99. Maar ik had het ook over goed afgeprijst, want oorspronkelijk zat de prijs op €28 en nog iets bij Wehkamp.
    Heb overigens deze titel bij wehkamp voor iets van €23,50, want ik heb extra korting van 10% ivm balansrekening, en daarbij opgeteld korting via casbackkorting.
    OK, verschil van inzicht/verwachting zal ik maar zeggen. Nieuwe 3D-titels liggen meestal voor 24,99 tot 28,99 in de winkel, dus ik had bij "goed afgeprijst" aan een bedrag van zo rond de 18 euro gedacht. Dan wacht ik nog even, zeker omdat er nog zo'n 2 euro verzendkosten bij komen.

  14. #589

    Standaard

    Bij bol is die Oz gewoon € 25,99 geprijst met gratis verzenden :

    http://www.bol.com/nl/p/oz-the-great...0000013981780/
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #590

    Standaard

    Hij staat bij bol dubbel, duur en 'goedkoop'????
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #591

    Standaard

    De dure is een dummy ean, deze titel staat als sinds bioscoop release op de site. Ean codes dienen nog gekoppeld te worden.
    Goedkope versie is origineel ean dus daar zit je altijd goed!

  17. #592

    Standaard

    Ik heb net (gisteren) Piranha 3DD (3D) binnen gekregen uit UK, werkt 3D niet. Ligt niet aan de speler, immers werkt elke andere 3D wel goed. Raar. Wat een heerlijk slechte film trouwens zeg

  18. #593

    Standaard

    Ik heb even een vraagje. Gisteren kocht ik de 3d blu ray van mib 3. Nu is mijn vraag of er iemand hetzelfde probleem heeft als ik. De ondertitels zijn in 3D bijna onleesbaar. Ik weet niet hoe ik het best kan uitleggen, maar ik heb het gevoel dat de ondertitels in de 3D versie een beetje te diep in het beeld staan ipv er een beetje uit te springen. Hierdoor lijken de ondertitels soms te vervagen onder het beeld. Ik heb me suf gegoogled maar dit probleem niet terug gevonden. Voor mij is het geen probleem, maar voor de kinderen is het erg lastig om geen ondertitels te hebben. In elk geval op voorhand bedankt.
    One of us, one of us
    Gooble gobble, Gooble gobble
    We accept her, we accept her
    One of us, one of us

  19. #594

    Standaard

    Iemand nog een tip van een geweldige 3D die recent is uitgekomen?

    Overigens heb ik een tijdje terug Journey to the Center of the Earth (real 3D) uit Engeland geimporteerd.
    Ik dacht dat die er alleen in de versie met de groen / rode brilletjes te koop zou zijn, maar blijkbaar ook in real 3d uitvoering.
    Overigens geen NL subs.

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Iemand nog een tip van een geweldige 3D die recent is uitgekomen?
    Gravity uiteraard...

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Gravity uiteraard...
    Je bent me net voor maar dat is wel de voor de hand liggende film.

  22. #597

    Standaard

    De 3D versie van The Lego Movie gisteren gekocht bij de MM.

    Heb meteen even een test gedaan en moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van het 3D effect.[Als ik wat mensen op het web mag geloven dan tilt juist de 3D versie de film naar een hoger niveau.]
    Als ik de film deze dagen heb gekeken kom ik er nog op terug.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-08-2014 om 07:41

  23. #598

    Standaard

    Ik heb de laatste tijd gemerkt dat Europa meer 3D blu-ray's uitbrengt dan de VS.
    vb. Transcendence, Noah.

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb de laatste tijd gemerkt dat Europa meer 3D blu-ray's uitbrengt dan de VS.
    vb. Transcendence, Noah.
    Waar zie je Transcendence 3D Bluray dan? Ik zie alleen een 3D-bioscooprelease, in IMAX.

    BTW: Need for Speed is in 3D ook erg vermakelijk (en trouwens ook een voorbeeld van een titel die in Europa in 3D uitkomt en in de VS niet).

  25. #600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Waar zie je Transcendence 3D Bluray dan? Ik zie alleen een 3D-bioscooprelease, in IMAX.
    Op 5 november komt er in Frankrijk samen met de 2D uitgave een 3D steelbook uitgave.

Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 14202122232425262728 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •