Pagina 23 van 28 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    wat voor 3D blu-ray spelers en receivers gebruiken jullie dan met het bekijken van 3D?
    Onkyo BD-SP 809:



    THX speler met duo HDMI

  2. #552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    wat voor 3D blu-ray spelers en receivers gebruiken jullie dan met het bekijken van 3D?
    Ik ben een beetje een Sony man ,heb sinds een paar dagen een nieuwe reciever[Sony STR-DH820] gaaf ding.

    Sony LED 3D KDL40HX750

    Sony 3D Bluray BDP-S490

    Sony 3D bril TDGBR750

    Voor mij een beetje betaalbaar.

  3. #553

    Standaard

    Ik zie hier de discussie over Tron 3D.
    Eerlijkheid gebied mij te zeggen, dat ik over de 3D effecten van Tron 3D ook niet laaiend enthousiast ben.

    Heb ook nooit de positieve kritieken dat deze film op 3D zo super moest zijn begrepen.

    Echte toppers die mij zo te binnen schieten vind ik Avatar, Hugo, Resident Evil, A Christmass Carol

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Ik zie hier de discussie over Tron 3D.
    Eerlijkheid gebied mij te zeggen, dat ik over de 3D effecten van Tron 3D ook niet laaiend enthousiast ben.

    Heb ook nooit de positieve kritieken dat deze film op 3D zo super moest zijn begrepen.

    Echte toppers die mij zo te binnen schieten vind ik Avatar, Hugo, Resident Evil, A Christmass Carol
    Ja,Hugo is ook echt goed in 3D

  5. #555

    Standaard

    Het monster van Parijs net gezien in 3D. Zeer goed 3D beeld! Blijf wel kijken tot de aftiteling afgelopen is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben een beetje een Sony man ,heb sinds een paar dagen een nieuwe reciever[Sony STR-DH820] gaaf ding.

    Sony LED 3D KDL40HX750

    Sony 3D Bluray BDP-S490

    Sony 3D bril TDGBR750

    Voor mij een beetje betaalbaar.
    Ah een mede Sony man

    Hoe vind je de BR750 brillen? Was er zeer enthousiast over en gelukkig geen problemen met de "waas" voor de glazen wat ik op sommige fora las, heb er daarna meteen 3 bij gehaald...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Ik zie hier de discussie over Tron 3D.
    Eerlijkheid gebied mij te zeggen, dat ik over de 3D effecten van Tron 3D ook niet laaiend enthousiast ben.

    Heb ook nooit de positieve kritieken dat deze film op 3D zo super moest zijn begrepen.l
    Kan ik me ook wel iets bij voorstellen, hoewel ik het een geweldige film vind is de 3D idd heel subtiel komt ook doordat 3D en donkere scenes doorgaans niet zo goed samen gaan.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    wat voor 3D blu-ray spelers en receivers gebruiken jullie dan met het bekijken van 3D?
    Sony BDP 790 (regiovrij) en Panasonic BDT 310 (Cinavia vrij ) voor de films en PS3 voor 3D games icm met een Sony STR-DA2400ES receiver.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ah een mede Sony man

    Hoe vind je de BR750 brillen? Was er zeer enthousiast over en gelukkig geen problemen met de "waas" voor de glazen wat ik op sommige fora las, heb er daarna meteen 3 bij gehaald...
    Perfect,lekker licht.

    Leuke reciever heb je.

  10. #560

    Standaard

    Nieuwe 3D blu-ray waar ik erg naar uitkijk:

    http://www.blu-ray.com/movies/Dredd-.../56292/#Review

    http://bluray.highdefdigest.com/8071/dredd_3d.html

    Ook deze heeft DTS 7.1 + Neo:X 11.1 net als Expendables 2, een nieuwe trend?

    Ik wacht nog even op de exacte specs van de UK en NL uitgave, als die minder zijn word het deze.
    Laatst aangepast door Onkyo : 28-12-2012 om 10:44

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Nieuwe 3D blu-ray waar ik erg naar uitkijk:

    http://www.blu-ray.com/movies/Dredd-.../56292/#Review

    http://bluray.highdefdigest.com/8071/dredd_3d.html

    Ook deze heeft DTS 7.1 + Neo:X 11.1 net als Expendables 2, een nieuwe trend?

    Ik wacht nog even op de exacte specs van de UK en NL uitgave, als die minder zijn word het deze.
    Top film de US versie ga ik alvast eens mooi pre-orderen.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  12. #562

    Standaard

    Welke 3D films zijn goed? Eindelijk een 3D tv en ik had al veel 3D films gekocht, ik heb de volgende films op 3D:

    - Prometheus
    - Titanic
    - Polar Express
    - Thor
    - Harry Potter 7.2
    - Amazing Spiderman
    - Avengers
    - Abraham Lincoln: Vampire Hunter
    - Brave
    - Wrath of the Titans
    - Avengers

    En nog meer waar ik nu niet op kan komen. Welke moet ik echt gezien hebben in 3D?

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Welke 3D films zijn goed? Eindelijk een 3D tv en ik had al veel 3D films gekocht, ik heb de volgende films op 3D:

    - Prometheus
    - Titanic
    - Polar Express
    - Thor
    - Harry Potter 7.2
    - Amazing Spiderman
    - Avengers
    - Abraham Lincoln: Vampire Hunter
    - Brave
    - Wrath of the Titans
    - Avengers

    En nog meer waar ik nu niet op kan komen. Welke moet ik echt gezien hebben in 3D?
    Als je ECHT goeie 3D films wilt zijn moet je sammy's avonturen en sammy deel 2 kijken.
    De films op zich stellen niet veel voor (kinderfilms) maar de 3D effecten zijn echt het neusje van de zalm! Het zijn de beste die ik in mijn collectie heb. (ja, zelfs beter dan avatar!) Als je een film wilt zien waar de diepte echt diep is en de beelden echt tot aan je neus uit het scherm komen moet je deze kijken!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #564

  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Welke 3D films zijn goed? Eindelijk een 3D tv en ik had al veel 3D films gekocht, ik heb de volgende films op 3D:

    - Prometheus
    - Titanic
    - Polar Express
    - Thor
    - Harry Potter 7.2
    - Amazing Spiderman
    - Avengers
    - Abraham Lincoln: Vampire Hunter
    - Brave
    - Wrath of the Titans
    - Avengers

    En nog meer waar ik nu niet op kan komen. Welke moet ik echt gezien hebben in 3D?
    Avatar, Titanic, Brave, Avengers, Hugo...Harry Potter schijnt tegen te vallen. Polar Express is ook wel leuk in 3d maar dat is anaglyphic dus met zo'n brilletje met 2 verschillende kleuren.
    Laatst aangepast door hstadman : 19-01-2013 om 09:26

  16. #566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Polar Express is ook wel leuk in 3d maar dat is anaglyphic dus met zo'n brilletje met 2 verschillende kleuren.
    Deze is nu ook te krijgen op blu ray 3D.


    Harry potter is inderdaad een hele grote tegenvaller in 3D.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #567

    Standaard

    Moet ik hem dus even vervangen voor een real 3d exemplaar.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Deze is nu ook te krijgen op blu ray 3D.


    Harry potter is inderdaad een hele grote tegenvaller in 3D.

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Deze is nu ook te krijgen op blu ray 3D.


    Harry potter is inderdaad een hele grote tegenvaller in 3D.
    Ik heb de UK release van the Polar Express 3D.
    Met zo'n slipcover.
    Is dat een normale 3D?

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb de UK release van the Polar Express 3D.
    Met zo'n slipcover.
    Is dat een normale 3D?
    zowel de real 3d als de anaglyph versie zijn met slipcover. Maar als het real 3d is staat het er voorop. real 3D blu-ray of zoiets...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  20. #570

    Standaard

    Ik heb deze:

    http://www.amazon.co.uk/Polar-Expres...8605231&sr=8-1



    Ik had er destijds 2 gekocht van Amazon voor 10 pond per stuk, ze zijn nu niet meer te verkrijgen via Amazon zie ik (enkel via marketplace voor 25 pond).

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb deze:

    http://www.amazon.co.uk/Polar-Expres...8605231&sr=8-1



    Ik had er destijds 2 gekocht van Amazon voor 10 pond per stuk, ze zijn nu niet meer te verkrijgen via Amazon zie ik (enkel via marketplace voor 25 pond).
    dat is inderdaad de real 3D versie.
    Heb je er nog eentje over?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  22. #572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Top film de US versie ga ik alvast eens mooi pre-orderen.
    DJR, ik vroeg me af of je deze al in huis hebt? Kun je bevestigen dat de US schijf regiovrij is?

  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    dat is inderdaad de real 3D versie.
    Heb je er nog eentje over?
    Nee helaas, ik heb de andere een tijd geleden verkocht aan iemand op het forum .

  24. #574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb deze:

    http://www.amazon.co.uk/Polar-Expres...8605231&sr=8-1



    Ik had er destijds 2 gekocht van Amazon voor 10 pond per stuk, ze zijn nu niet meer te verkrijgen via Amazon zie ik (enkel via marketplace voor 25 pond).

    Hier nog wel met nl-ot, http://www.amazon.de/Der-Polarexpres...8720192&sr=8-1
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #575

    Standaard

    Bol.com heeft de NL versie ook, met slipcase: http://www.bol.com/nl/p/polar-express/1002004011044145/

    De prijs alleen niet heel erg leuk, en weet wel dat het maar 1 disc is (de banner bovenaan suggereert anders...)

Pagina 23 van 28 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •