Pagina 22 van 28 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #526

    Standaard

    Finding Nemo 3D ziet er heel mooi uit idd, vooral voor een conversie maar animatie is nu eenmaal makkelijker te converteren dus dat mag ook wel.

    Step Up 4 heeft ook een heel goed 3D effect, meteen bij de eerste scenes valt de hele mooie en natuurlijke dieptebeleving op, daar moet je alleen wel een hele verschrikkelijke film mee voor lief nemen.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  2. #527

    Standaard

    Bij bol.com zijn diverse Disney/Pixar 3D Blu-rays (tijdelijk?) sterk in prijs verlaagd, o.a. Toy Story 1, 2, 3, Cars 2, Up!, Rapunzel etc. voor 16,99.

  3. #528

    Standaard

    Iemand een idee wanneer de 1e Star Wars 3D op blu ray uit komt?
    Degene die hem hebben gezien, is deze de moeite waard op 3D ?

  4. #529

    Standaard

    volgens mij zijn hier zover ik weet nog geen aankondigingen over gedaan.
    kan het ook mis hebben.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Iemand een idee wanneer de 1e Star Wars 3D op blu ray uit komt?
    Degene die hem hebben gezien, is deze de moeite waard op 3D ?
    Als we geluk hebben cancelt Disney alle 3D conversies van Star Wars.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  6. #531

    Standaard

    Hoezo DJR ??

    Je bent toch niet verplicht te kopen?

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Hoezo DJR ??

    Je bent toch niet verplicht te kopen?
    Als je de Bluray box hebt zou ik het daar bij houden.

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tron Legacy is de beste 3D film.
    Subjectief.

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tron Legacy is de beste 3D film.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Subjectief.
    Inderdaad, want ik vond alleen dat Disney-logo aan het begin 3D en de rest zo plat als een pannenkoek.
    Met uitzonderlang van het vliegen aan het einde. Toen pas kwam er wat diepte.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Inderdaad, want ik vond alleen dat Disney-logo aan het begin 3D en de rest zo plat als een pannenkoek.
    Met uitzonderlang van het vliegen aan het einde. Toen pas kwam er wat diepte.
    Dan heb je toch echt een andere film gezien ?

    Ik heb 19 3DBlurays en dit vind ik de beste,de 3D weergave is niet allen goed maar voelt ook best prettig.

    Dit is een film die je pikdonker moet kijken met het volume flik open.En dan noch die Daft Punk soundtrack,die maakt het helemaal af.

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Subjectief.
    Sorry,er ging iets fout. Tron Legacy 3D is top.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-12-2012 om 21:49

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dan heb je toch echt een andere film gezien ?

    Ik heb 19 3DBlurays en dit vind ik de beste,de 3D weergave is niet allen goed maar voelt ook best prettig.

    Dit is een film die je pikdonker moet kijken met het volume flik open.En dan noch die Daft Punk soundtrack,die maakt het helemaal af.
    Dan heb je dus 18 waardeloze 3D Blu-ray's als dit je beste moet zijn.
    Inderdaad, die muziek is super. Maar wat heeft dit met het 3D-effect te maken?
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Dan heb je dus 18 waardeloze 3D Blu-ray's als dit je beste moet zijn.
    Inderdaad, die muziek is super. Maar wat heeft dit met het 3D-effect te maken?
    Het is toch de totaal beleving.

    Maar lees maar een paar Tron legacy 3D Bluray reviews,die zeggen ook dat het 3D effect goed is.

    18 Waardeloze films in 3D ? Avatar,Titanic,Transformers,Brave,Paranorman,The Avengers enz.

    Misschien helpt een andere 3D bril.Succes
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-12-2012 om 22:43

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dan heb je toch echt een andere film gezien ?

    Ik heb 19 3DBlurays en dit vind ik de beste,de 3D weergave is niet allen goed maar voelt ook best prettig.

    Dit is een film die je pikdonker moet kijken met het volume flik open.En dan noch die Daft Punk soundtrack,die maakt het helemaal af.
    Ik weet dan niet welke versie jij hebt van Tron: Legacy 3D maar die van mij blijft zo plat als een pannenkoek.
    Diepte in films is leuk maar bij Tron: Legacy had tijdens de Disc Wars makkelijk wat pop-out effecten kunnen gebruiken.
    Tot zover de enige Bluray die uitspringt in 3D is The Final Destination want die heeft de pop-out effecten zoals elke 3D film hoort te zijn.

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het is toch de totaal beleving.

    Maar lees maar een paar Tron legacy 3D Bluray reviews,die zeggen ook dat het 3D effect goed is.

    18 Waardeloze films in 3D ? Avatar,Titanic,Transformers,Brave,Paranorman,The Avengers enz.

    Misschien helpt een andere 3D bril.Succes
    Nou, daar ga je al. Avatar, Transformers: Dark of the Moon, Brave en The Avengers. Films met minimaal verschil of je de 3D-bril nu op hebt of niet.
    ParaNorman heb ik (nog) niet gezien. Titanic vond ik wel goed gedaan in 3D.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gurty Bekijk bericht
    Ik weet dan niet welke versie jij hebt van Tron: Legacy 3D maar die van mij blijft zo plat als een pannenkoek.
    Diepte in films is leuk maar bij Tron: Legacy had tijdens de Disc Wars makkelijk wat pop-out effecten kunnen gebruiken.
    Tot zover de enige Bluray die uitspringt in 3D is The Final Destination want die heeft de pop-out effecten zoals elke 3D film hoort te zijn.
    Bij Disc-Wars zat soms wel wat pop-out effect.De film heeft minder pop-out als bv.Avatar en niet heel de film is 3D,maar dat is de keuze van de film opzet.

    Over Final Destination 3D hoor ik ook goede dingen.

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Nou, daar ga je al. Avatar, Transformers: Dark of the Moon, Brave en The Avengers. Films met minimaal verschil of je de 3D-bril nu op hebt of niet.
    ParaNorman heb ik (nog) niet gezien. Titanic vond ik wel goed gedaan in 3D.
    Noem jou toppers met een goed 3D effect ?

    Ik snap er niets van,Titanic wel goed en Avatar minimaal.

    Achja,3D effect is en blijft een discussie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-12-2012 om 00:54

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Nou, daar ga je al. Avatar, Transformers: Dark of the Moon, Brave en The Avengers. Films met minimaal verschil of je de 3D-bril nu op hebt of niet.
    ParaNorman heb ik (nog) niet gezien. Titanic vond ik wel goed gedaan in 3D.

    dan weet ik niet met wat voor setup jij 3d blu rays kijkt maar ik vind avatar echt 10x mooier en 3d dan de gewone versie. Heb mijn gewone versie zelfs meteen vervangen door de 3d versie op de dag dat deze uitkwam.

    Maar als ik zo begrijp vind jij een 3d film pas een 3d film als er dingen uit je beeldscherm komen en de naar mijn mening veel meer toevoegende diepte vind jij dan minder belangrijk???
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Nou, daar ga je al. Avatar, Transformers: Dark of the Moon, Brave en The Avengers. Films met minimaal verschil of je de 3D-bril nu op hebt of niet.
    "Minimaal verschil".....??

    Nou volgens mij moet je dan je set toch 's nakijken. Ik vind Avatar zo ongeveer HET voorbeeld van een indrukwekkende 3D-film. En "Transformers" (heb ik zelf nog niet gezien) wordt overal geroemd om zijn indrukwekkende beelden in 3D.

    Overigens zijn de meningen erg verdeeld over of dingen uit het scherm moeten komen. Bij "Final Destination 5" vind ik het wel effectief toegepast maar veel mensen vinden het vooral irritant als dingen in heftige mate 'uit' het scherm steken. Wordt vaak ook erg gedoseerd toegepast heb ik het idee.

    Als dat de norm is voor jou, dat dingen veel 'uit het scherm' moeten steken, dan kan je misschien inderdaad nogal 's teleurgesteld raken.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    dan weet ik niet met wat voor setup jij 3d blu rays kijkt maar ik vind avatar echt 10x mooier en 3d dan de gewone versie. Heb mijn gewone versie zelfs meteen vervangen door de 3d versie op de dag dat deze uitkwam.

    Maar als ik zo begrijp vind jij een 3d film pas een 3d film als er dingen uit je beeldscherm komen en de naar mijn mening veel meer toevoegende diepte vind jij dan minder belangrijk???
    Avatar en Tron Legacy zijn gewoon leuker in 3D.Dat Avatar een goed 3D effect had wist ik [bios],maar Tron was gewoon een verassing.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-12-2012 om 08:46

  21. #546

    Standaard

    Een goede 3D-film presenteert een film met dezelfde dieptewerking zoals wij met onze eigen ogen onze eigen wereld ervaren, dus op een hele natuurlijke manier. Maar dat is waarschijnlijk voor de gemiddelde bisocoopbezoeker niet genoeg. Er zijn daarom inderdaad nogal wat overdreven 3D-effecten (pop-outs, zoals jullie die noemen) toegevoegd die echter volstrekt onnatuurlijk overkomen en pure effectmakerij zijn. En ook van het 'kijkdoosgevoel' hebben sommige 3D-films nogal last.

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    "Minimaal verschil".....??

    Nou volgens mij moet je dan je set toch 's nakijken. Ik vind Avatar zo ongeveer HET voorbeeld van een indrukwekkende 3D-film. En "Transformers" (heb ik zelf nog niet gezien) wordt overal geroemd om zijn indrukwekkende beelden in 3D.

    Overigens zijn de meningen erg verdeeld over of dingen uit het scherm moeten komen. Bij "Final Destination 5" vind ik het wel effectief toegepast maar veel mensen vinden het vooral irritant als dingen in heftige mate 'uit' het scherm steken. Wordt vaak ook erg gedoseerd toegepast heb ik het idee.

    Als dat de norm is voor jou, dat dingen veel 'uit het scherm' moeten steken, dan kan je misschien inderdaad nogal 's teleurgesteld raken.
    Kijk, jij snapt het! Bij Transformers vond ik het 3D-effect wel iets beter thuis dan in de bioscoop. En vorige week met The Hobbit was het net zo, bril af en dan kun je de film ook wel grotendeels volgen.
    Vanavond ga ik naar Wreck-It Ralph in 3D, maar daar verwacht ik ook niet zo heel veel van op dat gebied.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Een goede 3D-film presenteert een film met dezelfde dieptewerking zoals wij met onze eigen ogen onze eigen wereld ervaren, dus op een hele natuurlijke manier. Maar dat is waarschijnlijk voor de gemiddelde bisocoopbezoeker niet genoeg. Er zijn daarom inderdaad nogal wat overdreven 3D-effecten (pop-outs, zoals jullie die noemen) toegevoegd die echter volstrekt onnatuurlijk overkomen en pure effectmakerij zijn. En ook van het 'kijkdoosgevoel' hebben sommige 3D-films nogal last.
    Precies, iedereen ervaart 3D weer totaal anders. Voor mij is een goede 3D-film één met pop-out en het 'kijkdoosgevoel'. Vooral dat laatste is voor mijn gevoel die hele natuurlijke manier. Priest 3D had dat bijvoorbeeld constant.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Noem jou toppers met een goed 3D effect ?

    Ik snap er niets van,Titanic wel goed en Avatar minimaal.

    Achja,3D effect is en blijft een discussie.
    Hier ben ik het volledig mee eens.

    The Final Destination (gek genoeg beter in de bios dan thuis), Final Destination 5, Priest 3D en m'n favoriet is Resident Evil: Afterlife. Kuifje en Titanic volgen op afstand.
    Ik denk dat Coraline ook wel een film voor je is in 3D. Underworld: Awakening viel me ook wat tegen, net als Resident Evil: Retribution.
    The Amazing Spider-Man was ook waardeloos in 3D, pas rond 1 uur 50 kwam er wat, maar toen was de film al bijna afgelopen.
    Binnenkort maar eens Abraham Lincoln: Vampire Hunter in 3D gaan kijken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    dan weet ik niet met wat voor setup jij 3d blu rays kijkt maar ik vind avatar echt 10x mooier en 3d dan de gewone versie. Heb mijn gewone versie zelfs meteen vervangen door de 3d versie op de dag dat deze uitkwam.

    Maar als ik zo begrijp vind jij een 3d film pas een 3d film als er dingen uit je beeldscherm komen en de naar mijn mening veel meer toevoegende diepte vind jij dan minder belangrijk???
    Diepte is ook wel belangrijk, maar dan niet zo minimaal dat ik net zo goed m'n 3D-bril kan afzetten. En ja, af en toe ook iets uit het scherm is voor mij niets mis mee.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  24. #549

    Standaard

    Het 3D effect van The Amazing Spiderman viel echt tegen ja,daar hadden ze veel meer mee kunnen doen.

    De 3D Blurays waar ik nu naar uit kijk zijn Frankenweenie,Finding Nemo en Wreck-it-Ralph.

  25. #550

    Standaard

    wat voor 3D blu-ray spelers en receivers gebruiken jullie dan met het bekijken van 3D?

Pagina 22 van 28 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •