Pagina 21 van 28 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #501

    Standaard

    Ik dacht dat HUGO 3d beter was...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Klopt.

    Ben het er ook helemaal mee eens, Journey 2 is op en top 3D demo materiaal.

    Daar kan Disney nog iets van leren met hun John Carter "3D"...

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    <KNIP>

    Maar bij Piranha lijkt t zelfs wel alsof er helemaal geen 3D versie opstaat. Want zoals ik al zei is het in het menu niet terug te vinden en hij wordt ook niet automatisch gekozen. Buitengewoon irritant (jaja net zoals de film... ) ...
    Ik heb deze Blu-Ray ook (Nl uitgave) en inderdaad is er in het Blu-ray menu geen optie voor te vinden. De 3D versie staat er wel degelijk op en bij mij moet ik met de hand de TV op 3D zetten (Options knop op de TV afstandsbediening) en dan krijg ik het Real3D signaal te zien.
    Zo te zien sturen ze de 2D/3D stream naar je TV, maar zonder het 3D-aan vlaggetje mee te sturen en vandaar dat je deze dus zelf moet selecteren met je afstandsbediening.
    Hopelijk heb je op jouw tv ook de mogelijkheid tot 2D/3D selectie, want de Real3D versie voegt nou net de missende dimensie in deze pulp-film toe.
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  3. #503

    Standaard

    Ja ik heb een 2D/3D selectieknop, maar deze is bedoeld voor t converteren van 2D naar 3D. Dus t lijkt mij dat ik dan naar een conversie van de 2D stream ga zitten kijken maar goed zal t eens proberen... Trouwens volgens mij moet de speler juist t correcte signaal uitsturen, als je tv dit er zelf uit zou halen dan heb je tenslotte geen speciale 3D speler nodig, toch??

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ja ik heb een 2D/3D selectieknop, maar deze is bedoeld voor t converteren van 2D naar 3D. Dus t lijkt mij dat ik dan naar een conversie van de 2D stream ga zitten kijken maar goed zal t eens proberen... Trouwens volgens mij moet de speler juist t correcte signaal uitsturen, als je tv dit er zelf uit zou halen dan heb je tenslotte geen speciale 3D speler nodig, toch??
    Mmm. Misschien moet je een andere knop hebben. Op mijn (Philips) tv heb ik 2 3D opties. De 1e doet een soort conversie, de andere is voor een Real3D stream.
    Bij de laatste schakel je tussen 2D en 3D voor de Real3D stream. Die optie is ook alleen actief bij zo'n stream, anders kun je deze niet selecteren. Vandaar dat ik zeker weet dat ik real3D aan het kijken ben bij deze film.
    Bij de 1e optie schakelt de TV tussen 2D en een soort conversie naar 3D met boven-onder of links-rechts. Ziet er overigens niet uit, dus ik weet eerlijk gezegd niet waarom dat erop zit. Maar dat klinkt wellicht als de functie waar jij op doelt bij jouw tv.
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  5. #505

    Standaard

    ja half SBS en Over Under is voor zelf omgezette 3D films naar een harde schijf of gedownloade 3D mkv's. Die zijn er vaak als half sbs. Dan laat de tv ze zien als 2 plaatjes naast elkaar en met die knop dan voegt hij ze samen zodat het 3D is

  6. #506

    Standaard

    Dat doet die knop op mijn Sony idd ook, naast die boven, onder en sbs heeft ie ook een simulatie-optie. Maar daar bereik ik niets mee met Piranha of Shark Night. Verder zie ik ook geen enkele mogelijkheid, heb alle menuutjes en submenuutjes op tv en speler doorgespit en (heb zelfs beide handleidingen geraadpleegd ) kon niets vinden wat mij die twee films in "echte 3D" laat kijken...

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Dat doet die knop op mijn Sony idd ook, naast die boven, onder en sbs heeft ie ook een simulatie-optie. Maar daar bereik ik niets mee met Piranha of Shark Night. Verder zie ik ook geen enkele mogelijkheid, heb alle menuutjes en submenuutjes op tv en speler doorgespit en (heb zelfs beide handleidingen geraadpleegd ) kon niets vinden wat mij die twee films in "echte 3D" laat kijken...
    Kan het niet zo zijn, dat deze "simulatie optie" als dubbel functie werkt?
    Dus als je Real3D hebt schakel je tussen 2D en 3D met die knop en anders wordt het gesimuleerd? Als Je Piranhana 3D start dan zijn de begintitels overduidelijk 3D (zwemmen voor het beeld), en dat pikt een simulatie optie niet echt op vermoed ik.
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  8. #508

    Standaard

    Heb t eens bekeken en alhoewel t er nog best leuk uitziet is t helaas dan niet de Real3D stream die wordt weergegeven... Maar in ieder geval bedankt voor t meedenken!

  9. #509

    Standaard

    Even een domme vraag hier stellen. Ik hoop dat ik antwoord kan krijgen
    Als ik een 3d bluray in een 3d-capable bluray speler afspeel naar een 2D televisie, krijg ik dan wel gewoon 2d-beeld van de film?

    Ik heb nl. een 3D tv in het vooruitzicht (weet alleen nog niet wanneer), dus als het kan, koop ik voortaan de 3D versies. Ik kan die 3d blurays dan nu op mijn 2d tv dan al gewoon bekijken.

  10. #510

    Standaard

    Heb zondag Transformers drie gezien op 3d bluray GEWELDIG.

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fireshade Bekijk bericht
    Even een domme vraag hier stellen. Ik hoop dat ik antwoord kan krijgen
    Als ik een 3d bluray in een 3d-capable bluray speler afspeel naar een 2D televisie, krijg ik dan wel gewoon 2d-beeld van de film?

    Ik heb nl. een 3D tv in het vooruitzicht (weet alleen nog niet wanneer), dus als het kan, koop ik voortaan de 3D versies. Ik kan die 3d blurays dan nu op mijn 2d tv dan al gewoon bekijken.

    meestal zit er bij de 3d versies een 2d versie of los in de doos of op dezelfde schijf dus het moet geen probleem zijn maar zou toch even op de doosjes kijken voor de zekerheid
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  12. #512

    Standaard

    Het mooie van een 3d pack is dat je ook gewoon 2d versie krijgt [paar euro meer]

  13. #513

    Standaard

    Yup...

    Meestal zit er inderdaad een 3d, 2d en vaak ook nog een dvd versie in een 3d pack.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het mooie van een 3d pack is dat je ook gewoon 2d versie krijgt [paar euro meer]

  14. #514

    Standaard

    Ach en soms koop je een 3D Blu-Ray en is toch het enige wat je te zien krijgt de 2D versie..

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ach en soms koop je een 3D Blu-Ray en is toch het enige wat je te zien krijgt de 2D versie..
    Ik speur voor een aan koop wel heel internet af voor een goede 3d
    weergave,reviews,forums,enz.

  16. #516

    Standaard

    Vandaag Tron legacy 3d binnen.
    Straks kijken,verheug me nu al op die Daft punk score.

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het mooie van een 3d pack is dat je ook gewoon 2d versie krijgt [paar euro meer]
    Sterker nog; het is verplicht bij een 3D uitgave...

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Sterker nog; het is verplicht bij een 3D uitgave...
    In de bioscoop wordt 3d door je strot heen gehaald.
    Op bluray heb je mooi de keuze.

  19. #519

    Standaard

    Gisteren avond Tron 3d gezien.
    Wat een ervaring zeg. [tip lampen uit reciever open en laat je mee gaan in de wereld van Tron]

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gisteren avond Tron 3d gezien.
    Wat een ervaring zeg. [tip lampen uit reciever open en laat je mee gaan in de wereld van Tron]
    En wat vonden de buren ervan?

  21. #521

  22. #522

    Standaard

    Iemand hier nog iets te melden, welke 3D blu ray een must have is, of welke 3D blu ray nog uit moet komen en waar je naar uit kijkt??

  23. #523

    Standaard

    The hobbit 3d waarschijnlijk.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Iemand hier nog iets te melden, welke 3D blu ray een must have is, of welke 3D blu ray nog uit moet komen en waar je naar uit kijkt??

  24. #524

    Standaard

    Ik vind het tof dat ze ook oude films in 3D doen, die vroeger ook 3D waren. Zoals Dial M for Murder, Creature of the Black Lagoon en House of Wax.

  25. #525

    Standaard

    Th Hobbit inderdaad, maar ben ook wel benieuwd naar de 3D bluray van Finding Nemo. Overigens vind ik 3D een beetje animatie-only worsen, wellicht omdat het bij live-action films vaak zo slecht wordt toegepast..... Jammer dat het zo een slechte naam krijgt...

Pagina 21 van 28 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •