Pagina 20 van 28 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Volgens mij zijn alle Dreamworks 3D animatiefilms zonder NL ondertiteling, alleen van Megamind 3D weet ik het niet zeker maar dat zal dan ook wel.

    Ze zijn gewoon precies hetzelfde als toen ze nog Samsung exclusives waren: die hadden ook geen NL ondertiteling maar wel NL audio.
    Mij maakt het niks uit maar vind het wel zeer slordig en klantontvriendelijk.

    Zag laatst bij de FRS dat ze zelf stickers erop hadden geplakt met de tekst "geen NL ondertiteling".
    Ik meende dat het ook zo was met shrek 3D dat er geen NL ondertitels erbij staan. En op de beschrijving stond het er wel beschreven.

  2. #477

    Standaard

    Volgens blu-ray.com is Journey 2: The Mysterious Island hét van hét qua 3D amusement!


  3. #478

    Standaard

    Alleen jammer dat de film slecht is.

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Volgens blu-ray.com is Journey 2: The Mysterious Island hét van hét qua 3D amusement!
    Klopt.

    Ben het er ook helemaal mee eens, Journey 2 is op en top 3D demo materiaal.

    Daar kan Disney nog iets van leren met hun John Carter "3D"...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik meende dat het ook zo was met shrek 3D dat er geen NL ondertitels erbij staan. En op de beschrijving stond het er wel beschreven.
    Van de beschrijving weet ik niet, maar ik heb gister de Samsung box gekregen en daar op de cover staat een hele rij aan audiosporen maar bij ondertitels "none". Overigens op de schijf zelf kan je wel ondertitels selecteren (Chinees, Koreaans, Russisch en Overig?) maar dan komt er vervolgens niks in beeld te staan.
    Gister overigens The Lion King in 3D gezien. Mooie diepte effecten maar de film zelf heeft het eigenlijk niet echt nodig. Die is en blijft van zichzelf al een klassieker en misschien wel de beste die Disney na het Sneeuwwitje tijdperk heeft gemaakt. Het verhaal blijft tijdloos.

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Klopt.

    Ben het er ook helemaal mee eens, Journey 2 is op en top 3D demo materiaal.

    Daar kan Disney nog iets van leren met hun John Carter "3D"...
    Zijn 2 totaal verschillende benaderingen. Carter gaat meer voor de ingetogen look en dat wordt vaak niet gewaardeerd naar het blijkt.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Zijn 2 totaal verschillende benaderingen. Carter gaat meer voor de ingetogen look en dat wordt vaak niet gewaardeerd naar het blijkt.
    Nope.

    Bij mij gaat het er puur om in hoeverre men geslaagd is om bij een post conversie het 3D effect werkende te krijgen. Avatar heeft ook een ingetogen 3D look en die waardeer ik echt wel!

    Carter is een dus een post conversie film die (naar mij mening) niet goed gelukt is en waar de 3D dus niet goed uit de verf komt. Met alle bombarie rondom deze film zou je verwachten dat de 3D in orde is maar Disney heeft hier behoorlijk wat steken laten vallen. En dan met zo'n budget... zonde.

    Mij maakt het niks uit of een 3D film alleen maar een mooi natuurlijk diepte perspectief heeft of heel de tijd pop out effecten of een combinatie daarvan.

    Ik heb een hekel aan slecht gelukte post 3D conversies.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  8. #483

    Standaard

    Iemand nog iets te vertellen over binnenkort te verwachten 3D films???

  9. #484

    Standaard

    Iemand misschien al iets vernomen van een 3D versie van Beowulf?
    Vond destijds de 3D Imax voorstelling geweldig.

  10. #485

    Standaard

    Advies gevraagd: Welke uitgave is de beste 3D BD van Underworld Awakening? De UK, USA of de NL/DE?

    Iemand deze disc al in huis of een link naar een vergelijking?

  11. #486

    Standaard

    Volgens de reviews is de US uitgave (Sony) een prachtig. Sony brengt ook de film uit in NL/BE dus verwacht je maar aan dezelfde kwaliteit. De UK versie is van Entertainment in Video, daar heb ik ook positieve dingen over gehoord. Ik denk dat je in alle gevallen goed zit...


  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Volgens de reviews is de US uitgave (Sony) een prachtig. Sony brengt ook de film uit in NL/BE dus verwacht je maar aan dezelfde kwaliteit. De UK versie is van Entertainment in Video, daar heb ik ook positieve dingen over gehoord. Ik denk dat je in alle gevallen goed zit...
    Uit de besprekingen kan ik opmaken dat de US uitgave 7.1 DTS heeft en de Duitse (met NL ondertiteling) 5.1 TrueHD, volgens Amazon Duitsland.
    Bij Bol.com beweren ze dat de NL uitgave een DTS HD Master audio geluidspoor heeft, maar ik ga er vanuit dat de NL en DE dezelfde uitgaves zijn, dus wie heeft gelijk?
    Ook meen ik gelezen te hebben dat de EIV uitgave een 25 GB disc is ipv GB50.

  13. #488

    Standaard

    Volgens de NL-se hoes heeft hij idd DTS-HD MA 5.1 en is het een BD50.

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Volgens de NL-se hoes heeft hij idd DTS-HD MA 5.1 en is het een BD50.
    Oke bedankt, dan is dat alvast duidelijk

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Oke bedankt, dan is dat alvast duidelijk
    Begin net met de film, de genoemde specs voor audio klopt in elk geval.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Begin net met de film, de genoemde specs voor audio klopt in elk geval.
    En Pieter? Persoonlijke mening over beeld, geluid en extra's?

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    En Pieter? Persoonlijke mening over beeld, geluid en extra's?
    Prachtig beeld en overweldigend geluid. Extra's niet echt bekeken, maar in oogglans idem aan die van de US:
    http://bluray.highdefdigest.com/6564...kening_3d.html.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Prachtig beeld en overweldigend geluid. Extra's niet echt bekeken, maar in oogglans idem aan die van de US:
    http://bluray.highdefdigest.com/6564...kening_3d.html.
    Dat klinkt goed, ik ga hem bestellen

  19. #494

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen, of de 3D Blu-ray Underworld Awakening ook de 2D versie bevat op hetzelfde schijfje?

  20. #495

    Standaard

    Ja, dat kan ik. Staan beide op 1 disc. Heb de film in 3D bekeken en vond hem er zeer goed uitzien. Wel beetje donker, maar dat hoort nu eenmaal bij Underworld. Ik ga ervan uit dat de 2D versie ook van goede kwaliteit is, dus laat het je niet afschrikken dat ze beide op 1 disc staan.

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Nope.

    Bij mij gaat het er puur om in hoeverre men geslaagd is om bij een post conversie het 3D effect werkende te krijgen. Avatar heeft ook een ingetogen 3D look en die waardeer ik echt wel!

    Carter is een dus een post conversie film die (naar mij mening) niet goed gelukt is en waar de 3D dus niet goed uit de verf komt. Met alle bombarie rondom deze film zou je verwachten dat de 3D in orde is maar Disney heeft hier behoorlijk wat steken laten vallen. En dan met zo'n budget... zonde.

    Mij maakt het niks uit of een 3D film alleen maar een mooi natuurlijk diepte perspectief heeft of heel de tijd pop out effecten of een combinatie daarvan.

    Ik heb een hekel aan slecht gelukte post 3D conversies.
    Ik vond deze film juist een voorbeeld van hoe je een film post-productie moest omzetten naar 3D. Zag er in de bioscoop prachtig uit, ik heb de film nog niet op blu-ray maar die gaat er zeker in 3D komen. Prachtige manier van vertellen en snapte toen ik de film ook zat te kijken ook niet waarom hij zo matig werd bezocht, heb werkelijk waar zitten genieten van begin tot eind, had bij het 3D ook niet echt door dat hij na de productie was omgezet, las dat pas later online toen ik meer over de film wilde weten.
    Ikran is not horse!

  22. #497

    Standaard

    zojuist de beide discs van kuifje bekeken .. langs elkaar
    dus de 2d disc en de 3d disc met 3d die uitstaat

    en het is erg maar je ziet wel degelijk verschil de de 2d disc is echt wel scherper
    moes t hier even melden

  23. #498

    Standaard

    Had vandaag zin in een lekkere pulpfilm dus ik stop Piranha 3D (van A-Film) in mijn Toshiba BDX3200 speler en het enige wat ik te zien krijg is de 2D film... Via het menuutje zijn alleen de ondertitels aan of uit te zetten en met geen mogelijkheid kreeg ik daar of tijdens het afspelen de 3D versie tevoorschijn.

    Goed met een Nederlandse release kunnen zulke dingen nu eenmaal helaas gebeuren dus ik stop een andere vergelijkbare pulpfilm, Sharknight 3D (van E-One), in de speler. Het menuutje geeft nu de opties 2D, 3D (te bekijken met meegeleverde brilletjes) en Real3D. Dus ik kies uiteraard de laatste en dan wordt me doodleuk verteld dat ik wel de benodigde apparatuur in huis moet hebben om deze te kunnen afspelen!?! En vervolgens vertikt hij die versie af te spelen...

    Dit terwijl ik al tig andere titels van Disney, Warner, Paramount e.a. heb bekeken welke allemaal zonder problemen afspeelden.

    Heb nog geprobeerd om door de speler en tv uit en weer aan te zetten t probleem te verhelpen maar dat ging helaas niet.
    Dus ik heb er maar weer een Warner titel in gestopt en deze speelde zoals gebruikelijk weer vlekkeloos af.

    Klinkt dit bekend??

  24. #499

    Standaard

    Ik neem aan dat je weet dat je een 3D tv nodig hebt
    Ik heb zelf dit een keer meegemaakt, dat was toen ik net een PS3 had, toen bleek dat ik de tv ervoor moest instellen op de PS3.
    Staat er niks bij de instellingen van je speler?
    Mijn 3D speler staat bij de instellingen of je 3D automatisch wilt enz.

  25. #500

    Standaard

    Kuch, kuch...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Dit terwijl ik al tig andere titels van Disney, Warner, Paramount e.a. heb bekeken welke allemaal zonder problemen afspeelden.


    Tuurlijk is alles aanwezig en is alles prima afgesteld. Bij alle andere titels schakelt t netjes naar de 3D menu's en bij het kiezen van een 3D versie van een film als beide op 1 disc staan (zoals bij Warner) dan is dit ook geen enkel probleem.

    Maar bij Piranha lijkt t zelfs wel alsof er helemaal geen 3D versie opstaat. Want zoals ik al zei is het in het menu niet terug te vinden en hij wordt ook niet automatisch gekozen. Buitengewoon irritant (jaja net zoals de film... ) ...

Pagina 20 van 28 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •