Pagina 19 van 28 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    27 maart? dan heb je geluk
    me moeder heeft em bij bol besteld en zoals ze daar aangeven is het 12 april
    klopt 12 april voor de verkoop, en de 27 maart voor verhuur.

  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    27 maart? dan heb je geluk
    me moeder heeft em bij bol besteld en zoals ze daar aangeven is het 12 april
    "me" moeder??? "em"???

  3. #453

    Standaard

    Dag iedereen,

    Ik denk eraan om Megamind, How to train your dragon en Shrek 4 aan te kopen in Bluray 3D. Ik weet dat deze blurays geen NL ondertiteling hebben op de 3D versie (shame on them). Dit is voor mij echter niet cruciaal maar ik heb wel nog wat andere vragen.

    Hebben deze blurays Engelse ondertiteling op de 3D discs?
    Hebben deze bluray versies ook een 2D versie en is die wel NL ondertiteld?
    Hebben deze blurays NL en Vlaamse spraak op de 3D discs?

    Misschien heeft iemand deze discs en kan hij/zij mij verder helpen? Ik zou jullie heel dankbaar zijn

  4. #454

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of de Engelse 3D versie van Hugo ook de 2D versie bevat? Kan ik nergens achterhalen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #455

    Standaard

    Wehkamp heeft de gewone blu-ray versie
    Media Markt heeft een Steelbookversie:
    BD93897

    Free Record Shop heeft ook een Steelbook versie (inhoud is hetzelfde als Mediamarkt-versie):
    BD94050
    Deze Steelbook bevatten 3 discs; een 2d blu-ray, een 3d blu-ray en een dvd.

  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen of de Engelse 3D versie van Hugo ook de 2D versie bevat? Kan ik nergens achterhalen!
    \



    Het betreft een 1 disk versie, dus geen extra 2D schijfje.

  7. #457

    Standaard

    dat geeft niet echt antwoord op de vraag, er zijn ook 3D films waarbij de 2D versie gewoon op dezelfde disc als de 3d versie staat

  8. #458

    Standaard

    nee zijn 2 aparte discs

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #459

    Standaard

    2 aparte disks???
    Dan zijn er 2 versies, de blu ray die ik gisteren in de bus kreeg van amazon.co.uk was gewoon 1 disk.
    Ik zal vanavond even kijken of er op deze disk ook de 2D uitvoering staat.

  10. #460

    Standaard

    Het is 1 disk waar de 3d EN 2d versie op staan:

    "Note to Customers
    Please note that this product contains just one disc that includes both the 3D and 2D versions of this film."

    http://www.amazon.co.uk/Hugo-Blu-ray.../dp/B0064YON8G

    Hier staat duidelijk 3d blu-ray + blu-ray!!!

    De Amerikaanse versie echter heeft een 3 disc uitvoering:

    http://www.amazon.com/Hugo-Three-dis...3706904&sr=8-4



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    2 aparte disks???
    Dan zijn er 2 versies, de blu ray die ik gisteren in de bus kreeg van amazon.co.uk was gewoon 1 disk.
    Ik zal vanavond even kijken of er op deze disk ook de 2D uitvoering staat.
    Laatst aangepast door hstadman : 06-04-2012 om 12:09

  11. #461

    Standaard

    Op de 3d-schijf van Hugo kan je inderdaad de film in 2d zien. Daarnaast heb je nog een aparte 2d-schijf. Een beetje vreemd.

  12. #462

    Standaard

    Dat was met kuifje ook al zo. Een 3d disk met de 2d versie en nog eens een aparte disk met de 2d versie er bij.

    Vreemd genoeg was het bestand van de 2d versie groter dan de 2d versie op de aparte disk.

    Het is overigens wel zo, dat je voor 3d een 2d versie nodig hebt omdat de software de beelden van de 2d versie om en om weergeeft...Dus zo vreemd is het nu ook weer niet dat er een 2d versie op de 3d disk staat!

    Meestal staat op de 3d versie een 2d versie met een 3d map met code om de beelden in 3d goed aan te kunnen sturen!



    Citaat Oorspronkelijk gepost door RRK Bekijk bericht
    Op de 3d-schijf van Hugo kan je inderdaad de film in 2d zien. Daarnaast heb je nog een aparte 2d-schijf. Een beetje vreemd.

  13. #463

    Standaard

    Heb de onderste gekocht bij de frs voor 20 euro.
    is bijna zelfde steelbook, maar dan is die rand waar 3d en blu ray op staat zilverkleurig.
    Vind dat persoonlijk wel iets mooier dan dat bruine, maar vind de steelbook dan ook geen topper maar wel leuk genoeg om te hebben.

  14. #464

    Standaard

    Ja klopt de bovenste rand is idd ziver/goud kleurig. Op de afbeelding hierboven is dat niet te zien.
    Ik vind de steelbook ook tegenvallen.

  15. #465

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    I, Robot komt eind dit jaar uit in 3D op Blu-ray:

    http://www.blu-ray.com/news/?id=8564

    Goede film maar dat is echt nergens voor nodig. En het nieuws dat Fox later dit jaar van plan is om meerdere van hun films hier het slachtoffer van te laten worden stemt mij ongerust.

    Ik vind 3D fantastisch maar slecht post converted 3D films en het heruitbrengen van oude naar 3D geconverteerde films verpesten het.

    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  17. #467

    Standaard

    Even het bericht wat aangepast om het duidelijker uit te leggen:
    Ik kan je een voorbeeld laten zien dat de helderheid van de 3D vaak hoger is. Nu zie hier ook met Underworld: Awakening (2012) 2D vs 3D
    U ziet dat de mastermovie helderheid opgehoogt is voor de 3D.

    Met de muis op het plaatje, krijg je de 3D master te zien, muis niet op het plaatje is de 2D. Zo is het ook met Immortals,
    Zo hebben sommige NL distributeurs waarschijnlijk de 3D mastermovie ook gebruikt voor de 2D, of de 2D mastermovie helderheid opgeschroefd en gebruikt voor de 3D en de 2D(zoals A-film met de blu-ray Immortals) NL versie Immortals 2D helderheid was te hoog, vergeleken met de 2D US versie.

    http://screenshotcomparison.com/comparison.php?id=120435

    http://screenshotcomparison.com/comparison.php?id=120433

    http://screenshotcomparison.com/comparison.php?id=120432
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-04-2012 om 19:20

  18. #468

    Standaard

    Is "How To Train Your Dragon" inmiddels misschien stiekem al voorzien van NL-se ondertitels??

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Is "How To Train Your Dragon" inmiddels misschien stiekem al voorzien van NL-se ondertitels??
    Nee en dat zal zou wel blijven ook denk ik.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  20. #470

    Standaard

    How to train your Dragon is echt een topper op 3D,
    ik heb de engelse import met als extra optie Nederlandse spraak. (zal wel dezelfde disc zijn dan die in Nederland id uitgegeven)

  21. #471

    Standaard

    Geldt ditzelfde nu ook weer voor beide Kung Fu Panda 3D releases?
    Dus ondertitels op de 2D versie en alleen NL gesproken bij 3D??

  22. #472

    Standaard KUNg FU PANDA 3d = niet 3d

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Geldt ditzelfde nu ook weer voor beide Kung Fu Panda 3D releases?
    Dus ondertitels op de 2D versie en alleen NL gesproken bij 3D??
    Vandaag Kung Fu Panda deel 2 3d ontvangen. Op de '3d' schijf staat nl-ot volgens de afstandsbediening. Maar klik je nl-ot aan, dan verschijnt geen nl-ot, Maar op de schijf staat de film niet in 3d, maar in glorieus 2d (avc-codec).

    Iemand heeft gigantisch zitten te blunderen.

    Wie kan ik bellen voor een omruilactie?
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 24-05-2012 om 01:40
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #473

    Standaard

    Heb je de 2D schijf al geprobeerd? Misschien is alleen t label verkeerd aangebracht??
    Dus wie weet staat daar dan wel de 3D versie op...
    Is de nl-ot dan niet via de afstandsbediening te selecteren??

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Heb je de 2D schijf al geprobeerd? Misschien is alleen t label verkeerd aangebracht??
    Dus wie weet staat daar dan wel de 3D versie op...
    Is de nl-ot dan niet via de afstandsbediening te selecteren??
    Op de 2d staat gewoon dezelfde 2d avc-codec.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #475

    Standaard

    Volgens mij zijn alle Dreamworks 3D animatiefilms zonder NL ondertiteling, alleen van Megamind 3D weet ik het niet zeker maar dat zal dan ook wel.

    Ze zijn gewoon precies hetzelfde als toen ze nog Samsung exclusives waren: die hadden ook geen NL ondertiteling maar wel NL audio.
    Mij maakt het niks uit maar vind het wel zeer slordig en klantontvriendelijk.

    Zag laatst bij de FRS dat ze zelf stickers erop hadden geplakt met de tekst "geen NL ondertiteling".
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Pagina 19 van 28 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •