Pagina 15 van 28 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    ROTJ is de enigste film van de originele trilogie die ik destijds ook in de bios heb gezien, een fantastische haast onwerkelijke kippenvel-ervaring en het begin van mijn obsessie met Star Wars. M'n ouders hadden er toen spijt van dat ze me naar die film hadden laten gaan...
    Geld ook voor mij, ik was toen 12 en het was mijn eerste bioscoopbezoek. Een overdonderende ervaring die ik amper kon bevatten. Onwerkelijk, inderdaad. Wat had ik graag de orginele Ep. IV en V ook op het witte doek gezien. Ik ben jaren later (1997?) ook nog naar de nieuwe versies geweest maar hoe ik het ook probeerde, die kick van de eerste keer kreeg ik niet meer...

    OT: net Final Destination 5 3D blu-ray binnen met prachtige 3D sleeve. Nu deel 4 3D nog en dan heb ik de serie compleet en word het een FD marathon!

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    OT: net Final Destination 5 3D blu-ray binnen met prachtige 3D sleeve. Nu deel 4 3D nog en dan heb ik de serie compleet en word het een FD marathon!
    Zijn daar maar liefst 5 delen van? Ik moet toch wat gemist hebben de afgelopen 10 jaar (of niet, natuurlijk). Film is mij compleet onbekend.

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zijn daar maar liefst 5 delen van? Ik moet toch wat gemist hebben de afgelopen 10 jaar (of niet, natuurlijk). Film is mij compleet onbekend.
    Het zijn geen meesterwerken, maar weer eens wat anders dan de normale tiener-slasher-dertien-in-een-dozijn-films. Eng of griezelig is het allemaal niet, wel een beetje suspence en wat gore. Ik vind ze i.i.g. erg vermakelijk.
    Als je ze wilt kopen kan ik de UK uitgaves van deel 1 en 2 aanraden vanwege de extra features (NL uitgaves zijn kaal) en voor deel 3 neem je dan de US uitgave vanwege de OAR, de NL/UK uitgave heeft geen correct beeldformaat.

  4. #354

    Standaard

    En waar komt deel 5 "met prachtige 3D sleeve" dan vandaan??

  5. #355

    Standaard

    Staat op de engelse uitgave van deel 5 ook overal nederlandse ondertiteling op?
    Dus de box met de 3d versie, de "gewone" blu ray versie en de dvd?
    http://www.amazon.co.uk/Final-Destin...6914010&sr=1-2

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    En waar komt deel 5 "met prachtige 3D sleeve" dan vandaan??
    Van Play
    De UK uitgave dus.

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Het zijn geen meesterwerken, maar weer eens wat anders dan de normale tiener-slasher-dertien-in-een-dozijn-films. Eng of griezelig is het allemaal niet, wel een beetje suspence en wat gore. Ik vind ze i.i.g. erg vermakelijk.
    O, dan is het duidelijk waarom deze compleet aan mij zijn voorbijgegaan. Ik val duidelijk niet in de doelgroep qua leeftijd of genre.

  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Staat op de engelse uitgave van deel 5 ook overal nederlandse ondertiteling op?
    Dus de box met de 3d versie, de "gewone" blu ray versie en de dvd?
    http://www.amazon.co.uk/Final-Destin...6914010&sr=1-2
    Volgens het hoesje staat er op de "main feature" Nederlandse ondertiteling.
    Of dat dan ook voor de dvd geld heb ik nog niet geprobeerd.

  9. #359

    Standaard

    Ben eigenlijk t meest benieuwd naar of dat voor zowel de 2D als 3D BR geldt, dvd kan me gestolen worden...

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Ben eigenlijk t meest benieuwd naar of dat voor zowel de 2D als 3D BR geldt, dvd kan me gestolen worden...
    Oke, ik duw hem even in de speler en laat het je zodadelijk weten.

  11. #361

    Standaard

    Nederlandse ondertiteling op de blu-rays en op de dvd.
    Op de 2D blu-ray en op de DVD staat ook een NL "16" icoontje, op de 3D blu-ray staan alleen de Engelse.

  12. #362

    Standaard

    Dus als ik het goed begrijp is deze box volledig nederlands ondertiteld?
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294
    Bedankt Onkyo!!

  13. #363

    Standaard

    Er zit ook nog een code bij van Flixter en Ultra Violet Digital Copy om de film legaal te downloaden naar je computer mocht je daar behoefte aan hebben.
    Je moet dan wel een account openen bij Flixter.

  14. #364

    Standaard

    Tnx Onkyo, dan kan ik die ook met een gerust hart uit de UK halen!

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Nederlandse ondertiteling op de blu-rays en op de dvd.
    Op de 2D blu-ray en op de DVD staat ook een NL "16" icoontje, op de 3D blu-ray staan alleen de Engelse.
    Dus ook de 3D blu-ray ?

  16. #366

    Standaard

    Inderdaad The Puma, ook de 3D blu ray bevat NL ondertiteling.
    (heb hem ook)

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Inderdaad The Puma, ook de 3D blu ray bevat NL ondertiteling.
    (heb hem ook)
    bedankt voor de feedback Rob.

  18. #368

    Standaard

    vorige post van mij:
    Ik zie dat plaatjes van megamind afwijken her en der:
    Is het nu 3D blu-ray (niet NLO) + dvd
    of 3D blu-ray + blu-ray (wel NLO)?


    Kan iemand me helpen?
    Is het trouwens een aparte 3d en gewone BR of hebben ze dit op 1 schijf gecombineerd?

  19. #369

    Standaard

    Gandalf, bedoel je de engelse import of de Nederlandse uitgave??

  20. #370

    Standaard

    Is het trouwens een aparte 3d en gewone BR of hebben ze dit op 1 schijf gecombineerd?

    Nou, ik heb nog nooit meegemaakt dat een 3D film gecombineerd is/was
    want ik denk zelfs dat dat niet eens kan, vandaag de dag.

    Meestal een losse 3d met evt. blu ray versie, maar ik denk bij MEGAMIND dat dit de losse 3D versie is.

  21. #371

    Standaard

    Resident evil 4: daarvan staat de 2d, 3d en Real3d op 1 disc

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Nou, ik heb nog nooit meegemaakt dat een 3D film gecombineerd is/was
    want ik denk zelfs dat dat niet eens kan, vandaag de dag.
    Misschien niet wenselijk, maar

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Resident evil 4: daarvan staat de 2d, 3d en Real3d op 1 disc
    En er zijn er meer hoor, volgens mij zelfs een uitgave van Sony, maar dat kan ik thuis niet checken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Nou, ik heb nog nooit meegemaakt dat een 3D film gecombineerd is/was want ik denk zelfs dat dat niet eens kan, vandaag de dag.
    Dan heb je er blijkbaar nog niet zo veel gezien want er zijn er zat waar zowel de 2D als 3D versie op 1 schijfje staan. De discussie is hier overigens al eerder over gevoerd.

  24. #374

    Standaard Legend of the Guardians 3d blu ray

    Klopt het dat de Nederlandse uitgave van de 3d blu ray van Legend of the Guardians een duits menu heeft?? Of foutje van mijn disc?

  25. #375

    Standaard

    kan misschien aan de instellingen van je speler liggen. Aantal jaar geleden met de original trilogy box van Star was en de nieuwere delen had je grote kans dat het menu in het frans was (nl uitgave) en dat kwam toen omdat de taal van het menu in de speler zelf dan niet ingesteld staat op nl

Pagina 15 van 28 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •