Pagina 14 van 28 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Kiun je hem beter in Duitsland halen, amazon.de zonder verzendkosten, en met nl-ot.
    Frankrijk is ook zonder verzendkosten naar Belgie, dus daar maak ik me geen probleem in. Maar er is nu een pack met alice en Nightmare before christmas voor € 32 en wou die bestellen maar weet niet of alice 3D br nederlands ondertiteld is.
    BD (1243) What i Watch

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Frankrijk is ook zonder verzendkosten naar Belgie, dus daar maak ik me geen probleem in. Maar er is nu een pack met alice en Nightmare before christmas voor € 32 en wou die bestellen maar weet niet of alice 3D br nederlands ondertiteld is.
    De Duitse versie heeft behalve nl-ot ook Franse ot. Vermoed daarom dat de Franse versie ook nl-ot heeft.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #328

    Standaard welke blu ray films in 3d vindt jij goed?

    welke blu rays in 3D vind jij goed?
    Hallo, ik heb sinds enkele maanden HD 3D Tv + 3D blue ray speler en heb tot nu toe de volgende films gezien, zowel in bios en/of op blu ray 3D
    Mijn top A lijst
    Avatar
    Resident Evil afterlife
    Tron Legacy
    Legends of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole
    Mijn B lijst
    (Goeie 3-D effecten maar had beter gekund)
    Piranha 3-D
    Drive Angry 3-D
    Pirates of the Carribean : on Stranger Tides
    Transformers 3 Dark Side of the Moon
    Alice In Wonderland

    Films met 3D effecten, achteraf geconverteerd
    Mijn C lijst
    Harry Potter and the Deathly Hallows part 2
    Thor 3D
    Green Latern 3D
    Clash of the Titans 3D (echt wel de slechtste film qua 3D conversie)


    Wie weet of Harry Potter and the deathly hallows 7.1 achteraf op blue ray 3D geconverteerd is en hoe is deze conversie.
    Bij de bioscooprelease was deze gewoon in 2D

    Bovenstaande is een indeling naar mijn mening; ik heb de volgende nog niet gezien in 3D;
    Captain America
    The Green Hornet
    Conan the Barbarian
    The Three Musketeers
    The Immortals

    Hoe zouden jullie deze titels indelen, in lijst a, B of C en welke raad je aan om absoluut niet in 3D te kijken, en welke zijn het waard om hiervan de 3D blue ray aan te schaffen?
    Misschien hebben jullie nog andere suggesties voor deze lijst: ik heb nog niet alles gezien wat op 3D blue ray beschikbaar is.

    Weet verder misschien iemand wanneer Avatar op blu ray 3D verschijnt?

    Persoonlijk ben ik zelf heel benieuwd naar Star Wars Episode I: the Phantom Menace 3D

  4. #329

    Standaard

    Hoi Xenomorph, heel goed dat je hier je reactie plaatst !
    En van harte welkom bij de 3D liefhebbers

    Avatar zal binnenkort wel uitkomen want het contract dat Avatar als promo / demo bij een bepaald product (volgens mij Panasonic maar ik kan het helemaal mis hebben) wordt mee gegeven verloopt binnenkort.

    Sowieso vond ik zelf Avatar fantastisch op 3D

    Met je A lijst ben ik het voor het grootste gedeelte wel eens, alleen was ik niet zo wild van Tron.
    ook zouden op mijn A lijst komen staan:
    -How to train your Dragon
    -De 4 Shrek films
    -Alice in Wonderland
    -The Smurfs
    -Sammy ( a Turtle's Tale)'
    -Despicable me
    -Final Destination 4
    -A Christmas Carol

    De Pirates op je B lijst zou bij mij zeker op de C lijst komen staan
    (qua film en 3D genot kon mij deze film niet zo boeien)

    Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik over het algemeen computeranimaties en tekenfilms het gaafst vindt op 3D.

    Over de Harry Potter 3D films, ik denk dat qua 3D effecten 7.1 en 7.2 niet veel voor elkaar onderdoen. Beide leuke films, als je ze nog niet hebt koop ze dan meteen in 3D, heb je ze al in bezit is het opnieuw aanschaffen op 3D niet waard.
    (maarja dat is mijn mening, die hoef je natuurlijk niet te delen)

    Wel ben ik heel erg benieuwd naar Hugo en Kuifje!

  5. #330

    Standaard

    Beauty and the Beast 3D mag ook wel in A lijst hoor...en A Nightmare Before Christmas 3D, Rio 3D,
    Rapunzel 3D , Bolt 3D, etc, etc.

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Beauty and the Beast 3D mag ook wel in A lijst hoor...en A Nightmare Before Christmas 3D, Rio 3D,
    Rapunzel 3D , Bolt 3D, etc, etc.
    Volledig met je eens
    Toch bijzonder dat het vooral de animatiefilms zijn die de hoogste ogen gooien hè.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    welke blu rays in 3D vind jij goed?
    Hallo, ik heb sinds enkele maanden HD 3D Tv + 3D blue ray speler en heb tot nu toe de volgende films gezien, zowel in bios en/of op blu ray 3D
    Mijn top A lijst
    Avatar
    Resident Evil afterlife
    Tron Legacy
    Legends of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole
    Mijn B lijst
    (Goeie 3-D effecten maar had beter gekund)
    Piranha 3-D
    Drive Angry 3-D
    Pirates of the Carribean : on Stranger Tides
    Transformers 3 Dark Side of the Moon
    Alice In Wonderland

    Films met 3D effecten, achteraf geconverteerd
    Mijn C lijst
    Harry Potter and the Deathly Hallows part 2
    Thor 3D
    Green Latern 3D
    Clash of the Titans 3D (echt wel de slechtste film qua 3D conversie)


    Wie weet of Harry Potter and the deathly hallows 7.1 achteraf op blue ray 3D geconverteerd is en hoe is deze conversie.
    Bij de bioscooprelease was deze gewoon in 2D

    Bovenstaande is een indeling naar mijn mening; ik heb de volgende nog niet gezien in 3D;
    Captain America
    The Green Hornet
    Conan the Barbarian
    The Three Musketeers
    The Immortals

    Persoonlijk ben ik zelf heel benieuwd naar Star Wars Episode I: the Phantom Menace 3D
    Deathly Hallows 7.1 en 7.2 schelen qua 3D niet veel van elkaar (=shit dus), 7.1 zou destijds eigenlijk ook in 3D in de bios moeten verschijnen maar Warner was niet tevreden over het resultaat... hadden ze het bij de Blu-ray releases ook maar zo gehouden...

    Over die andere films: Conan en Green Hornet passen qua 3D in het rijtje Clash Of The Titans/Deathly Hallows, Immortals heeft een zeer goede 3D conversie ondergaan, Three Musketeers heb ik niet gezien maar dit is een native 3D film van de regisseur van Resident Evil Afterlife dus dat zal wel goed zitten.

    Persoonlijk hoop ik als groot 3D en Star Wars fan dat Lucas het bij episode 1-3 laat en de oude films nu eindelijk eens met rust laat.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  8. #333

    Standaard

    Een van de meest indrukwekkende films in 3D vond ik "Legend of the Guardians: Owls of Ga’Hoole" heb alleen geen flauw idee of dat op 3D Blu-Ray ook zo is.

  9. #334

    Standaard

    Een van de meest indrukwekkende films in 3D vond ik "Legend of the Guardians: Owls of Ga’Hoole" heb alleen geen flauw idee of dat op 3D Blu-Ray ook zo is.

    Bij Play.com is deze film zeker te koop:

    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1...D/Product.html

    OF bij BOL.COM:

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/legend-o...247/index.html

  10. #335

    Standaard

    Bedoelde of dat indrukwekkende op 3D Blu-Ray ook t geval is, heb m al een tijdje in huis alleen de 3D apparatuur ontbreekt voorlopig nog...

  11. #336

    Standaard

    Zomaar een vraag: hoe zit het met ondertitels in 3D-films? Worden die ook drie-dimensionaal getoond? En toont dat een beetje of word je er gek van?

  12. #337

    Standaard

    ondertiteling staat vooraann in het voorste beeld en goed leesbaar...gewoon wat je gewend bent in andere films, etc.

  13. #338

    Standaard

    Niet altijd waar, soms zitten ze te diep in het beeld wat zeer irritant is

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zomaar een vraag: hoe zit het met ondertitels in 3D-films? Worden die ook drie-dimensionaal getoond? En toont dat een beetje of word je er gek van?
    Helemaal geen gekke vraag. Het hangt er een beetje van af. Als ze het goed gedaan hebben, is de ondertiteling op een blu-ray ook 3D en zorgen ze ervoor dat een tekst nooit door een voorwerp heen staat (wat inderdaad heel irritant is en hoofdpijn veroorzaakt). Of een tekst is even helemaal aan de kant of aan de bovenrand geplaatst.

    Er is helaas echter ook een aantal blu-rays op de markt waarbij ze daar niet op gelet hebben...
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  15. #340

    Standaard

    Ik mis in de lijst....NARNIA, THE VOYAGE OF THE DAWN TREADER 3D
    kan ook in A lijst ( trouwens, alle Disney 3D hebben een goede conversie )

  16. #341

    Standaard

    hallo , ik heb Narnia the voyage of the dawn treader 3D in de bioscoop gezien. Deze 3d effecten vielen mij wat tegen, ik had er meer van verwacht.
    Voor de vraag van RVV1 over legend of the guardians, ik vond hem thuis in 3d super. Ik heb maar een eenvoudige HD 3D tv en blu ray speler maar ik vond hem geweldig, het niveau van Tron legacy en avatar zoals je die v/d bioscoop kent. Als je eenmaal 3d thuis hebt dan zou ik deze blu ray zeker halen.
    En voor DJR , ik ben zelf ook een enorme Star Wars fan(ik ben voor de premiere van Episode III naar LA gegaan) maar dit terzijde maar ik kan je beloven dat we na Episode I de rest v/d delen ook in 3D krijgen, per jaar wordt 1 gereleased dus als we het mogen meemaken dan zitten we in 2017 met 3D bril in de bios voor Return of the Jedi en dan kan je zeggen:
    a long time ago in a galaxy far far away zag ik deze film nog in z'n originele release in 1983
    May the force be with Mr Lucas

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    a long time ago in a galaxy far far away zag ik deze film nog in z'n originele release in 1983
    Yep, ik ook, de orginele versie en dat pakt Lucas me niet meer af.
    En hoewel ik Ep. 1 de minste van allemaal vind ga ik er dus wel (weer) naartoe.
    Ik ben na Star Wars fan ook een liefhebber van 3D geworden dus ik kijk er erg naar uit.
    Mischien heeft George weer zitten knippen en plakken om de film iets kijkbaarder te maken. Stiekem hoop ik op een soort van Phantom Edit of zoiets maar dat zal wel niet zo zijn. Ik heb er iig nog niets over gelezen.

  18. #343

    Standaard

    het enige wat ik weet is dat je deze keer de digitale Yoda (en In 3D) krijgt en niet de prachtige performance van Frank Oz met z'n Yoda pop.
    maar terugkomend op het 3D, Shrek 1 ,2 en 3 zij toch niet 3D opgenomen, ditzelfde geldt volgens mij voor Toy Story die ik nu ook af en toe zie als 3D serie? Ik weet dat Shrek 4 wel als 3D in de bios kwam en Toy Story 3. zo ook Beauty and the beast + bijvoorbeeld de Lion King, deze zijn toch allemaal achteraf geconverteerd naar 3D. Kan iemand mij vertellen hoe goed deze zijn op je thuis bioscoop met 3D?

  19. #344

    Standaard

    Beauty and the Beast 3D is geniaal in 3D , de beste ten opzichte van The Lion King, die Shrek 3D films weet ik niet ( hebben in iedergeval GEEN NEDERLANDSE ONDERTITELING, althans, dat had ik begrepen ) en Toy Story 3D 1,2 en 3 weet ik ook niet, maar ik heb de vorige tripack, en wil niet nog meer dubbele films in huis halen. Er komt nog zoveel uit dit jaar...

  20. #345

    Standaard

    even een vraag:
    Ik lees dat de 3D BR van megamind (o.a.) geen NL subs heeft.
    Ik neem aan dat de gewone BR-versie dat probleem niet heeft?
    (of staan beide versies op 1 BR disc en hebben beiden het probleem?)

  21. #346

    Standaard

    Megamind blu ray + DVD is wel met Nederlandse Ondertiteling...(Bol.com)

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    maar terugkomend op het 3D, Shrek 1 ,2 en 3 zij toch niet 3D opgenomen, ditzelfde geldt volgens mij voor Toy Story die ik nu ook af en toe zie als 3D serie?
    Dat zijn allemaal films die volledig met de computer zijn gemaakt, en dus niet gefilmd/opgenomen. Omdat bij de productie van zo'n film er in wezen ook rekening gehouden moet worden met wat zich waar bevindt (ene object voor t andere bijvoorbeeld) is t een relatief kleine moeite om dat naar "echte 3D" om te zetten.

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Yep, ik ook, de orginele versie en dat pakt Lucas me niet meer af.
    En hoewel ik Ep. 1 de minste van allemaal vind ga ik er dus wel (weer) naartoe.
    Ik ben na Star Wars fan ook een liefhebber van 3D geworden dus ik kijk er erg naar uit.
    Mischien heeft George weer zitten knippen en plakken om de film iets kijkbaarder te maken. Stiekem hoop ik op een soort van Phantom Edit of zoiets maar dat zal wel niet zo zijn. Ik heb er iig nog niets over gelezen.
    ROTJ is de enigste film van de originele trilogie die ik destijds ook in de bios heb gezien, een fantastische haast onwerkelijke kippenvel-ervaring en het begin van mijn obsessie met Star Wars. M'n ouders hadden er toen spijt van dat ze me naar die film hadden laten gaan...

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    maar terugkomend op het 3D, Shrek 1 ,2 en 3 zij toch niet 3D opgenomen, ditzelfde geldt volgens mij voor Toy Story die ik nu ook af en toe zie als 3D serie? Ik weet dat Shrek 4 wel als 3D in de bios kwam en Toy Story 3. zo ook Beauty and the beast + bijvoorbeeld de Lion King, deze zijn toch allemaal achteraf geconverteerd naar 3D. Kan iemand mij vertellen hoe goed deze zijn op je thuis bioscoop met 3D?
    Vind de Shrek films niet echt bijzonder in 3D niet echt de moeite waard om ze speciaal voor de 3D conversie aan te schaffen tenzij je echt Shrek fan bent.

    De Toy Story films en Beauty and the Beast zijn echter fenomenaal wat 3D betreft en The Lion King is wel aardig gedaan maar niets bijzonders.

  25. #350

    Standaard

    Ik zie dat plaatjes van megamind afwijken her en der:
    Is het nu 3D blu-ray (niet NLO) + dvd
    of 3D blu-ray + blu-ray (wel NLO)?
    Laatst aangepast door Gandalf the funny : 18-01-2012 om 14:14

Pagina 14 van 28 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •