Pagina 13 van 28 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #301

    Standaard

    nee, UP 3d komt hier voorlopig nog niet uit... (zover ik weet. staat in ieder geval niet op de lijst met komende uitgaven)

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    nee, UP 3d komt hier voorlopig nog niet uit... (zover ik weet. staat in ieder geval niet op de lijst met komende uitgaven)
    Volgens Wedlock's lijst 22-2-2012 samen met de Toy Story 3D trilogy maar dat is natuurlijk altijd maar afwachten met Disney...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  3. #303

    Standaard release date voor Avatar 3-D al bekend?

    Ik vroeg me af of iemand al iets weet wanneer Avatar op 3-D blue ray verschijnt?Ik weet dat Panasonic nog een contract met de film maatschappij heeft tot januari of februari 2012.
    Maar verder heb ik nog niets gelezen dat het contract verlengd zou worden.
    ik denk dat de filmmaatschappij er meer aan zou verdienen dat ze nu de 3-D blue ray releasen, dan dat ze met de deal die ze met Panasonic hebben gemaakt.
    Ik denk niet dat veel kopers zich extra een panasonic 3-D tv hebben aangeschaft omdat men er de avatar 3-D blue ray bij kreeg

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Je rukt het geheel uit z'n verband en gaat nu een week later even je gelijk proberen te halen en een geheel andere discussie proberen te winnen. Laat het rusten, je hebt door meerdere forummers geen gelijk gekregen en dat heb je ook niet. Niet nu even goedkoop achteraf proberen je gelijk te halen, want dat krijg je niet.
    De info op die box is gewoon fout en Dreamworks moet dat even recht gaan zetten. Achteloze consumenten worden zo benadeeld, zonder dat ze daar de keuze in hebben gehad. Punt.
    Kopers van 3D-blurays zijn geen achteloze consumenten. Dat zijn consumenten die heel goed weten wat er te koop is, en zeker geen 'gemiddelde' consument die alleen maar een filmpje in de speler wil proppen om de kinderen stil te krijgen (NB: de gebruikte stijlfiguur is 'hyperbool').

    Forummers zijn óók geen gemiddelde consument. Het zijn liefhebbers die een bovengemiddelde kennis en interesse hebben van de hardware en van de producten. En als liefhebber/consument heb je het krachtigste middel om je punt te maken: je portemonnee. Als je een artikel niet koopt, dan is het meest directe statement wat je kan maken naar Dreamworks/Paramount/Universal (of welke maatschappij dan ook).

    Om alles even in perspectief te plaatsen: It's only a movie.... It's only a movie.... Het is niet het einde van de wereld. Zoals we allemaal weten is dat pas in 2012.
    Concertagenda op Podiuminfo

  5. #305

    Standaard

    Ik heb de verkeerde term gebruikt; ik bedoelde eigenlijk argeloos, in de zin van: onwetend, goedmoedig en onschuldig. Dat zijn de consumenten die te goeder trouw die box van Dreamworks kopen en van NL subs uitgaan, omdat dat zo vermeld staat.
    En je krachtigste punt is niet je portemonnee maar je mond of pen. Want als niemand de box koopt wordt deze juist niet vervangen door een nieuwe. Merkt Dreamworks wel dmv protesten dat er veel vraag is naar een goede box (zoals bij de uitgave van bijv Gladiator) dan gaan ze er over nadenken.
    En daarnaast vind ik wel dat je een beetje een uitweg probeert te zoeken door het geheel zgnd. "in perspectief te zetten" en je eigen stelling deels te ontkrachten door deze als overdrijvend te typeren. Wees gewoon een vent en geef je ongelijk toe....

  6. #306

    Standaard

    In dat geval is je term argeloos ook verkeerd gekozen, want dat zijn ze ook niet (zelfde reden die ik hierboven heb gebruikt).

    [even off-topic] Moet ik ook nog begrijpend lezen hier introduceren? Had ik "en zeker geen 'gemiddelde' consument die alleen maar een filmpje in de speler wil proppen om de kinderen stil te krijgen" in bold en onderstreept moeten maken om duidelijk te maken dat de stijlfiguur hyperbool daarop sloeg? Mijn hemel...[/back on-topic]

    Tot slot wil ik nog dit zeggen: Ga er niet van uit dat er nog NL ondertitelde versies van de 3 (het waren er toch 3?) 3D blu-rays gaan komen. Het zou heel goed kunnen dat ze gewoon uit de handel worden genomen.
    Concertagenda op Podiuminfo

  7. #307

    Standaard

    Leuk om te lezen dat je iets dat je blijkbaar net hebt geleerd in de praktijk wil brengen!
    Het zal t merendeel van ons hier verder een worst wezen welke stijlfiguur je probeert te gebruiken om je standpunt duidelijk te maken.

    En ik denk dat je een beetje verkeerde kijk op de markt hebt. Als je een beetje de discussies op diverse fora volgt dan weet je dat de echte filmliefhebbers en Hometheater-enthousiasten 3D hoogstens als een leuke gimmick zien en liever hun geld stoppen in apparatuur met een goede 2D weergave.

    Daarnaast heeft t verder eigenlijk helemaal niets meer met deze discussie te maken. Er horen gewoon Nederlandse ondertitels op een Nederlands product te staan, punt!

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Er horen gewoon Nederlandse ondertitels op een Nederlands product te staan, punt!
    En zo is het maar net, einde discussie.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Kopers van 3D-blurays zijn geen achteloze consumenten. Dat zijn consumenten die heel goed weten wat er te koop is, en zeker geen 'gemiddelde' consument die alleen maar een filmpje in de speler wil proppen om de kinderen stil te krijgen (NB: de gebruikte stijlfiguur is 'hyperbool').

    Forummers zijn óók geen gemiddelde consument. Het zijn liefhebbers die een bovengemiddelde kennis en interesse hebben van de hardware en van de producten. En als liefhebber/consument heb je het krachtigste middel om je punt te maken: je portemonnee. Als je een artikel niet koopt, dan is het meest directe statement wat je kan maken naar Dreamworks/Paramount/Universal (of welke maatschappij dan ook).

    Om alles even in perspectief te plaatsen: It's only a movie.... It's only a movie.... Het is niet het einde van de wereld. Zoals we allemaal weten is dat pas in 2012.
    Je hebt wel een punt wat betreft wetendheid van forumleden, die zouden meer moeten weten of beter moeten weten.

    Het gaat echter om een groot aantal mensen die zonder het te weten producten kopen waarvan op de hoes staat dat het aanwezig is maar in de praktijk NIET aanwezig is. Dat heet in de volksmond misleiden.

    Ik koop geen slechte uitgaves als ik van te voren weet dat ze niet goed zijn.

    Voor wat betreft je laatste statement, dat is nog even afwachten.
    Laatst aangepast door hstadman : 31-12-2011 om 02:47

  10. #310

    Standaard

    Ik durf nog wel iets verder te gaan; ban de Franse dts HD master geluidssporen en zorg ervoor dat altijd de originele taal in FULL hd op de blu-ray staat!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    En zo is het maar net, einde discussie.

  11. #311

    Standaard

    Dat is waar, laat je horen. Helaas werkt het schijnbaar alleen als een groot land als Amerika gaat klagen over slechte uitgaves. Door de boycot van grote Amerikaanse sites is er een nieuwe versie gekomen van Gladiator, maar ook van de "Back To The Future" trilogie op dvd etc. In Nederland praat je tegen dovemansoren. Zo is er nog steeds geen uitgave met een origineel Engels dts hd master spoor op bijv. de blu-ray van "The Davinci Code". Ik heb hem uiteindelijk wel gekocht omdat de dts track redelijk goed is, maar je kunt duidelijk horen dat hij achterblijft bij echte dts HD master geluidssporen.

    Dus, dat laten horen in Nederland is wel erg relatief(weinig resultaat).

    Daarnaast, zolang 80% nog tevreden is met dvd, zullen ze ook niet erg moeilijk doen over een dts track op een blu-ray...Die paar liefhebbers die hier zitten te klagen trekken ze zich bar weinig van aan.




    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik heb de verkeerde term gebruikt; ik bedoelde eigenlijk argeloos, in de zin van: onwetend, goedmoedig en onschuldig. Dat zijn de consumenten die te goeder trouw die box van Dreamworks kopen en van NL subs uitgaan, omdat dat zo vermeld staat.
    En je krachtigste punt is niet je portemonnee maar je mond of pen. Want als niemand de box koopt wordt deze juist niet vervangen door een nieuwe. Merkt Dreamworks wel dmv protesten dat er veel vraag is naar een goede box (zoals bij de uitgave van bijv Gladiator) dan gaan ze er over nadenken.
    En daarnaast vind ik wel dat je een beetje een uitweg probeert te zoeken door het geheel zgnd. "in perspectief te zetten" en je eigen stelling deels te ontkrachten door deze als overdrijvend te typeren. Wees gewoon een vent en geef je ongelijk toe....

  12. #312

    Standaard

    @hstadman: das waar, de impact van het aantal klagers uit de US is natuurlijk groter omdat het aantal NL klagers een stuk kleiner is, maar niet alleen dat; maar ook omdat de NL kantoren geen beslissingen (mogen) nemen vwb uitgaves en de inhoud ervan. Vaak mogen de NL kantoren de wereldwijde startegie iets aanpassen aan het land, maar verder blijft het daarbij. Maar in het geval van de BTTF meen ik te herinneren dat de input van NL klagers er mede wel voor heeft gezorgd dat ook hier een re-release kwam. En ook is er een nieuwe release van The Fifth Element gekomen, na herhaaldelijk klagen. En kijk maar naar de recente Universal bakcatalogue uitgaven, daarvan zijn nu al iig nieuwe covers voor gekomen. Kleine succesjes, maar het werkt dus wel. En @marcel: Ook al die uitgaven zijn eerst door argeloze consumenten en forumleden aangekocht.
    En vwb de wetendheid van formleden; ik denk dat we één van de weinigen zijn die dit over de box weten, dus we lopen nog wel voor hoor...
    Maare OT: wie heeft Dreamworks al gemaild?
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 31-12-2011 om 10:43

  13. #313

    Standaard

    Juist omdat de hoofdkantoren in het buitenland zitten is de bijdrage van NL liefhebbers erg klein. Zelfs in de Benelux heeft Frankrijk/Frans voorrang.

    Ik meen dat de bijdrage van de NL klagers slechts was om de NL branche the attenderen op het feit dat in Amerika een omruilactie in gang werd gezet.

    Ik heb mijn disks toen ook omgeruild en die moesten eerst uit Amerika komen voordat men ze kon omruilen.

    De markt in Amerika is nu eenmaal vele malen groter en dus een groter potentieel verliesmarkt.

    Daarnaast klagen de Amerikanen ook sneller, die zijn gewend om als klant hun gelijk te krijgen.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    @hstadman: das waar, de impact van het aantal klagers uit de US is natuurlijk groter omdat het aantal NL klagers een stuk kleiner is, maar niet alleen dat; maar ook omdat de NL kantoren geen beslissingen (mogen) nemen vwb uitgaves en de inhoud ervan. Vaak mogen de NL kantoren de wereldwijde startegie iets aanpassen aan het land, maar verder blijft het daarbij. Maar in het geval van de BTTF meen ik te herinneren dat de input van NL klagers er mede wel voor heeft gezorgd dat ook hier een re-release kwam. En ook is er een nieuwe release van The Fifth Element gekomen, na herhaaldelijk klagen. En kijk maar naar de recente Universal bakcatalogue uitgaven, daarvan zijn nu al iig nieuwe covers voor gekomen. Kleine succesjes, maar het werkt dus wel. En @marcel: Ook al die uitgaven zijn eerst door argeloze consumenten en forumleden aangekocht.
    En vwb de wetendheid van formleden; ik denk dat we één van de weinigen zijn die dit over de box weten, dus we lopen nog wel voor hoor...
    Maare OT: wie heeft Dreamworks al gemaild?
    Laatst aangepast door hstadman : 31-12-2011 om 11:27

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik durf nog wel iets verder te gaan; ban de Franse dts HD master geluidssporen en zorg ervoor dat altijd de originele taal in FULL hd op de blu-ray staat!
    Hmm ook alweer zoiets ja, ik heb destijds Resident Evil Degeneration terug gebracht omdat er geen Engelse Dolby True HD track opstond maar wel een Franse.

    Vreselijk en ook vaak die Franse teksten op de hoezen, ik walg daarvan maar goed dat heb je helaas met Benelux edities...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  15. #315

    Standaard

    Zullen we het weer over 3D gaan hebben?

    Wie kan er meer vertellen over Hugo??

    http://www.amazon.co.uk/Hugo-Blu-ray...338017&sr=8-65


    En ook Kuifje zullen er bij mij zeker in komen!

    http://www.amazon.co.uk/Tintin-Secre...338078&sr=8-98


    (helaas nog niet bekent of er Nederlandse ondertitelingen op deze 2 UK imports staan)

  16. #316

    Standaard

    Heeft iemand de 3D blu-ray van Final Destination 5 al in huis?

    Ik denk eraan om deze te kopen maar hoor graag wat de bezitters hier van deze uitgave vinden, en in het bijzonder de 3D effecten.

  17. #317

    Standaard

    hoi Onkyo,

    Ik heb hem al wel, maar nog geen tijd gehad om te kunnen kijken.
    De UK import heeft wel NL ondertiteling.
    Ik hoop dat Final Destination 5 net zo mooi is dan Final Destination 4, want de real 3D versie van Final Destination 4 was fantastisch!!

  18. #318
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Zullen we het weer over 3D gaan hebben?

    Wie kan er meer vertellen over Hugo??

    http://www.amazon.co.uk/Hugo-Blu-ray...338017&sr=8-65


    En ook Kuifje zullen er bij mij zeker in komen!

    http://www.amazon.co.uk/Tintin-Secre...338078&sr=8-98


    (helaas nog niet bekent of er Nederlandse ondertitelingen op deze 2 UK imports staan)
    Heb zowel Hugo als Tintin in de bioscoop gezien en de 3D was gewoon prachtig. Vooral bij Hugo kwam Parijs echt tot leven!

    Ook op Blu-ray zullen ze zeker tot hun recht komen!

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    hoi Onkyo,

    Ik heb hem al wel, maar nog geen tijd gehad om te kunnen kijken.
    De UK import heeft wel NL ondertiteling.
    Ik hoop dat Final Destination 5 net zo mooi is dan Final Destination 4, want de real 3D versie van Final Destination 4 was fantastisch!!
    Hallo Rob, dat klinkt positief!

    Ik neem aan dat je de US uitgave van deel 4 bedoeld?

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Hallo Rob, dat klinkt positief!

    Ik neem aan dat je de US uitgave van deel 4 bedoeld?
    Er is ook een Duitse met NL-se ondertitels. En hij gaat hier ook uitkomen zag m als t goed is laatst op Bol.com staan...

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Er is ook een Duitse met NL-se ondertitels. En hij gaat hier ook uitkomen zag m als t goed is laatst op Bol.com staan...
    Mooi. Ik heb die oude anaglyph UK uitgave nooit begrepen.
    Alleen erg jammer dat er weer zo'n spuuglelijk fsk plaatje op die hoes zit.

  22. #322

    Standaard

    Inderdaad de Duitse import van Final Destination 4 (real 3d)
    Geweldig gewoon!! en met Nederlandse ondertiteling.

    http://www.amazon.de/Final-Destinati...5419412&sr=8-2


    Een maand of 2 terug was hij 14.95 euro dus als je het een beetje in de gaten houd, zal hij op een gegeven moment wel weer goedkoper worden aangeboden.


    Zojuist gecontroleerd het fsk plaatje staat niet op de sleeve / schuifhoes wel inderdaad op het originele hoesje.
    Laatst aangepast door Rob van Gestel : 01-01-2012 om 14:24

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Inderdaad de Duitse import van Final Destination 4 (real 3d)
    Geweldig gewoon!! en met Nederlandse ondertiteling.

    http://www.amazon.de/Final-Destinati...5419412&sr=8-2


    Een maand of 2 terug was hij 14.95 euro dus als je het een beetje in de gaten houd, zal hij op een gegeven moment wel weer goedkoper worden aangeboden.


    Zojuist gecontroleerd het fsk plaatje staat niet op de sleeve / schuifhoes wel inderdaad op het originele hoesje.
    Gisteren was ie nog 19,95 - vandaag 24,99... ik wacht nog even. Mooi dat er een "schone" sleeve bij zit.

  24. #324

    Standaard

    Heeft iemand een idee of Alice In Wonderland 3D (Alice au pays des merveilles) nederlandse ondertiteling bevat in frankrijk, wil het gewoon weten of het op de 3D disc zou staan want in de benelux blijft Alice €32 staan en dat geef ik echt niet uit.
    BD (1243) What i Watch

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Heeft iemand een idee of Alice In Wonderland 3D (Alice au pays des merveilles) nederlandse ondertiteling bevat in frankrijk, wil het gewoon weten of het op de 3D disc zou staan want in de benelux blijft Alice €32 staan en dat geef ik echt niet uit.
    Kiun je hem beter in Duitsland halen, amazon.de zonder verzendkosten, en met nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 13 van 28 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •