Pagina 11 van 28 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #251

    Standaard

    Kristofke,

    Ik heb inderdaad 3 titels besteld.
    (Monsters VS Aliens, Megamind en Dragon)
    Momenteel ben ik nog aan het werk, ik hoop als ik straks thuis kom dat ze inderdaad in de brievenbus liggen, en zal ik alles hier melden.

    Maar ga er maar niet vanuit dat de Engelse uitvoeringen wel Nederlandse ondertiteling hebben.

    Ik hou jullie op de hoogte.

    (Edit: vandaag 7-12 niet aangekomen)
    Laatst aangepast door Rob van Gestel : 07-12-2011 om 17:49

  2. #252

    Standaard

    Veel commentaar op de manier waarop Dreamworks 3D Blu-rays uitbrengt ook in de US, heeft me er toch niet van weerhouden om Kung Fu Panda 1 en 2 3D te bestellen... voor bijna 80 Euri.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  3. #253

    Standaard

    Wie distribueert eigenlijk de blu-rays van Dreamworks in Nederland? Is daar ook een contactadres van bekend?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Wie distribueert eigenlijk de blu-rays van Dreamworks in Nederland? Is daar ook een contactadres van bekend?
    Dat is Paramount/Universal .... Zij geven telefonisch geen commentaar alleen via schriftelijk contact !!!
    Laatst aangepast door Montu Maniac : 08-12-2011 om 14:09

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Montu Maniac Bekijk bericht
    Dat is Paramount .... Zij geven telefonisch geen commentaar alleen via schriftelijk contact !!!
    paramount is universal voortaan he

  6. #256

    Standaard

    Dreamworks gaat naar Disney evenals de Marvel varianten in 2012.
    Watched it

  7. #257

    Standaard

    Ik kom op Marktplaats Harry Potter 7.1 en 7.1 3d tegen (volgens mij in 1 verpakking). Enig idee of dat hier in Nederland ook nog uit gaat komen (aangezien het om import gaat zover ik zag)?
    There's no intelligent life down here

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door juster Bekijk bericht
    Ik kom op Marktplaats Harry Potter 7.1 en 7.1 3d tegen (volgens mij in 1 verpakking). Enig idee of dat hier in Nederland ook nog uit gaat komen (aangezien het om import gaat zover ik zag)?
    Is import (FR?). In Nederland is deze niet uitgekomen en vooralsnog geen plannen om die combi uit te brengen.
    Watched it

  9. #259

    Standaard

    In Engeland betreft Harry Potter 7.1 en 7.2 een 4 disk waaronder de 3D en de gewone 2D, maar alleen de
    3D heeft nederlandse ondertiteling.

    Zojuist lag er een briefje van de post in de bus dat ze geprobeerd hebben een pakketje af te leveren maar dat er niemand thuis was, dus wordt het morgen bezorgt.
    Vermoedelijk gaat het om Megamind, Monsters VS Aliens en How to train your Dragon.
    ( dus ik heb nog geen antwoord over Nederlandse ondertitels en geluid)
    Laatst aangepast door Rob van Gestel : 08-12-2011 om 14:58

  10. #260

    Standaard

    Ik zag een afbeelding van de verpakking die Spaans was. Beide delen met NL audio en ondertitels volgens de adverteerder. Jammer dat ze het hier niet uitbrengen.
    There's no intelligent life down here

  11. #261

    Standaard

    Engelse captain america 3d versie heeft geen nl subs jammer genoeg.
    Blu ray wel overigens.

  12. #262

    Standaard

    Dit snap ik niet...captain america 3d versie heeft geen NL subs, maar blu ray wel...

    naar mijn mening bestaat er geen 3d DVD versie....!!!

    Dus; heeft blu ray nu wel NL subs of niet...???

  13. #263

    Standaard

    De gewone blu ray wel en de 3d blu ray niet

  14. #264

    Standaard

    Zojuist heel snel gecontroleerd,

    De Engelse uitgaves van :

    -Monsters VS Aliens 3D (geen Nederlandse ondertiteling / geen spraak)
    -How to train your dragon 3D (geen Nederlandse ondertiteling / wel spraak)
    -Megamind 3D (geen Nederlandse ondertiteling / wel spraak)

    Verder niet gecontroleerd maar wel volgend de hoes, Smurfen 3D uit Engeland, Nederlandse spraak en Nederlandse ondertiteling.

  15. #265

    Standaard

    Narnia 3D, Ice Age 3D, Belle en het Beest 3D, Green Lantern 3D ..... Allemaal netjes voorzien van Nederlandse ondertiteling ...... Shrek 3D GEEN ONDERTITELING !!!!

  16. #266

    Standaard

    Belle en het Beest 3D ?????

    Die van mij heeft geen Nederlandse ondertiteling! (Engelse import)
    Bedoel je Lion King 3D ???

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Belle en het Beest 3D ?????

    Die van mij heeft geen Nederlandse ondertiteling! (Engelse import)
    Bedoel je Lion King 3D ???
    Nee hoor .... Belle en het Beest 3D is gewoon gisteren hier gereleased !!!!
    Inderdaad een dagje later uitgekomen dan Lion King 3D ..... Gewoon Nederlandse hoesjes .... Ned. gesproken en ondertiteld .... en Engels natuurlijk !!!!

  18. #268

    Standaard

    Klopt ja, zag hem ook zonet in de Media Markt staan. Had deze release niet verwacht voor de bioscooprelease in januari.

    Bij Media Markt Antwerpen stond deze 27 euro.

    Ice Age 3D en Narnia 3D stonden maar 18 euro!

    Shrek en Megamind stonden 27 euro.

  19. #269

    Standaard

    Oke, maar dat zijn de Nederlandse uitvoeringen.
    M.u.v die nieuwe Dreamwork releases mag je er van uit gaan dat Nederlandse uitgaves, Nederlandse ondertitelingen hebben.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Zojuist heel snel gecontroleerd,

    De Engelse uitgaves van :

    -Monsters VS Aliens 3D (geen Nederlandse ondertiteling / geen spraak)
    -How to train your dragon 3D (geen Nederlandse ondertiteling / wel spraak)
    -Megamind 3D (geen Nederlandse ondertiteling / wel spraak)

    Verder niet gecontroleerd maar wel volgend de hoes, Smurfen 3D uit Engeland, Nederlandse spraak en Nederlandse ondertiteling.
    Net mail ontvangen van Universal over de identieke nl-versies, er komt geen omruilactie: take it of leave it.

    Citaat e-mail:
    Wij begrijpen dat dit zeer vervelend is. Echter, wij organiseren hier geen omruilactie voor. U kunt de 3d Blu-ray het beste omruilen bij de retailer waar u de Blu-ray ook heeft gekocht.
    Onze excuses voor het ongemak en wij hopen dat u nog in de mogelijkheid bent de Blu-ray om te ruilen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Zie ze daar niet meer staan. Dus vermoedelijk komen ze toch niet uit.
    Ik heb net even gekeken maar ik zie ze gewoon staan hoor op 22-2-2012. Wellicht dat ze tijdelijk uit de lijst zijn gehaald (of je hebt verkeerd gekeken natuurlijk)

  22. #272

    Standaard

    Even een berichtje over Toy Story 3D.
    Ze stonden inderdaad eerst op 22-02-2012 in de lijst waarna ik ze eruit heb gehaald omdat de berichten waren dat ze niet meer kwamen.

    Later heb ik Disney zelf gesproken en hun bevestigen een release in Februari 2012 voor de 3D discs.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Ik heb net even gekeken maar ik zie ze gewoon staan hoor op 22-2-2012. Wellicht dat ze tijdelijk uit de lijst zijn gehaald (of je hebt verkeerd gekeken natuurlijk)
    Ze waren uit de lijst gehaald.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Even een berichtje over Toy Story 3D.
    Ze stonden inderdaad eerst op 22-02-2012 in de lijst waarna ik ze eruit heb gehaald omdat de berichten waren dat ze niet meer kwamen.

    Later heb ik Disney zelf gesproken en hun bevestigen een release in Februari 2012 voor de 3D discs.
    Hm ik had hem anders van de week al in Rotterdam in een winkel in handen, UK versie.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  25. #275

    Standaard

    Gewoon geen 3d films meer kopen van dreamworks ..... schandalig dat ze niks aan het probleem doen !!!!! Take it or leave it .... zo ga je niet met de consument om !!!! Volgende stap is KASSA ...... Volgende waarschuwing mensen ..... De Shrek 3d's bevatten ook geen ondertiteling !!!!! Staat wel op verpakking .... valt dit niet onder misleidende reclame ..... wetende als uitgever dat de fout er is !!!
    Laatst aangepast door Montu Maniac : 14-12-2011 om 11:51

Pagina 11 van 28 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •