Pagina 10 van 28 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #226

    Standaard

    Yep ... Nederlands van de Media Markt

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Montu Maniac Bekijk bericht
    How to train your dragon 3D ..... WAAR IS DE NEDERLANDSE ONDERTITELING GEBLEVEN !!!! Staat wel vermeld op het hoesje maar ontbreekt op de disc ....
    Kan weleens de reden zijn waarom FRS vermeldt dat ie tijdelijk niet leverbaar is....

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Kan weleens de reden zijn waarom FRS vermeldt dat ie tijdelijk niet leverbaar is....
    Wehkamp heeft mijn megamind 3d opgestuurd. Zal eens kijken wat er mee aan de hand is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #229

    Standaard

    De mijne zijn verzonden vanuit Engeland.
    Zodra ik meer weet , weet ik het te vertellen!

  5. #230

    Standaard

    Media Markt heeft de 3D blurays van Dragon en Megamind gecontroleerd !!! Het probleem is er wel degelijk ..... Geen Nederlandse ondertiteling aanwezig op beide
    3D versies !!!
    Laatst aangepast door Montu Maniac : 06-12-2011 om 19:54

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Montu Maniac Bekijk bericht
    Media Markt heeft de 3D blurays van Dragon en Megamind gecontroleerd !!! Het probleem is er wel degelijk ..... Geen Nederlandse ondertiteling aanwezig op bijde
    3D versies !!!
    Haha net zoals die Samsung exclusives dus, wordt een duur geintje om al die retail discs terug te roepen.

  7. #232

    Standaard

    Zou er wel Nederlandse spraak op beide 3D blu rays aanwezig zijn?
    En Monsters VS Aliens??

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    .... wordt een duur geintje om al die retail discs terug te roepen.
    Tja ze zijn te beroerd om wat meer tijd en aandacht, en dus geld, te besteden aan kwaliteitscontrole waardoor al deze ellende voorkomen kan worden. Eigen schuld dus, maar ondertussen worden wij als consument zijnde geconfronteerd met de zoveelste omruilactie

  9. #234

    Standaard

    Dan gaan we Shrek natuurlijk laten liggen ...... Medewerker van de Media Markt vertelde me dat distribut. geen telefonisch commentaar wou geven !!! Alleen schriftelijk kon zijn vraag beantwoord worden ..... vreemde zaak !!!!

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Tja ze zijn te beroerd om wat meer tijd en aandacht, en dus geld, te besteden aan kwaliteitscontrole waardoor al deze ellende voorkomen kan worden. Eigen schuld dus, maar ondertussen worden wij als consument zijnde geconfronteerd met de zoveelste omruilactie

    Laten we hopen om een omruil actie!
    Wie zegt dat er een omruil actie komt??
    Ik wens eerlijk gezegd niet te geloven dat ze voor een klein landje als Nederland een nieuwe persing zullen doen.
    De kans is vrij reeel dat er wel een Nederlands audio spoor op staat, en dan wordt het gewoon take it or leave it!

    En mocht er over 4-5 jaar opnieuw geperst worden zal er aan Nederlandse ondertiteling gedacht worden.

    Vooralsnog is alles natuurlijk mogelijk!

  11. #236

    Standaard

    Vandaag binnen gekregen Harry Potter 7.1 & 7.2 op 3D uit Engeland.
    Prachtige boxen met de 3D blu ray , de 2D blu ray, de dvd, een schijfje met de extra's, en een kaartje met de digitale kopie.

    Helaas is alleen de 3D disk van beide uitgaves voorzien van Nederlandse ondertiteling en spraak.
    (de dvd en 2D blu ray niet, de extra's heb ik niet gecontroleerd)

  12. #237

    Standaard

    Nederlands spoor is inderdaad wel aanwezig ..... gewoon schandalig dat de consument weer de pineut is !!! Shrek 3D mogen ze van mij alvast houden ..... kreeg net al de melding dat hier hetzelfde probleem aanwezig is !!!

  13. #238

    Standaard

    Dit doet me denken aan Sony's Open Season 3D BD ook geen NL subs, gelukkig maakt het mij niks uit kijk net zo lief zonder ondertiteling maar het blijft een slechte zaak natuurlijk.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Dit doet me denken aan Sony's Open Season 3D BD ook geen NL subs, gelukkig maakt het mij niks uit kijk net zo lief zonder ondertiteling maar het blijft een slechte zaak natuurlijk.
    Ik heb er zelf ook niet zo'n probleem mee ... vermeld het dan wel eerlijk want er zijn genoeg mensen die er wel een probleem mee hebben !!! Zijn genoeg mensen die geen Engels spreken of verstaan en absoluut niet op Nederlandse synchronisatie zitten te wachten ...
    Laatst aangepast door Montu Maniac : 06-12-2011 om 20:21

  15. #240

    Standaard

    Vanavond Glee in Concert 3D gezien en kan bevestigen dat de UK versie NL ondertitels heeft.

    Mijn mening over het NL subs probleem op die nieuwe titels: zeer triestig, ze hebben gewoon de oude release in een nieuw doosje gestoken, er de verkeerde ondertitelingsinformatie op gezet, en hopende dat het wel zal verkopen (tegen zelfs in de UK ridicule prijzen als 22 pond per titel). Dreamworks, die toch altijd commentaar hebben op hoe andere het 3D medium omzeep helpen, doen daar nu zelf duchtig aan mee.

  16. #241

    Standaard

    Laten we het allemaal nog even af wachten, het is natuurlijk maar veronderstelling van mij dat we het met deze versies moeten gaan doen.

  17. #242

    Standaard

    Zijn er wel engelse ondertitels aanwezig bij hp 7.2 2d?
    Laatst aangepast door Symphony X : 06-12-2011 om 21:26

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Zijn er wel engelse ondertitels aanwezig bij hp 7.2 2d?

    Een interessante vraag om in een 3D discusie wat momenteel over Nederlandse ondertiteling gaat, het over 2D met Engelse ondertiteling te hebben.

    Beide films 7.1 & 7.2 (gewone uitvoering) zijn te volgen via Engels voor doven en slechthorende!

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Laten we hopen om een omruil actie!
    Wie zegt dat er een omruil actie komt??
    Ik wens eerlijk gezegd niet te geloven dat ze voor een klein landje als Nederland een nieuwe persing zullen doen.
    Tja als zo ook nog eens, naast bijvoorbeeld het downloaden, de import willen bevorderen....
    Vind t best hoor als hij hier in NL alleen zonder ondertitels beschikbaar blijft dan haal ik mijn (zeker binnenkort) veel goedkopere versie wel uit het buitenland!!

  20. #245

    Standaard

    Sony had laatst een actie dat je beide delen van HP 7 in 3D gratis op blu-ray krijgt bij aankoop van een 3D blu-ray speler. De bon is al een poosje de deur uit, maar heb nog niks vernomen.
    Is hier iemand die ook aan die actie heeft deelgenomen en die de schijven al in huis heeft?

    http://www.sony.nl/article/2011/11/h...cinema-systeem
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  21. #246

    Standaard

    Weet iemand of er Nederlandse ondertiteling staat op deze 3D blu-ray?

    Polar Express 3D Blu-Ray (UK)



    Ik heb hem namelijk besteld. Voor mij maakt het weinig uit, maar er zullen vast meer kijkers zijn in de toekomst en dan is het wel zo handig bij een 3D film .

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Laten we hopen om een omruil actie!
    Wie zegt dat er een omruil actie komt??
    Ik wens eerlijk gezegd niet te geloven dat ze voor een klein landje als Nederland een nieuwe persing zullen doen.
    De kans is vrij reeel dat er wel een Nederlands audio spoor op staat, en dan wordt het gewoon take it or leave it!

    En mocht er over 4-5 jaar opnieuw geperst worden zal er aan Nederlandse ondertiteling gedacht worden.

    Vooralsnog is alles natuurlijk mogelijk!
    Volgens de cover zou er op Megamind 3d nl-ot zitten. Dat is er niet, dus is er een fout gemaakt. Men had dus ook de bedoeling om deze blu-ray met nl-ot uit te geven.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #248

    Standaard

    Hoi Pieter Kleine,

    Dat klopt, misschien dat je je geld terug kunt krijgen.
    Maar met omruilen voor een exemplaar met Nederlandse ondertiteling is allerminst zeker, ze zouden kunnen redeneren van "wat er niet is kan ik niet leveren" !!

    Hoi Roninpacino,
    Deze heeft inderdaad Nederlandse ondertiteling (als hij uit Engeland komt) maar dat is hier een stukje verderop al gepost.

  24. #249

    Standaard

    Rob ik heb de indruk dat jij al die nieuwe Dreamworks titels gekocht heb met release 5 december in de UK?

    Kan je een klein overzicht geven dewelke je gekocht hebt, en welke nu NL subs en/of audio hebben?

  25. #250

    Standaard

    Bedankt voor de informatie Rob

Pagina 10 van 28 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •