Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728
De resultaten 676 tot 680 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Guardian 3 is via amazon.jp inderdaad toch nog wel verkrijgbaar voor Europeanen. Maar o.b.v. het topic op blu-ray.com krijg ik de indruk dat de Amerikanen hem ook nog gewoon kunnen bestellen. Geen idee waar het oorspronkelijke bericht vandaan komt.

    M'n exemplaar kwam vandaag binnen trouwens. Was mijn eerste bestelling bij amazon.jp en dat verliep heel soepel. Ondanks dat het een prijzige optie is gaat het nog wel een vervolg krijgen.
    Volgens mij kunnen Amerikanen niet meer bestellen hoor, dat was althans bij vorige uitgaves ook zo. Ik zie in dat topic alleen dat mensen de 3D hebben ontvangen, niet nu besteld hebben.

    Als je de vorige uitgaves (vanaf Black Widow) wilt bestellen, dan ben je nog in verhouding goedkoper uit hoor, bijna alle titels zijn minimaal 1000 - 2000 yen in prijs gedaald in vergelijking met de prijs op de releasedag.

  2. #677

    Standaard

    Krijgt 3d een nieuw leven via streaming?

    https://www.iculture.nl/nieuws/eerst...le-vision-pro/

    Wel duur grapje....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #678

    Standaard

    Tja, ik snap de businesscase achter die 3D bril van Apple echt niet…

  4. #679

    Standaard

    Ik ben een enorme Apple-fan sinds de jaren 90, maar die bril begrijp ik ook niet herlemaal.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Krijgt 3d een nieuw leven via streaming?

    https://www.iculture.nl/nieuws/eerst...le-vision-pro/

    Wel duur grapje....
    De genoemde titels krijgen in de Nederlandse iTunes in ieder geval nog geen 3D logo, dus het zal eerst wel een Amerikaans feestje worden en misschien als überhaupt de bril in Nederland wordt geleverd dat de titels hier worden aangepast. Maar ik heb er een hard hoofd in dat dit ding überhaupt ergens een succes gaat worden.

Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •