Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 157 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard RCV Blu Ray 20 nov. Kill Bill + Sin City

    Ik lees net in het krantje van de Media Markt dat zij op 20 november tot eind van het jaar de eerste Blu Ray titels van RCV exclusief hebben !

    Het zou gaan om de volgende titels :

    Kill Bill
    Kill Bill 2
    Sin City

    Over de specificaties stond verder niets vermeld, ik ben benieuwd !!

    Edit: Op de zijkant van de doos staat DTS HD Master Audio

    Laatst aangepast door Fidelio : 15-11-2008 om 16:13 Reden: Foto
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  2. #2

    Standaard

    lamerade: 4:3 - dolby digital - 1080i/60 ?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    Bwah, tegenwoordig heb ik al beetje meer respect gekregen voor RCV, ze beginnen mooie digipacks en 2 disc edities te maken. De enige die bij mij helemaal onderaan staat is DFW.
    BD (1243) What i Watch

  4. #4

    Standaard

    Die brengen wel meteen goeie titels op de markt. Als de prijs wat meevalt en alle extra's bevat komt Sin City er wel in.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #5

    Standaard

    Mooi zo, meteen goede titels.
    Als ze 1080p/24 zijn, prima!
    Wel mooi dat ze Sin City uitgeven, want die is alleen nog maar in Canada uit, maar geen lossless audio, dus opzich is dit wel een primeur

  6. #6

    Standaard

    Lees ook even de kleine letters, Kill Bill is alleen als boxset te krijgen. Ik ga Sin City wel kopen.

  7. #7

    Standaard

    Leuk, maar had ook graag Seven gezien.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  8. #8

    Standaard

    Dikke kans dat ik die ga kopen.
    Maar dan moeten ze wel Engelse subs hebben, en daar ontbreekt het bij de dvd uigaves van RCV helaas vaak aan, dus ik ben benieuwd.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  9. #9

    Standaard

    Dan je beter nu al de Canadese Sin City en de USA Kill Bill's bestellen, want ENG subs gaan ze echt niet hebben.
    Heel af en toe hebben RCV DVD's wel ENG subs, zoals bijvoorbeeld The Golden Compass, maar dat komt doordat die door New Line zelf ge-authord is.
    A-film heeft standaard ook geen ENG subs op de DVD's, maar LotR wel, omdat die ook door New Line ge-authord is.

  10. #10

    Standaard

    Sin City ga ik wel kopen maar Kill Bill 1 en 2 niet. Daarvan heb ik van beiden de uncut R2 Japanse edities op dvd met DTS die allebei een prachtig beeld en geluid hebben en de versie zijn die RCV nooit uit zal brengen.

  11. #11

    Standaard

    Kill Bill en Sin city komen er vroeg of laat zekers wel, maar wacht nog wel even de recencies en specificaties af.....

  12. #12

    Standaard

    Heeft iemand kill bill al ergens zien liggen toevallig??

  13. #13

    Standaard

    @ pulse, er staat toch duidelijk 20 november, verder zou ik als ik jou was rustig de eerste recensies afwachten!

    Weiger om te zwichten voor Blu-rays van RCV, bij hoge uitzondering heb ik toevallig 2 DFW titels op HiDef en het zijn zeker niet moeders mooiste...

    Verder het feit dat het ontbreekt aan 'n engels ondertitelspoor maakt het voor mij al helemaal oninteressant, anderzijds hoop ik dat RCV van hun fouten geleerd heeft en hier prachtige Blu-rays op de markt zet, echter vrees dus het ergste!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #14

    Standaard

    @ TJ Weissel
    Zoals jij ook vast wel weet liggen er regelmatig dvd's (of bluray's) eerder in de winkel dat de officiele release datum en aangezien ik deze erg graag wil hebben, heb ik de vraag gesteld of dit forum.
    Ik ben het met je eens dat het misschien wat gewaagd is om deze blind (zonder recenties af te wachten) te kopen. Alhoewel; de beeld en geluidskwaliteit van de dvd's waren erg goed.

    Waarom wil je eigenlijk een engels ondertitelspoor als dit gewoon de (standaard) gesproken taal van de film is??
    Laatst aangepast door Pulse : 18-11-2008 om 18:29

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pulse Bekijk bericht
    Waarom wil je eigenlijk een engels ondertitelspoor als dit gewoon de (standaard) gesproken taal van de film is??
    Omdat niet alles altijd even goed te verstaan is. Nederlandse ondertiteling stoor ik mij alleen maar aan, ten eerste omdat dit veelal vol zit met fouten betreffende het script, ten tweede omdat ik het makkelijker vind om 1 taal tegelijk te verwerken, ipv. engels luisteren en nederlands lezen tegelijk.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Hier sta ik toch zeker wel van te kijken. Dacht dat deze rechten - samen met andere Miramax titels - naar Disney waren verhuist.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Mooi zo, meteen goede titels.
    Als ze 1080p/24 zijn, prima!
    Wel mooi dat ze Sin City uitgeven, want die is alleen nog maar in Canada uit, maar geen lossless audio, dus opzich is dit wel een primeur
    Sin City in Canada heeft DTS HD MA in Engels en Frans. Daarnaast dolby digital. Dat het niet op de verpakking staat is een fout. Sin City is inmiddels ook met DTS HD MA 7.1 uit in Scandinavie. Wat de kwaliteit van deze laatste is weet ik nog niet, maar die Canadese versie zou geen geweldig beeld hebben (Aliassing en macroblocking).

    Ben wel reuzebenieuwd naar deze titels en wat de kwaliteit is. Met name Sin City. Van Kill Bill wacht ik wel (Japanese cut).
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #18

    Standaard

    Vanmiddag even bij de MM binnen gelopen en gevraagd wat de prijs moest zijn voor beide titels, de verkoper vertelde mij dat de prijs op € 37,99 zou liggen.
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  19. #19

    Standaard

    Dat is zeker voor de Kill Bill box?
    Wat kost Sin City?

  20. #20

    Standaard

    Als ze €38 zouden vragen voor Sin City laat ik die mooi liggen. xD
    Ik denk ook dat het €38 is voor de Kill Bill box. Wat wel een mooie prijs is eigenlijk.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Als ze €38 zouden vragen voor Sin City laat ik die mooi liggen. xD
    Ik denk ook dat het €38 is voor de Kill Bill box. Wat wel een mooie prijs is eigenlijk.
    Die 38 euro is inderdaad voor de Kill Bill box, wat de prijs van Sin City wordt heb ik niet gevraagd.
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  22. #22

    Standaard

    Valt nog maar af te wachten hè.. of het de prijs waard is
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #23

    Standaard

    Dat is ook een feit. Hopelijk word het wat. RCV is tegenwoordig degelijk bezig met hun betere films. Hopelijk zetten ze die trend ook door naar hun Blu-ray's en blijven de prijzen wat schappelijk voor een kwaliteitsproduct.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #24

    Standaard

    vanmorgen naar de mediamarkt in roeselare belgie ze wisten daar van niets

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    vanmorgen naar de mediamarkt in roeselare belgie ze wisten daar van niets
    Meestal is dat zo hoor in roeselare, maar ze zijn wel erg verbeterd, het is te zien welke persoon je hebt en tevens denk ik dat deze releases op blu-ray enkel in de Mediamarkt in nederland zijn hoor.

    Nederland heeft dat soms zo'n akties, zo krijgen zij om een een voorbeeld te geven Mamma Mia ook al volgende week, en belgie pas december
    BD (1243) What i Watch

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •