Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 559 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    waar zien jullie die aanbiedingen? ik krijg alleen maar een folder te zien zonder blu-rays

    EDIT: Al gevonden! Morgen maar even langs!
    Laatst aangepast door Wieba : 04-04-2011 om 16:24

  2. #152

    Standaard

    Yes, weer een Entertainment Special de laatste is best alweer een tijdje geleden.

    Toch vind ik dat de aanbiedingen niet bijzonder goed zijn deze keer zeker niet voor de nieuwe titels. Harry Potter gewoon 17,99 en Machete en RED zijn 18,99 terwijl deze bij de FRS voor 16,99 staan. Alleen de Universal BR's 2 voor €10 en de The Crazies voor € 8,99 zijn de moeite waard naar mijn mening. Beetje magere special als je het mij vraagt. Maar ach wel weer goed voor je portomonee.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #153

    Standaard

    2 Universal's BD's voor 10 euro vind ik wel een superaanbieding
    Zeker als je beseft dat je bij MM er maar 1 hoeft te kopen en dan maar 5 euro hoeft af te rekenen door dat inferieure kassasysteem van ze
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    2 Universal's BD's voor 10 euro vind ik wel een superaanbieding
    Zeker als je beseft dat je bij MM er maar 1 hoeft te kopen en dan maar 5 euro hoeft af te rekenen door dat inferieure kassasysteem van ze
    Was ik ook van plan want alleen Hot Fuzz interesseert me. Het mag dan wel een superaanbieding zijn maar dan alleen met bagger titels. Bruno, Doom, Fighting enzo. Alleen Hot Fuzz en Children of Men zijn de moeite waard IMO.

    Ohja ook nog New Kids Turbo Blu-Ray voor €9,00 maar ik kan me niet voorstellen dat iemand op dit forum zulke zooi kooptxd
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #155

    Standaard

    Neil Diamond Hot August Night voor 12,99 is wel leuk.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Er is een nieuwe entertainment special bij Media Markt Nederland. Hierin staan verschillende blu-rays in de aanbieding. De folder staat online op hun website.
    http://www.mediamarkt.nl/
    grappig, 'Die hard quadrology' aanbieding, 25 euro... heeft afgelopen paar maanden voor 20 euro in de schappen gelegen bij MM eindhoven. en zo zag ik nog wat titels die als aanbieding worden aangeduid maar nu duurder zijn dan waarvoor ze lagen.. lekkere aanbiedingen zijn dat... die 2 voor 10 euro daarentegen ga ik wel zeker gretig gebruik van maken.. hehe..

  7. #157

    Standaard

    Gaat het bij die 2 voor 10 aktie alleen om die paar afgebeelde titels? Of alle titels van Universal? Iemand al wezen kijken bij de MM?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #158

    Standaard

    Gaat het bij die 2 voor 10 aktie alleen om die paar afgebeelde titels? Of alle titels van Universal? Iemand al wezen kijken bij de MM?

    Bij MM Zwolle voor zover ik weet alleen de afgebeelde titels.

  9. #159

    Standaard

    Bij MM Breda ook alleen de afgebeelde titels.

  10. #160

    Standaard

    waar kanb ik die titels zien? Op MM.nl wordt ik doorgelinkt naar vele pagina's met films.
    Kan ik ook de folder zien?

    Heb t al gezien.
    Idd niet zo'n spannende titels

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    waar kanb ik die titels zien? Op MM.nl wordt ik doorgelinkt naar vele pagina's met films.
    Kan ik ook de folder zien?
    Aan linkse kant op de homepagina ''Entertainment Special'' aanklikken, dan krijg je de folder.

  12. #162

    Standaard

    Bij de Media Markt Hengelo een hele stelling met 2 voor €20 Blu-Rays. Oppassen, er is ook een deel met 2 voor €25 Blu-Rays. Zelf Amelie en Up In The Air gekocht. Normale prijs van de titels is 12,99, de 14,99 titels horen bij de 2 voor €25. Zag nog wat titels om mijn DVD's te vervangen, maar had al een stapel .
    ...

  13. #163

    Standaard

    Iemand enig idee tot wanneer de entertainment special nog geldt? Ik zie dit nergens staan ... Kan ik eventueel in het begin van volgende week eens gaan kijken .

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Iemand enig idee tot wanneer de entertainment special nog geldt? Ik zie dit nergens staan ... Kan ik eventueel in het begin van volgende week eens gaan kijken .
    Heb hem niet meer, maar als het goed is t/m vandaag (17 april).

  15. #165

    Standaard

    Dat zou echt jammer zijn

    Edit:Inderdaad vandaag een nieuwe folder. Dus ik veronderstel dat de prijzen van de entertainment special terug heel wat hoger zijn, of niet ?
    Laatst aangepast door Timo : 18-04-2011 om 10:34

  16. #166

    Standaard

    Weet niet of dit voor algemeen geldt, maar in ieder geval wel in Utrecht.

    Alle blu-ray warner bros essentials 8 euro!

    Heb er gelijk 5 meegenomen. Want de meeste had ik al.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Weet niet of dit voor algemeen geldt, maar in ieder geval wel in Utrecht.
    Volgens de landelijk folder wel. 3 halen 2 betalen. Zit A.I ook in actie?

  18. #168

    Standaard

    Nou, niet in Alkmaar, daar is het wel 3=2 maar wel voor 13,99 ps

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Nou, niet in Alkmaar, daar is het wel 3=2 maar wel voor 13,99 ps
    uhm.. das 3 voor €27,98 en bij FRS dezelfde actie heb je er 3 voor 25 met twitterkorting....

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Volgens de landelijk folder wel. 3 halen 2 betalen. Zit A.I ook in actie?
    Niet gezien, wel Animatrix, alle batman films(niet the dark knight), alle lethal weapons, en alle dirty harry, en alle Stanley Kubrick, alle matrix, 300, charlie and the chocolat factory, heat, sweeney todd, v for vendetta, zomerhitte, where the wild things are, mars attacks, en ga zo maar door.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Weet niet of dit voor algemeen geldt, maar in ieder geval wel in Utrecht.

    Alle blu-ray warner bros essentials 8 euro!

    Heb er gelijk 5 meegenomen. Want de meeste had ik al.
    In Utrecht dus geen 3 = 2 aktie maar gewoon 8 euro per stuk!!

    Je hoeft er dus geen drie mee te nemen, een of twee of vijf (zoals Batmaster) kan dus ook...
    Soylent Green is people!!

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kanaalzicht Bekijk bericht
    In Utrecht dus geen 3 = 2 aktie maar gewoon 8 euro per stuk!!

    Je hoeft er dus geen drie mee te nemen, een of twee of vijf (zoals Batmaster) kan dus ook...
    Dat is waarschijnlijk in elk filiaal zo, alleen de prijs denk ik niet. Het kassasysteem van MM is nog niet zo geavanceerd dat het dergelijke acties kan verwerken....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Volgens de landelijk folder wel. 3 halen 2 betalen. Zit A.I ook in actie?
    Ik verwacht van niet, want A.I. is officiëel nog niet uit. Hij is alleen verkrijgbaar geweest bij een actie waarbij je twee titels uit de Essentials-collectie moest kopen. Dat er winkels zijn die 'm los verkopen is de keuze van de winkel. De actie 3 halen 2 betalen is van Warner Bros., niet van de winkelketens.

  24. #174

    Standaard

    weet iemand of MM heerlen ze los aanbied? (tegen de kortingsprijs).
    De van de dvd-balie zei dat ze een bon moesten maken, maar normaal vermelden ze dat er wel bij. Ik geloof haar niet zo.
    Hoef maar 1 titel

    (ze hebben er wel van 9,99 en van 12,99). Dus twijfel.
    Wie weet t antwoord?

  25. #175

    Standaard

    Gewoon meenemen naar de kassa en als het duurder is dan verwacht gewoon niet meenemen.
    Laatst aangepast door peptalk : 17-05-2011 om 20:37
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •