Pagina 19 van 23 EersteEerste ... 9151617181920212223 LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 559 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Komende week in Nederland weer 3 halen, 2 betalen op alle CD's, DVD's, Blu-ray's, vinyl en games, volgens de folder die in de bus lag. Het goedkoopste artikel is gratis.

  2. #452

    Standaard

    Is dit ook in de webshop? Heb al een deel van het bestelproces doorlopen maar de korting wordt niet verrekend.

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Is dit ook in de webshop? Heb al een deel van het bestelproces doorlopen maar de korting wordt niet verrekend.
    Ik had op de site zien staan dat je de code 3is2 moet gebruiken in de webshop.

  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Ik had op de site zien staan dat je de code 3is2 moet gebruiken in de webshop.
    3is2 moet je inderdaad invullen. Meermaals te gebruiken, maar rekent ook correct bij bestellen van veelvouden van 3 tegelijk.

  5. #455

    Standaard

    Ah bedankt!

  6. #456

    Standaard

    Films en games doen nog t/m aanstaande zondag mee in de 21% BTW weg ermee actie.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #457

    Standaard

    Ik voel een bezoek aan Nederland dit weekeinde opkomen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #458

    Standaard

    Hoe zijn de prijzen momenteel? Heb je er echt voordeel mee of hebben ze prijzen tijdelijk verhoogd.

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Hoe zijn de prijzen momenteel? Heb je er echt voordeel mee of hebben ze prijzen tijdelijk verhoogd.
    Ik was eergisteren bij MM Cruqius en had de indruk dat het allemaal de normale prijzen waren, zo had ik de blu ray The Railway Man in handen,
    deze was maar 9,99 en Hoe duur was de Suiker 7,99 in handen, dat was de prijs zonder de korting, helaas stonden er toen gigantische rijen
    voor de kassa's.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Hoe zijn de prijzen momenteel? Heb je er echt voordeel mee of hebben ze prijzen tijdelijk verhoogd.
    Is verschillend. Ik heb sommige artikelen gezien die ineens duurder zijn dan een paar weken terug, maar bij andere artikelen (zoals het laatste seizoen van True Blood, die ik besteld heb) zijn nergens goedkoper te krijgen. Gewoon even vergelijken...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #461

    Standaard

    Dan maar eens morgen op de terugweg even langs The Wall rijden. Bedankt voor de reacties.

  12. #462

    Standaard

    Bij het programma KASSA zeiden ze, dat die 21% BTW korting TOCH betaalde omdat Mediamarkt een paar weken eerder de prijzen had verhoogt met....je raad het al ...21 % ...

  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Bij het programma KASSA zeiden ze, dat die 21% BTW korting TOCH betaalde omdat Mediamarkt een paar weken eerder de prijzen had verhoogt met....je raad het al ...21 % ...
    Volgens de Consumentenbond, die daar een onderzoek naar had gedaan, is dat niet zo en zeker geen 21% want je krijgt zelf 17,36% korting......
    jouw verhaal doet voorkomen alsof de MM dan zijn prijzen juist zou verhogen.

    Wat Dennis ook al schrijft, sommige artikelen waren plots wel iets duurder, maar bij andere artikelen was dat echt niet het geval.

    Je dient zelf wel een beetje prijsbewust te zijn, maar zelf heb ik bijvoorbeeld bij films, games en muziek(die voor het eerst meededen) geen
    prijsverhogingen opgemerkt. Wel foutjes in mijn voordeel, zo had ik Sin City 2 in 3D in een 2 Disc Limited Edition in een Steelbook voor
    14 euro min die korting = 11,57 euro, nog een voorbeeld Hoe Duur was de Suiker, die bij MM Cruqius nog 7,99 was, hij was bij MM Heerhugowaard
    maar 5,99 en met de korting heb ik 4,94 euro afgerekent.

    Oke, ik heb ook een voorbeeld van een artikel dat duurder was gemaakt, de Philips XL Hot Air Fryer, die stond eerst voor zo rond de 198 in de winkel
    maar was tijdens de actie opgeschroefd naar zo'n 220 MAAR met de korting was hij zo'n 182 euro, wel niet de volledige korting, maar tochvoordeliger
    dan voor de actie.(bedragen zijn ongeveer voorbeeld bedragen zoals ze mij waren opgevallen in het voorbijgaan, en geloof me ik ben redelijk prijsbewust en
    heb genoemde XL Hot Air Fryer zelf, vandaar dat het in dit geval was opgevallen)

    Jouw opmerking, of de opmerking van Kassa lijkt me dan, vriendelijk gezegd, niet volledig met de waarheid in overeenstemming.

    BTW, er stonden hekken om de mensen stapsgewijs binnen te laten, je geloofd toch zelf niet dat iedereen helemaal dom is en dat de
    MM zo zijn toch wel redelijk goede naam met dit soort acties wil verliezen.

    Snap niet dat je dit bericht geplaatst hebt, misplaatst vind ik het wel, zeker als je niet uit eigen ervaring een voorbeeld kan geven en
    misschien ook het bericht van Kassa wel eens gedeeltelijk verkeert gehoord kan hebben..... ook snap ik het waarom niet... heb je zelf
    soms een aankoop gedaan waar je achteraf spijt van hebt omdat je niet hebt opgelet of zo???

    Overigens waar de mensen wel op moesten letten was het volgende:

    Er werden ook artikelen aangeboden die geen verhoogde prijs hadden(leken echt heel leuke aanbiedingen), maar de artikelen zaten in dozen
    die duidelijk al eens opengemaakt waren en waarvan ik met enige zekerheid kan zeggen dat de in de doos aanwezige artikelen niet echt nieuw
    waren, waarschijnlijk teruggebrachte waar.....
    Hier dien je dus wel zelf een beetje alert op te zijn, niet alles is goud dat er blinkt, maar het is zeker ook niet zo zwart wit als jij deed afschilderen.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #464

    Standaard

    Binnenkort (Zeker rond begin Maart) een leuke actie bij MM (in ieder geval bij MM Eindhoven) :

    5 Blu-ray's voor € 10,00

    Wat ik onthouden heb :

    Kickboxer
    Radeloos
    Category 6
    Category 7
    Kill Switch

    en nog diverse andere titels

    Bron : Afdelingschef/Medewerker Eindhoven

  15. #465

    Standaard

    Zoals eerder gezegd komt er (in ieder geval bij MM Eindhoven) een actie 5 Blu-ray's voor € 10,00.

    Deze actie start komende week en bevat de volgende titels :

    10.5 Apocalypse


    11-11-11


    186 Dollars to Freedom


    88 Minutes


    All Alone


    Als Je Verliefd Word


    Alyce


    Amsterdam Heavy


    App


    Axed


    Belly of the Beast


    Best Laid Plans


    Birds of America


    Black Death


    Blood of Redemption


    Bonded by Blood


    Bro


    By the Will of Gengh


    Cafe


    Category 7


    CATEGORY 8


    Children of Dune


    Citizen Gangster Edwin Boyd


    Claustrofobia


    Code, The


    Contract Killers


    Contract, The


    Curse of King Tut's


    Dark Feed


    Dead Souls


    Dear Mr. Gacy


    Direct Contact


    Doomsday Prophecy


    Edison


    Eve of Destruction


    Extracted


    Halloween 2


    Heksje Lilly 2


    Hel van '63


    Henry of Navarre


    HITLER THE RISE OF EVIL


    HOME INVASION


    Horseman on the Roof


    Hunger


    I Spit on Your Grave


    I Spit on your Grave 1978


    I Want to be a Soldier


    Icarus


    IDA


    Ingenious


    Into the White


    Jackpot


    Kickboxer 1


    Kill Speed


    Kill Switch


    Last Word, The


    Lies & Illusions


    Liquidator, The


    Lonely Hearts


    Lords of London


    Major Movie Star


    Material Girls


    Mercenary for Justic


    Millwall Hooligans


    Narc


    OCEANS


    Out for a Kill


    Phantom, The


    Pig


    Pimp


    Prank


    Punishment


    Radeloos


    Razend


    Ring of Fire


    Rites of Passage


    Riverworld


    Sacrifice


    Shank Blu Ray


    Shortcut, The


    Single by Contract


    Son of Babylon


    Static


    Streets of Blood


    Ten Commandments


    The Afflicted


    The List


    The Prometheus Project


    The Return of Joe Rich


    The Shooter


    The Wicked


    Thompsons, The


    Tornado Warning


    Toy Boy


    Train


    Undead


    Undisputed 1


    Undisputed 2


    Undisputed 3


    Way of War


    Without Men


    XIII The Conspiracy


    YOUNG & QUALITY LOST IN AFRICA
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 01-03-2015 om 00:51

  16. #466

    Standaard

    Heb d'r vanmiddag 5 gehaald, al kan je d'r natuurlijk ook gewoon één of twee halen a €2.
    App, I Spit on Your Grave (2010), I Spit on Your Grave (1978), Jackpot en Kickboxer. De rest is echt troep van de bovenste plank.

  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    ... De rest is echt troep van de bovenste plank.
    Natuurlijk zijn het geen wereldtoppers, maar dan nog kunnen ze vermakelijk zijn.

    Gelukkig kan iedereen genieten van wat iemand wil zien, en dan kan het troep zijn voor de een, maar hoeft het voor de ander niet te zijn.

  18. #468

    Standaard

    Goed nieuws voor onze Nederlandse forumleden want de komende week is het weer 3 halen 2 betalen.

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Goed nieuws voor onze Nederlandse forumleden want de komende week is het weer 3 halen 2 betalen.
    Tja, het is maar hoe je het bekijkt.

    Ondanks een ruime whislist, is het mijn niet gelukt door de beperkte catalogus/gebrek aan diverse titels om er 3 bijelkaar te vinden die ik nog wil hebben.

    Wsl mijn probleem is dat ik over het verzadigingspunt zit van wat ik nog wil hebben... dat ook een 3/4e keus ontbreekt als aanvulling
    Laatst aangepast door Hombre : 29-05-2015 om 16:47
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #470

    Standaard

    En het is nog steeds jammer dat alleen de goedkoopste titel van de drie 'gratis' is in plaats van dat ze 33% korting geven op het totaalbedrag, zoals supermarkten en drogisterijketens meestal wel doen bij soortgelijke acties. En kies je duurdere titels dan ben je door de prijs-erosie over 2, 3 maanden net zo duur uit.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En het is nog steeds jammer dat alleen de goedkoopste titel van de drie 'gratis' is in plaats van dat ze 33% korting geven op het totaalbedrag, zoals supermarkten en drogisterijketens meestal wel doen bij soortgelijke acties. En kies je duurdere titels dan ben je door de prijs-erosie over 2, 3 maanden net zo duur uit.
    BIj de MM Arena is het wel de 33% korting. Ik had drie titels waarvan de prijs 2/3 van de totaalprijs was.
    Hoe het bij andere MM's is weet ik niet, maar bij de Arena dus wel.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    BIj de MM Arena is het wel de 33% korting. Ik had drie titels waarvan de prijs 2/3 van de totaalprijs was.
    Hoe het bij andere MM's is weet ik niet, maar bij de Arena dus wel.
    Was bij de MM Arena, daar hadden ze niets van mijn gading, het leek wel of alle nog kortgeleden uitgekomen films weg waren
    gemaakt, bergen oude meuk, kon er helaas niets van mijn gading vinden, 3 kwartier en 3 euro parkeergeld was
    de schade daar.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Tja, het is maar hoe je het bekijkt.

    Ondanks een ruime whislist, is het mijn niet gelukt door de beperkte catalogus/gebrek aan diverse titels om er 3 bijelkaar te vinden die ik nog wil hebben.

    Wsl mijn probleem is dat ik over het verzadigingspunt zit van wat ik nog wil hebben... dat ook een 3/4e keus ontbreekt als aanvulling
    Ik wil nog genoeg hebben, moeten ze het wel hebben natuurlijk, ben na MM Arena nog naar MM Cruqius geweest daar kon ik dan met
    wat pijn en moeite 6 titels scoren op blu ray.

    Hier geen 33% korting, dat zag ik direct al aan de eerste bon, had namelijk zelf al 2 voordelige stapeltjes gemaakt zodat ik zoveel mogelijk
    korting zou krijgen, je wordt wat wijzer als je al een keer je kop gestoten hebt.

    Er werd wel een zogenaamde korting per schijf gegeven, maar dat is de korting van de goedkoopste schijf die in verhouding
    over de 3 titels verdeeld wordt.

    Op 3D gebied hadden beide MM geen aanbod voor mij, heb alles al of het was 1 titel die ik nog niet had maar niet de moeite
    vind om toe te voegen aan de verzameling. Ze waren gewoon te vroeg met deze actie, wacht bijvoorbeeld op Jupiter Ascending.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #474

    Standaard

    Komende week in Nederland weer 3 halen, 2 betalen op alle CD's, DVD's, Blu-ray's, vinyl en games

  25. #475

    Standaard

    Ik laat deze actie aan mij voorbijgaan. Kan tegenwoordig amper meer wat leuks ontdekken bij de Media Markt, en om nu drie Blu-rays te kopen waarvan ik er twee nooit van plan was te kopen, maar alleen nu wel omdat je er één 'gratis' krijgt, gaat me wat te ver. Mijn verzameling is al zo groot. Bovendien zijn dit soort acties alleen maar interessant als je de wat duurdere titels aanschaft, want dan is het 'voordeel' het grootst. Maar met de prijserosie die tegenwoordig in zo'n rap tempo plaatsvindt is je 'voordeel' van nu over een paar maanden als sneeuw voor de zon verdwenen. Sowieso kun je bij nieuwe titels beter een half jaar wachten met aanschaf als je flink geld wil besparen. Alleen kan niet iedereen dat geduld opbrengen.
    Het zou leuker zijn als Media Markt gewoon 33% korting op het totaalbedrag zou geven, en niet het goedkoopste product gratis.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 19 van 23 EersteEerste ... 9151617181920212223 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •