Pagina 15 van 23 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 559 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Weet iemand hoe het precies zit met de 3d actie van een tijdje terug? Bij de 2e 3d aankoop kon je 5 euro terug krijgen door via internet het 1 en ander in te vullen, het zou 6 tot 8 weken duren voordat je je geld krijgt, maar ik heb zelf nog steeds niks terug...

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire75 Bekijk bericht
    Weet iemand hoe het precies zit met de 3d actie van een tijdje terug? Bij de 2e 3d aankoop kon je 5 euro terug krijgen door via internet het 1 en ander in te vullen, het zou 6 tot 8 weken duren voordat je je geld krijgt, maar ik heb zelf nog steeds niks terug...
    Ik heb ook de 5 euro nog niet bijgeschreven gekregen. Een tweede keer heb ik niet eens meer de moeite gedaan de code's en kassabonnummers over te tikken. Wat een omslachtige manier.

  3. #353

    Standaard

    MM Hengelo heeft een shit load aan toptitels in een 2=20 actie zitten. Titels o.a

    Jaws digibook (heeft deze een re-release gehad of zo? Stonden zeker 5 exemplaren).
    Safehouse MM exclusive steelbook
    Headhunters
    Contraband
    Lockout sleeve versie (wist niet eens dat die in NL bestond)
    eva

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    MM Hengelo heeft een shit load aan toptitels in een 2=20 actie zitten. Titels o.a

    Jaws digibook (heeft deze een re-release gehad of zo? Stonden zeker 5 exemplaren).
    Safehouse MM exclusive steelbook
    Headhunters
    Contraband
    Lockout sleeve versie (wist niet eens dat die in NL bestond)
    eva
    Is het een algemene landelijke actie?
    Laatst aangepast door roninpacino : 02-02-2013 om 23:58

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Is het een algemene landelijke actie?
    Bij Media Markt in Zwolle komende week volgens de folder alleen een 3 halen 2 betalen actie op geselecteerde Fox titels. + een actie van BVHE serie's.

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Is het een algemene landelijke actie?
    Nee, want in Enschede hadden ze die actie niet. Stonden ze nog gewoon voor de volle prijs.

  7. #357

    Standaard

    Ik moet morgen toch langs de Mediamarkt in Breda, dan zal ik wel even kijken of de actie er daar ook is. Ik hoop van wel, maar ik betwijfel het. MM Breda is echt veel te duur. Ze vragen gewoon 29 euro voor o.a. de Gladiator digibook.

  8. #358

    Standaard

    Volgens de spaarvarkenfolder zou het 3=2 landelijk zijn. Wel maar een paar Fox titels.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #359
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Zijn alleen die titels die in de folder staan in de aanbieding dan? Dan is het wel een erg magere actie....

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V Bekijk bericht
    Zijn alleen die titels die in de folder staan in de aanbieding dan? Dan is het wel een erg magere actie....
    Ja.

  11. #361
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Misschien niet helemaal on topic, maar bij de Albert Heijn kun je deze week Mediamarkt Giftcards kopen met 15% korting. Deze kaarten kun je gewoon op alles bij de MM gebruiken.

  12. #362

    Standaard

    Dat klinkt enigszins dubieus, zitten er bepaalde voorwaarden aan?

  13. #363

    Standaard

    Nee, zijn geen extra voorwaarden aan verbonden. Het enige is dat je een bonuskaart moet hebben om de korting te krijgen. Ik heb op deze manier voor 441 euro aan cadeaukaarten gekocht (maximaal 150 euro per kaart maar je mag er zoveel meenemen als je wil) en bij de kassa 374,85 euro afgerekend bij de Albert Heijn. De kaarten zijn 5 jaar geldig.

    Je kan jezelf dus veel geld besparen door een groot tegoed in te slaan. Vreemde actie maar dit scheelde mij uiteindelijk 70 euro bij aankoop van een nieuwe plasma .

  14. #364

    Standaard

    Zie anders op de website van AH geen Mediamarkt cadeaukaarten?

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdjta Bekijk bericht
    Nee, zijn geen extra voorwaarden aan verbonden. Het enige is dat je een bonuskaart moet hebben om de korting te krijgen. Ik heb op deze manier voor 441 euro aan cadeaukaarten gekocht (maximaal 150 euro per kaart maar je mag er zoveel meenemen als je wil) en bij de kassa 374,85 euro afgerekend bij de Albert Heijn. De kaarten zijn 5 jaar geldig.

    Je kan jezelf dus veel geld besparen door een groot tegoed in te slaan. Vreemde actie maar dit scheelde mij uiteindelijk 70 euro bij aankoop van een nieuwe plasma .
    441 euro? Wat een raar bedrag. Waarom niet 500 euro of 450?

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Zie anders op de website van AH geen Mediamarkt cadeaukaarten?
    http://www.ah.nl/appie/bonus?groupId=789046

    Gaat om 6 verschillende kaarten die je kan bestellen, waaronder die van de mediamarkt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    441 euro? Wat een raar bedrag. Waarom niet 500 euro of 450?
    Ja, ik wilde een product kopen van 466 euro en had nog een cadeaukaart van 25 euro dus moest er nog 441 euro bij hebben. Je kan dus elk bedrag kiezen dat je wil hebben (maximaal 150 euro per kaart) en kan er zoveel meenemen als je daarvoor nodig hebt/wil .

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Ik heb ook de 5 euro nog niet bijgeschreven gekregen. Een tweede keer heb ik niet eens meer de moeite gedaan de code's en kassabonnummers over te tikken. Wat een omslachtige manier.
    Vandaag is bij mij € 5,00 bijgeschreven van de 3D Cashback actie.

  18. #368

    Standaard

    weet niet of dit ook in Nederland het geval zal zijn. Maar van 6 tot 9 maart moet wordt er geen BTW meegerekent bij Media Markt... http://www.mediamarkt.be/mcs/shop/vat-action.html Let wel dit betreft enkel de product groepen TV, computer, telecom, hifi, navigatie, car-hifi, portable audio, huishoudelektro, foto & video, Blu-ray-spelers, DVD-spelers.

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    weet niet of dit ook in Nederland het geval zal zijn. Maar van 6 tot 9 maart moet wordt er geen BTW meegerekent bij Media Markt... http://www.mediamarkt.be/mcs/shop/vat-action.html Let wel dit betreft enkel de product groepen TV, computer, telecom, hifi, navigatie, car-hifi, portable audio, huishoudelektro, foto & video, Blu-ray-spelers, DVD-spelers.
    In NL vallen altijd de mooiste TV's af van de grote fabrikanten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    In NL vallen altijd de mooiste TV's af van de grote fabrikanten.
    Inderdaad, panasonic doet wonderlijk genoeg zelden mee met die acties......of ze zijn opeens niet meer leverbaar ...

  21. #371
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ligt ook een beetje aan welk filiaal je bent, in Utrecht kon je vorige keer wel gewoon Panasonics met korting bestellen.... En de toplijnen van Philips en Samsung deden in elk filiaal eigenlijk wel gewoon mee, ondanks dat ze officieel uitgesloten waren (zelf een S7000 gekocht).

  22. #372

    Standaard

    Die zijn dan wat schappelijker dan MM ALexandrium kan ik je vertellen .

  23. #373

    Standaard

    Van 27 maart tot en met 6 april 4 kopen + 1 gratis in België.
    Geldig voor cd's, dvd's, blu-ray's, tv-series en games.

    Blijkbaar ook bij Saturn België maar kan dit niet bevestigen momenteel.

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Blijkbaar ook bij Saturn België maar kan dit niet bevestigen momenteel.
    Ik wel.
    http://www.m-mailer.be/mailerprog/r....2BbGluaw%3D%3D
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  25. #375

    Standaard

    Iemand die de Lord of the Rings blu-rays uit de folder aangeschaft heeft? Volgens de beschrijving in de webshop zou het gaan om de extended versies, maar dit lijkt me eerlijk gezegd sterk gezien de cover en de prijs.

    http://www.mediamarkt.nl/mcs/product...tml?langId=-11

Pagina 15 van 23 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •