Pagina 14 van 23 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 559 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Idem m.b.t. de Bond box. Als er meer gegadigden zijn (in Utrecht) hoor ik het graag.

    Gr,

  2. #327

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    Heel slim zou zijn om bijvoorbeeld 3 James Bond boxen te kopen en deze deal samen met liefhebbers op het forum te doen (ik zou wel te porren zijn voor zo'n deal, doe een PM in dat geval, zou jammer zijn als ik hem al een deal met een ander had gedaan)
    Zullen ze dat accepteren? Soms hebben winkels bij acties dat je maar 1 titel per klant mag kopen. Ik zie in de folder niet 1,2,3 geen regels inzake deze actie maar kan me voorstellen dat MM ongetwijfels zich ergens op gaat baseren om dit te voorkomen.

  3. #328

    Standaard

    Als dit niet specifiek in één van hun aanbiedingen vermeld staat, kunnen ze dit in principe niet weigeren. (wettelijk bepaald, althans in België)

  4. #329

    Standaard

    Niet in Utrecht..... vorige keer ook geprobeerd maar verkoper zei op een 'vriendelijke' wijze NIET VOOR handelaren! Dus niet meerdere van hetzelfde..... heb ook aangekaart dat dat niet vermeld stond in hun actiefolder maar had geen nut...... hangt waarschijnlijk ook van wie je helpt....

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyan Bekijk bericht
    Niet in Utrecht..... vorige keer ook geprobeerd maar verkoper zei op een 'vriendelijke' wijze NIET VOOR handelaren! Dus niet meerdere van hetzelfde..... heb ook aangekaart dat dat niet vermeld stond in hun actiefolder maar had geen nut...... hangt waarschijnlijk ook van wie je helpt....
    Hebben ze ook groot gelijk in. Je gaat als winkel toch niet in je eigen voet schieten.. Zij beslissen of ze iets aan je willen verkopen of niet.

    Nu ben jij misschien iemand die iets voor een ander meeneemt voor dezelfde prijs als die in de winkel is betaald. Maar er zijn er ook zat die een aanbieding als deze meerdere malen kopen en die dan voor een x-bedrag meer doorverkopen. En dat kan de bedoeling nooit zijn natuurlijk. Overigens is het natuurlijk heel simpel omzeilen: gewoon een paar uur later (of een dagje later) nog een keer gaan. Met wat geluk heb je een andere verkoper.

  6. #331

    Standaard

    Zolang het niet in de voorwaarden van de actie staat, kun je ook voet bij stuk houden....dan moeten ze maar de voorwaarden juist vermelden.
    De aanhouder wint meestal .

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zolang het niet in de voorwaarden van de actie staat, kun je ook voet bij stuk houden....dan moeten ze maar de voorwaarden juist vermelden.
    De aanhouder wint meestal .
    Maar vaak wordt er ook vermeldt, vraag voor de voorwaarden in de winkel, of staat er bij, zie voorwaarden op blah.blah.com..

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Hebben ze ook groot gelijk in. Je gaat als winkel toch niet in je eigen voet schieten.. Zij beslissen of ze iets aan je willen verkopen of niet.

    Nu ben jij misschien iemand die iets voor een ander meeneemt voor dezelfde prijs als die in de winkel is betaald. Maar er zijn er ook zat die een aanbieding als deze meerdere malen kopen en die dan voor een x-bedrag meer doorverkopen. En dat kan de bedoeling nooit zijn natuurlijk. Overigens is het natuurlijk heel simpel omzeilen: gewoon een paar uur later (of een dagje later) nog een keer gaan. Met wat geluk heb je een andere verkoper.
    Je hebt er geen verkoper bij nodig, deze actie zit in het systeem bij de kassa, je hoeft er geen bon voor te laten maken.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik B. Bekijk bericht
    Idem m.b.t. de Bond box. Als er meer gegadigden zijn (in Utrecht) hoor ik het graag.

    Gr,
    Neem contact op met; Cervantes

    Deze persoon wil hem in persoon met 2 anderen ophalen in Utrecht...

    (was 1 van mijn PM's die dus niet doorgaat, is voor mij tever uit de richting en niet werkbaar voor mij.)
    Have fun and enjoy your collection

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik B. Bekijk bericht
    Idem m.b.t. de Bond box. Als er meer gegadigden zijn (in Utrecht) hoor ik het graag.

    Gr,
    Als er nog iemand is die deze week in Utrecht wil proberen 3 Bond blu-ray boxen te scoren, laat het ff weten. Ik kan in principe vanavond of anders in het weekend.
    Laatst aangepast door Cervantes : 22-11-2012 om 14:39

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Zullen ze dat accepteren? Soms hebben winkels bij acties dat je maar 1 titel per klant mag kopen. Ik zie in de folder niet 1,2,3 geen regels inzake deze actie maar kan me voorstellen dat MM ongetwijfels zich ergens op gaat baseren om dit te voorkomen.
    Ik heb dat gisteren ook besproken met een verkoper, hij zei dat dat waarschijnlijk maar weinig mensen zouden doen, vertelde hem dat je zoiets zou kunnen afspreken op een forum.... hij was er niet echt angstig om

    Geloof me, zo makkelijk gaat dat ook niet, heb zelf 2 PM's gehad. 1 ervan wil in persoon gaan ophalen en de ander wil weten of het ook echt gaat lukken, heeft die MM er wel 3 op voorraad was de vraag.

    Op deze wijze gaat dat natuurlijk niet lukken, heb het dan ook afgeblazen, voor mij is het dan makkelijker om bij Jan Tran de aankoop te doen, kost het me nog geen tientje meer...... zeker als ik weer naar Cruqius zou moeten rijden, want dat kost me aan benzine waarschijnlijk nog meer dan de pakketkosten.

    Toch blijft het een leuke deal bij de MM, had gisteren zelf:
    Total Recall 14,99
    Dark Shadows 19,99
    Real Steel 14,99 (7.1 geluid) (movieminutes)
    Totaal prijs 34,98 is per Blu Ray gemiddeld dan nog geen 12 euro

    Was ik deze maand al ruim over mijn budget..... dan mag ik zelfs volgende maand niets meer kopen....
    Have fun and enjoy your collection

  12. #337

    Standaard 3x Indy

    Heb vandaag zonder enig probleem 3 Indiana jones Blu ray boxen gehaald in MM Rotterdam centrum....
    Voor 33.33 per stuk




    Liggen nog leuke andere dingen ook voor 4.85 heb daarvan brothers ,Defiance en Frailty in Steelbook of hoe noem je die dingen
    dus dat werd 3.25 per stuk geen geld voor een bluray...toch..!!
    Laatst aangepast door Driekus : 22-11-2012 om 18:52 Reden: foto

  13. #338

    Standaard

    Zou je die foto wat kunnen verkleinen madonnafreak. Hij trekt de lay out nogal uit elkaar

    OT:

    Ik ga zelf morgen naar de Media Markt. Eens kijken of ik nog iets kan scoren uit die actie.

  14. #339

    Standaard

    Gisteravond was er in Mediamarkt Breda nog ruime voorraad van alles. Toen ik met 3x James Bond / 3x Indiana Jones / 3x Avatar 3D en nog een paar andere films aan de balie kwam, heeft diegene eerst naar boven gebeld of het mocht.

    Daar gaven ze gelukkig akkoord, dus heb toen bij de kassa alle setjes van 3 apart afgerekend

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johnn-y Bekijk bericht
    Gisteravond was er in Mediamarkt Breda nog ruime voorraad van alles. Toen ik met 3x James Bond / 3x Indiana Jones / 3x Avatar 3D en nog een paar andere films aan de balie kwam, heeft diegene eerst naar boven gebeld of het mocht.

    Daar gaven ze gelukkig akkoord, dus heb toen bij de kassa alle setjes van 3 apart afgerekend
    Wat was de prijs voor de James Bond set

  16. #341

    Standaard

    De prijs hier in Breda was gewoon 149,- euro per boxset. Dus totaal kwam het op 99,33 euro per stuk

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johnn-y Bekijk bericht
    De prijs hier in Breda was gewoon 149,- euro per boxset. Dus totaal kwam het op 99,33 euro per stuk
    dan verkoop je 2x james bond set voor 200 euro (100 euro per stuk)?

  18. #343

    Standaard

    Blijkbaar loopt de 3 halen = 2 betalen bij de Media Markt in Zwolle nog door t/m 2 december gezien de nieuwe folder.

  19. #344

    Standaard

    Volgens mij ook. Zojuist 't krantje van de Mediamarkt in Eindhoven binnengekregen, hetzelfde verhaal.

  20. #345

    Standaard

    En hetzelfde verhaal in MM Alexandrium . Zal dus landelijk zijn.

  21. #346

    Standaard

    Hoelang geldt de 3 is 2 aktie nog

  22. #347

    Standaard

    Toch moet je goed opletten anders koop je toch een blu ray die je anders niet gekocht zou hebben. MM Eindhoven vind ik bv duurder dan FRS. Veel 3D br zijn bij FRS al een hele tijd 20 euro, bij MM nog 30 euro. Veel br's zijn bij MM nog steeds de introductieprijs terwijl ze bij FRS al 10 euro zijn. Let dus goed op bij de 3 voor 2 actie!

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Toch moet je goed opletten anders koop je toch een blu ray die je anders niet gekocht zou hebben. MM Eindhoven vind ik bv duurder dan FRS. Veel 3D br zijn bij FRS al een hele tijd 20 euro, bij MM nog 30 euro. Veel br's zijn bij MM nog steeds de introductieprijs terwijl ze bij FRS al 10 euro zijn. Let dus goed op bij de 3 voor 2 actie!
    klopt, maar ook genoeg bluray's die bij de MM (eindhoven) weer een stuk goedkoper zijn dan bij de FRS, ik denk dat het gewoon ongeveerd 50/50 is qua aanbod.. bv de 3d bluray van immortals of resident evil zijn bij de MM 7.99 terwijl die nog 15+ zijn bij de FRS..

  24. #349

    Standaard

    Van 31 december t/m 6 januari 4 halen, 3 betalen actie (voordeligste artikel is gratis). Alle combinatie's mogelijk Blu-ray's, DVD's, CD's en games.

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Toch moet je goed opletten anders koop je toch een blu ray die je anders niet gekocht zou hebben. MM Eindhoven vind ik bv duurder dan FRS. Veel 3D br zijn bij FRS al een hele tijd 20 euro, bij MM nog 30 euro. Veel br's zijn bij MM nog steeds de introductieprijs terwijl ze bij FRS al 10 euro zijn. Let dus goed op bij de 3 voor 2 actie!
    Als men aantoond dat ze bij de FRS goedkoper zijn, dan kan je het toch ook voor dezelfde prijs krijgen? Dacht ik tenminste.

Pagina 14 van 23 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •