Pagina 11 van 23 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 559 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Leon en Nikita hebben beiden een SD DD track. Leon heeft wel de Extended versie.

  2. #252

    Standaard

    Weet iemand of ze bij MM Eindhoven veel exemplaren van die metalcases titels hebben liggen?

  3. #253

    Standaard

    D'r liggen er best veel, langs de trap omlaag.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    D'r liggen er best veel, langs de trap omlaag.
    Dank je wel , dus zowat alle titels uit dat lijstje liggen er wel op vooraad?

    ik ga morgen naar de Pathe, dus dan wil ik er ook ff langs gaan voor ik naar pathe ga.

  5. #255

    Standaard

    trouwens (sorry voor off topic ff), maar deze aanbieding van zogenaamde MM exclusieve metalcases klopt niet echt.

    Als ze exclusief van MM zijn, waarom kom je dezelfde Metalcases dan tegen bij bv de Free Record Shop?.

    Daar heb ik ze namelijk ook zien liggen, beetje raar.

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    maar deze aanbieding van zogenaamde MM exclusieve metalcases klopt niet echt.
    wie zegt dat dan? het stond in iedergeval niet bij de mediamarkt op een bord boven de producten ofzo..

  7. #257

    Standaard

    Mediamarkt.
    http://entertainment.mediamarkt.nl/
    onderaan op de banner staat:
    De steelbook versie exclusief bij MediaMMarkt!

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Mediamarkt.
    http://entertainment.mediamarkt.nl/
    onderaan op de banner staat:
    De steelbook versie exclusief bij MediaMMarkt!
    Exclusief bij MM, Ja Ja, en dan liggen dezelfde ook bij de Free, dat is gewoon de mensen voor de gek houden toch?

    Exclusief bij MM betekend zover ik weet toch echt alleen bij MM, dan is het wel erg raar dat ze ook bij de andere winkels liggen, en dat het precies dezelfde uitvoeringen zijn.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Mediamarkt.
    http://entertainment.mediamarkt.nl/
    onderaan op de banner staat:
    De steelbook versie exclusief bij MediaMMarkt!
    Dat gaat over de Mission impossible 4 bluray, en heeft niets te maken met de steelbook cases waar het hier over gaat...

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Dat gaat over de Mission impossible 4 bluray, en heeft niets te maken met de steelbook cases waar het hier over gaat...
    Zoals ik het zie gaat het toch over de Mission Impossible 4 bluray steelbook?

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Exclusief bij MM, Ja Ja, en dan liggen dezelfde ook bij de Free, dat is gewoon de mensen voor de gek houden toch?

    Exclusief bij MM betekend zover ik weet toch echt alleen bij MM, dan is het wel erg raar dat ze ook bij de andere winkels liggen, en dat het precies dezelfde uitvoeringen zijn.
    hmm, idd vreemd. Dan ga ik morgen even kijken bij de Free, scheelt me weer een half uur met de trein

  12. #262

    Standaard

    Zoals ik het lees en zie reageert superdre met een citaat van mijn uitspraak, en miss shadows reageert daarop.

    Beetje verwarrend maar goed, raar dat MM exclusief zogenaamd iets brengt, terwijl dezelfde gewoon bij andere winkels liggen

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    hmm, idd vreemd. Dan ga ik morgen even kijken bij de Free, scheelt me weer een half uur met de trein
    Bij de Free zijn ze overigens wel duurder dan 5 euro, maar het gaat me om het principe.

    Als ze pretenderen exclusieve uitgaves te verkopen, vind ik het erg raar dat dezelfde metalcases ook verkocht worden bij andere winkels.

    Dat is dan dus niet MM exclusief alleen.

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Exclusief bij MM, Ja Ja, en dan liggen dezelfde ook bij de Free, dat is gewoon de mensen voor de gek houden toch?

    Exclusief bij MM betekend zover ik weet toch echt alleen bij MM, dan is het wel erg raar dat ze ook bij de andere winkels liggen, en dat het precies dezelfde uitvoeringen zijn.
    Of de plaatselijke FRS koopt ze gewoon bij de MM op om ze in de verkoop te zetten, kan ook .

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bij de Free zijn ze overigens wel duurder dan 5 euro, maar het gaat me om het principe.

    Als ze pretenderen exclusieve uitgaves te verkopen, vind ik het erg raar dat dezelfde metalcases ook verkocht worden bij andere winkels.

    Dat is dan dus niet MM exclusief alleen.
    Dan koopt FRS ze waarschijnlijk op om ze zelf met winst in de winkels te koop te zetten. Dan nemen ze de exclusiviteit wel weg, maar ja, kun je weinig aan doen .

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Dan koopt FRS ze waarschijnlijk op om ze zelf met winst in de winkels te koop te zetten. Dan nemen ze de exclusiviteit wel weg, maar ja, kun je weinig aan doen .
    Volgens mij mag dat nog niet eens, maar das een ander verhaal.

    Heb bij de Music Store hier (overigens weg) vaak zat ook pakketjes zien liggen van Play.com, die hier dan werden verkocht voor de prijzen van hier.

    Doen wel meer winkels ook denk ik, eigenlijk zou d'r iets aan gedaan moeten worden.

    Lijkt me tegen de wet.

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bij de Free zijn ze overigens wel duurder dan 5 euro, maar het gaat me om het principe.

    Als ze pretenderen exclusieve uitgaves te verkopen, vind ik het erg raar dat dezelfde metalcases ook verkocht worden bij andere winkels.

    Dat is dan dus niet MM exclusief alleen.
    verrek, heb net ff het krantje van vorige week erbij gehaald, en er staat bij de actie wel degelijk 'exclusief bij MM'.. Nou is die zin dan voor een echte marketingpersoon wel goed te praten, tja, 3 voor 15 is wat er exclusief bij de media markt is...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Volgens mij mag dat nog niet eens, maar das een ander verhaal.

    Heb bij de Music Store hier (overigens weg) vaak zat ook pakketjes zien liggen van Play.com, die hier dan werden verkocht voor de prijzen van hier.

    Doen wel meer winkels ook denk ik, eigenlijk zou d'r iets aan gedaan moeten worden.

    Lijkt me tegen de wet.
    Dat is helemaal niet tegen de wet, ze gebruiken gewoon die andere winkel als supplier.. zolang ze het maar fatsoenlijk in hun boeken verwerken is er niets aan de hand..
    Laatst aangepast door SuperDre : 08-05-2012 om 21:00

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    '.. Nou is die zin dan voor een echte marketingpersoon wel goed te praten, tja, 3 voor 15 is wat er exclusief bij de media markt is...
    Blijf het raar vinden heel deze actie.

  19. #269

    Standaard

    2 voor 30 kan ik geen aanbieding noemen. Bol.com heeft ze vaak 2 voor 20

    FRS heeft trouwens vreselijke slechte service. Vooral dit jaar is het een grote ballentent geworden.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  20. #270

    Standaard

    Is het niemand opgevallen dat ze de webshop van MM hebben verandert? Je kan bv niet meer op titel zoeken

  21. #271

    Standaard

    Iets beter kijken Je kunt nu in de zoekbalk boven in het midden voor Muziek, Film en Games kiezen of nog steeds in de webshop zelf aan de linkerkant voor Uitgebreid zoeken kiezen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #272

    Standaard

    aha op die manier. Ik was nog de oude manier gewend

  23. #273

    Standaard

    Media Markt Rotterdam Centrum heeft nieuwe blu-ray titels voor €12,99 deze week vanwege de grote verbouwing die voorbij is en nu dus 'heropend' is.
    Titels als The Muppets, The Girl With The Dragon Tattoo, M:I 4, War Horse, Tinker Tailor Soldier Spy, The Darkest Hour.

  24. #274

    Standaard

    Tot welke datum?

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Media Markt Rotterdam Centrum heeft nieuwe blu-ray titels voor €12,99 deze week vanwege de grote verbouwing die voorbij is en nu dus 'heropend' is.
    Titels als The Muppets, The Girl With The Dragon Tattoo, M:I 4, War Horse, Tinker Tailor Soldier Spy, The Darkest Hour.
    Dat is mooi, MM Alexandrium dan ook .

Pagina 11 van 23 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •