Pagina 18 van 23 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 559 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Komende week weer 3 halen, 2 betalen op alle CD's, DVD's, Blu-ray's, LP's en games volgens de algemene folder. Het goedkoopste artikel is gratis.

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Komende week weer 3 halen, 2 betalen op alle CD's, DVD's, Blu-ray's, LP's en games volgens de algemene folder. Het goedkoopste artikel is gratis.
    Alleen Nederland ?

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Alleen Nederland ?
    Geen idee, ik woon niet in België.

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Komende week weer 3 halen, 2 betalen op alle CD's, DVD's, Blu-ray's, LP's en games volgens de algemene folder. Het goedkoopste artikel is gratis.
    Ik weet niet waar je dat gezien hebt, maar er staat niks vermeld in de folder op de website in ieder geval.

    Heb zojuist nog ff gekeken.

  5. #430

    Standaard


    Bron: Budgetgaming.nl Forum
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht

    Bron: Budgetgaming.nl Forum
    Dank je

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik weet niet waar je dat gezien hebt, maar er staat niks vermeld in de folder op de website in ieder geval.

    Heb zojuist nog ff gekeken.
    Voor de duidelijkheid: de nieuwe folder staat nog niet op de website, omdat de huidige nog tot en met vandaag loopt. Mijn bron is de papieren versie van de folder die gisteren al bij mijn vader in de bus lag.

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Voor de duidelijkheid: de nieuwe folder staat nog niet op de website, omdat de huidige nog tot en met vandaag loopt. Mijn bron is de papieren versie van de folder die gisteren al bij mijn vader in de bus lag.
    In ieder geval bedankt Frank.

    Aankomende week maar ff langs de MM gaan, kijken of ik wat leuks kan scoren voor leuke prijzen

  9. #434

    Standaard

    Op de website staat dat de actie alleen geldig is in de winkels, dus niet online.

  10. #435

    Standaard

    Gister 3 blu ray's gekocht bij MM
    Was het voorheen dat er bij alle 3 de films 33% korting afging, nu is de goedkoopste gratis.

    Toch een andere korting.

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Gister 3 blu ray's gekocht bij MM
    Was het voorheen dat er bij alle 3 de films 33% korting afging, nu is de goedkoopste gratis.

    Toch een andere korting.

    Goedkooopste gratis was afgelopen keer ook al, stond trouwens ook in een paar posts terug,
    Wel jammer!

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Gister 3 blu ray's gekocht bij MM
    Was het voorheen dat er bij alle 3 de films 33% korting afging, nu is de goedkoopste gratis.

    Toch een andere korting.
    Ook nooit anders meegemaakt dat de goedkoopste gratis was, heb dan zelf ook regelmatig gemeld
    om zoveel artikelen van zo'n beetje dezelfde prijs te halen...... dan heb je wel 33% korting.

    Als je 2 zaken haalt van 35 euro en er een dvd bij pakt van 2 euro om er 3 te krijgen..... ja dan snijd
    je je behoorlijk in je eigen vingers.

    Tijdens de laatste actie heb ik toen 3x dezelfde 3D film gehaald(al het andere had ik al) en hier
    de 2 overigen tegen de prijs van de 2 halen 3 betalen gedeeld door 3 verkocht, zo hadden er
    meerderen iets aan.

    Ze hebben ook wel acties gehad met 3 halen 2 betalen van bijvoorbeeld 1 uitgever en van
    een bepaalde serie, in die serie hadden de films dan allemaal dezelfde(hoge) prijs, dan had
    je wel 33% korting, helaas wel vaak van oudere films die de verzamelaar dan meestal al heeft.

    Toch gaan we vanmiddag even kijken
    Have fun and enjoy your collection

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Goedkooopste gratis was afgelopen keer ook al, stond trouwens ook in een paar posts terug,
    Wel jammer!
    Weet 100% zeker dat de vorige keer in Rotterdam nog wel gewoon 33% korting berekenen, had toen 9 BD's gekocht.
    Dit is voor hun voor het eerst dat ze het zo berekenen.

    Inderdaad jammer, dus voortaan maar beter op de prijzen letten.

  14. #439

    Standaard

    bij veelvouden van 3 groepeert men wel automatisch de beste combi (dus niet bv. 3 goedkoopste van de 9).

    En voor de koopjesjagers, mooie titels voor 5,- : Italian Job (2003, de nieuw (in 2013) geremasterde blu-ray, flinke verbetering t.o.v. originele release), Unforgiven, Heat. (nu dus 3 voor10)

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    bij veelvouden van 3 groepeert men wel automatisch de beste combi (dus niet bv. 3 goedkoopste van de 9).
    Ik maak zelf de beste combinaties, heb in een ver geleden meegemaakt dat de kassa bij 2 setjes van 3 de 2 goedkoopste schijfjes als korting
    gaf, geef de laatste tijd zelf de stapeltjes aan de kassa en reken ze per setje af, pinnen gaat snel genoeg, maak dan ook geen extra lange
    wachttijden bij de kassa.

    Had eergisteren de mazzel dat er 7 3D schijven waren die ik nog niet had en ook nog eens allemaal onder de 20 euro waren, de grens
    die ik mijzelf heb opgelegd voor nieuwe 3D schijfjes.

    1x €18,99
    3x €17,99
    2x €14,99

    Mijn ervaring uit het verleden was dat als je alles in 1x inleverde je dan die 2 van €14,99 gratis kreeg.

    Heb door zelf 2 combinaties te maken 1x €14,99 en 1x €17,99 korting gekregen.

    setje 1 - 1x €18,99 en 2x €14,99
    setje 2 - 3x €17,99

    Als je voor spellen en series gaat is de winst groter als je een beetje slim inkoopt en verstandig,
    afrekent, ik geloof niet dat de kassa je de grootste winst gaat geven, sukkeltjes krijgen echt niet
    de meeste korting omdat ze dom en zielig zijn.....

    Beetje nadenken wordt echt wel beloond.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #441

    Standaard

    In Eindhoven gaat het deze week in elk geval wel goed, bv. 9 in 1 keer: 3x19,99, 4x6,99, 2x5,-...korting 1x19,99, 1x 6,99 en 1x 5,-. (voorheen idd niet altijd correct)

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    In Eindhoven gaat het deze week in elk geval wel goed, bv. 9 in 1 keer: 3x19,99, 4x6,99, 2x5,-...korting 1x19,99, 1x 6,99 en 1x 5,-. (voorheen idd niet altijd correct)
    Dat is netjes

    Zelf gok ik dat niet meer.

    Waar ik me ook altijd over verbaas...... dat veel mensen geen kassabon hoeven te hebben en
    als ze wel een bonnetje nemen, deze dan niet controleren......

    Zeker bij de supermarkten gaat het heel vaak mis en het maakt echt niet uit welke supermarkt,
    ze gaan overal regelmatig de fout in.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #443

    Standaard

    t/m December een lading Warner Tv Series 2 voor 35,-, zowel op DVD als Bluray, oa. Game of Thrones S3 en True Detective.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  19. #444

    Standaard

    Op 23 oktober a.s. opent Media Markt Eindhoven Ekkersrijt in Son en Breugel haar deuren. Tot en met 26 oktober is het 3 halen, 2 betalen op alle CD's, Vinyl, DVD's. Blu-ray's en Games. Volgens de folder viert de vestiging in het centrum van Eindhoven mee. De aanbieding geldt dus alleen voor deze twee vestigingen, maak ik op uit de folder.

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    t/m December een lading Warner Tv Series 2 voor 35,-, zowel op DVD als Bluray, oa. Game of Thrones S3 en True Detective.
    Ik hoop dat Falling skies - Seizoen 2 hier ook onder valt. Bij Fnac lag de DVD versie wel in deze actie maar de Bluray helaas niet. Die stond nog netjes aan de typische schandalige prijs van Fnac.

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik hoop dat Falling skies - Seizoen 2 hier ook onder valt. Bij Fnac lag de DVD versie wel in deze actie maar de Bluray helaas niet. Die stond nog netjes aan de typische schandalige prijs van Fnac.
    In Eindhoven in ieder geval wel.

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op 23 oktober a.s. opent Media Markt Eindhoven Ekkersrijt in Son en Breugel haar deuren. Tot en met 26 oktober is het 3 halen, 2 betalen op alle CD's, Vinyl, DVD's. Blu-ray's en Games. Volgens de folder viert de vestiging in het centrum van Eindhoven mee. De aanbieding geldt dus alleen voor deze twee vestigingen, maak ik op uit de folder.
    De Folder : http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/me...jt-folder.html

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op 23 oktober a.s. opent Media Markt Eindhoven Ekkersrijt in Son en Breugel haar deuren. Tot en met 26 oktober is het 3 halen, 2 betalen op alle CD's, Vinyl, DVD's. Blu-ray's en Games. Volgens de folder viert de vestiging in het centrum van Eindhoven mee. De aanbieding geldt dus alleen voor deze twee vestigingen, maak ik op uit de folder.
    Niet echt een uitgebreid assortiment qua films, en muziek helemaal weinig. Prijzen ook niet echt laag.
    En digitale prijskaartjes, wat aanbiedingen hebben hun eigen digitale prijskaartje erbij staan, maar voor merendeel kan je alleen de prijs zien door te scannen, nogal ongemakkelijk.

  24. #449

    Standaard

    Liggen er ook blu-rays, net zoals bijvoorbeeld in Eindhoven, van €5?

  25. #450

    Standaard

    Ja, ook enkele titels van 3,99, o.a. Leon, Fifth Element en paar steelbooks. Ook wat 'sets' voor 6,99, bv Grudge 1+2.

Pagina 18 van 23 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •