Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 140 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Momenteel staat ie in ieder geval niet hoog.

    Het hangt er vanaf tegen welke koers je gekocht heb en wat je ermee wilt. Hier kun je een grafiek vinden van de koersontwikkeling van de pond tegenover de euro van de laatste 12 maanden. Momenteel gaat de koers weer naar beneden maar dit is nog zeker niet het laagste punt van de laatste 12 maanden.
    wat officieel.. ik wacht gewoon tot de pond hoog staat, nu omruilen heeft geen zin
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    wat officieel.. ik wacht gewoon tot de pond hoog staat, nu omruilen heeft geen zin
    Misschien gaat de pond wel nooit meer omhoog, pak er eens een grafiek van de laatste 30 jaar bij zou ik zeggen.....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #78

    Standaard

    Beter kan ie nog wat kelderen kunnen we wat meer invoeren

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Misschien gaat de pond wel nooit meer omhoog, pak er eens een grafiek van de laatste 30 jaar bij zou ik zeggen.....
    oooh dan kan ik nog een keer... als de belasting het toelaat -_-
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  5. #80

    Standaard

    Ondanks alle perikelen met de Euro daalt die munt t.o.v. de Pond toch nog niet zo heel dramatisch. Momenteel staat de pond op 1,17 Euro. Maar vergeleken met begin 2009 is het helaas wel wat minder geworden.

  6. #81

    Standaard

    Komt door de coalitieregering in de UK, gelukkig voor ons
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Misschien gaat de pond wel nooit meer omhoog, pak er eens een grafiek van de laatste 30 jaar bij zou ik zeggen.....
    Uit lijntjes trekken kan je geen conclusies uit maken.

    Je kan beter afvragen hoe staat de pond tegenover de dollar. Daaruit kan je zien dat het bijna het zelfde loopt als de euro. Neerwaarts

    Want de Engeland zit in het zelfde schuitje als Europa... Grote schulden + een vooruitzicht dat het niet goed zal gaan.

    Daarom is de pond nog niet verder gedaald tegenover de euro omdat de euro ook minder waard wordt.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door krul15 Bekijk bericht
    Uit lijntjes trekken kan je geen conclusies uit maken.

    Je kan beter afvragen hoe staat de pond tegenover de dollar. Daaruit kan je zien dat het bijna het zelfde loopt als de euro. Neerwaarts

    Want de Engeland zit in het zelfde schuitje als Europa... Grote schulden + een vooruitzicht dat het niet goed zal gaan.

    Daarom is de pond nog niet verder gedaald tegenover de euro omdat de euro ook minder waard wordt.
    Daar ging het niet om en ik trek geen conclusie, want ik zet er misschien bij.
    Zij heeft nog ponden en de pond is over een lange periode genomen alleen maar minder waard geworden t.o.v. de gulden en nu de euro, maar het kan een keer verkeren...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #84

    Standaard

    ik heb nog iets vna300,- pond kan ik die al inleveren of staat het nog te laag? lol
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yvonne Bekijk bericht
    ik heb nog iets vna300,- pond kan ik die al inleveren of staat het nog te laag? lol
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    wat? dat is toch gewoon menselijk?
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yvonne Bekijk bericht
    wat? dat is toch gewoon menselijk?
    Ik zou ze gewoon inleveren als je het geld goed kan gebruiken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #88

    Standaard

    De Pond is weer aan het dalen. Hij staat nu nog op 1,15 euro, maar sinds afgelopen zomer is er al 12 cent vanaf en de trend is neerwaards. Zie http://finance.yahoo.com/echarts?s=G...rce=undefined;

    Afgelopen weekend is de Britse credit rating door Moody's afgewaardeerd van AAA naar AA1 dus de daling zal nog wel even voortduren. Groot Brittannië heeft de laatste jaren erg veel geleend: dat en de slechte economische vooruitzichten beginnen nu de waarde van de Pond te drukken. Hopelijk kunnen we binnenkort weer echt goedkoop importeren vanuit de UK.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De Pond is weer aan het dalen. Hij staat nu nog op 1,15 euro, maar sinds afgelopen zomer is er al 12 cent vanaf en de trend is neerwaards. Zie http://finance.yahoo.com/echarts?s=G...rce=undefined;

    Afgelopen weekend is de Britse credit rating door Moody's afgewaardeerd van AAA naar AA1 dus de daling zal nog wel even voortduren. Groot Brittannië heeft de laatste jaren erg veel geleend: dat en de slechte economische vooruitzichten beginnen nu de waarde van de Pond te drukken. Hopelijk kunnen we binnenkort weer echt goedkoop importeren vanuit de UK.
    Hangt wel weer v/h resultaat v/d verkiezingen in Italië af. Schommelt de laatste dagen wel heel erg, dan weer hoog in de 1.14 en een dag later weer een hoge 1.16
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #90

    Standaard

    Inmiddels mag je bij Amazon UK 1,36 voor een pond neertellen.

  16. #91

    Standaard

    Hij is momenteel afgerond 1,31. Is die 1,36 de koers voor hun eigen omrekening naar de euro? Ik plaats de order altijd in ponden. Dat blijft voordeliger dan hun eigen koers. Wees maar blij dat je geen dvd uit Zwitserland hebt gekocht. Die zijn pas omhoog gegaan.

  17. #92

    Standaard

    Het aangekondigde plan van de ECB vandaag gaat ook niet helpen voor een sterke euro. Goed voor de exports maar niet voor ons als consument in de euro zone.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Het aangekondigde plan van de ECB vandaag gaat ook niet helpen voor een sterke euro. Goed voor de exports maar niet voor ons als consument in de euro zone.
    Voor de export inderdaad goed, maar voor de import absoluut niet. 1 pond is vandaag € 1,34 (Amazon.co.uk doet daar nog afgerond 5 cent bovenop). En 1 euro is $ 1,11.

  19. #94

    Standaard

    Inmiddels weer 1,32 en heeft even 1,31 gestaan. Het fluctueert tussen de 1,32 en 1,34.

  20. #95

    Standaard

    1 pond staat nu op € 1,38 en € 1,- is nog maar $ 1,10.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    1 pond staat nu op € 1,38 en € 1,- is nog maar $ 1,10.
    In het AD stond 1,365 en nog wat. Maar hij is inderdaad stijgend.

  22. #97

    Standaard

    Het blijkt dat het AD niet goed actueel is. Inmiddels is de pond door de € 1,40-grens heen: http://www.bbc.com/news/business/mar...13/default.stm

  23. #98

    Standaard

    Na het EU-referendum gaan we naar veel leukere niveau's toe: momenteel staat de pond op € 1,17. terwijl het een paar weken geleden nog € 1,31 was.

  24. #99

    Standaard

    De pond is weer aan het stijgen. Hij heeft nog op € 1,16 gestaan, maar staat nu weer op € 1,20.

  25. #100

    Standaard

    De aankondiging van het tijdstip van het aanroepen van uittreding uit de EU zorgt weer voor dalende koersen: http://nos.nl/artikel/2135897-britse...t-zo-laag.html

    Ik zie hem momenteel zelfs op 1,13 euro staan.

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •