Pagina 35 van 35 EersteEerste ... 253132333435
De resultaten 851 tot 873 van 873 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    The Mosquito Coast! Ja, oke wel uit in Duitsland en Frankrijk, maar volgens mij is dat geen officiële release. Deze film verdiend echt een goede release met extra's van de cast en crew. Peter Weir, Paul Schrader, River Phoenix, Helen Mirren, Harisson Ford. De film vanmiddag gezien en vond m heel goed. Ford zijn beste rol waarin hij laat zien dat hij echt kan acteren. Ik snap het lage cijfer op imdb niet zo. Misschien omdat de film nogal 'bleak' en duister is en niet echt een happy ending heeft.
    De Spaanse uitgave is weer zo'n "grijze" release die in Spanje wel legaal is maar waarvoor ongetwijfeld geen toestemming is gevraagd bij de eigenaar van de film. Je kunt het wat dat betreft geen "officiële" release noemen nee.

    Van de Duitse release snap ik de status niet zo. Ik dacht dat de wetten rondom copyright daar wel wat strenger waren, maar net als met deze uitgave valt het wel op dat daar regelmatig titels worden uitgebracht door lokale uitgevers die nergens anders in de wereld te krijgen zijn. Op het forum van blu-ray.com lees ik trouwens dat de kwaliteit van de Duitse uitgave vergelijkbaar is met de Spaanse versie, wat het beeld oproept dat deze niet veel "officiëler" is. De kwaliteit schijnt trouwens heel belabberd te zijn.

  2. #852

    Standaard

    Het gaat dan toch eindelijk gebeuren: het vaak hier genoemde The Abyss en True Lies gaan eindelijk (maart volgend jaar) blu-ray en 4K releases krijgen. Zie James Cameron’s The Abyss, True Lies finally get 4K Blu-ray release dates

  3. #853

    Standaard

    Ik hoop op The Fly 4K (1986).

  4. #854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Enkele die hoog op mijn verlanglijstje staan:
    * Titan A.E.
    * Timeline
    * The Prince Of Egypt
    * The Iron Giant
    * Bicentennial Man
    * Panic Room
    * The Village
    * Wallace and Gromit: The Curse Of The Were-Rabbit
    Die in het vet zijn intussen verschenen, de andere staan nog steeds op mijn verlanglijstje. Een andere titel die er op stond was White Nights, maar die heb ik net besteld (de Spaanse versie want de UK-versie is OOP, blijkbaar)
    Laatst aangepast door Werner : 16-11-2023 om 18:12
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #855

    Standaard

    Ben al jaren op zoek naar La dentellière uit 1977, een film van de Zwitserse regisseur Claude Goretta, waarin Isabelle Huppert haar verpletterende debuut maakte. Naar mijn weten nooit op DVD, laat staan op Blu-ray uitgebracht...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ben al jaren op zoek naar La dentellière uit 1977, een film van de Zwitserse regisseur Claude Goretta, waarin Isabelle Huppert haar verpletterende debuut maakte. Naar mijn weten nooit op DVD, laat staan op Blu-ray uitgebracht...
    Die is zeker op DVD uitgekomen, google er maar eens op. Of op de Engelse naam The Lacemaker. Ook op ebay te vinden.

  7. #857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die is zeker op DVD uitgekomen, google er maar eens op. Of op de Engelse naam The Lacemaker. Ook op ebay te vinden.
    Dank voor de tip! Wist ik niet. Alleen: ik ben niet zo'n fan van kopen op eBay (or soortgelijke websites), want ik heb daar niet zulke goede ervaringen mee. En je schrikt soms van de belachelijke prijzen die ze daar vragen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #858

    Standaard

    ik zit al lang te wachten op goede uitgaves (liefst UHD) van House of Flying Daggers en Hero, dolby vision om de prachtige kleuren in de film te accentueren





    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #859

    Standaard

    Hier zit ik ook met smart op te wachten. Met name Hero, want die vind ik zelf de mooiste van de twee. Een mooie, luxe uitgave van Arrow zou helemaal geweldig zijn. Geen idee wat de kans daarop is.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #860

    Standaard

    Ook helemaal mee eens Peter. Hero heb ik wel op blu-ray, maar dat kan echt beter. House of the Flying Daggers zelfs 3x (blu-ray, DVD en een prachtige editie op DVD met een groot boek erbij), maar ook die kan veel mooier.

  11. #861

    Standaard

    Zelf zit ik ook nog te wachten op een blu-ray van The Village die nog steeds niet uit is. En nieuwe uitgave van Dogma (van Kevin Smith) op blu-ray, maar die zit in de Weinstein rechten hel, dus die verwacht ik voorlopig niet.... Ik weet dat er een uitgave is geweest, maar zoiets als de Mallrats uitgave van Arrow zou prachtig zijn.

  12. #862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zelf zit ik ook nog te wachten op een blu-ray van The Village die nog steeds niet uit is. En nieuwe uitgave van Dogma (van Kevin Smith) op blu-ray, maar die zit in de Weinstein rechten hel, dus die verwacht ik voorlopig niet.... Ik weet dat er een uitgave is geweest, maar zoiets als de Mallrats uitgave van Arrow zou prachtig zijn.
    The Village zou inderdaad erg mooi zijn, maar dat is een Touchstone/Disney titel dus daar verwacht ik niks meer van eerlijk gezegd. Nog steeds vreemd dat die in de tijd van The Rock/Con Air/Pearl Harbor etc niet op bluray is uitgebracht....

    The Village wordt trouwens hier op een MOD uitgave verkocht:

    https://www.onlinemovieshop.com/prod...illage-blu-ray

    Voor dat bedrag maar eens geprobeerd...
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 22-11-2023 om 14:59

  13. #863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    The Village wordt trouwens hier op een MOD uitgave verkocht:

    https://www.onlinemovieshop.com/prod...illage-blu-ray

    Voor dat bedrag maar eens geprobeerd...
    Ziet er iets illegaals uit. Ze verkopen The Killer ook, wat uiteraard niet kan...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ziet er iets illegaals uit. Ze verkopen The Killer ook, wat uiteraard niet kan...
    Heel de website schreeuwt illegaal. Vind ik nog een pittig bedrag voor zo'n zeer twijfelachtige disc Rogier.

  15. #865

    Standaard

    Klopt, maar ik bestel ze zodat jullie het niet hoeven te doen. Ik ga en testen en dan laat ik het weten

  16. #866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Klopt, maar ik bestel ze zodat jullie het niet hoeven te doen. Ik ga en testen en dan laat ik het weten
    Take one for the team !

  17. #867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Klopt, maar ik bestel ze zodat jullie het niet hoeven te doen. Ik ga en testen en dan laat ik het weten
    Ben eens nieuwsgierig.
    Ook of je last gaat hebben met de douane, want ik zie nergens iets van verzending staan. IOSS lijkt me quasi onmogelijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door navarone Bekijk bericht
    Heel veel maar dan wel met Nederlanse ondertiteling.

    The Nun's story
    Deze stond ook al heel lang op mijn lijstje (is nog nergens op blu-ray uitgebracht) maar is gisteren dan toch eindelijk aangekondigd voor een release in de VS: https://www.blu-ray.com/movies/The-N...lu-ray/133906/

    Nederlandse ondertiteling zit er, helaas voor jou, niet in vrees ik.

  19. #869

    Standaard

    Van mij mag Warner wel eens komen met een paar mooie 4K releases van oa Amadeus (incl. theatrical cut), Deliverance, One Flew Over The Cuckoo's Nest, Little Shop of Horrors, Eyes Wide Shut, Alice Doesn't Live Here Anymore, The Killing Fields, Man on the Moon en zo nog een paar.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Van mij mag Warner wel eens komen met een paar mooie 4K releases van oa Amadeus (incl. theatrical cut), Deliverance, One Flew Over The Cuckoo's Nest, Little Shop of Horrors, Eyes Wide Shut, Alice Doesn't Live Here Anymore, The Killing Fields, Man on the Moon en zo nog een paar.
    Amadeus en Eyes Wide Shut zouden er aan moeten komen.

  21. #871

    Standaard

    Die geluiden zijn er inderdaad al langer. Ik wacht met smart
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #872

    Standaard

    Ik zie dat ik hem (vreemd genoeg) nooit eerder genoemd heb in dit topic, maar een van de langst "overlevende" DVD's in mijn collectie kan over een paar maanden eindelijk vervangen worden door een blu-ray en zelfs een 4K uitgave: op 2 juli 2024 zal Criterion Sam Peckinpah's Pat Garrett and Billy the Kid uitbrengen. Zie https://www.criterion.com/films/2902...-billy-the-kid


  23. #873

    Standaard

    Deze gaat gelijk op de wenslijst!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 35 van 35 EersteEerste ... 253132333435

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •