De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: DVD Branden

  1. #1

    Standaard DVD Branden

    Hallo,

    Zoals je in mijn ander topic kan lezen (...knip...) Ik heb hierover ook nog een 3 andere vragen, deze keer over het branden. Mijn DVD-writer is een Samsung TSSTcorp SH-S223F en ik brand met Nero 8.

    1) Ik weet dat het voor de kwaliteit van je dvd uitmaakt dat je je brandsnelheid niet te hoog zet. Is het verstandig om je brandsnelheid dat op het minste in te stellen of is dit overdreven en is een gulden middenweg de beste oplossing?

    2) Ik weet ook dat de kwaliteit van je dvd afhangt van welke merk dvd's je gebruikt, en dan eigenlijk van de media code die dat merk gebruikt. Ik heb al op verschillende site's gelezen dat de Taiyo Yuden DVD's de beste zijn. Maar ik heb ook gelezen dat de kwaliteit van je DVD's afhangt van de combinatie van je DVD-writer en de gebruikte DVD-schijfjes. Ik heb hierover al gegoogled maar kan niet echt iets vinden over combinaties met mijn writer. Kan iemand mij vertellen of Taiyo Yuden en Samsung SH-S223F een goede combinatie is, en zo niet, welke combinatie dan wel? Of kan iemand mij een goede site geven waarop ik dit zelf kan uitpluizen.

    3) Kan iemand mij een (betrouwbare!) site geven waar je zulke DVD-schijfjes kan bestellen? Ik woon wel in België, dus ze moeten tot hier leveren. In de dicht bijzijnde winkels kan ik namelijk enkel Sony DVD-schijfjes kopen, nergens de betere merken zoals Taiyo Yuden of Verbitam ofzo.

    Alvast bedankt,
    Sam
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 11-11-2008 om 12:09

  2. #2

    Standaard

    Via Opus kan je goede dvd's kopen voor bijna niks.

    Ikzelf brand mijn dvd's altijd op 4x speed omdat ik toch geen haast heb.

    Of jou brander goed is weet ik niet, Plextor branders schijnen de beste branders te zijn maar die zijn ook heel veel duurder.

    Al ben k bang dat ook dit topic gesloten word door de ' Heilige " crew.

  3. #3

    Standaard

    Asl de kwaliteit belangrijk is, moet je ze nooit zelf branden. Laat ze persen. Als dit je te duur is het simpelweg het beste om idd Taiyo Yuden op een lage snelheid te gebruiken.

    Nierle.de

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Al ben k bang dat ook dit topic gesloten word door de ' Heilige " crew.
    Topic wordt niet gesloten, het branden van eigen materiaal op dvd's is gewoon toegestaan, wel is er info over het rippen van dvd's verwijderd.

  5. #5

    Standaard

    het branden van niet eigen materiaal is in Nederland ook toegestaan, Mits voor eigen gebruik.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    het branden van niet eigen materiaal is in Nederland ook toegestaan, Mits voor eigen gebruik.
    Dat is hier een discussie die al zo vaak gevoerd is......feit is dat ze het niet willen :sad:.

  7. #7

    Standaard

    Zoals zo vaak is gezegd, het is toegestaan om materiaal te branden voor eigen gebruik, maar wat we niet willen is dat die informatie over rippen niet gebruikt kan worden voor mensen die dat materiaal NIET gaan gebruiken voor eigen gebruiken. We willen geen informatiebron zijn voor illegale praktijken. Wat iedereen verder in z'n eigen huiskamer doet gaat ons niets aan, maar wij willen niet de plek zijn waar dat soort informatie gevonden kan worden.
    Tot zover dus deze discussie. Graag on topic om topicstarter te helpen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    Ludo heb je een tippie voor me dan stuur maar een pm

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •