Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 439 worden weergegeven.

Discussie: Star Wars boeken

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Gisteren was bij mij hetzelfde aan de hand toen ik mij Art of kreeg van bol. Binnen een uur was hij al weer retour. Slecht dat het jou ook is overkomen. Wel erg toevallig...? De scheur zat bij mij links onder, beginnend bij de rug en gaande over de voorkant.

    Ik ben al geen fan van het verzenden van bol, ditmaal was de 'doos' (eigenlijk niet meer dan een kartonnen envelop) te lang waardoor het boek alle kanten op kon bewegen. Het boek had al een zijkant van het karton geperforeerd. Ik wens bol.com veel succes, want ik blijf de boeken terugsturen zolang ze niet nagenoeg perfect afgeleverd worden. Zij kiezen voor gratis verzenden, hun probleem. Ik betaald graag iets meer voor een beter verpakking. Volgende keer ga ik denk ik voor de cadeauverpakking, zit er toch een flinterdun laagje extra papier omheen.
    Dat kan geen toeval zijn, bij mij was de scheur op exact dezelfde plaats.....ook linksonder en beginnend bij de rug en gaande over de voorkant. Ik heb ongetwijfeld jouw oude boek. En ook bij mij is de oorzaak dat de kartonnen verpakking te lang was waardoor de boeken een grote schuifruimte hadden. Nogmaals, ik ben niet heel moeilijk als er echt een kleinigheid is, maar dit is te gek.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die 2 boeken die jij nu in huis hebt heeft Bol bij mij erg netjes ik karton verzonden.Ik zou daar trouwens flink van flippen als dat mij gebeurd.
    Ach, het zijn maar boeken en dit gaat allemaal redelijk vlot en makkelijk.
    Ik heb eindelijk na 3 maanden over en weer communiceren met maar half Engels sprekende Zuid-Koreanen en zendingen naar Zuid-Korea eindelijk een vervanging voor een beschadigde steelbook, dat is pas vervelend .

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb ongetwijfeld jouw oude boek.
    Nee, jij hebt een ander exemplaar (die van mij zal pas vandaag weer bij bol zijn terugbezorgd door Kiala/UPS). Blijkbaar hadden ze een aantal met dezelfde schade die ze toch verzonden hebben. Ik vermoedde namelijk al dat de schade aan de dustjack al voor verzending aanwezig was, nu dat vijwel niet tijdens transport kon zijn ontstaan. Belachelijk eigenlijk. Met een beetje geluk sturen ze morgen een nieuwe, maar ik heb nog geen retourmelding gekregen
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  3. #253

    Standaard

    Vreemd dat het bijna exact dezelfde schade is. Nou ja, het zal wel goed komen.

  4. #254

    Standaard

    Deze had ik nog niet gepost:

    Verschijnt 5 april 2016 in fysieke vorm......de eBook versie is al een maand uit. Het boek bevat de 4 verhalen die reeds als eBook beschikbaar zijn én 2 extra verhalen. Zoals op de afbeelding te zien is gaan de verhalen over achtergrond aliens uit TFA.
    Mijn fysieke exemplaar staat al in de preorder
    De digitale versie heb ik doorheen gebladerd (maar nog niet helemaal gelezen) en het grappige is dat de 4 verhalen elk een eigen stijl hebben: een western, een piratenverhaal, een horror en een fabel.


    De hoofdpersonages:
    Constable Zuvio


    Bobbajo


    Sidon Ithano en Quiggold




    Frigosians




    Daarnaast is er ook deze al even als eBook beschikbaar (nog onduidelijk of deze ook als fysiek exemplaar -als onderdeel van bovenstaande bundel?- gaat verschijnen)

    Dit korte verhaal gaat over First Order spion Bazine Netal:

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Vreemd dat het bijna exact dezelfde schade is. Nou ja, het zal wel goed komen.
    Het gaat nog interresant worden met vervangen. Ik hoop maar dat ze bol.com na mijn (en jouw) retourmelding boeken heeft gereserveerd, want ze staan nu op 6-8 weken levertijd. Het helpt ook niet dat Kiala belachelijk traag is met het retoursturen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Het gaat nog interresant worden met vervangen. Ik hoop maar dat ze bol.com na mijn (en jouw) retourmelding boeken heeft gereserveerd, want ze staan nu op 6-8 weken levertijd. Het helpt ook niet dat Kiala belachelijk traag is met het retoursturen.
    Vandaag zijn mijn vervangende boeken al binnengekomen, in goede staat. Ze zijn nu apart en strak verpakt, veel beter dan de eerste keer kan ik zeggen.

    Het eerste verhaal van het andere boekje Before the Awakening (inmiddels ook binnen) is prima en neemt al wat pijnpuntjes van de film voor mij weg. Finn was blijkbaar al een groot talent op het slagveld (in de simulatie dan) en stak er als cadet al bovenuit.

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Vandaag zijn mijn vervangende boeken al binnengekomen, in goede staat. Ze zijn nu apart en strak verpakt, veel beter dan de eerste keer kan ik zeggen.
    Mag ik vragen via welk postbedrijf je de boeken retour hebt gestuurd? Ik namelijk via Kiala en ik was al van plan hen morgen te gaan bellen waarom mijn pakket niet wordt doorbezorgd aan bol.com.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  8. #258

    Standaard

    Ik heb ze afgeleverd bij zo'n bol punt bij Albert Heijn, leek mij het snelste.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb ze afgeleverd bij zo'n bol punt bij Albert Heijn, leek mij het snelste.
    Dank voor het laten weten. Gelukkig is vandaag eindelijk het boek bij bol retourgekomen en ze hebben alweer een nieuwe verstuurd (dus ze hadden er blijkbaar 1 gereserveerd, top!). Hopelijk back to our normal programming.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Dank voor het laten weten. Gelukkig is vandaag eindelijk het boek bij bol retourgekomen en ze hebben alweer een nieuwe verstuurd (dus ze hadden er blijkbaar 1 gereserveerd, top!). Hopelijk back to our normal programming.
    Ik hoop het voor je; maar het zal wel goed komen.

  11. #261

    Standaard

    Waarom niet gewoon bij Amazon bestellen? Die hebben het sneller op voorraad (waardoor je het eerder in huis hebt) en hun service vind ik beter dan die van Bol.

    Met het verzenden van de Visual Dictionary ging bv wat mis. Die had op de releasedag verzonden moeten worden....maar door een fout gebeurde dat niet. De dag daarna én de dag daarna ook niet: hij bleef op 'preparing for dispatch' oid staan.
    Dus ik via de chat met amazon contact opgenomen. Die dag is het met 1-dags verzending (!!!) alsnog verzonden....en de verzendkosten waren gratis. Dat boek heeft me uiteindelijk € 10 gekost

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Waarom niet gewoon bij Amazon bestellen? Die hebben het sneller op voorraad (waardoor je het eerder in huis hebt) en hun service vind ik beter dan die van Bol.
    Normaliter koop ik ook enkel bij amazon.de, maar bol.com was nu spotgoedkoop met The Art (€22,50 na verjaardagskorting) en amazon.de verkoopt dit boek gek genoeg niet. De .de-site van amazon is vrijwel altijd de goedkoopste leverancier van engelstalige boeken en geen verzendkosten voor boeken naar NL. Anders koop ik ook liever bij de lokale boekhandel dan bij bol.com.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Normaliter koop ik ook enkel bij amazon.de, maar bol.com was nu spotgoedkoop met The Art (€22,50 na verjaardagskorting) en amazon.de verkoopt dit boek gek genoeg niet. De .de-site van amazon is vrijwel altijd de goedkoopste leverancier van engelstalige boeken en geen verzendkosten voor boeken naar NL. Anders koop ik ook liever bij de lokale boekhandel dan bij bol.com.
    Bij .de bestel ik mn Carl Barks en Floyd Gottfredson boeken (beide non-SW) standaard....omdat ze idd goedkoop zijn en ik deze niet perse zsm hoef te hebben. Bij .de duurt het m.i. vaak best lang voordat ze iets op voorraad hebben. Ik ben daarom mbt SW vaste klant bij .co.uk of .com. Soms wat duurder uit, maar soit; wel wat sneller.

  14. #264

    Standaard

    Inzake Star Wars boeken (met name fictie maar ook non-fictie): collega Roel van StarWarsAwakens.nl heeft de afgelopen maanden van zowat elk boek dat is verschenen een recensie geschreven. Van Aftermath tot Lost Stars en van Rey's Survival guide tot Tarkin, het is allemaal hier te vinden.

  15. #265

    Standaard

    The Making of The Force Awakens (de hardcover stoeptegel die 25 oktober zou verschijnen).......is naar alle waarschijnlijkheid geschrapt.
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...ens-geschrapt/

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    The Making of The Force Awakens (de hardcover stoeptegel die 25 oktober zou verschijnen).......is naar alle waarschijnlijkheid geschrapt.
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...ens-geschrapt/
    Blijkt toch (nog) niet officieel geschrapt. https://twitter.com/slashfilm/status/728753830188343296
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  17. #267

    Standaard

    Toch maar deze kleine stoeptegel aangeschaft.

  18. #268

    Standaard

    Mooi boek

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #269

  20. #270

    Standaard

    Normaal schaf ik dit soort boeken bij de release direct aan. Deze niet daar er wat overlap in zit met andere boeken die ik al had (onvermijdelijk overigens).

    Wat kadobonnen van Bol hielpen me overstag gaan. Het heeft me pakweg € 3 gekost,

  21. #271

    Standaard

    Brandon Alinger van PropStore en 1 van de schrijvers van het komende book Star Wars Art: Ralph Mcquarrie heeft gesproken over wat ze gedaan hebben voor set boeken. Check het hier: https://youtu.be/F1uKa6Owiqs?t=364 (6:04)
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Brandon Alinger van PropStore en 1 van de schrijvers van het komende book Star Wars Art: Ralph Mcquarrie heeft gesproken over wat ze gedaan hebben voor set boeken. Check het hier: https://youtu.be/F1uKa6Owiqs?t=364 (6:04)
    Die staat vanaf dag 1 al in de pre-order (85 GBP...inmiddels is de prijs daar gestegen maar nog niet zo extreem als op Bol: daar vragen die gekken er € 220 voor)

    Als er een boek is dat voor mij de Hardcover The Illustrated SW Galaxy (KJ Anderson & R McQuarrie) uit 1995 kan overtreffen....dan moet het deze zijn.

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Die staat vanaf dag 1 al in de pre-order (85 GBP...inmiddels is de prijs daar gestegen maar nog niet zo extreem als op Bol: daar vragen die gekken er € 220 voor)

    Als er een boek is dat voor mij de Hardcover The Illustrated SW Galaxy (KJ Anderson & R McQuarrie) uit 1995 kan overtreffen....dan moet het deze zijn.
    Dag 1...dan heb je hem net als ik voor 83,68 GBP (excl.VAT en verzending). Op amazon.de is hij ook goedkoper dan Bol, namelijk 140 euro. Maar op de co.uk is hij sowieso goedkoper.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  24. #274

    Standaard

    Net gecheckt (ik dacht zelf 85 GBP) maar idd: 83.68 ex verzenden en VAT geeft mn account aan.

    Onderstaande 2 staan ook al even in bestelling:


  25. #275

    Standaard

    The art of Rogue One staat ook op mijn lijst, maar ik gok er op dat de prijs na release zakt. Maar ik zet de amazon.de aanbieding in camelcamelcamel als alert.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •