Pagina 12 van 18 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 439 worden weergegeven.

Discussie: Star Wars boeken

  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Dag 1...dan heb je hem net als ik voor 83,68 GBP (excl.VAT en verzending). Op amazon.de is hij ook goedkoper dan Bol, namelijk 140 euro. Maar op de co.uk is hij sowieso goedkoper.
    Dat is al bijna 100 euro zonder btw en verzendkosten. Ik denk dat je wel aardig dicht bij die 140 euro komt of erover.

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dat is al bijna 100 euro zonder btw en verzendkosten. Ik denk dat je wel aardig dicht bij die 140 euro komt of erover.
    Met verzending gaat het denk ik richting 120 euro. Wat ik VAT noem is mogelijk geen VAT, maar het zijn wel kosten die boven op aankoopprijs komen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  3. #278

    Standaard

    Vanuit de UK zit ik op 93.02 (prijs+VAT+verzenden). Das momenteel € 110.

  4. #279

    Standaard

    Nog maar een paar weken!

    Alvast wat fotos van het exemplaar die een van de auteurs heeft:

    1 conclusie trek ik alvast: dit is een toppertje.


























  5. #280

    Standaard

    En een interview met de schrijvers: http://www.starwars.com/news/celebra...alph-mcquarrie
    De set weegt bijna 10 kg....
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  6. #281

    Standaard

    Altijd al willen weten wat de 10 beste* SW naslagwerken zijn?
    https://www.starwarsawakens.nl/boeke...-naslagwerken/


    *=volgens de auteur

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Altijd al willen weten wat de 10 beste* SW naslagwerken zijn?
    https://www.starwarsawakens.nl/boeke...-naslagwerken/


    *=volgens de auteur
    Zeg dan gewoon volgens jou
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Zeg dan gewoon volgens jou
    Sssst....dan lijkt het teveel op spam

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nog maar een paar weken!

    Alvast wat fotos van het exemplaar die een van de auteurs heeft:

    1 conclusie trek ik alvast: dit is een toppertje.

    Vandaag, 1 jaar en 4 dagen na de pre-order binnengekregen.
    9,9 kilo
    Fantastisch, gigantisch.....prachtige box (met stof afgewerkt) met 2 stoeptegels (met stoffen kaft) die het volledige SW oeuvre van de meester bevatten. Zonder enige twijfel nu al een van de beste SW boeken van de afgelopen 40 jaar (dus mn Top 10 kan worden aangepast)

  10. #285

    Standaard

    Moest werken en niemand anders thuis, dus de PostNL heeft de mijne nog in gijzeling...maar morgen na mijn werk is de set ook van mij!
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  11. #286

    Standaard

    Deze week gekocht in de boekwinkel:



    Star Wars: Alle locaties ontleed

    Prijs: € 29,99


    Opmerking: de titel op de afbeelding hierboven ("Locaties - een compleet overzicht") is niet juist. Op mijn exemplaar staat: "Alle locaties ontleed".

    "Met meer dan 50 full-colour dwarsdoorsnedes, ongelooflijk artwork en 3D kaarten, geeft dit boek een fascinerende kijk in de ongelofelijke werelden en locaties van een sterrenstelsel ver, ver weg... Van de torenhoge wolkenkrabbers van Coruscant tot de angstaanjagende technologie van de Death Star; ontdek in verbazingwekkend detail de vele werelden, bases, steden, landschappen en veldslagen van Star Wars en ontdek hoe deze ontzagwekkende kunstwerken zijn gemaakt."

    Inderdaad, prachtig uitgevoerd op groot formaat (31 x 26 cm), hardcover, gebonden, hoogglanspapier, 192 pagina's, volledig in kleur, met diverse uitklappagina's.

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    The Making of The Force Awakens (de hardcover stoeptegel die 25 oktober zou verschijnen).......is naar alle waarschijnlijkheid geschrapt.
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...ens-geschrapt/
    Heeft iemand hier nog iets over gehoord?
    Zal dit boek er nog wel komen of niet? Ik vind het wel een vreemde zaak , ik neem aan dat JW Rinzler hier toch een hele tijd aan besteed heeft en dat vervolgens een uitgever toch ook wil dat zo'n boek uitgebracht wordt?
    De andere 3 boeken van The Making of Star Wars/The Making of the Empire Strikes Back/The Making of Return of the Jedi vond ik prachtig

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Heeft iemand hier nog iets over gehoord?
    Zal dit boek er nog wel komen of niet? Ik vind het wel een vreemde zaak , ik neem aan dat JW Rinzler hier toch een hele tijd aan besteed heeft en dat vervolgens een uitgever toch ook wil dat zo'n boek uitgebracht wordt?
    De andere 3 boeken van The Making of Star Wars/The Making of the Empire Strikes Back/The Making of Return of the Jedi vond ik prachtig
    JW Rinzler is niet de enige auteur (Mark Cotta Vaz heeft ook meegewerkt).
    Rinzler zelf verwijst naar Disney/Lucasfilm en Pablo Hidalgo is er ook vaag over. Niemand kan/wil iets concreets zeggen.
    Een gerucht dat rond gaat dat het te maken heeft met de niet gebruikte ideeën van Lucas inzake het verhaal na de OT.

  14. #289

    Standaard

    Afgelopen dagen deze aangeschaft/binnengekregen:

    Rogue One Visual Guide (fantastisch, geweldig, beste/dikste VG die er is)
    The Art of Rogue One
    Rogue One - filmboek (voor € 5 een no brainer)




  15. #290

    Standaard

    theThinWhiteDuke:

    Weer mooi Star Wars spul.

    Volgens mij ben jij Star Wars fan

  16. #291

    Standaard

    Met trots kan ik bekendmaken dat citaten/stukken uit diverse door mij afgenomen interviews met Star Wars cast & crewleden gebruikt zullen worden voor het boek 'The Star Wars Historical Sourcebook' van de Amerikaanse auteur WR Miller!

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...al-sourcebook/

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Met trots kan ik bekendmaken dat citaten/stukken uit diverse door mij afgenomen interviews met Star Wars cast & crewleden gebruikt zullen worden voor het boek 'The Star Wars Historical Sourcebook' van de Amerikaanse auteur WR Miller!

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...al-sourcebook/
    Nice!
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  18. #293

    Standaard

    Vandaag Thrawn ontvangen van bol.com, beetje vreemd aangezien de release pas op 11 april is.

    IMG_0566.jpg
    Laatst aangepast door tmvde : 01-04-2017 om 09:59

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vandaag Thrawn ontvangen van bol.com, beetje vreemd aangezien de release pas op 11 april is.

    Bijlage 8674
    Nou, dan zou ik 'm terugsturen, want dit kan echt niet, releasedatum is releasedatum, hou je daar dan aan bol.com! Je kunt 'm natuurlijk ook gewoon weer in de verpakking doen en pas op 11 april weer open maken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Nice!
    Thnx.
    Er gaat mogelijk nog wat gebeuren.
    http://starwars.wikia.com/wiki/Star_...Complete_Guide

    Ook hiervoor ben ik benaderd en zullen er naar alle waarschijnlijkheid interviews van me gebruikt worden.
    (in tegenstelling tot het Historical Sourcebook heb ik geen sample pages van dit boek gezien)

  21. #296

    Standaard

    Nadat vorig jaar al 'The Making of The Force Awakens' geschrapt werd doet men nu hetzelfde met 'The Making of Rogue One'.

    De (imo) boeken die de meeste potentie hebben schrapt men terwijl er bocht waar niemand op zit te wachten (Rey's survival guide, Poe Dameron: flight log) maar uit blijft komen.

    https://jedi-bibliothek.de/2017/07/a...-one-abgesagt/

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nadat vorig jaar al 'The Making of The Force Awakens' geschrapt werd doet men nu hetzelfde met 'The Making of Rogue One'.

    De (imo) boeken die de meeste potentie hebben schrapt men terwijl er bocht waar niemand op zit te wachten (Rey's survival guide, Poe Dameron: flight log) maar uit blijft komen.

    https://jedi-bibliothek.de/2017/07/a...-one-abgesagt/
    Inderdaad heel jammer dat The Making of The Force Awakens en The Making of Rogue One.
    Volgens mij zijn The Making of Star Wars/Empire strikes back /return of the Jedi toch geen slecht verkopende boeken , toch?
    Ik had making of Force awakens en Rogue One heel graag aan mijn collectie toegevoegd

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Inderdaad heel jammer dat The Making of The Force Awakens en The Making of Rogue One.
    Volgens mij zijn The Making of Star Wars/Empire strikes back /return of the Jedi toch geen slecht verkopende boeken , toch?
    Ik had making of Force awakens en Rogue One heel graag aan mijn collectie toegevoegd
    Ik vermoed dat het met 1 of meer van onderstaande zaken te maken heeft:

    -men wil geen negatieve informatie in de boeken. Mbt Rogue One dus niks over de reshoots waar zoveel om te doen was.
    -men wil (inzake TFA) niks kwijt over de originele ideeen van George Lucas voor 7, 8 en 9 waarvan nauwelijks iets gebruikt zou zijn.

    Zonder bovenstaande zou zo'n boek natuurlijk verre van compleet zijn; die zaken horen er in thuis.

    -zo'n boek maken is duur. (Kijkend naar het vele werk dat -de inmiddels bij Lucasfilm opgestapte- JW Rinzler (die de Making ofs van ANH, ESB en ROTJ schreef) er in stak); welicht wil men liever snel cashen? Sinds de Disney overname zijn er bar weinig goede naslagwerken verschenen.

    Ik begin me steeds meer af te vragen waar men mee bezig is (ook kijkende naar andere ontwikkelingen in SW land).

  24. #299

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Tja, kans is klein dat ik die ga kopen (tenzij hij ergens een keer heel goedkoop te krijgen is). Het boek van TFA was mooi om een inzicht te krijgen in het hele artistieke denken tot aan TFA. Rogue One was als eerste standalone film een impulsieve koop. Of de volgende boeken mij gaan boeien is maar de vraag.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Pagina 12 van 18 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •