De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Underdog blu ray problemen

    Nou heb ik een paar maanden geleden de blu ray gekocht van underdog.
    Nou wilde ik m vanavond eens een keer kijken maar merkte toen dat de versies steeds op lage snelheid hapert en geen geluid geeft op die momenten.

    Heeft iemand meer die problemen gehad met deze film?

    Ik speel m af op een ps3 en aangezien ik nog geen andere b.r. speler heb kan ik niet controleren of het aan de disk ligt of aan mn ps3.

    Volgende week ga ik wel nog een extra ps3 halen dus dan kan ik het wel checken.

    Heb net een andere blu ray gekeken maar die speelde iig wel goed af.

    Schijfje ziet er onbeschadigd uit van underdog.

  2. #2

    Standaard

    Heb je de PS3 volledig geupdate naar de laatste versie?
    Al een keer geprobeerd om te resetten? Misschien is het een bepaalde instelling die niet goed werkt icm je tv.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    Heb laatste firmware en al de andere b.r. tot nog toe werken prima.
    T.v. is ook goed ingesteld.

    Het is ook net of ie alleen op slow motion wordt afgespeeld.
    Resetten en dr in en uithalen hielp niet evenals op een andere taal laten afspelen.

    Denk dat het de b.r. is maar hoopte dat het een algemeen probleem was zodat het me niet te veel moeite kost om de b.r. te ruilen.

  4. #4

    Standaard

    Ik denk inderdaad dat het aan de disc ligt dan.

  5. #5

    Standaard

    Deze film heb ik bij mijn broer gekeken op de PS3, wij hebben totaal geen problemen ondervonden.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •