De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Monsters vs. Aliens (Dreamworks 3D Animatie)



    Normaal ben ik helemaal niet zo wild van animatie-films, maar dit lijkt me wel eens een hele leuke te kunnen worden.

    Monsters vs. Aliens is de eerste film van Dreamworks die van begin tot einde in 3D is ontworpen (meestal wordt gewoon naar 3D geconverteerd in post-productie) en afgaande op de trailer ziet het er inderdaad zeer goed uit.

    Regie is in de handen van Rob Letterman (Shark Tale) en Conrad Vernon (Shrek 2) en de stemmen worden verzorgd door o.a. Reese Witherspoon, Hugh Laurie, Seth Rogen, Kiefer Sutherland, Stephen Colbert en Paul Rudd.

    De film is in feite een soort van parodie op de jaren '50 monsterfilms (één van de monsters is bijv. een vrouw van 49 voet en 11 inches ). Een alien landt op de aarde om over de planeet te heersen en de Amerikaanse overheid beslist om hem te bestrijden met een stel monsters die zij door de jaren heen ontdekt hebben en verborgen hielden voor het publiek.

    IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0892782/
    Officiële site: http://www.monstersvsaliens.com/
    Trailer: http://www.slashfilm.com/2008/11/04/...movie-trailer/

  2. #2

    Standaard

    Seth Rogen is zelfs in animatie-films grappig!
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  3. #3

    Standaard

    Ziet er leuk uit ja.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  4. #4

    Standaard

    De trailer is verwijderd op vraag van Dreamworks

    Was eigenlijk wel benieuwd...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  5. #5

    Standaard

    Hij is vast nog wel ergens op youtube te vinden.

    Edit: http://nl.youtube.com/watch?v=guElgJNQ5Jo
    Laatst aangepast door Bugssje : 05-11-2008 om 12:05 Reden: Nieuwe Link
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Hij is vast nog wel ergens op youtube te vinden.

    Edit: http://nl.youtube.com/watch?v=guElgJNQ5Jo
    Bedankt voor de nieuwe link...ik vind die trailer er erg leuk uitzien, ook leuk dat ze bij Dreamworks terug een nieuwe film maken in plaats van een Shrek 4 of een Madagascar 3 ofzo.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Morgen verschijnt de trailer officieel en is er normaal dus weer een betere versie beschikbaar. Ik hoop dat de rest van de film even grappig is als de trailer. De stemmen-cast is in ieder geval al best indrukwekkend.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    De 3D trailer is ook erg leuk , gisteren op mijn werk geupload en even proefgedraaid, wordt denk ik echt een hele leuke film.
    Ikran is not horse!

  11. #11

    Standaard

    Erg leuke trailers. :smile:
    Shrek en Bee Movie vond ik al erg leuk dus ik hou goede hoop.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  12. #12

    Standaard

    Vond 'm wel OK.
    Had het wel iets grappiger verwacht maar er viel nog genoeg om te grinniken.
    Zat een goede vaart achter en het zag er allemaal prima uit.
    De stemmen achter de personages vond ik ook met elkaar passen en vooral Rogen als B.O.B. is meesterlijk.
    Alles wat hij zei was gewoon grappig.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #13

    Standaard

    Idd... Seth Rogen was in mijn ogen het enige lichtpuntje in deze film.
    Verder vond ik m niet echt grappig, geen boeiend verhaal en smakeloze karakters...

    Jammer!
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  14. #14

    Standaard

    Heb eigenlijk wel zin om deze film te zien.
    Jammer genoeg zal ik naar de Nederlandse versie moeten, maar opzich hoeft dat de lol niet te bederven...
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  15. #15

    Standaard

    Waarschijnlijk nergens in 3D te zien in België? Ga ik nu echt naar het buitenland moeten gaan om dit soort films (en binnen een een 8-tal maanden Avatar) te kunnen zien zoals ze bedoeld zijn?

  16. #16

    Standaard

    Ik vond dit eigenlijk wel een geslaagde animatie film en één van de betere van Dreamworks. Het verhaal is een leuke parodie geworden op de monsters films uit de jaren 50 zoals The Blob, The Fly en Attack of the 50 Ft. Woman. De animatie is geweldig (met als absoluut hoogtepunt de Golden Gate Bridge scene) en de voice actors zijn ook dik in orde. Ik vond Seth Rogen dan wel iets te veel Seth Rogen, maar de rest van de cast was goed met Will "GOB" Arnett en Kiefer Sutherland voorop. Sommige grappen sloegen de plank wel mis zoals de Axel F. theme , maar al met al heb ik me toch prima vermaakt. 7,4
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  17. #17

    Standaard

    Ik vond die Axel F. scène juist leuk gevonden, sloeg uiteraard op deze scène uit Close Encounters.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #18

    Standaard

    Heb hem net gezien, en hier een kleine recensie:

    Heel erg leuk.
    Grappige personages, leuk verhaal, veel humor, helaas heb ik de NL versie gezien en niet de OV, waardoor er toch wat lol van af ging.
    B.O.B. was geweldig, en ik heb me stuk gelachen om de Axel F. scene
    Krijgt van mij een 7.8/10
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  19. #19

    Standaard

    Een leuke film, niet briljant maar heb af en toe flink gelachen. Deed precies wat ik er van verwachtte, namelijk mij goed vermaken . Seth Rogen vond ik erg grappig als BOB.
    Dr Cockroach vond ik lekker droog en Susan was aan het einde wat minder maar toch nog leuk genoeg om niet aan te ergeren. Missing Link was trouwens ook erg leuk gevonden vind ik.
    De trailer liet mij meer verwachten dan ik kreeg maar hij is niet tegengevallen.
    Laatst aangepast door Joris Springer : 12-04-2009 om 19:23
    Ikran is not horse!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •