Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dat vind ik nou juist wél een echte bad-guy.. Moet je maar eens kijken als hij lacht... Pure horror.

  2. #27

    Standaard

    Ik zocht vooral een excuus om deze hilarische foto te plaatsen, die ook gewoon op nu.nl is gebruikt bij een serieus nieuwsbericht
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #28

    Standaard

    En ik maar denken, uit welke crappy B-film is die gozer?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    En ik maar denken, uit welke crappy B-film is die gozer?
    Deze: http://www.imdb.com/title/tt0887750/

    Daar is hij de minister-president dus schijnbaar heeft hij JP iets aangedaan
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #30

    Standaard

    Heeft hij iig alsnog zijn 'droom verwezenlijkt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #31

    Standaard

    Alleen jammer dan maar 50 mensen die film in de bioscoop hebben gezien
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #32

    Standaard

    John Travolta in Swordfish vond ik nog redelijk, maar in the Punisher vond ik het te ver gaan.

  8. #33

    Thumbs down

    Nicolas Cage in Face/Off. Ik had hem nog nooit gezien en hoorde altijd maar van mensen wat een geweldige film het was en blabla. Eindelijk afgelopen maand gekeken en had moeite mijn ogen open te houden: vreselijke saaie onzinfilm met gigantische gaten in het plot en twee hoofdrolspelers die allebei veel betere films gemaakt hebben.

    Maar het topic gaat over de teleurstellendste badguy dus dit keer is meneer Cage de pisang.
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  9. #34

    Standaard

    Venom vond ik vrij ...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •