De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gegeven min op traderslijst ongedaan maken

    De titel zegt het al .....bij wie moet ik hiervoor zijn?

  2. #2

    Standaard

    Even een correctie: stuur het beste een PM naar Sander Haarmans of Erwin de Koning. Zij zijn de aangewezen personen die de plussen en minnen tabel beheren.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Bedankt Coen !
    In de FAQ van het traderstopic staat namelijk nog Rein Schaap.....misschien tijd voor een aanpassing .

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In de FAQ van het traderstopic staat namelijk nog Rein Schaap.....misschien tijd voor een aanpassing .
    Daar wordt aan gewerkt!
    Maar ik moet je tevens teleurstellen. De forumsoftware is op het moment dusdanig dat ook Erwin en Sander hier op dit moment niets aan kunnen doen. Ook hier wordt aan gewerkt, maar het is nog niet bekend wanneer hiervoor een oplossing klaar is.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Daar wordt aan gewerkt!
    Maar ik moet je tevens teleurstellen. De forumsoftware is op het moment dusdanig dat ook Erwin en Sander hier op dit moment niets aan kunnen doen. Ook hier wordt aan gewerkt, maar het is nog niet bekend wanneer hiervoor een oplossing klaar is.
    Ok....ik neem aan dat er een berichtje geplaatst wordt wanneer het wel kan?

  6. #6

    Standaard

    Dat is wel de bedoeling ja. Maar wanneer dat is, weten we nog niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Onder het motto, beter laat dan nooit:
    Vanaf nu is het weer mogelijk om een min om te zetten in een plus en andersom.
    Verzoeken daarvoor kunnen via PM aan Erwin de Koning.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •