Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 57 worden weergegeven.

Discussie: Chuck [NBC]

  1. #26

    Standaard

    Kan je even bevestigen of er op de UK dvd-uitgave van seizoen 2 ook NL ondertiteling zit? Ik weet het bijna zeker, maar heb nog nergens een review of site gevonden die het echt bevestigde. Zag de aanbieding ook al bij play.com, en 20 euro voor een 6-disc set is zeker geen geld! Wel jammer dat er geen 3D-brilletjes bijzitten, bij de US versie zitten die er wel bij... Ow, en is het weer zo'n zelfde verpakking als seizoen 1, zo'n goedkoop aandoende kartonnen digipack?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KeizerKuzco Bekijk bericht
    Kan je even bevestigen of er op de UK dvd-uitgave van seizoen 2 ook NL ondertiteling zit? Ik weet het bijna zeker, maar heb nog nergens een review of site gevonden die het echt bevestigde. Zag de aanbieding ook al bij play.com, en 20 euro voor een 6-disc set is zeker geen geld! Wel jammer dat er geen 3D-brilletjes bijzitten, bij de US versie zitten die er wel bij... Ow, en is het weer zo'n zelfde verpakking als seizoen 1, zo'n goedkoop aandoende kartonnen digipack?
    NL-subs zijn aanwezig!

    En de vepakking is een keepcase met daarin alle 6 de discs gepropt.

    PS mijn R2UK versie van seizoen 1 is een keepcase met een kartonnen slipcase.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  3. #28

    Standaard

    Mijne nog niet binnen maar hoop deze week.
    Duurde erg lang bij the hut alvorens ze m verstuurd hadden.

  4. #29

    Standaard

    Nou hij is vandaag binnen gekomen, mooi smal doosje met 6 discs maar geen 3d bril
    Mooi paar dagen vrij om te koekeloeren

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Nou hij is vandaag binnen gekomen, mooi smal doosje met 6 discs maar geen 3d bril
    Mooi paar dagen vrij om te koekeloeren
    Heb jij er wel een slipcase (kartonnetje) omheen zitten? Ik niet...
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  6. #31

    Standaard

    Iemand al de eerste 3 afleveringen van Seizoen 3 gezien? Ik ben zeer benieuwd. Waarschijnlijk zal Awesome nu ook meer bij de missies betrokken worden.

    Zal vanavond de dubbele pilot checken. Ik ben benieuwd!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Heb jij er wel een slipcase (kartonnetje) omheen zitten? Ik niet...

    Nee gewoon een platsic hoesje.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Puts Bekijk bericht
    Iemand al de eerste 3 afleveringen van Seizoen 3 gezien? Ik ben zeer benieuwd. Waarschijnlijk zal Awesome nu ook meer bij de missies betrokken worden.

    Zal vanavond de dubbele pilot checken. Ik ben benieuwd!
    Zeker gezien, en moest in het begin heel erg wennen aan de nieuwe richting, maar in de derde aflevering vond ik het toch wel heel erg leuk doordat inderdaad Captain Awesome nu het groentje is die in de spy-wereld wordt meegenomen. En Chuck die doet alsof hij ineens een super-spy is

    Ben heel benieuwd naar de aflevering van morgen. Jammer alleen dat de titel en de previews al de cliffhanger van aflevering 3 verraadde...

  9. #34

    Standaard

    Ik heb ook seizoen 2 UK binnen. Wel nl subs maar geen 3d bril. Kan ik die episode dus u niet kijken of welke 3d bril moet ik kopen?

    Simon

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Ik heb ook seizoen 2 UK binnen. Wel nl subs maar geen 3d bril. Kan ik die episode dus u niet kijken of welke 3d bril moet ik kopen?

    Simon
    Ik denk dat je de bril die bij Monsters vs Aliens zit kunt gebruiken; aangezien deze aflevering in de USA op tv een dag na de superbowl werd uitgezonden waar tijdens een reclameblok een aantal 3D commercials werden uitgezonden, een teaser / trailer van Monsters vs Aliens en teaser voor deze aflevering van Chuck. De brillen waren toen overigens in Amerika gratis af te halen bij drogisterijen e.d.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  11. #36

    Standaard

    Ik heb Monsters & Aliens niet.
    Ik heb alleen de bril nodig....

    Of heeft iemand de bonus 3d episode kunnen kijken zonder bril?
    Of staat de bonus episode er ook ' gewoon ' op?

    Simon

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Ik heb Monsters & Aliens niet.
    Ik heb alleen de bril nodig....

    Of heeft iemand de bonus 3d episode kunnen kijken zonder bril?
    Of staat de bonus episode er ook ' gewoon ' op?

    Simon
    Ja, aflevering 12.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  13. #38
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Inmiddels de eerste 7 afleveringen van seizoen 3 gezien. Vind persoonlijk dat de serie alleen maar beter aan het worden is. Ook met de nieuwe richting die de serie geen gegaan is.

  14. #39

    Standaard

    aflevering 12 seizoen 3 was weer geweldig, leuke rollen voor Lester, Jeff, Devon en Morgan.
    Als het goed is komen vandaag mijn 3d brilletjes binnen dan kan ik aflevering 12 van seizoen 2 eindelijk eens 3d kijken, ben benieuwd.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  15. #40

    Standaard

    Pas kocht ik bij Bol.com Seizoen 2 van Chuck op Blu-ray. Ik dacht dat het om een import versie ging, maar de hoes is gewoon in het Nederlands (en Frans). Alleen vind ik het vaag dat het niet is aangekondigd. Ik kan het ook niet bij veel bedrijven vinden, tot nu toe alleen Bol.com en NLstore.

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/chuck-se...882/index.html

    Seizoen 3 staat volgens Bol.com gepland op 1 november 2010
    Operator! Give me the number for 911! - Homer Simpson

  16. #41

    Standaard

    Bezig met Seizoen 01, maar verlopig zegt het me toch niet veel. Hoop dat het beter wordt...
    BD (1243) What i Watch

  17. #42

    Standaard

    Timothy Dalton (James Bond) als gast in een paar nieuwe afleveringen (seizoen 4) van Chuck!

    Check:
    http://www.tvfanatic.com/2010/08/tim...us-chuck-role/

    Cool!
    Operator! Give me the number for 911! - Homer Simpson

  18. #43

    Standaard

    Comedy central gaat dit vanaf 10 November elke woensdag uitzenden om 22:30.
    Ik zag ooit de pilot en dat was wel leuk vermaak. Lijkt me verder wel leuk om af en toe te kijken.
    Comedy central is echter zo'n zender waar ik nooit echt goed een serie kan volgen dus waarschijnlijk gaat het met deze show ook niet lukken.

  19. #44

    Standaard

    dus als ik het goed bergijp kan je vanaf 1 november 2010 chuck seizoen 3 kopen bij bol.com
    graag reactie ben nl bijna klaar met kijken van seizoen 2

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vrollie33 Bekijk bericht
    dus als ik het goed bergijp kan je vanaf 1 november 2010 chuck seizoen 3 kopen bij bol.com
    graag reactie ben nl bijna klaar met kijken van seizoen 2
    Ik weet niet of 'ie ook te koop zal zijn bij Bol.com, maar je kunt seizoen 3 nu al kopen in Engeland, volgens Play met NL ondertiteling:
    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/12455...3/Product.html

    Seizoen 4 loopt inmiddels alweer een tijdje in de VS, en krijgt in totaal 24 (!) afleveringen.

  21. #46

    Standaard

    Ben sinds kort aan deze serie begonnen, ben nu ergens bij de tiende aflevering van het eerste seizoen en ik moet zeggen dat het me niet heel veel doet. Strahovski is erg fijn om naar te kijken, maar de rest van de personages en het algemene schrijfwerk vind ik maar redelijk. Ik lees dat de show op meerdere punten op de afgrond van annulering balanceerde, dus veel beter als dat het nu is zal het vast niet worden.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 23-12-2010 om 21:58

  22. #47

    Standaard

    Ik vind het zeker een leuke serie, volg het al een tijdje via Amerika en heb alle 4 seizoenen gezien en de eerste 3 op dvd(1 en 3 via Fame in A'dam en 2 via bol.com), inderdaad een beetje jammer van het 3d brilletje dat er niet bij dit, plus het feit dat de covers niet matchen dus staat het niet zo netjes in mn kast:$
    Misschien na seizoen 5(laatste seizoen) maar alles verkopen en gewoon de box kopen(A)

  23. #48

    Standaard

    Voorzover ik heb kunnen checken heeft de seizoen 4 blu-ray in de USA geen nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #49

    Standaard

    Al nieuws over de NL release van seizoen 4? Die laat nu wel erg lang op zich wachten, en aangezien de andere versies plots geen NL subs meer hebben, moet ik dus deze hebben.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Al nieuws over de NL release van seizoen 4? Die laat nu wel erg lang op zich wachten, en aangezien de andere versies plots geen NL subs meer hebben, moet ik dus deze hebben.
    Dat is mogelijk de reden waarom er (nog) geen Nederlandse uitgave is.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •