Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 57 worden weergegeven.

Discussie: Chuck [NBC]

  1. #1

    Standaard Chuck [NBC]

    Het viel me op dat er over deze topserie nog geen topic bestond. Misschien komt dit wel omdat de serie nog niet in Nederland op tv geweest is of op DVD te verkrijgen is, maar natuurlijk zijn er meer wegen die naar Rome leiden...



    In ieder geval vind ik het een superleuke serie!
    Het gaat over Chuck, een nerd die werkt in een grote Media Markt-achtige winkel, de Buy More, en op een dag een mailtje krijgt van zijn oude schoolvriend. Het blijkt dat die vriend intussen een geheime spion is geworden voor de CIA en 'the intersect' heeft gebackupped en daarna vernietigd. The intersect is de computer van het CIA waarin alle geheime informatie opgeslagen zit. Terwijl die vriend bij die computer aan het inbreken is geweest, wordt hij achterna gezeten. Voor hij neergeschoten wordt stuurt hij echter die back-up naar Chuck.
    Chuck opent het mailtje en krijgt in een trance alle geheime informatie in zijn hoofd. Nu zijn de CIA en NSA op hem uit, omdat hij als enige alle geheime informatie weet. Hij kan 'flashen' op bepaalde personen en zo de CIA en NSA helpen met het oplossen van spionnenwerk.
    Het leuke eraan is echter nog dat hij ook gewoon werknemer blijft bij de Buy More, met al z'n gekke collega's erbij, en samenwoont met zijn zus en haar vriend. Daarnaast zijn de twee geheime agenten die op hem gaan passen ook undercover gegaan om hem te beschermen, en moeten ze natuurlijk een toepasselijk alibi verzinnen.

    Kortom, een superleuke serie, met veel humor maar ook leuke actiescènes. Het is soms wat overdreven en simpel met actie, maar daar ligt de focus ook helemaal niet op.

    De serie is onder andere geproduceerd door het team achter The O.C., met name Josh Schwartz, en momenteel wordt seizoen 2 uitgezonden op de maandagavond bij NBC. Seizoen één had, helaas door de schrijversstaking, maar 12 afleveringen.

    Ik hoop dat deze serie snel op de Nederlandse tv te zien zal zijn, en in ieder geval ook op dvd. Wat vinden jullie?

    Bekijk hier de promo voor de pilot:
    http://www.dailymotion.com/video/k50K5ESQa5LclRiVC7
    Laatst aangepast door KeizerKuzco : 29-04-2009 om 07:57 Reden: plaatje opnieuw toegevoegd

  2. #2
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Wat vinden wij ?
    Nou ik vind die Sarah wel een lekker wijf, oh je bedoelt de serie?

    Ik volg hem zelf rechtstreeks vanaf nbc en zit zelf dus al aan 02x05.
    Erg leuke serie.
    Humor en spanning goed gecombineerd.
    Zeker een keeper.

  3. #3

    Standaard

    Volgens Blu-ray.com bevat de Blu-ray van seizoen 1 Nederlandse ondertiteling:

    http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=1087

    Mogen we dan verwachten dat de serie ook snel hier op tv komt?

  4. #4

    Standaard

    Vannacht werd in Amerika de speciale 3D aflevering Chuck Versus the Third Dimension uitgezonden. Maar mijn normale 3D-brilletjes weken niet. Nu las ik op internet dat ik een Colercode (amber - donkerblauw) nodig heb die in heel Amerika gratis werd uitgedeelt voor de Monster vs Aliens Super Bowl TV-Spot (http://www.youtube.com/watch?v=sIi4HMosXMo).
    Nu is mijn vraag waar kan ik in Nederland zo'n bril kopen? Of zit bij de dvd Haunted Castle toevallig de goede bril bij http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1172?
    Alvast Bedankt.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  5. #5

    Standaard

    Even een schop omhoog,

    maar het valt me op dat niemand deze geweldige serie kijkt. Blijkbaar is dat in Amerika ook zo, want ze hebben maar een gemiddelde rating van 6 miljoen; veel te weinig voor Amerikaanse begrippen.

    Het gevolg is dat deze serie nu grote kans maakt om gecancelled te worden; echt zonde. Een andere reden is trouwens dat Jay Leno voor NBC een primetime talkshow gaat maken, waardoor er elke avond een uurtje minder series uitgezonden kunnen worden. Chuck is één van de series die hier waarschijnlijk door gaat sneuvelen.

    Het zou erg zonde zijn want deze serie wordt steeds leuker. Mochten jullie hem nog niet kennen, want hij is nog steeds niet op de Nederlandse tv te vinden, dan kan je altijd de Blu-ray of regio 2 (UK) DVD van seizoen 1 kopen, deze bevatten allebei Nederlandse ondertiteling...op de DVD is zelfs Nederlands de enige ondertiteling...


    Chuck DVD - seizoen 1 (tip, maar 10 pond bij amazon.co.uk!!! verplichte aankoop haast!)




    Chuck Blu-ray - seizoen 1



    En voor iemand die nog twijfelt; de pilot episode:
    http://www.youtube.com/watch?v=d1OdKnDIkM4

    of

    http://video.google.nl/videosearch?q...ot&hl=nl&emb=0
    en kies dan voor Chuck: Pilot van thewb.com - iets betere kwaliteit
    Kan niet direct naar die video linken en via de site zelf wordt je tegengehouden op basis van ip-adres, via Google Video speelt hij echter wel gewoon
    Laatst aangepast door KeizerKuzco : 08-04-2009 om 09:02

  6. #6

    Standaard

    Ik ben al verslingerd aan deze serie. De laatste drie maanden bekeken, ben nu tot 2X05 geraakt. Erg leuk, heel wat anders dan al die serials van tegenwoordig. Heerlijk luchtig ook(net als The O.C.), en ik kan het dus lekker op mijn gemakje bekijken. Af en toe een episode, ipv dagelijks willen kijken hoe het afloopt.

    Wel gaat het steeds meer en meer op een komedie lijken, maar dat mag de pret niet drukken!

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Inderdaad een erg leuke spionage actie comedy serie waarbij de nodige soapachtige elementen niet worden overgeslagen.

    Maar de Nerds van the Buy More winkel zijn gewoonweg geniaal in hun nerdiness.

    Laten we hopen dat dit een 3de seizoen krijgt,
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  8. #8

    Standaard

    In de aflevering van maandag werd duidelijk naar een einde toegewerkt. Hopelijk kan het in één aflevering, de laatste aanstaande maandag, nog compleet omgegooid worden zodat het alleen maar een seizoenseinde is en niet ook een serie-einde. De laatste paar afleveringen waren juist steeds beter, maar wat wil je ook met Chevy Chase als gastrol!

    Enkele spoilers van de aflevering van maandag:

    - Chuck is de intersect kwijt!
    - Captain Awesome weet van Chuck's geheim af (werd al naar gesuggereerd in eerdere afleveringen)
    - Morgan is gestopt bij de Buy More en gaat samen met Anna naar Hawaii om zijn droom achterna te gaan
    - De CIA en NSA hebben operatie Intersect beëindigd, en dus hoeft Chuck niet meer beschermd te worden.

    Nu komt in de laatste aflevering de bruiloft van Elie en Devon aan bod, en ik gok dat door één of ander gebeuren Chuck aan het einde van de aflevering de Intersect weer in zijn hoofd heeft zitten en hij samen met Sarah en Casey weer achter een nieuwe bad guy aanzitten...


    NBC maakt ergens volgende week, of die week erna, hun najaarsschema bekend. Dan is ook meteen bekend of Chuck gecancelled is of niet...laten we hopen op dat tweede!

  9. #9

    Standaard

    Ik geloof dat CW wel geinteresseerd was de serie over te nemen, mocht NBC het cancellen. Hoop het wel, vind het wel een leuke serie . (Op de idioten van Buy More na dan, daar wordt me iets te veel aandacht aan besteed soms).

  10. #10

    Standaard

    Afgelopen maandag was de season finale en man wat een einde!

    Vorige week leek het al alsof het de laatste aflevering zou kunnen zijn, met heel veel afsluiters, dus ik was benieuwd wat de twist deze week zou zijn. En ze hebben het toch weer geflikt!

    De twist aan het einde van de aflevering was enigszins te voorspellen, in ieder geval het feit dat Chuck de Intersect weer terug in zijn hoofd moest krijgen , maar wat daar de gevolgen van zijn maakt me toch wel heel erg nieuwsgierig naar seizoen 3!

    En wat dan te zeggen van het optreden van Jeffster tijdens Ellie en Devon's trouwerij met het eighties nummer Mr Roboto...geweldig!

    NIET KIJKEN ALS JE NOG NIET ZO VER BENT

    Volgens chucktv.net, die onder andere de actie Watch, Buy, Share is gestart om de serie van cancellation te redden, maakt NBC op 5 mei bekend welke series er in de herfst terugkomen op tv. Dan wordt dus bekend of de fanactie waarbij iedereen een $5 footlong Subway sandwich heeft gekocht gewerkt heeft. Ik ben benieuwd, maar ik hoop het toch echt!

    Seizoen 3 wordt trouwens wel compleet anders, zoals al is aangegeven door oa Josh Schwarz en Chris Fedak; het wordt een stuk 'volwassener'. De laatste scène van dit seizoen laat al zien wat hiermee bedoelt wordt. Ik ben benieuwd hoe ze dit dan precies gaan aankleden en of de unieke humor van de serie hier niet onder gaat leiden...

    @Flying Dagger: Mocht NBC de serie cancelen dan hoop ik inderdaad dat een andere zender de show overneemt. Volgens mij past hij ook wel prima bij The CW; die verliest volgend seizoen ook een grote serie op de donderdagavond; Smallville. Zou best daarvoor in de plaats kunnen komen...?!
    Laatst aangepast door KeizerKuzco : 29-04-2009 om 08:00

  11. #11

    Standaard

    Ik hoorde van een vriend van mij dat de laatste episode idd erg goed was. Shit ik moet nog een paar episodes, maar ben dan ook bij de finale

  12. #12

    Standaard

    Moet het wel de kwaliteit van Smallville overtreffen hoor! :P

    Dat het volwassener wordt vind ik niet eens zo erg, begon me beetje te ergeren aan het gedoe in de Buy More (Jeff, Lester, die manager met bril )

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Dagger Bekijk bericht
    Moet het wel de kwaliteit van Smallville overtreffen hoor! :P

    Dat het volwassener wordt vind ik niet eens zo erg, begon me beetje te ergeren aan het gedoe in de Buy More (Jeff, Lester, die manager met bril )
    Nou, Smallville is de laatste paar seizoenen wel minder dan in het begin hoor. Ik vind Chuck steeds beter worden; Smallville minder. Alleen het laatste seizoen van Smallville wordt wel weer leuker en beter, maar je merkt ook heel erg dat ze ein-de-lijk naar een einde aan het toewerken zijn..

    Het gedoe in de Buy More is juist wat Chuck zo lekker luchtig maakt; het moet juist niet enkel een actie serie zijn à la 24 ofzo. Je ziet namelijk ook zo wel dat de actie scènes vaak heel overdreven zijn. Maar daardoor is het juist weer grappig. De Buy More guys maken het de actie-comedy die het is!

  14. #14

    Standaard

    Dat bedoel ik juist met de kwaliteit overtreffen, want Smallville is baggerslecht laatste paar seizoenen .

    En ik heb geen problemen met luchtig, alleen toestanden in Buy More zijn me af en toe iets té luchtig, om het zo maar te zeggen.

  15. #15

    Standaard

    Ah, zo kan je het ook lezen. Ik dacht dat je bedoelde dat Smallville zo'n hoge kwaliteit had dat het moeilijk was voor Chuck om die te overtreffen

    Trouwens, redelijk off-topic in dit topic, maar Smallville is wel al vernieuwd voor een negende seizoen. Dacht echt dat dit het laatste seizoen zou zijn...

    Ontopic: NBC heeft vanochtend een deel van het najaarsschema bekend gemaakt, maar er was nog niks te melden over Chuck. Dus het kan nog steeds!

  16. #16

    Standaard

    The Hollywood Reporter’s James Hibberd reports that NBC's secret-agent comedy “Chuck,” now with kung-fu grip, will be back for a third season.
    The series, co-created by “O.C.” mastermind Josh Schwartz, reportedly had to endure big budget cuts before NBC would grant the order. (Hopefully they’ll lay off some of the Buy More staff before Adam Baldwin.)
    NBC announces its 2009-2010 schedule Tuesday.
    Find all of Hibberd’s story on the matter here.
    De Buy More team niet eruit graag, hopelijk.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  17. #17

    Standaard

    It's official: NBC renews 'Chuck' (but there's a catch)

    Never underestimate the power of a $5 footlong.
    NBC has finalized a deal to bring Chuck back for a third season, multiple sources confirm.
    That's the good news. Here's the bad news: The 13-episode pickup came after Warner Bros. agreed to make significant budget concessions, including scaling back the number of episodes several members of the show's stellar supporting cast will appear in and, per one insider, possibly eliminating one actor altogether (R.I.P. Anna Wu?). The show is also expected to cut two of its staff writers.
    But back to the good news: Chuck lives on! Celebrate in the comments section!


    Goed nieuws! Ben blij!
    Helaas met budgetcuts en minder afleveringen, maar de 'to be continued' wordt echt ge-continued!

    Nu wordt het gokken wie er moeten vertrekken. Anna Wu ziet er wel uit als één van de gegadigde, zij heeft het minste met de andere verhaallijnen te maken. Jeff en Lester hopelijk niet, die horen bijelkaar. Waarschijnlijk verdwijnt General Beckman ook snel, of eventueel Big Mike. Wie weet...we zullen het zien in september!

  18. #18

    Standaard

    Er is door NBC een officiëel perbericht uitgestuurd over de vernieuwing van Chuck. Het goed nieuws is dat het nu officiëel bevestigd is dat er een derde seizoen komt, het slechte nieuws is alleen dat dat pas NA de Olympische Winterspelen zal zijn...dus in Maart 2010!

    Er is ook, mede door de door fans-bedachte-actie, een nieuwe hoofdsponsor binnengehaald voor het nieuwe seizoen: Subways. Waarschijnlijk zal Sarah de Orange Orange dus gaan inruilen voor een Burbank Subways

    NBC RENEWS POPULAR ACTION-COMEDY ‘CHUCK’ FOR THE 2009-2010 SEASON WITH SUBWAY AS MAJOR SPONSOR
    Innovative Advertising Partnership With Subway Validates NBC’s Early “Infront” Process
    Renewal Represents Triumph for Fans and TV Critics Who Waged Successful Online and Twitter “Save Chuck” Campaign Supported by Subway
    UNIVERSAL CITY, Calif. - May 19, 2009 - NBC is pleased to announce that due to an innovative advertising partnership with Subway, the fan-favorite and critically-lauded series “Chuck” will return for the 2009-10 season. The announcement was made by Ben Silverman, Co-Chairman, NBC Entertainment and Universal Media Studios, and Mike Pilot, President, Sales and Marketing, NBC Universal.
    “This innovative partnership is a perfect example of the effectiveness of the NBC Infront,” said Silverman. “By involving Subway early in the process, we were able to bring a quality show like ‘Chuck’ back to NBC for next season. Everybody wins — NBC, Subway, and the loyal fans who so enthusiastically lobbied for ‘Chuck’s’ renewal.”
    “The synergy of the deal with Subway validates the Infront process,” added Pilot. “Our goal with the Infront is to initiate early and ongoing dialogue with our advertising clients regarding the network’s programming. We were thrilled when Subway, who had been integrated into the show lately, expressed a desire to expand their relationship with the series in a creative way.”
    “Our customers love ‘Chuck’ so we are happy to help bring the show back through our partnership with NBC,” said Tony Pace, Chief Marketing Officer, SFAFT. “We have been working with NBC Universal extensively, well beyond the traditional upfront marketplace discussions, to craft ground-breaking, multi-platform deals, which we believe provide a more engaging way of getting our messages to our consumer audiences. And, since program development is essentially year round, we have found NBC’s Infront process to be helpful in that we can be part of the conversation as programming decisions are made.”
    The multi-platform partnership with Subway will offer a variety of opportunities that will include significant integration into the show, as well as traditional advertising tie-ins.
    “Chuck” has been heralded by TV Guide as classic TV escapism — a funny, smart, stylish, silly action comedy, a hoot with heart, pure entertainment that mixes danger, humor and romance in a satisfying package.”
    In its second season, “Chuck” averaged a 2.8 rating, 7 share in adults 18-49 and 7.3 million viewers overall in a highly competitive time period that includes competition from Fox’s “House,” ABC’s “Dancing With the Stars” and CBS’s “Big Bang Theory” and “How I Met Your Mother.” “Chuck” over-delivered in upscale households, scoring a 115 index of adults 18-49 living in homes with $75,000+ incomes (with 100 representing an average concentration of those homes in the general 18-49 population) and generated 28 percent of its adult 18-49 audience through DVR time-shifting. The February 2 “3-D” episode of “Chuck” (3.0 rating, 7 share in 18-49, 8.5 million viewers overall) nabbed NBC’s highest non-Olympic 18-49 rating in the time period since February 25, 2008.
    From executive producer, Josh Schwartz (”The O.C.”) and executive producer-director McG (”Charlie’s Angels,” “We Are Marshall”), the one-hour, action-comedy series follows Chuck Bartowski (Zachary Levi, “Less Than Perfect”) — a computer geek who is catapulted into a new career as the government’s most vital secret agent. When Chuck opens an e-mail subliminally encoded with government secrets, he unwittingly downloads an entire server of sensitive data into his brain. Now, the fate of the world lies in the unlikely hands of a guy who works at a Buy More Electronics store. Instead of fighting computer viruses, he must now confront assassins and international terrorists.
    With the government’s most precious secrets in Chuck’s head, Major John Casey of the National Security Agency (Adam Baldwin, “My Bodyguard”) assumes the responsibility of protecting him. His partner is the CIA’s top agent (and Chuck’s first date in years), Sarah Walker (Yvonne Strahovski, “Gone”). They’ll try to keep him safe by trading in his pocket protector for a bulletproof vest. Also starring are Joshua Gomez (”Without a Trace”) as Morgan Grimes, Chuck’s best buddy, and Sarah Lancaster (”What About Brian?”) as Chuck’s ever-supportive sister, Ellie. Josh Schwartz and Chris Fedak wrote, “Chuck,” which is produced by College Hill Pictures, Wonderland Sound and Vision, in association with Warner Bros. Television.

  19. #19

    Standaard

    Get Ready for Chucktoberfest; The Nerd Herd May Return This Month

    NBC's spy comedy could return much sooner than expected... like, really, really, soon. But is that what's best for the show?

    Chuck news? In October? NBC's crumbling empire could actually mean good things for one of its fan favorites. With Southland on the outs, NBC is looking to fill its schedule with something, and that something could very well be Chuck, says EW.com.

    Chuck defied looming cancellation last season and has been scheduled to return in March, but with real estate opening up on NBC's schedule, it may very well be go-time for Chuck Bartowski and the Nerd Herd. The show could return as early as sometime this month.

    If you are a Chuck fan (and TV.com seems to be full of them), you're probably doing cartwheels right now. But heed this: An early start may not be the best thing for the show. A few weeks of promotion may not be enough time to get word out that Chuck is returning so soon and could hurt the show's numbers. If it airs in October instead of March, Chuck will also miss out on promos scheduled to run during NBC's telecasts of the Winter Olympics, which is the whole reason Chuck was pushed to the odd start time of March in the first place.

    But there is one silver lining (in addition to improving the overall quality of television, because let's face it, Chuck is better than most other stuff out there). If Chuck gets a head start, it greatly increases the show's chances of getting a full-season order instead of the 13 episodes currently planned for its third season.

    Bron: http://www.tv.com/get-ready-for-chuc...spot;gumball;1

    Dat zou een aangename verrassing zijn; Ik zou zeggen: Laat maar komen! Ookal is er dan het risico dat de serie te weinig kijkers trekt...
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  20. #20

    Standaard

    Wow, dit klinkt als supernieuws als het waar zou zijn!

    Er gingen al vaag wat geruchten, vooral onder producenten zoals Josh Schwartz, dat er misschien een kleine kans aanwezig was voor de serie om eerder dan maart terug op de buis te komen. De productie is intussen al in volle gang, ze zijn als sinds augustus ergens bezig, dus volgens mij liggen de eerste paar afleveringen ook gewoon al klaar.

    Ben inderdaad benieuwd, als ze voor deze strategie zouden gaan, of er dan meer kijkers bijkomen. Het plan wat ze hadden om tijdens de Olympische Spelen veel reclame voor de serie te maken, onder andere ook door acteurs naar de spelen te sturen zodat ze zelfs daar reclame konden maken, had denk ik wel geleid tot meer kijkers. Of dat nu in zo'n korte tijd ook te realiseren is, valt te bezien. En de network bazen kijken alleen maar naar deze cijfers...

    Wat ook nog een doodsteek voor de serie zou kunnen zijn, is dat de plek die vrijkomt door de cancellation van Southland, op een vrijdagavond is. En in Hollywood staat de vrijdagavond bekend als het tijdslot waar series snel aan hun einde komen; er kijken te weinig mensen op vrijdagavond vanwege het begin van het weekend. Dus in plaats van de sterke concurrentie op maandag, zouden ze nu sowieso minder kijkers kunnen trekken vanwege de vrijdag. Ben benieuwd!

  21. #21

    Standaard

    Chuck seizoen 1 komt binnenkort eindelijk ook in Nederland uit!

    In de laatste Club WB mailing van Warner Bros staat onderaan een lijstje met titels die binnenkort beschikbaar zullen komen; Chuck seizoen 1 staat hierin genoemd.
    Na wat gezocht te hebben vond ik de release datum van Chuck seizoen 1 op 13 januari 2010 op dvd-home.nl, binnen een maand dus al! En zowel op DVD als Blu-ray!

    Ik blijf het raar vinden waarom dit zo lang geduurd heeft. Sowieso is de serie in Nederland nog nergens op de buis geweest, wat het alleen maar mooi maakt dat de serie nu in ieder geval op DVD/Blu-ray komt. Het zal alleen de bekendheid, en daardoor de verkoopcijfers, niet goed doen. Maar wat ik vreemd vond is dat de regio 2 UK editie van de DVD boxset al Nederlandse ondertiteling bevatte, als enige naast de Engelse. Zelfs de Blu-ray van seizoen 1, die regiovrij was en dus over heel de wereld hetzelfde, bevatte deze NL subs.

    ===========

    Ander nieuws voor degene die de serie al volgden: seizoen 3 start niet meer in Maart 2010, maar al op 10 januari! Op zondag 10 januari worden de eerste twee afleveringen van seizoen 3 back-to-back uitgezonden, dus 2 uur Chuck achterelkaar. En meteen die maandag erna, de volgende dag dus, wordt aflevering 3 van seizoen 3 al in het reguliere tijdstip uitgezonden.



    Hier een voorproefje van seizoen 3 - No More Mr. Nice Spy!
    http://www.nbc.com/chuck/video/clips...eview/1183294/

    10 en 11 januari dus ineens 3 uur Chuck na lange afwezigheid. En 13 januari de DVD en Blu-ray release van seizoen 1 in Nederland! Ik heb er zin in!
    Laatst aangepast door KeizerKuzco : 16-12-2009 om 18:58 Reden: Link en plaatje toegevoegd

  22. #22

    Standaard

    Nog gekker dan, de NL versie van Chuck seizoen 1 heb ik al meerdere keren in Belgie zien liggen.

  23. #23

    Standaard

    Heb seizoen 2 besteld bij the hut voor 20 euro.
    Als het goed is moet ie nl subs hebben, en zal dat wel laten weten als ie binnen is.

  24. #24

    Standaard

    @chev
    Laat ook meteen even weten of de 3D aflevering van seizoen 2 hier in 2D of 3D opstaat, en of je er brilletjes bijkrijgt. Bij de eerste batch US DVDs en Blu-rays zitten deze er namelijk wel bij; maar elke volgende persing niet meer. Niet dat die 3D episode zo boeiend was, of het effect zo goed te zien is op DVD, maar het is altijd leuk als die optie er is.

    @RobW
    Wordt Chuck in België al gewoon op TV uitgezonden soms? Ik had begrepen dat RTL5 hier in Nederland de rechten ervoor had, maar tot nu toe is er nog niks over aangekondigd. Misschien anders wel iets voor Comedy Central...

  25. #25

    Standaard

    Vandaag seizoen 2 ontvangen van Play.com en de 3D aflevering staat er als bonus op. Overigens zitten er geen 3D brilletjes bij en zit er geen kartonnen slipcase om de DVD. Maar ach €19,49 voor zo'n een geweldige serie is geen geld. Nu snel dit seizoen even herkijken voordat zondag (2x) en maandag (1x) seizoen 3 begint!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •