Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1
    Dane
    Guest

    Standaard Hoe duur is een bioscoop kaartje?

    Hoeveel kost een bioskaartje bij de bioscoop waar je altijd naartoe gaat?

    Bij de bioscoop waar ik altijd naar toe ga kosten de kaartjes €7.50 met €0.50 toeslag bij lange films en bij reserveringen, maar je kunt ook een 5-strippen kaart kopen voor €22.70, daarmee kun je 5 keer gratis naar de film, maakt niet uit welke dag of welke voorstelling staat er zelfs op.

    5 keer normaal naar de bios kost dus €37.50, dus je spaart zo gewoon €14.80 uit, das nog eens een goede actie als je het mij vraagt, en de strippenkaart is een jaar geldig.

    Elwood.

  2. #2

    Standaard

    Ik was naar AOTC in Tuchinski, Amsterdam en het kaarte koste me €10,-, maar daar heb je wel een loge voor.
    Normale plaats is volgens mij €8,-
    it can't rain all the time...
    > Mijn Twin Peaks site <> Mijn Tori Amos Message Board <

  3. #3
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Beekmans
    Ik was naar AOTC in Tuchinski, Amsterdam en het kaarte koste me €10,-, maar daar heb je wel een loge voor.
    Normale plaats is volgens mij €8,-
    Bij onze bioscoop dus alleen maar normale plaatsen, of nee toch niet, er zijn ook "love-seats" zonder armleuning ertussen, schattig he.

    Elwood.

  4. #4

    Standaard

    Ik ga (indien mogelijk) altijd naar Pathé Munt. Aangezien ik s'avonds door de week ga, betaal ik dus €7,70.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  5. #5

    Standaard

    Kga meestal naar een Pathé bioscoop in A'dam....maar niet op vrijdag en in het weekend.
    Op doordeweekse avonden kost een kaartje dan €6,60 incl. studenten of CJP-korting.
    "Time for power draw near."

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriël de Rop
    Kga meestal naar een Pathé bioscoop in A'dam....maar niet op vrijdag en in het weekend.
    Op doordeweekse avonden kost een kaartje dan €6,60 incl. studenten of CJP-korting.
    is tuchinski nu zo duur dan? vergeleken met deze prijzen...
    it can't rain all the time...
    > Mijn Twin Peaks site <> Mijn Tori Amos Message Board <

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Beekmans


    is tuchinski nu zo duur dan? vergeleken met deze prijzen...
    Ik betaal ook 8 euro in de Pathe in Den Haag of Scheveningen. In het weekend is het nog duurder
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Beekmans
    is tuchinski nu zo duur dan? vergeleken met deze prijzen...
    Heb je wel gekeken wat de prijzen zijn?
    http://www.pathe.nl/bioscopen/frames...=&page=prijzen
    Ook €7,70 door de avond (op een normale plaats). Tenzij je denkt dat je VIP bent, dan mag je €22,50 er voor uit trekken
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  9. #9

    Standaard

    Ik ga meestal in de weekend naar de bioscoop en een kaartje voor Pathe Schouwburg (Rotterdam) kost dan 8 Euro. In Antwerpen betaal je voor een kaartje volgens mij 6.50 Euro en heb een 10 ritten kaart en dat kost 57 Euro
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  10. #10

    Standaard

    Me laatste kaartje was €7,-, dat was voor star wars!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  11. #11
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Me laatste kaartje was €7,-, dat was voor star wars!
    Ben voor €2 naar star wars ep2 geweest

    Elwood.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues


    Ben voor €2 naar star wars ep2 geweest

    Elwood.
    Scheelt maar €5,- !
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues


    Ben voor €2 naar star wars ep2 geweest

    Elwood.
    dat doe je goed! en waar was dat?
    it can't rain all the time...
    > Mijn Twin Peaks site <> Mijn Tori Amos Message Board <

  14. #14

    Standaard

    Maar nu zijn de kaartjes van Albert Heijn er weer, krijgen we het 2e bioscoopkaartje gratis! !
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  15. #15
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Beekmans


    dat doe je goed! en waar was dat?
    Ik ging met een kameraad naar een sneakpreview, met zo'n 2 voor 1 kaartje van de albert heijn, koste dus €4, €2 p.p., toen we richting zaal liepen zei zo'n kerel die daar werkt dat de sneak niets aan was, en dat we ook wel door mochten lopen naar star wars!

    Elwood.

  16. #16

    Standaard

    Ik ga meestal gratis naar de bioscoop; maw ze vragen nooit naar een kaartje, wel naar mijn nummer

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mrs Nathan Strik
    Ik ga meestal gartis naar de bioscoop; maw ze vragen nooit naar een kaartje, wel naar mijn nummer
    De dag erna krijg je zeker greenpeace enzo aan de deur,!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    De dag erna krijg je zeker greenpeace enzo aan de deur,!
    zoiets

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mrs Nathan Strik
    Ik ga meestal gratis naar de bioscoop; maw ze vragen nooit naar een kaartje, wel naar mijn nummer
    Dan wil ik voortaan wel met jou mee hoor...vragen ze aan jou je nummer, kies ik de stoelen wel uit....

  20. #20

    Standaard

    Ik ga altijd naar Kinepolis Hasselt (Belgisch Limburg). Prijs voor een kaartje schommelt tussen 6,20 € - 6,50 €.

  21. #21

    Standaard

    veel te duur, normaal een euro of 7 in kinepolis kortrijk, ik kan het slecht met moeite over mijn hart krijgen om dat te betalen

  22. #22

    Standaard

    Hoe duur is een kaartje nu bij Pathe om precies 12:00??? Halve prijs?
    I find your lack of faith disturbing

  23. #23

    Standaard

    Bij Royal Heerlen is een kaartje voor de zaal € 7,- (uitzonderingen ivm lengte € 7,50.

    Royal Movie Card houders betalen € 4,50. Maar ben even kwijt wat die kaart kost, was niet veel en je hebt hem op zich al snel terug verdient.

  24. #24

    Standaard

    Voor King Kong was ik vorige week €9,50 kwijt omdat het zo'n lange film was. Vind het nogal veel geld, maarja...
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  25. #25

    Standaard

    Ik 9 euro voor Pathe in Amsterdam.
    Maar gelukkig krijg je 1,50 korting met je OV.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •